både jag å spitbull lovar att det är sant... hade gärna velat vara dommare!.. hoppas jag blir tillfrågad nästa gång ( eftersom detta kommer gå åt helvete)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej hej hej hemskt mycket hej
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
dabbe är du go elle?;finns inge uppgjort jag känner inte en enda på whoa jag sa vilka jag tycker går vidare, du vet, det är så man röstar, jag ger er lista på vilka som går vidare i min åsikt, ni ger mig lista, alal dommare ger varsin lista och så tar jag alla som har fått mest godkänt o.s.v du vet la hur sånt går till? och klart som fan hon ska väcka dig, du har sölat med rösterna i fucking 5 dagar, behvöer få in svar fattaru väl? fan va oerfarna domare de finns, hur kommer de sig att de alltid är dom oerfarna och dom som är erfarna t.ex TMK inte säger något DOMARE Racapp Stooka T-M-K
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Typiskt när oerfarna tappar trycket, bara för de är typ över 70 kvalbidrag, är några timmar för mycke tid i ert liv så borde ni aldrig signat upp
racapp Eftersom deadline inte ens har varit än, vafan ska du ha röster då för?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ööh vafan tror du ? för att man inte hinner och rsöta på över 70 st på 1 dag liksom, de e inte så att man lyssnar en gång och säger G elle inte Godkänd, man måste lyssna ordentligt, ingen hinner på en dag, folk har liv har samlat in röster under hela veckan typ
man ger väl röstningen sin tid i en tävling, man kan ju inte rösta innan deadlinen är satt fattaruväl?... en bra tävling tar lite tid på dig, och dommmare röstar efter deadlinen är satt, det är en fördel och du skickade bara oss dem som du redan tycke skulle gå vidare, dom andra fick vi inte höra liksom... Skiter i detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hm.. Det låter skumt DaBBe..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Inget skumt, så här ligger det till några har redan kvalat, och det har jag och storhet och etik bestämt innan etik hoppade av, då var jag och storhet och etik domare och dom som gick vidare var solklara liksom, kanske nån som inte var helt solklar, så bara onödigt att skicka dom som jag storhet och etik sa NEJ till att dom inte är godkända . Nya domare, skickade in dom nya bidragen och dom som gick vidare
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Kan tillägga att mitt är exakt 1:00 minuter. Wöhhh
Hur jävla många vill kvala ;) Men blir nog kul ialf. Hade fint
Skivsamlare
2006-11-29 16:24
Grattis Superlativ, med lite tur kanske du kan kvala in för en gångs skull!
http://www.soundcloud.com/adamkross
hahahaha hublers va sköön!
T.R.A
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Pajsarn Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM Herj HyperlaxN Freddec Otis Platinum JT Predika Inkonkret Karl Mike La2niC Magnifik Nicko mcFish Hagel Pajja Hubler Superlativ Vilford Tobs0n RMK protagonisten Nicho NemC Mytte Motti koDd Grebnets Aldenfalk L.T(zankaman) kommer det bli 100?
87. Lil Phil 88. Identitet
Skivsamlare
2006-11-29 16:39
JAG DÅ?
du är ju nummer 73 ditt jävla as
Skivsamlare
2006-11-29 16:42
haha hublers va fun rmks va fet fan
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
racapp Har du lagt upp min nya? satt du inte lägger upp mitt gamla bidrag?
//Dj_Leon\\
racapp Jag frågade en gång hur gammal du var, och detta fick jag till svar "den där tråden är ingen chat sida, vill du dejta mig får dru göra de här fagget" och jag trodde inte du var över 16 då iallafall, och med tanke på hur du resonerar så tror jag inte att du är över 15, tävlingen verkar inte vara specielt bra skött, tråkigt att det inte är någon seriösare som håller i det!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
stog det inte att storhets skulle vara domare?
//Dj_Leon\\
big up till honoom för att han gör tävlingen
Jag är jointen
yeah många som sökt =) får se om jag hinner recca mitt bara :P ska försöka hinna imorrn efter skolan :P
Hock = jag är över 15 kan ajg garantera haha OSTbre = tack ÄtSkitSnabbt = nej 1 dag kvar Nafs = yes Durlind = ait ZankaMan= Yes, och jo storhet var domare , en bra domare, men för upptagen, jag behvöer svar snabbt,
har inte ni med att göra eller?, vem som helst kan ljuga en ålder, ni har inget med min ålder att göra, denna tråd har inget med min ålder att göra och 2 domare har hoppat av pga dålig attityd och ärligt talat så hade jag dålig attityd mot dabbe's "tjej" men liksom jag såg hans msn bild och trodde omöjligt att han kunde ha en tjej , trodde bara han jävlades runt för o slippa rösta, men hey, vem vet, gud är generös ibland hursomhelst borde det inte va något problem alls =)
vaddå personangrepp? de e personliga åsikter, säger bara varför jag hade dålig attityd konkret svar på vad?, du har inget med min ålder o göra, vem vet, jag kanske är en tjej 100 år gammal, elle kille 3 år , va har du med saken o göra? sluta förstör min tråd, alal andra släpper ämnet utan du, du är besatt av mig elle något serriöst, lämna mig ifred innan jag anmäler dig till whoa för personattacker/spamming och besatthet elel nånting hahaha
hrm <b>fet?
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
fel tråd, hoppsan.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Tycker det hela låter jävligt kefft om Racapp Funderade på att lämna ett kval bidrag Men jag väntar till nästa tournament hoppas på bättre dommare med mer erfarenhet ;O) Peajss ; ) f-f-f-f-f-Fuck you not
Om ni låter Kidoo komma med i tävligen borde alla dra sig ur för då e de verkligen inte en seriös tävling.......
† V.I.F Sinister †
Här är mitt kval! Rakblad - kval 60 sec http://www.speedyshare.com/825124123.html
Vill du ha en brud kan du få privatkurs, För jag sprutar på mer bitches än en allmän dusch! / ColdSpot maffakkas!
89. NS 90. Paulix
91. nafs