racapp vart kan man höra nåt me dig ?
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
AnderssoN- kan man inte
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
undra jag undrar :)
work some magic
Lyricist
2006-11-27 01:31
fast min är redan inskickad men för er andra så varsegod haha.
//Dj_Leon\\
fan fick man göra om sin låt?
//Dj_Leon\\
Zanka Man orka göra om ?:D När får man veta vilka som går vidare?
Medmera du är inte rappare.. du är keystylare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
medmera är säkert jättegrym...jag håller fortfarande på bross
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumboleifi nya hemsidan är :
Här
:)
Man får göra om man får reda på om man är vidare om 3 dagar, 30 nov
Det Freddec la upp var INTE mitt kval!
Fisk soes
Okej
okey då lär jag fan göra om mitt jävla piss.
//Dj_Leon\\
Ä.S.S detta är fortfarande ingen trod får spektakulationer
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John (Nödfall) Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM Herj HyperlaxN Freddec Otis Platinum JT Sen finns de en som har döpt låten till "KVAL" och det är riktigt svårt för mig och veta vem det är :D så om du känner dig träffad, hola.. texte ngår nått sånt här på dre obie em beatet "shit hits the fan"Du flyter lika bra som ett spel, inte alls för jag kommer klippa till dig som en rakapparat kommer vinna så lätt för jag är bäst några delar ur låten
och jag kopierade min lsita från Ä.S.S glömde ta bort de med fet stil
motiverande
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Predika it is!
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John (Nödfall) Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM Herj HyperlaxN Freddec Otis Platinum JT Predika Inkonkret
kolla min forumsignatur alla som så gärna vill vara med, sätt in pengarna idag, jag skickar imorgon, du kan spela in på onsdag eftermiddag om du skolkar från skolan och kan på kvällen glädjas åt att du kom med.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
inte förrän du skickat kval
Jag har skickat :D
Namn?
La2niC
Tack you!
Asså om jag vinner ska jag byta rapnamn.
Inte så mycke kvalité ju:( Jag håller på bross, då blir han glad, men jag vill hålla på systemfel för han är min man och fru!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fagott"! hur långt e de kvar? :P
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
fan va folk som lämnar in nu.. får se om d e nåra som håller kvalle
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Jag hejar fan på alla. Jag hoppas verkligen innerligt att alla presterar sjukt jävla cepebra. Då kommer tävlingen bli ett sant nöje att följe. Det skulle skriva whoahistoria också. Oj oj oj. I would like that. Hoppas att massa nya kids ingen hört talas om kommer och visar sig vara bra. HÖGA FÖRVÄNTNINGAR FTW!!
bara en snabb fråga hur många går vidare???
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
yo, jag kunde inte hålla mig och reccade ett kval cool som jag är.
rätt experimentellt, eller bara en ursäkt, vad vet jag?
här är det i alla fall
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Men fan! du glömmer ju mig på alla listor! Karl Mike!!! ;D
Ars amandi
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John (Nödfall) Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM Herj HyperlaxN Freddec Otis Platinum JT Predika Inkonkret Karl Mike La2niC Magnifik Nicko mcFish Hagel Pajja