Mvh orkar inte göra hela listan ta bara den gamla listan och lägg till Donbruto,Lvs,Melvin,Karl M, tror inte de borde va nån mer, sammanlagt 32 pers!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
jag ska bara skriva lite till sen får ni en till delltagare
Etik vad var de för mening att skicka samma meddelande som ajg skrev och bara göra ditt namn stort och understruket och inte mitt :'( rasist!
måste det vara mixat till exact en min eller kan det vara tio sekunder hit eller ditt?
det kan vara 10 sekunder hit men inte dit inte 1 sekund mer än 60, ine ens en halv, eller jo, du kan ha 50 minuter om du vill fast allting som kommer efter 60 sekunder räknas inte med
ok soft tack för upplyssningen;)
Om jag var tippad som en av de bra hade jag lätt vunnit. Publikstöd ftw.
haha. bross ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
whine ftw!
Jag håller på bross!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Wack-line up och wack att det inte är någon engelska.
aiyyo wack mannen! chill bre!
hur många av all 32 kommer kvala in?
www.youtube.com/prendel
eller jag mena hur många av de 32 som kvalat kommer att komma med?
www.youtube.com/prendel
Så jävla sugen på detta själv!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Prendel Det är vm style du vet 8 grupper, = 32 stycken 2 av varje grupp = 16 stycken
äntligen så blev jag uppdaterad;D Eichless, jag vill oxå kicka på engelska ju :'(
Ars amandi
heheheh
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
vart ska jag lägga upp mitt Kvalbidrag ???
Hej hej hej hemskt mycket hej
aight
www.youtube.com/prendel
_KoDd_ Jag tror jag svimmar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har jag spelat in ett kval ; )
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
John(ophone) is in the game
Jag hejar på Bross. Överlägset roligast snubbe. Dock har jag inte hört Scope än, han kan nog langa det riktigt coolt om han inte flyter lika hackigt som för nåt/några år sen.
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
fan va många man aldrig nånsin hört talas om om jag inte själv skickar in nåt vilket jag antagligen inte gör så hejar jag lätt på skottis , do it for the västerhus peeps
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
komigen alla skicka in!9 dagar kvar
kaggen vinner i finalen över Perfektion
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
uppdatera listan då ;)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
detta ska bli kul :)
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
Stackars DJ Taylor...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
abooo
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
hörru lillgrabben du ska få se på motstånd du
Shit, nu MÅSTE jag vinna ju! Knas. Publikstöd ftl.
Kaggen sa att han skulle skicka in ett kvalbidrag. Sircuz har grymt flyt !
B-Nilo is in the game
Bross, om du inte vinner hugger jag dig med en kinespinne!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Hock, om jag inte vinner spikar jag fast din pung i taket och du kommer inte ramla ner förrns jag hugger av den
Bross och hock om ni inte slutar prata om vem som kommer vinna och vad ni kommer göra kommer jag personliga hänga fast hock pung på brocks panna och hugga kines pinnar i bross mage och ingen av er kommer ifrå nvarandra förrän jag hugger av bross huvud understood?
jag vill möta Ophone!
Ars amandi
om ingen vinner hugger jag mig själv med en svärfisk !
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
Jag hoppas Brocks vinner!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
hur långt ska kvalet vara lr spelar det ingen roll?
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
Ant__Farm fattar inte hur du inte sett faktan men men :D 60 sekunder MAX
okej sorry om jag var jobbig haha :D då ska jag bara spela in, jag måste vara jobbig en gång till haha :P vart ska jag skicka de
jag vet att ni alla vill se mig falla, db men sorry fuckers jag knäcker er alla db
fattar inte var ja ska lägga upp mit bidrag?? :S e de på Audio ?
Hate it or Love it im Still nr one!
SKICKA TILL MIG ELLER ETIK
för fan folk lär er läsa
My worst opponent is myself / http://www.myspace.com/eichessmusic www.rawmusic.se
Doppe - 60 sec kval http://www.speedyshare.com/937835685.html
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
HEJA BROSS!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Om jag inte får nämna mig själv vill jag höja ett varningens finger för mah boy sircuz. Har han en bra dag har han kanske tävlingens tyngsta flow.