Har bara läst lite luddigt igenom tråden. 1. Tar du den i ditt lilla stjärthål? 2. Är det större vid detta laget än innan du blev av med oskulden? 3. Är du goatse-mannen? 4. Gjorde det ont? 5. Har du tagit en tjej i analen? 6. Fick hon ont? 7. Är hon goatse-kvinnan?
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Anledningen att bögar är så hatade är ju just att de ska skylta med att de suger kuk hela jävla tiden. Det finns ju naturligtvis riktiga människor bland bögarna som förstår att andra skiter blankt i vad man gillar att suga på i sängen och därför håller käft om det, om alla bögar hade varit så tror inte jag att det skulle finnas lika mycket fördomsfulla människor. De som är hatade är ju den gruppen bögar som, i ett försök att bli accepterade (!?), målar sig glitterrosa, drar på ett par änglavingar och glider runt i stan i en jävla parad. En annan sak jag inte förstår med pride är hela den här grejen med att säga att man är stolt över att vara bög, som att det vore en bedrift? Nu har jag ju ingen personlig erfarenhet av att suga balle men jag har ätit en och annan Calippo i min tid (det borde vara jämförbart va? Förutom att en Calippo är kall och därmed lite obehaglig att ha i munnen, den smakar ju å andra sidan kola så det går kanske på ett ut). Min farmor är madhomofob, när hon såg pride på nyheterna förra året sa hon att hon ville spotta på dem. Om du vill kan jag ge henne ditt nummer bitheway så kan du berätta för henne om hur det känns att ha en snubbe flåsandes i baken, det kommer nog att förändra hennes syn på saken.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent
2010-05-27 23:28
Haha, kul läsning.
One Day.
Varför kan oftast inte bisexuella erkänna att dom är homofiler? Jag har har den diskussionen med massor av bi-folk. Det brukar låta så här.. -Ja men om du tänder på killar, då är du ju gay? - Ja men jag tänder på tjejer oxå.. - Jojo, men då är du straight, och så är du gay för du tänder på killar. - Nääääää! Jag är inte gay, jag är bisexuell! - Men är du bisexuell är du både gay o straight på en gång? - Nä... jag är bisexuell.... VAD ÄR GREJEN?! Gillar man någon av samma kön är man gay, gillar man någon av motsatt kön då är man straight. Så då är bisexuella både straight o gay på en gång. Vad är problemet bifolket?!
Äger dig som staten
Har alltid varit sjukt fascinerad av bisexuella, så här kommer lite frågor: Vilken är din drömbil? Firar ni jul? Är eran tideräkning också på år 2010? Deklarerar du via sms eller internet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jobbigt då om man tänder på 2st samtidigt då mindtrix?
be the change
Varför använder du inte din riktiga användare då? Eller skäms du över att vara bi? detta är min enda användare. 1. Tar du den i ditt lilla stjärthål? 2. Är det större vid detta laget än innan du blev av med oskulden? 3. Är du goatse-mannen? 4. Gjorde det ont? 5. Har du tagit en tjej i analen? 6. Fick hon ont? 7. Är hon goatse-kvinnan? ja jag tar den i stjärten. större vet jag inte men det är ju lättare att få in saker nu. om vad gjorde ont? ja jag har tagit en tjej i stjärten. hon fick inte ont.
Första rapparen som öppet är bisexuell? Fuck fördomar ,jag är bara speciell!
Hur gammal är du? Hur många tjejer respektive killar har du legat med? hur många förhållanden har du haft? Varför använder du din sexuella läggning som publicity stunt a'la doktor död?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Bitheway Återigen.. Försöker du sluta fred och sen signa ut med att du har legat med mina föräldrar?
Det enda problemet bi/lebb/bögar och vegetarianer/veganer har är att dom faktiskt tror att någon bryr sig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fast skillnad på veganer och bögar ditt spån.. dom är ute för att skydda djur och dylikt, inte så att en bög försöker konvertera dig.
((MAAD))
"Hej jag är speciell. Fokusera på mig"
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
mindtrix vet helt ärligt inte varför jag skriver i den här tråden, men på din fråga (som enligt mig känns som rätt så oväsentlig i alla sammanhang) borde det väl ändå vara som följande; gay = gillar endast samma kön som sitt eget hetero = gillar endast motsatta könet bi = gillar båda könen det handlar om att kategorisera, dvs sätta namn på olika "grupper". enligt ovan regler kan du ju inte vara både gay och hetero om du gillar båda könen.
