Spottar Bäst Som Spottar Sist - Tävling
Denna tävling är härmed avslutad.
Orsaken är att den inte skötts snyggt utan spårat ur i personagrepp och påhopp arrangörer / domare emellan.
Tråden är låst och går därmed inte att skriva i. Om det startas en ny kommer den tas bort. Klagomål kan framföras i tråden i Allmänt om Whoa .
Mabande - Admin Crew ____________________________________________________ SBSSS : Spottar bäst som spottar sist ni har sett denna tävlingen förr, men då hette den "Whoa Sm -06", men blev nerlagd av admins så vi var tvungen att göra om det! vissa har skickat sina kval, och vissa väntar vi på fortfarandeSpottar bäst som spottar sist (ALL INFORMATION DU BEHÖVER) Snabbt sammanfattat, PRISER: DJ Taylor (Signed till Death Row) skickar sin nya mixtape signerad Hur kvalar jag? Vem som helst har chansen att gå med i turneringen, dock kräver vi att samtliga deltagare skickar in en kvallåt där vi kan bedöma er skills för att göra tävlingen så bra som möjligt. Eftersom vi bedömer dina skills ur ett battle perspektiv, måste låten du skickar in vara battle eller våldsironi, skicka inga djupa låtar (om det inte är subtila dissar etc.) då det inte passar ändamålet. För att förkorta vårt arbete får kvallåten vara högst en minut lång. Vi meddelar de som lyckades kvala in sig i god tid, med mer information o.s.v. Vi har även valt att ta in reserver, som senare kan ta plats om någon deltagare av något skäl lämnar W.O Vi ber er att endast ansöka om ni har motivation att gå alla ronder, anmäl dig t.ex. INTE om du inte har tillgång till studio, är osäker på om du orkar etc. Deadline för kvalet är den sista november. För att kvala lägger du upp ditt bidrag i whoatråden med tillhörande länk, döp den gärna enligt följande mall, då det blir lättare att förstå; Artistnamn - Kval 60 Sec Slutspelet, hur ser det ut? Slutspelet håller samma struktur, de ettor och tvåor från varje grupp lottas mot varandra (ettor kommer inte möta andra ettor etc.) Utan lottningen blir så här; Ettan i grupp A får möta tvåan i grupp B Medan tvåan i grupp A får möta ettan i grupp B GLÖM INTEDEADLINE FÖR ATT SKICKA IN KVAL ÄR 30 NOVEMBER OBS! För din egen skull, Så kan du skicka text, underlättar mycket för oss, och gör de lättare för oss att se punchlines o.s.v Dessa har redan skickat kval ( Så klart får ni skicka nytt kval om ni vill o.s.v) Akin O.Y Aquelo Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Soder Stavfel Subdominant Thuggins ToppenOCH BTW, ENDAST SVENSKA! Kolla sidan för all information du behöver
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
oj DOMARE ÄR : RACAPP ETIK STORHETS RESERV DOMARE ÄR : T-M-K
Priserna är inte helt säkert, de enda som står kvar är Dj Taylor priset, Big rob priset kommer jag nog ta bort och göra så att endast 1 får ett pris, för jag komemr inte på 2 andra priser hahah
Vi vill ha mer bidrag!
Bross är nu med i tävlingen
Kepsen som dommare :O jag vill ju se han i tävlingen :'(
RAGOSONE
DJ Taylor skrev till mig precis och sa
DJ Taylor säger:
ok i gotta better prize to who ever wins will be on a exclusive remix of mine
DJ Taylor säger:
someone big så vinnaren komemr få jobba med DJ Taylor på en exklusiv remix, kommer KANSKE vara med på en av hans mixtape, kanske inte detta får mig själv att vilja vam ed i tävlingen :( DJ Taylor säger: Tell all them in sweden, that i got love for them, and hiphop appreciate their hustle
aiight nice.. lets get goin
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
nice att det äntligen blir av. bra jobb racapp! jag skickar in ett nytt kval nån gång denna veckan... just so you know ;) .. peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJTaylor Thanks for taking your time to visit us here hah, and thanks for ur support, one love8Smile Låt inte priset lura dig, detta är helt om kärlek och för att de e roligtLamberT Chea!, Lycka till och tack
racapp är bortrest 19dec - 5jan ta bort mig om jag skulle ställa till med för mkt WOs...
