Priset uppe på hemsidan
Bild Så ser mixtapen ut
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
WoW ! XD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snälla, , säger detta till kommande skrivare skriv inte "cool album" o blalbabla, kommentera inte ens albummet om ni inte har en fråga om de
Shoo vill va med.. lr e det för sent???
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
hur många har skickat in kval nu? vikka e dom senaste? PeeeezZ!
Hate it or Love it im Still nr one!
hur lyckas folk.. till 30 november har du på dig!, står överallt till o med i min signatur (nått spec me ed jag ska skicka) 60 sekunder! Inte mer (ska de handla om vad som helst`?) battle,skryt aktigt (när skulle de vara inne sa du?) innan 30 november (hur många kvalar?) 32 om allt går som planerat (niice.. vad är de för pris?) DJTaylor signer skiva, och en exklusiv remix med en artist som DjTaylor gör, DJTaylor signed to death Row (ah ok.. när skulle de va inne sa du?) innan 30 november !=) SÅ.. har sparat massa frågor och svar från lillebror nu ;D , för dom frågorna skulle kommit upp förr elel senare, ha fått dom från varenda jävel som till slut skickar in
Lita på att jag e med:P
wow vilken line-up............. NOT
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Och B-niilo
40 st sammanlagt asså, 32 går vidare!, och ni har till 30 nov på er
dämn nu slår ni game remixen?
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
det är inte 40 st på en remix, det kommer bara vara 1 på remixen, det är 40 st som har försökt kvala ,
Doppe är lurig som fan. Han slicka mitt ass på msn, för att jag skulle gästa nått släpp av honom.. samt skicka massa låtar han gjort o grejjer. Sen hörde jag inte mer från han.. Sen efter ett tag så började han snacka skit om mej i trådar och skriva diverse könsord på msn. Sen gick han in i tråden som jag la upp låten till min farsa och skrev typ: "Normalt sett hatar jag dej men detta var bra!" Men, grabben är uppenbarligen förvirrad.. Så jag har bara kärlek för honom! Lycka till Doppe!
Är han tajt nuförtiden förresten?
Otis med ett T tack:)
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
hahaha
jakk er än kåwl killäh :) *FnIzZzZaH*
vad vare som va så kul? :D
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
subdominant - Maaaw
www.Doppe.se --..-. Doppe Rockefella
subdominant
det står.. INGE SÅNT JÄVLA SNACK,. skapa egna trådar som inte har med detta o göra, skriv typ "ÄR DOPPE BRA?" VEM bryr sig
skriv de i GB, måste du sitta och visa alla oss hur cool du är
SÅ
VI HAR VARNAT ER, NI SOM INTE SLUTAR MED ER PRIVATA SNACK OM ANDRAS LÅTAR, BLIR,. DISKVALIFICERADE END OF DISCUSSION denna tråd är ENDAST för frågor, inge chit-chat om andra kval låtar och om vem som beefar vem och vem som äger vem
Racapp.. Okej! men spela cool? har du läst va jag sa? men visst.. no more chatt, boss!
När jag e klar med mitt kval e det bara att posta det som en vanlig audio lr??Peace
ja, skicka PM till mig med kvaletÖvriga noteringar "Lelly har skickat ett kval"
PM ! PM! PM ! PM!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe PM?? *Pinsamt* Meddelande lr??
Trodde de räckte med att skicka personlig varning te lambert men tänkte inte på att alla andra efterblivna jävlar ska börja citera han just drop it, sluta kommentera allt, detta är en sticky, On Topic, oc hsvara inte på detta för helvete bara gå te skamvrån och gråt!
Dont cry =) be happy =)
i'm a serial killer, its a bad habit
Skivsamlare
2006-11-22 21:13
jag har också skickat in. men ni kanske itne tar med mitt eftersom jag var arg på arrangören. vem vet. xmpl heter då jag.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Vi tar inte med dig för du var arg på arrangören ne men ditt namn missades också när vi rabbla upp, som B-niilo, blir så när de är blir många Xmpl har skickat in! (skriv inte tack nu elle något, läs detta, var glad och skriv inget)
Skivsamlare
2006-11-22 21:15
Skivsamlare
2006-11-22 21:16
så svarade du ändå.. hur lyckas manLelly har skickat kval
Lelly hette han inte han hette Kenzo
åh vad dålgit detta blir :(, Lelly OCH kenzo är med! haha bladnade ihop dom, trodde de va 1 perosn
AAAAAH:@ nu låter de som om tävlinge nblir dålig för att dom är emd haha , förklaring skrev lelly först, sen sa han att han hette kenzo, så trodde jag att de va lelly som sa att han hette kenzo, fast faktumet var att lelly och kenzo är 2 olika persner detta blev rörigt Kenzo och lelly is in the game!
Skivsamlare
2006-11-22 21:56
Ta bort mig ur tävlingen. Min jävla data har brunnigt upp :(
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Bronkish is off
Skulle inte Kaggen vara med? han står i alla fall inte med på listan, bara undra för det står att han ska va med högre upp på sidan
han sa att han vill vara med men har lite problem med studio elle något om jag minns rätt, han har till 30 nov på sig om han vill vara med
mitt bidrag kommer ikväll eller imorn , chea
Mitt bidrag kommer in imorgon elr i övermorgon ;D Peyssssss
Bra bra, tack tack !=9
Fett
Man ska inte tycka så mycket här på whoa.. De blir bäst så
Ät-skit-snabbt P-1 + Coffe
ÄSS = 32 går vidare, och som jag sa, ingen diskuterar vilka går vidare och vilka inte ,de får ni chansen o göra på en annan tråd
herregud, att folk kan ha så svårt att förstå några enkla små regler =)
Ars amandi
eyy jag har lämtat in! päjjs!
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
damn va ni alla lär suga plus judges
http://www.myspace.com/mcblindfold
In och visa dem då, om nu inte din "studio är sönder".
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
blindfold skulle whoopa de flestas as i denna tävlingen yo.. kul grejj yaow.. dock lite halvtaskiga domare? inga namn man känner igen.. men ska bli kul att följa..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.