Hur gammal är du? född 1988 min vän!Hur många tjejer respektive killar har du legat med? tjejer runt 25 st kanske. Killar har jag tappat räkningen haha ;) hur många förhållanden har du haft? 2 seriösa , båda med tjejer .Varför använder du din sexuella läggning som publicity stunt a'la doktor död? det gör jag inte.
Och hur vet du vem doktor död är / detta forumet är för något om det där är din första användare på whoa?! jävla troll
be the change
Och hur vet du vem doktor död är / detta forumet är för något om det där är din första användare på whoa?! jävla troll vet inte vem doktor död är . läs på min presentation om du har några frågor gällande detta ämne,har förklarat där. jävla troll
Hm, sorry om jag går off-topic, men du har flera gånger nämnt att du är den enda öppna bisexuella rapparen i Sverige, men jag har helt för mig att CK var bi, eller minns jag fel?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Hm, sorry om jag går off-topic, men du har flera gånger nämnt att du är den enda öppna bisexuella rapparen i Sverige, men jag har helt för mig att CK var bi, eller minns jag fel? tycker att frågan är on-topic faktiskt =) jag visste faktiskt inte det! jävligt kul om det är sant. I hiphopvärlden är det väldigt tabu att vara bi/gay.
Varför använder du din sexuella läggning som publicity stunt a'la doktor död? det gör jag inte.
be the change
fitta används som skällsord också, isf borde det kanske finnas en tråd som heter "fråga en kvinna (svarar på allt)" också? Men det kanske inte du har märkt?
Blir vänskapsrelationer svårare då du kan börja tända på alla? Jag har ju t.ex lite halvsvårt att vara polare med tjejer för så fort man börjar ta det lite djupare.. Så blir det mycket djupare ;)
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag tycker trådinitiativet är bra. Tyvärr befolkas whoa av folk med lite snäv syn på tillvaron..
http://www.earforcefm.blogspot.com
candide Anledningen att bögar är så hatade är ju just att de ska skylta med att de suger kuk hela jävla tiden. Det där stämmer ju inte för fem öre. Böghatet är grundat i religion, närmare bestämt religion med Abraham som stamfader. I antika Grekland och Rom var homosexualitet inget konstigt (om jag inte minns fel så ansågs förhållandet mellan två män vara mycket bättre än förhållandet mellan en man och kvinna som mest fyllde funktionen avel).
Även om din (felaktiga) tes skulle stämma, låter det på dig som att bögar får skylla sig själva om de utsätts för hat om de öppet visar sin sexualitet eller klär ut sig för att gå i en parad en gång om året. Det är ingen skillnad jämfört med folk som går på fotbollsmatcher i halsduk, tröja och skriker på läktaren. Självklart finns det jobbiga bögar, men de är ju inte jobbiga för att de är bögar.
Pride är inget konstigt heller. Homosexuella har blivit förföljda, hatade och förtryckta i ett par tusen år nu. Och lever du ett liv i ständigt förtryck så gör du till slut uppror. En del homosexuella valde att göra det genom att fläka ut sig, provocera genom att säga "det här är jag, jag kommer inte göra dig nåt men kom och hata om du vill". De är väl trötta på skiten. Sen är andelen HBT-personer som faktiskt klär ut sig i fjäderboa med största sannolikhet i minoritet. Precis som att andelen hiphoppare med för stora New Era-kepsar eller onödigt stora sneakerssamlingar är i minoritet (som är sjukt töntiga företeelser enligt mig, skor är snygga och roliga men stora samlingar tillhör det mest onödiga som finns).
Trådskaparens premisser om att han som bisexuell får höra skit hela ryggen bekrätas med råge i den här tråden. Fördomar och övervägande larviga frågor. Tror folk på allvar att bisexuella kan tända på mer än en person åt gången i större utsträckning än heterosexuella? Sen kanske trådskaparen bara vill framstå som "speciell", men det är en annan sak som inte ursäktar homofobin i tråden.
Det är rätt sorgligt att en del personer år 2010 fortfarande känner sig hotade och är rädda och är präglas av vårt underbara religösa arv (även om ingen erkänner det, frågan är om ni ens förstår det). I synnerhet folk som påstår sig tillhöra en subkultur som hiphop som aldrig varit mer gay än den är i dag (klädmärken och parfymer till höger och vänster och alla ska se så jävla fly ut hela tiden).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Orkar inte läsa alla inlägg men blir endå förvånad över hur trångsynta folk här är. Jag är långt ifrån homo/bi och tyckte en tid att det var rätt sjukt fast var givetvis tyst om det. Nu blir jag mest förvånad över hur många idioter det finns här. Tycker ni inte om tråden så skriv inte. Schyst av TS att ställa upp på såna här premisser och då skäms man när man läser hälften av era fjortis inlägg. ps. Finns undersökningar som tyder på att de som oftast blir homosexuella är de människor som tidigare hade en fobi emot det.ds
...blir homosexuella? Om du kan langa en källa bakom ett vetenskapligt rön som säger att sexualitet är något som utvecklas och att man kan bli homosexuell så vore det intressant. Håller dock med om att det på något vänster är positivt med någon som iaf är öppen och försöker verka för breddad förståelse hos gemene man. Även om det kanske kunde göras på andra vis, möjligen.
