I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

Svensk Hiphop - Audio & Video

   
Producent

2009-11-27 01:05

[Audio/Video] Ge låten ovan ditt betyg...

tänkte köra igång denna "lek" fast med svenska artister: )

Man betygsätter alltså låten ovanför sitt inlägg med ett betyg 0-10 ... t.ex 6/10 and so on.

Jag börjar.


2009-11-27 01:28
6/10. Har inte så mycket för Afasi egentligen, lite rolig då och då. Men beatet var överfett så det höjde betyget en aning. Men en 6 får det bli!

 

2009-11-27 01:56
1/10. Du kommer ihåg, eller hur bög!?
 
Producent

2009-11-27 01:59
7/10


2009-11-27 03:40
Eylem P25

"Du kommer ihåg, eller hur bög!?", vad dillar du om?
 

2009-11-27 04:29
jag lyssnade på din piece of crap låt, nu är det din tur att lyssna på min :o)
 
Producent

2009-11-27 09:34
"Du kommer ihåg, eller hur bög!?"

är i från loop troop låten. betygsätt låtar och stå över ot tack.
Redaktionen

2009-11-27 11:18
6/10

Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se

2009-11-27 12:44
8/10

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-11-27 14:09
2/10
du är lika värd som bubblorna i min spottloska

2009-11-27 15:45
8/10

Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-11-27 16:15
6/10 gillarr inte ri-fa så mkt men man gillar ju reefer^^


2009-11-27 17:41
6/10

 
Producent

2009-11-27 18:30
6/10


2009-11-27 19:40
7/10

Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--

2009-11-27 19:56
8/10


Mammaknullare utan liiiiiv (8) B-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-27 20:13
4/10

I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/

2009-11-27 20:16
5/10

 

2009-11-27 20:17
oj, min 5/10 va menat till stor.
 

2009-11-27 20:22
7,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-27 20:29
3/10 näääk är inte vassaste kniven i lådan dock flyter han snyggt.


2009-11-27 20:42
HAHHAHAHHAHAHAHAHAAHAHHAHAAHAHHAAHHAHAAHAHAHHAHAHAH/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-27 20:54
Haha, klockrent
 

2009-11-27 20:56
6/10




Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-11-27 21:01
Hade hoppats att man skulle slippa dom i tråden, men ack så fel jag hade. 1/10 om ens det.

 

2009-11-27 21:06
10/10 faktiskt...





Skiter i, sista för i kväll, classic!
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !

2009-11-27 21:52
0/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-27 22:26
4/10

One Day.

2009-11-27 22:42
3,5/10

Show-N-Tell - Focus
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-28 01:28
4/10


2009-11-28 01:55
7/10

2009-11-28 02:20
8/10!

 

2009-11-28 02:40
0/10 kan man ge det?






2009-11-28 05:11
7/10
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-28 11:48
6/10 - Jävligt skönt beat :D

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
DJ

2009-11-28 19:54
8/10
Jacco är töng!

c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/

2009-11-28 20:28
8/10



Whoa's favoriter haha ;)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-28 21:11
8/10.. alltid gillar borta i tankar


2009-11-28 21:45
8/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-29 12:24
8/10
Först när jag kom sa alla bara WOW o HEEEJ!! o sen ligger alla på marken som AAAAJ o NEEEEJ!!
Producent

2009-11-29 12:46
1.5/10

One Day.

2009-11-29 12:48
8/10 - "För mycket rappare, för få MC's, så många rappare som rappar men så få som gör musik."

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-29 13:02
4/10

One Day.

2009-11-29 13:45
9/10 Classic

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-29 13:54
7/10


Slänger upp en gammal goding:

soundcloud.com/jerrones

2009-11-29 14:13
5,5/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Producent

2009-11-29 15:14
8/10, bra låt.



Länge sen man hörde denna.
One Day.

2009-11-29 15:35
7/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-29 16:22
Haha fan jag kommer ihåg videon till den där! 6.5/10


2009-11-29 16:59
4/10

As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-11-29 17:01
Förresten, ere nån som vet om de finns en sån där näääk-hoodie att hooka nånstans i en stor storlek ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.