I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga en bisexuell! (svarar på allt)

Övrigt - Blandat

2010-05-26 22:53
Skulle du kunna tänka dig ett förhållande med både en man och en kvinna samtidigt?

nej,skulle inte kunna tänka mig ett förhållande med två st samtidigt oavsett kön! :)

Om du skulle bara välja ett förhållande, vilket skulle det ha varit, Man eller Kvinna?

Manager

2010-05-26 23:32
Bitheway: Varför inte? Kan du hålla dig utan att få något du vill ha?

Jag själv satsar på fler än ett förhållande samtidigt. Dock skulle jag inte vilja bo ihop med andra.
Redline!

2010-05-26 23:54
Men seriöst. Det är ju pga folk som dig som fördomarna späds på. Du VILL ju stå i rampljuset för att du gillar penis och DET om något irriterar mig. Det är inget märkvärdigt med att du spelar i båda lagen. Det du gör i sovrummet ska inte behöva irritera någon, men måste du skylta med det genom att skapa trådar så vill du ju bli kallad för bögjävel. What the fuck, dude. Det sägs att homosexuella har roligare än straight-folk. Dock sätter jag mina frågetecken när många verkar livnära sig på andras förakt (uppmärksamhet) mot deras läggning.

2010-05-27 02:48
ok, har du tagit den i tvåan? hur kändes det?

Det känns som att du vill att vi ska fråga sånna frågor :S
herregud vi lever i 2010, ingen hetsar upp sig över homos längre.
alternativt sexuella finns överallt, bögar på tv eller i musikvärden hör ju inte till ovanligheterna....

sen att jag anser att homosexuallitet är en genetisk störning som både djur och mäniskor kan ha spelar mindre roll, så länge jag respektera din åsikt, så borde du respektera min uppfattning..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Graffare

2010-05-27 09:15
Varför är folk så oseriösa här? Jag anar viss homofobi mellan raderna.

Nu till lite frågor:

1. Hur kom du på att du var bisexuell? Vilken ålder?
2. Anser du att hiphopscenen i Sverige är mer homofobisk än t.ex. emo/punk etc.
3. När du går ut och raggar, går det ragga i killar på vanliga uteställen eller bara gaybarer?
4. Om man nu tänder på killar, är det fler ONS-tillfällen än vid hetropreferenser.
5. Händer det ofta att du får frågor om trekanter?
6. Har du någonsin fått till det med en snubbe som är "bi-curious" som sedan flippat ut?
7. Vad tycker tjejer om att du är bisexuell?
8. Vad tycker killar?
9. Vore det ultimata att leva med en tjej som också är bisexuell?

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-05-27 10:19
känns som ett troll

2010-05-27 11:43
Varför namnet Bitheway?

Kort och gott,jag är bisexuell och jag står för det. Har inte hört talas om någon annan rappare som är det och jag vill visa att vi oxå kan rappa och skriva texter! Finns många fördomar men jag är ute efter att visa att "Gay or Bi = Not Straight goodbye!"

Vill du battla?

Jag är alltid redo för en battle eller freestyle,så säg bara till =)

Är du här för att ragga? Och isåfall på tjejer eller killar?

Nej jag är inte här för att ragga,men visst om det dyker upp någon söt tjej eller helst kille så gärna. Är mer intresserad av killar när det gäller sexuella relationer men en mer långvarig relation vill jag nog ha med en tjej tror jag.

Haha
Vi är överallt!

2010-05-27 12:57
Har inte hört talas om någon annan rappare som är det och jag vill visa att vi oxå kan rappa och skriva texter!

Hahaha alltså... varför skulle bisexuella INTE kunna rappa och skriva texter?
De som är bi/homo är ju inte automatiskt efterblivna eller mindre mänskliga bara för det.

Jag hoppas verkligen inte att du är på riktigt. Snälla. Var ett skämt.

