I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   

2010-09-10 07:30
9/10 så jävla fett!

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-10 11:02
7/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-10 19:21
6/10 Rätt så monotont beat, annars så var den fet.

Keep playing sega-games

2010-09-10 19:44
5/10 inte min stil.

 
Poet

2010-09-11 03:26
8/10 group home är bortglömda men äckligt bra. kass refräng i den tyvärr

"life's a garden, dig it."

2010-09-11 10:41
6.5/10



Ja Group Home är tunga, dom ska ju släppa en ny platta i höst :-)
 

2010-09-11 10:47
7/10

Radiostations don't play 'cuz I spit to hard!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-11 13:28
7.5/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Poet

2010-09-11 15:47
5/10



fbws P21 kör vidare på Z-RO the crooked the mo city don & the king of the ghetto :) denna är tung
"life's a garden, dig it."

2010-09-11 17:24
5/10 Den duger men jag tycker om remixen mer.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-11 22:13
2/10



passande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-12 01:15
6/10

 

2010-09-12 14:07
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-12 14:54
6.5/10

Keep playing sega-games

2010-09-12 15:04
8/10
To disrespect you, I would had to have respect for you at one time

2010-09-12 15:11
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-12 17:24
4/10



Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-12 20:06
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-13 14:45
7.5/10

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-13 16:30
4/10 jobbig lat

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-14 01:19
5/10 njaae rätt jobbig


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-09-14 06:35
2/10 aldrig fattat charmen med quasimoto, madlib i all ära men..

"life's a garden, dig it."

2010-09-14 09:06
7/10 Fan fet ju! Älskar den där samplingen. There can't be enough smoking-songs B-)

Bidrar med en klassiker:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-14 15:55
5.5/10 Har aldrig gillat dom.

 

2010-09-14 17:39
Hatar å vara den som e den, men 5.5 för "Feel Me Flow"? Älska eller hata Naughty men den där låten e ju straight classic =)

6/10 M.O.P. is the shiet, men är inte så förtjust i detta beatet.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-14 18:14
Jag gillar dom helt enkelt inte, skiter väl om det är en klassiker...gillar den inte för det.



5/10



 

2010-09-14 18:38
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2010-09-14 21:28
7.5/10 fet, men tröttna på beatet rätt snabbt.

Keep playing sega-games

2010-09-14 23:11
7.5/10 grymt skönt beat. dock lite kort.


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-15 01:49
Rätt fet låt, beatet påminner lite om Royce - Da 5'9 - Boom. Och första rapparen är ill.

7/10



"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2010-09-15 06:45
5/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-15 16:04
6/10 Bra låt, men är inte på det humöret...

Keep playing sega-games

2010-09-15 16:56
7/10


Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-15 17:12
3,5/10

To disrespect you, I would had to have respect for you at one time
Poet

2010-09-15 18:16
8/10 screwed är den 10/10

"life's a garden, dig it."

2010-09-15 18:19
4/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-09-15 18:24
6,5/10

"life's a garden, dig it."

2010-09-15 18:54
6.5/10

Keep playing sega-games
Poet

2010-09-15 19:54
4/10 nja störde mig lite på beatet i längden

"life's a garden, dig it."

2010-09-15 21:11
5/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-15 21:19
6/10. Z-Ro är alltid fet och beatet är skönt.


"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2010-09-15 22:49
8.5/10





Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-16 17:18
4/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-16 18:15
6.5/10 Känner igen det där beatet från någon annan låt, men minns inte vilken. Vet du vilken låt jag menar?

Keep playing sega-games

2010-09-16 18:26
Jag känner ocksa igen det, har tyvärr svart att placera det.

5,5/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-09-17 10:18
5/10 Är inget fan av Geto Boys tyvärr.

Ja

2010-09-17 15:08
1/10 jävla skit!


 

2010-09-17 20:52
7/10

Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-09-18 02:18
"Gibbs - Murda On My Mind" 10/10

"Amazing Maze - My Story Is Yours" 7/10

Keep playing sega-games

2010-09-18 12:59
7/10




ny snubbe i gamet
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns