I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   

2010-09-18 15:31
6/10 rätt schysst, beatet kunde varit bättre.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-18 18:25
5.5/10

 
Rappare

2010-09-19 01:32
6/10 Helt klart trevligt beat. Rappen lämnar lite att önska dock.

Ja

2010-09-19 11:31
6/10

En av mina absoluta favoriter av Bone Thugs:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-19 16:44
7.5/10 på tiden att du postar något bra ;-)

 

2010-09-19 17:00
Rockz, jag önskar jag kunde säga detsamma ;-)

4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-19 17:49
4/10 ganska skön, men inget speciellt.


2010-09-19 17:50
4/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-19 18:12
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-19 21:57
7/10 tungt beat. Jakk's röst passa till det.


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-19 22:30
7/10 Fet!

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-20 14:23
8/10 bästa låten på albumet.


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-20 15:02
6/10 Beatet e fett som fan men föredrar Khadafi's version.

Hypar Season Of The Assassin en sista gång med min personliga favorit:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-20 16:23
6.5/10

"Numbers" förtjänar lätt mer än en 5a. Grym låt från ett grymt album.

Keep playing sega-games

2010-09-20 16:39
6/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-20 20:31
7/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-20 21:03
3/10 Lite för seg för mig, blev lite för tråkig i längden.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-20 21:10
5/10

börjar vid 0:58
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-20 21:31
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-21 09:11
denna reffen är astyng, eller hela låten äre. den får 9/10 , no bs.

hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2010-09-21 09:27
2/10

 

2010-09-21 10:03
8/10 Straight dope ! Beatet e så jävla fett

Refrängen är bland det skönaste som finns, och Lupe e mad underrated.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-21 16:05
4/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-21 17:39
7.5/10

Keep playing sega-games

2010-09-21 20:15
3/10

You can never avoid the voices of the voiceless

2010-09-21 23:17
7/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-22 13:10
Ill Bill är tung som fan 8/10

You can never avoid the voices of the voiceless

2010-09-22 13:31
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-22 16:25
8/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-22 16:59
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-22 19:44
6/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-22 20:23
Diggar alltid mega, 7/10

 

2010-09-22 20:35
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-22 20:47
8,5/10

och den tyngsta basslinen nagonsin skapades av Southside Movement.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2010-09-22 21:27
7,5

Den här ger mig alltid The good vibes=)

2010-09-22 22:18
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-23 19:36
6/10

Keep playing sega-games
Hangaround

2010-09-23 19:43
fbws, hur många postade låtar är du uppe i haha?
Du utgör ca 70% av den här tråden och det är ca 3000 inlägg.

2010-09-23 22:20
SpT - hahaha jag vill inte ens veta men du kan ju börja räkna från första sidan om du vill ;) Vill kunna säga 50% åtminstone men det finns fler post-geeks här som förstör det för mig =(

5,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-23 22:21
7/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-23 22:55
4/10 Beatet blev fett störande emellanåt, precis när det började låta bra så började det fucka runt igen och förstörde stämningen.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-23 23:38
2/10, diggade dock inte sån typ av musik dock.
här är min låt jag har haft på repeat en vecka nu

 

2010-09-24 09:03
4,5/10 Den skiftade mellan bra och sämre under hela låten, fick aldrig nåt riktigt grepp så kan inte ge högre betyg.


As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-24 15:03
5/10

Keep playing sega-games

2010-09-24 15:11
Ace kör solo på den låten. Vete fan vart han fick EM ifrån. Antagligen någon dickrider..
Keep playing sega-games

2010-09-24 16:13
3/10 Ont i huvudet av beatet

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-24 18:05
7/10

Vet inte om det blivit postat redan, men:
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2010-09-25 11:42
5.5/10

 

2010-09-25 18:58
8/10

"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2010-09-25 23:00
7/10