Producent
2010-05-28 23:07
Är det skönast att ligga med tjejer eller med killar?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Priyan vetenskapligt rön. jo tjena, inget kan vara på ett sätt så länge inte vetenskapen bevisat det förstås. ta humlor tillexempel, dom kunde ju inte flyga fram tills för några veckor sen när vetenskapsmännen lyckades klura ut hur fan dom gjorde(fram tills dess så var humlornas flygförmåga en omöjlighet och ett mirakel enligt vetenskapen). människor fungerar olika, och personligen tror jag alla preferenser kan ändras och utvecklas. sexuella preferenser är ingenting som står skrivet i sten. bara för att du(?) och jag är hetero just nu så behöver inte det betyda att vi fortfarande är det om 20 år. det är jag övertygad om, och allt nekande är bara rädsla för att man ska bli något man inte tycker om eller har fördomar om.
Watakushi: Påstod jag att det inte kunde vara så, eller?
Priyan Igår 22:29: Detta var något jag läste om för rätt länge sedan. Jag letade efter källan innan jag postade först gången men hittade inte. Jag ogillar själv att slänga ur mig saker utan källa men har inte orken att leta upp det. Testa att googla lite så kanske det dyker upp.
Varför vill du hellre ha sexuella relationer med killar och förhållanden med tjejer? Finns det någon sexuell läggning du tycker är vidrig? Har du fördomar om att alla heterosexuella personer har fördomar mot homo- och bisexuella?
Wazaaaa
Shit, den här tråden är så jävla bra.
"jag älskar att prata,och sticker ut i mängden och har en häftig stil som papegojor :)"
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
App Tröttnar du aldrig? Jag outtar mig sålänge som personer som du fortsätter att snacka i nattmössan.Evolution Quote!
Det är lite det jag ofta stör mig på när det kommer till gayfolk överlag om man ska kamma alla över en gräns. Det här jävla eviga hävdandet. Jag hade en mattelärare i gymnasiet som var bög. Han ägnade de 3 första lektionerna till att berätta om sin homosexualitet och att vi alla måste respektera varandra och om vi hade några frågor. Vilket ingen hade så jag sa tillslut "jag skiter fan fullständigt i vem du knullar på din fritid, ska vi inte lära oss matematik på de här lektionerna?". Då blev det ett jävla liv och jag skulle anmälas hit och dit men det rann ut i sanden. Sen att han pratade grov skånska gjorde fan inte saken bättre. Hade en gaykille i klassen som var en riktig stereotyp gay, fjollig som få men han var jättemysig och han höll med mig att vi faktiskt sket i hans läggning.
Äger dig som staten
Varför vill du hellre ha sexuella relationer med killar och förhållanden med tjejer? utav mina erfarenheter så har tjejer varit mer seriösa när det gäller förhållanden,och killar har varit mer ute efter sex och har sårat mig. givetvis skulle jag kunna ha ett förhållande med en kille men jag vill inte ge mig in på nåt med risken för att bli sårad.Finns det någon sexuell läggning du tycker är vidrig? pedofiler, såna som sätter på djur (zoofiler?) Har du fördomar om att alla heterosexuella personer har fördomar mot homo- och bisexuella? nej, ser varje människa som ett blankt papper så får dom själva fylla i pappret så att säga! men visst finns det mkt fördomar!
Är det skönast att ligga med tjejer eller med killar? beror på humör haha! killar vet faktiskt hur man ska göra med da peniz om man säger,så överlag brukar killar vara bättre iaf när det gäller oralsex. men som sagt,annars så beror det på vem det är,inte könet
Varför får jag intrycket av att du är extremt självgod?
Fuck karma, I don't need karma!
Hur kom du på att du var bi? Trodde du att du var 'bara' homo nån gång? Jag tänker mig nästan att det måste vara mer förvirrande än att konstatera att man är homo.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
aktone Det är nog du själv som ska svara på det.
