Har jag fått ett nytt namn nu efter Ät-Skit-Snabbt skrev sitt tips? :) John (nödfall) haha
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
men AAAAAAH. herregud. kan alla sluta leka med listorna? hahaha
Akin Aquelo Bross Dominic Estet Foerplay Friggan Henka Icetail Jii Kiim Kenzo Lambert Litanol Mvh Pelle Perfektion Pontus Prendel Viktor Stavfel Subdominant Thuggins Toppen Uniqh Antfarm Doppe Evident John Kriss L.T Melvin Mentra Mfs Sircuz Straight P T.ra Wethoz Wilen Zlick Aziz Dopefish Kruuse Absolut Donbruto LVS MoGi Scope Gyllander Skottis Ärligttalat DeKaN Lelly Daavd Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent Hypernervakontradiafragmavibrationer Kidoo antman ProBleM Herj HyperlaxN Freddec Otis Platinum JT Predika Inkonkret Karl Mike La2niC Magnifik Nicko mcFish Hagel Pajja
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
är det bara jag som tycker att mer än 32 st bara kan kvala in ???
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
mer än 32? wtf. vad vill du? ska vi hålal på i 10 år med detta shit? 32 st och vi kommer hålla på med shittet i typ 4 måander om inte mer
32 e bra
Get MAD and change
haha iof sant ;P
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Nicko, du låter fan lite som fleppo2 i ditt bidrag, haha!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
nickos kval är för långt? :( 1:01 höhö
Skivsamlare
2006-11-28 08:33
Höj intaget ;) vore roligare med mer folk, typ längre tid! ;)
Skivsamlare
2006-11-28 11:32
nej det skulle inte ara roligare. det kommer ändå ta flera månader.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
fan va sugen man blev! :]
www.myspace.com/rizzle4fz
nickokick, du kanske ska klippa bort sekunden över en minut.. annars kommer du inte med ju :\
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Bra att ni tog bort Big Rob priset, det var ju tjocked pinsamt.
-_-
är de imorn lr i övermorn som ni kvalar?
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Jag har skickat in mitt nu också :D lyssna i audioforumet.. pz
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
Chanko P19 Ja tror inte nickokick gillar dig längre, men du har rätt faktiskt!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
you ain't got a chance bitches!hur ska de gå? era kval e inte mycke å komma me, ni får nog komma upp me nå bättre än så om ni ska ha en chans mot t.ra
kommer alla kvalen upp på hemsidan sen lr?
TS är ett troll :)
lr nåt i den stilen?
TS är ett troll :)
Skivsamlare
2006-11-28 17:20
det står ingenstans, (nu orkar jag inte läsa, men det stog inte förut) att bidraget max får vara 60 sek exakt, bara att allt efter det inte räknas
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
allt efter 60 tas bort 30 november så får ni inte skicka in något mer sen så lång tid de behvös för oss att ge ett rättvist besltu om vilka 32 som kommer med, så lång tid som de behvös kommer vi ta vi räknade inte med att vi ksulle få så många bidrag kanske tar 1-2 dagar sen p.g.a antalet bidrag så vet jag inet om allt kommer på sidan, knakse bara de 32 som kvalade!
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
DEADLINE 18.00 DEN 30 NOVEMBER
hehe yeeeah :P vilfordish :P detta ska bli kul o se hur d kmr bli ;)
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
600
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Pajsarns kvallåt,http://www.speedyshare.com/407205447.html Den lilla killen bakom nedrökta micken jag står här bakom reppar westgötaclicken till whoa gangsters, äkta kopior New york yankees, nått du sätt på bio spottar bäst som spottar sisst va jag Rockar fett och shottar fitt saft du kan inte mäta dig med mina punchlines Prendel från rund spark, vad? "för ingen känner mig här" är främling och tattare Hela mitt crew är med, tämligen taggade Och är jag känd för nått äre för att knulla rimmen så katter går på knä för att snurra på mitt finger flow ska jag äta, punchlines per sms skriver några rader om din morsa på min efterfest Jag är din kniv i ryggen, på din bästa vän/ Jag ger din dotter piller säger baby kan du testa den mitt kval, "PAJSARN" klart jag lägger upp den folket tankar, han grym tänker snubben
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
fan.. lär ju knappast komma me på d kvalet jag skickat in nu... men pallar fan verkligen inte göra nytt... fan d får va... när e deadline nu då?
http://www.myspace.com/akinonline
DEADLINE 18.00 DEN 30 NOVEMBER OCH PAJSARN, DIN LÅT FUNKA INTE
Förstamajdemonstrationstalarstolsuppsättarassistent´s bidrag slänger jag på grund utav att han har för långt namn ne men pajsarn sa att han skickade in de i ett annat namn elle något fuck vet jag, men han e borta nu och in med pajsarn istället pz
Dabbe och spitbull hoppar som dommare av pga oseriöst engagemang, och dålig attityd av racapp. Lycka till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men sataaan nu lämmnar ännu fler domare
Han är en oseriös och har sjuk attityd igår när jag sov. va min brud vid msn Han skrev 100 ggr, så min brud sa att jag inte var här. att jag sov. ´"Jag skiter i om han så är på död, VÄCK HONOM Fattaru?" "Han ska skriva till mig" de håller inte, + att du säger till oss vilka som ska gå vidare och inte liksom.!.. så ni som trodde vi dommare har med den saken å göra så har han redan sin lista med favoriter... inga fler behöver kvala
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://download.yousendit.com/6F69CBCD4DC8FF51 tobs0n UP IN THIS! :D Jag skjuter dej i skallen med din egna jävla puffra, jag skapar kadaber som ni tycker e tufft va? låt mej berätta vem den nya mannen är här, ny grabb i gemet som får er gå ner på knä, glidmedel o min hand fistfuckar röven, du kan även få foten om de e de du behöver, tobs0n de e namnet på den du nu kallar gud, direkt från trollhättan o ja jag vet att du är avundsjuk, till alla jävla pussys ni behöver lite klass, alla rappande horungar pallar erat tjaffs, för ja knullar rappare efter rappare, men de kanske ni redan fattade, jag är även kallad slaktare, för ja mördar nä-nä-när ja battlar er, som avslut ja då laddar ja pistolen, o pepprar din skalle med bigsize patroner,
daP , motherfuckers ;D
vilford, terrorist, snattar klappar som grinchen
och folk dom snackar om vinsten, jag kommer fucka dom kidsen, för
jag langar alltid kla-klassigt skit
och håller det iskallt som en glassmeny, så bara
ner från min scen, låt mig tala om
folk som spelar bra, hur jag hatar dom
för skiten dom lagt, låter pinsamt och dåligt
jag kan langa freestyles och slå dig
det är en på tio, att jag flyter nykter
så kalla mig nallebjörn när jag myser med din syster
hon är nize, slynan har en blöt fitta
medans folk häromkring stoppar kuken i lökringar
jag är pimp, borlänges största kvinnokarl
knäcka Vilford? mannen chansen är minimal
jag reppar Sellnäs till storstan, P.L.P
och fuck kvala in jag går direkt till finalen
http://rmk.gs17.com:81/Annan%20skit/Vilford60sekunderskval.mp3 såg att texten skulle va med:)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
bokmark...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
wtf ?! det här värkar ju gå åt pipsvängen :S
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
palla, kvala in ens om det är sant allt som dabbe säger..
Skivsamlare
2006-11-29 09:59
ser ju ut o kunna bli coolt dehär.. hahahahaha
www.myspace.com/kdlwilen
recapp verkar vara en hyvens kille tycker jag! heja!
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!