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
hrm..du skulle nog ställa till det lite!, finns alltid en andra chans dock! better luck next time "Litanol is off the list"
vafan den blev av ? om jag mot alla odds skulle gå vidare så stryk mig, har alldeles för mkt på tapeten just nu så skulle ändå inte kunna ställa upp :S men men, hoppas tävlingen går fint, få in lite bättre rappare så ska ni se det löser sig.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
och för er som ska gnälla så gjorde jag min kvallåt en kall höst morgon för 1 månad sen, och då hade jag haft tid.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
In med lite bättre rappare nu :)
shit, det här kommer pågå i typ ett halvår, INGEN kommer palla det
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
To work with DJ Taylor would be a plesure , men jag tror inte jag har ork eller tid för detta pluss att jag har mycket annat på gång...så jag nöjer mig med att vara Reserv Dommare .Jag hoppas verkligen det blir en värdig vinnare som representerar! Kommigen nu whoa!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
kan hända att det står nånstans, men missa det isf, men hur många kvalar in då?
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
"få in lite bättre rappare" vad kallar du Perfektion, Hubler och Toppen? aja
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nicko McFish,Dubblaa,Freezylocc,Mofeta eller Tay Tay dat dude vill jag se i tävlingen!
RAGOSONE
alla sluta whina på Big Rob, han kickar sjukt heta refränger, no shit about it, men han är inte med som tävlings pris , so stop whining OCH MER RAPPARECnJ P0 beror helt på hur mågna som deltar, och hur många som håller shittet i kvalité, har ingen exakt siffra i huvudet, vilken siffra tycker in är lämplig?
2/3 kanske...
haha håller med dig Hock :) Ställer nog upp i denna jag.. hade varit kul.. var ett tag sedan man var med :)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Jag tror bestämt jag skickade in mitt kval?..:o
Lambert 2/3 ? Ophone var med! äörligttalat Nej, elelr var de på engelska? då tog vi bort, ananrs har vi inte fått in något!
big up till dig racapp, hoppas nåra fler med lite mer klass droppar in snart
Jag är jointen
Tack OSTbre
racapp nope, de va på svenska, men ja ska leta upp mitt
Ärligttalat leta upp det och skicka PM
http://www.speedyshare.com/941928779.html Mitt bidrag
som sagt sa vi PM, tack
Spitbull P19 fattar inte vad du menar, men du har inte stått som domare på vår tävling iallaflal
haha fattar fortf inte :S, förkalra PM =S
Victor H, Ph och Xmpl kom ingen nu skicka in ett bidrag :D, vill se er i tävligen.
Memzet productions
jag kan kicka en refreng för 100 kr st om ni vill ha !!
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
jag ser 5 :\
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
gott att jag slapp skicka in kvalet igen...
http://www.myspace.com/akinonline
Ser välorganiserat ut, nice. Sign me up, dags att kicka lite kids i baken tror jag visst.
ingen signar någon upp ni har till 30 november att skicka kval, har ni inte skickat så är ni ute
jag hade gärna vart med o kickat mfs ass men det låter som nåt man måste engagera sig i o det blir nog bang
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Mickmästarn Testa! och for the record!Gyllander is in the game!
Jag har en fråga. Det är enbart på svenska? Men om man ska kicka nån remix med Taylor så ska det väl vara på engelska eller?? Jag rappar på engelska, skulle dock kunna skriva nåt på svenska då priset är jävligt soft. Jag har iofs ingen studio tillgänglig just nu, men hur mycket tar ni på kvalité på låtarna? Asså mixning och så, eller går ni bara på rappen? (Kan inget om mixning, så det känns lite onödigt att ställa upp om ni tar på sånt också)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Just det en till fråga. Ska delen med rappen vara 60 sek eller hela låten vara 60 sek?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Gogaku allt som allt ska va 60 sekunder, se till att nån mixar åt dig, de ska låta bra helt enkelt remixen med taylor får du göra engelska elle svenska , som du vill Henka och lunne: de räcker
Blir det nåt WM i år eller? ;) Det här lär bli ganska långdraget.
Beson Nice Dumboleifi fråga inte mig!
racapp, vafan e ett pm?:S :P recca nyss min låt. menar du typ att jag länkar den i ett meddelande?