2010-05-27 13:26
oh shit vilken ego-tråd.
gtfo op

2010-05-27 14:34
Hur kom du på att du var bisexuell? Vilken ålder?

Började känna en dragning till killar redan i 14 års åldern, men samtidigt till tjejer. När jag var 15 hade jag min första sexuella upplevelse med en kille och sen dess har jag varit säker.

Anser du att hiphopscenen i Sverige är mer homofobisk än t.ex. emo/punk etc

Jag anser att hiphopscenen rent allmänt i världen är mer homofobisk än andra musikstilar!

När du går ut och raggar, går det ragga i killar på vanliga uteställen eller bara gaybarer?

Hehe brukar vara dom som raggar på mig ;) nej men skämt åsido, föredrar "vanliga" uteställen faktiskt och känner att det är lika stor liggchans där så!

Om man nu tänder på killar, är det fler ONS-tillfällen än vid hetropreferenser?

grejen är att jag oftast är ute efter ONS med just killar , så har svårt att uttala mig om det är fler tillfällen än vid hetero. Men visst, som nu har jag en bra period och har fått ligga varje helg i några månader,då oftast med olika killar. under den perioden har det varit 2 tjejer.

Händer det ofta att du får frågor om trekanter?

Inte ofta,men det händer! konstigt nog så handlar det dock oftast om två tjejer som vill ha med mig eller två killar :P alltså det är inte ofta att det är en kille och en tjej som vill det!

Har du någonsin fått till det med en snubbe som är "bi-curious" som sedan flippat ut?

vet inte om jag missförstår frågan,men svarar nej där :P

Vad tycker tjejer om att du är bisexuell?
Vad tycker killar?

mkt fördomar som sagt,både från tjejer och killar! men killar är ju mer elaka i sitt sätt faktiskt. men annars så är det många som tycker det är schysst :)

Vore det ultimata att leva med en tjej som också är bisexuell?

bra fråga! brukar skoja med mina vänner och säga att det ultimata vore en killes kropp med en kvinnas hjärna hehe ;)
Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2010-05-27 15:20
Vad är det bästa/sämsta reaktionen du har upplevt på grund av din läggning?
Om du fick vara ett djur, vilket skulle det vara?
Vem skulle du helst ligga med i Talang-juryn?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2010-05-27 15:22
Vad är det bästa/sämsta reaktionen du har upplevt på grund av din läggning?

bästa,min mammas reaktion.sämsta min pappas.

Om du fick vara ett djur, vilket skulle det vara?

en färgglad papegoja :D Motivering: jag älskar att prata,och sticker ut i mängden och har en häftig stil som papegojor :)

Vem skulle du helst ligga med i Talang-juryn?

haha brukar inte se Talang... men kanske borde söka dit med en låt ;)
Manager

2010-05-27 16:08
Jag anser att hiphopscenen rent allmänt i världen är mer homofobisk än andra musikstilar!

Har du lyssnat på dancehall?

Nu fick jag inget svar på min följdfråga, alltså varför bara en partner om du är attraherad av båda kön?
Redline!

2010-05-27 17:08
Jag skrev:

Men seriöst. Det är ju pga folk som dig som fördomarna späds på. Du VILL ju stå i rampljuset för att du gillar penis och DET om något irriterar mig. Det är inget märkvärdigt med att du spelar i båda lagen. Det du gör i sovrummet ska inte behöva irritera någon, men måste du skylta med det genom att skapa trådar så vill du ju bli kallad för bögjävel. What the fuck, dude. Det sägs att homosexuella har roligare än straight-folk. Dock sätter jag mina frågetecken när många verkar livnära sig på andras förakt (uppmärksamhet) mot deras läggning.

Varför undviker du mitt inlägg? Vill du leka leken får du fan tåla den och svara på allt, som du säger i rubriken.

2010-05-27 17:08
Har du lyssnat på dancehall?

Så sant, så sant.