Endeavour2 har svarat på det typ längre bak :)
Producent
2010-05-29 12:27
Tack för ditt svar. Vilken är din favorit färg?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Jag vill också bli bi, hur gör jag? Är sugen på ett par killar som jga skulle vilja sätta i 2:an såklart. Min favorit färg är grön.
Låt kärleken slå rot..
Klockren tråd att sitta å läsa i! Det klockrenaste av allt är att karln inte svarat på frågan dr.octagon ställde än. Tar han den i ***** eller va är dealen? Jag undrar om han tänder på sin egen kropp.
Ridå
Hahaha roligaste tråden på whoa på flera år :)
Bitheway : Seriöst vem bryr sig? Vad är det med bisexuella och homosexuella? Måste skrika ut att dom är homo/bi whatever.. Vem bryr sig på riktigt? Vill du bli bajs packad och slicka mus gör det då! Skiter väll fullständigt i om du gillar killar eller tjejer... Räcker det inte med att dom ska ha en egen festival? Pride! Snart kommer väll stora homosexuella dagen att införas i kalendern. Jag ska pronta för att få en helt egen dag som ska vara en röd dag... Alla homosexuella som jag stött på är precis likadana, när dom äntligen har kommit på att dom är gay (när vi andra vetat om det i ca 3 år) så ska dom gå ut med så att hela världen får reda på det... Nästan lika gulligt som en fyra åring som precis insett att om man stoppar upp ett finger i röven så luktar den faktiskt skit och springer omkring "lukta finger, lukta.. hi hi hi" trött...
-- Mellanslagsanvändare --
Sick Boy P26
Whoa! Läs ditt eget inlägg så fattar du varför han startade tråden man!
Alla homosexuella som jag stött på är precis likadana...
Det enda problemet bi/lebb/bögar och vegetarianer/veganer har är att dom faktiskt tror att någon bryr sig... Bevisligen bryr sig väldigt många människor om vad deras medmänniskor har för läggning/sexuella preferenser. Det finns faktiskt folk som bryr sig såpass mycket att dom kan hota, misshandla och mörda. Eller homofobin kanske har utplånats där du bor? Jag tycker inte heller att trådens upplägg känns särskilt intressant, men det som är skrämmande är ju alla jävla idioter som tycker att killen ifråga är representativ för alla bi/homosexuella människor. Anledningen till att ni upplever att bi/homosexuella ska vråla om sin läggning och hålla på är väl kanske att det är dom personerna som syns och hörs? Jag vet inte hur det är för er men jag besväras klart oftare av heterosexuella killar som ska berätta om sitt sexliv som att det vore samhällsnyttig information än bi/homosexuella. Skillnaden är väl att man är van vid att heterosexuella killar och tjejer fläker ut sitt sexliv/privatliv till allmän beskådan, så när någon karlakarl håller tal om fittans härlighet så väcker det inte lika mycket uppmärksamhet som när en bög påpekar att han tycker om att suga kuk. Sick Boy P26 Räcker det inte med att dom ska ha en egen festival? Pride! Snart kommer väll stora homosexuella dagen att införas i kalendern. Jag ska pronta för att få en helt egen dag som ska vara en röd dag... Är lite nyfiken på hur ditt liv skulle försämras av att "Bögens Dag" hamnar i kalendern? Vi har kanelbullens dag och all möjlig skit så att införa en dag för en del av befolkningen som fortfarande är bespottad kan du väl kanske leva med? Det är det här som roar mig så mycket, att folk som påstår att ingen bryr sig oftast är dom som bryr sig mest.
Anledningen till att ni upplever att bi/homosexuella ska vråla om sin läggning och hålla på är väl kanske att det är dom personerna som syns och hörs Fast jag vet inte om jag riktigt håller med! Ta t.ex. det svenska mediaklimatet, hur många homosexuella är det egentligen som vrålar ut sin läggning, och syns och hörs de verkligen så mycket. Jonas Gardell... Fler?
Jag tror att folk blir provocerade, lite upprörda och tycker att det är jobbigt, varför minnet etsar sig fast. Har en del homosexuella i min bekantskapskrets, de flesta av dem, både tjejer och killar, lovar jag att ni inte skulle kunna se det på. De håller dessutom ofta väldigt tyst om sin läggning, även om det finns undantag här också.
ASUL P22 Det är ju det jag menar, att man inte lägger märke till "vanliga" bi/homosexuella eftersom de inte sticker ut. Många verkar tro att killen i rosa tanga och glittersmink på Pride är representativ för Sveriges bi/homosexuella befolkning bara för att han råkar vara den som syns och hörs.