I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Utländsk Hiphop - Audio & Video

   
Rappare

2009-11-12 02:36
Riktigt skön låt faktiskt, tror jag ger den 8/10.


2009-11-12 06:52
10/10 - Inget snack om saken, beatet e farligt

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 09:32
4/10

Keep playing sega-games
Producent

2009-11-12 10:54
5/10 lite halvtråkigt beat.


2009-11-12 14:44


Riktigt bra!
 

2009-11-12 14:45
5/10 hyfsat tung även om jag inte gillar Young buck


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-12 14:59
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-12 15:42
2/10 nog den tråkigaste låten någonsin.



(alex adiels på whoa som producerat beatet)



2009-11-12 16:21
2/10 Den där låten var fan tråkigare i mina öron

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 17:13
Gammal klassiker som man brukade kicka i ungdomen. Grym video. 4/10



Dåligt ljud.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Producent

2009-11-12 17:27
fbws synd att du inte lyssnade på lyriken eller rättare sagt hela låten då ;)

2009-11-12 17:36
7/10 Reef är så tung!



2009-11-12 18:36
7/10

Konstigt P21 det gjorde jag, men beatet förstörde resten ;) Att du diggar texten och låten för den delen betyder inte per automatik att jag gör det.

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 20:40

2009-11-12 20:48
7/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 20:48
7/10



2009-11-12 20:56
8/10 Så jävla bra album det där.




2009-11-12 21:00
6/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 21:13

2009-11-12 21:26
6/10

Keep playing sega-games

2009-11-12 21:30
Rappare

2009-11-12 21:35
Gillar verkligen inte såna beats, 3/10.


2009-11-12 21:35
4/10 digga inte beatet

Keep playing sega-games

2009-11-12 21:38
5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-12 21:39
Oj, var meningen att betygsätta jeppehehes låt
Keep playing sega-games

2009-11-12 21:43
Feeeeeet! aldrig hört den innan. 8/10


Slänger också upp en med Red.
Keep playing sega-games

2009-11-12 21:45
8/10 - den e så fet, hade faktiskt tänkt slänga in da goodness men du snodde den från mig :( haha ;D Vi kör denna istället då:

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 00:54
diggar paz men låten som helhet vette fan.. 4/10

människorna i min tillvaro är som glasdörrar
antingen ser jag igenom dem
eller så öppnar jag dem och går igenom

2009-11-13 06:30
6/10 - Skön morgonlåt

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 12:27
2/10 inget vidare.

 
Producent

2009-11-13 13:03
6/10 mysigt beat som fan.

Rappare

2009-11-13 13:20
Inte alls min smak egentligen, men jag gillar den här. 6.5/10.


2009-11-13 14:15
nä men usch haha :P 2/10

Dags för en till klassiker:
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 15:16
9/10

människorna i min tillvaro är som glasdörrar
antingen ser jag igenom dem
eller så öppnar jag dem och går igenom

2009-11-13 15:28
8/10 - WC is the shizzle!

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Rappare

2009-11-13 15:54

2009-11-13 15:57

2009-11-13 16:10
7/10 en av få låtar med Drake som jag diggar =)

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 16:12
Fear är rätt grym. Gillar Drakes grejer för det mesta. 6/10

Förresten! Starz, Average och Doobie Ashtray förtjänar ju minst åttor, klassiker ju. Eller kanske inte Average, men Madlibs beat är larvigt bra.

Brukar få cravings för Players Anthem ibland. Så jävla fet låt.




2009-11-13 16:19
Bra att du betygsätter fel låt ;) haha :)

5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-13 16:46
Lite för segt flow för mig, jaylib låten får 4/10

 

2009-11-13 18:21
5/10 helt ok låt!

 

2009-11-13 18:58
6/10 Helt ok! men han har gjort så många bättre beats.

Keep playing sega-games

2009-11-14 01:55
7/10


2009-11-14 02:37
7/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-14 05:14
3.5/10

Keep playing sega-games

2009-11-14 05:23
5/10

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-14 11:22

2009-11-14 12:33
8/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-14 15:57
Riktigt tung som jag kunnat tänka mig pumpa i ipoden. 7/10



Kan inte säga att jag diggar Nicki Minjaj men Jadas vers är tyng.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