2010-05-27 17:20
Vill du bara få uppmärksamhet med den här tråden?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-05-27 17:53
hur känns det att vara bi sexuell? är det sant att det är en sjukdom? om ja, tror du att det kan botas med förbön och är den smittsam?

tacksam för svar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2010-05-27 18:37
R.Muff
Hahahahahahahahaha

Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2010-05-27 19:49

fast med kuk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-27 19:50
hur känns det att vara bi sexuell? är det sant att det är en sjukdom? om ja, tror du att det kan botas med förbön och är den smittsam?

tacksam för svar

haha roligt troll, här; ta en kaka.

2010-05-27 21:31
dr octagon

för jag personligen tycker man ska ha en partner , inte fler . när det gäller fast förhållande.

sonnysupreme

vad är din fråga? :S

2010-05-27 21:39
päronpung
om du nu inte tycker om att ge honom uppmärksamhet,
kan du dra åt hellvete och lägga av med att hänga i en tråd som är till för att ge honom uppmärksamhet. och du tycekr om att ge honom uppmärksamhet, så dra åt hellvete endå efterssom du är en sån jävla ultra tönt så du måste klaga på saker som du tycker om. sluta va så jävla avis på att du inte han först med att starta en tråd om hur mkt du älskar att ta den analt och oralt.

2010-05-27 21:40
shiiit man! jag har dött av garv när jag läst den här tråden.

men Bitheway: vad vill du få ut av tråden? konstatera att bisexuella är människor, att ni äter mat och att ni är helt vanliga människor? att ni gillar fredagsmys och har känslor? kom igen.. alla frågor handlar om dig. jag tror att du har ett lite för stort ego bara.

men iaf. eftersom bi är halvbrudiga - kan ni köra bil?

fantastiskt

2010-05-27 21:42
bitheway

Jag vill gärna att du förklarar det egentliga syftet med din tråd och slutar undvika mitt första inlägg, som jag inte tänker skriva för 3e gången. Det är det minsta jag kan begära. Speciellt med tanke på att hade du bara varit 1 hav ifrån Sverige (Estland) hade du stenats och spottats på för din läggning. Hamstrar i rör upp i skitan osv, jag bryr mig inte det minsta. Men när du provocerar såhär så tigger du om att få okristet mycket skit för dina sängkammarpreferenser. Och det har inget med homofobi att göra nånstans, det äcklar mig bara att du är så uppmärksamhetskåt.

2010-05-27 21:43
jag har inte körkort och det är väl lika bra antar jag ... gillar att ta en drink då o då så då har man inte tid att köra ;)

2010-05-27 21:43
sonnysupreme wooord...
fantastiskt

2010-05-27 21:44
Sonny jag har förklarat syftet med tråden åtskilliga gånger och tänker inte upprepa mig. om du inte har några mer frågor och bara tänker vara otrevlig så kan du ju lämna tråden om den stör dig så ofantligt mkt? jeez

2010-05-27 21:49
sonnysupreme som jag skrev innan:
om du nu inte tycker om att ge honom uppmärksamhet,
kan du dra åt hellvete och lägga av med att hänga i en tråd som är till för att ge honom uppmärksamhet. och du tycker om att ge honom uppmärksamhet, så dra åt hellvete endå efterssom du är en sån jävla ful subba att du måste klaga på saker som du tycker om.
dina inlägg verkar enbart vara till för att du ska få uppmärksammhet, och bli en del av the gang med cyniska mesar som bara vågar sticka ut när dom vet att folket runt dom håller med.
jävla nolla.

2010-05-27 21:53
Bitheway

Uppenbarligen har du ju inte svar på tal, annars skulle du inte upprepa det jag säger och lägga ditt några kissnödiga ord. Du skrev i rubriken att du svarar på allt. ALLT. Jag har skrivit 3 inlägg. Den första har du ignorerat helt. Förmodligen eftersom orden blåste dig från din pall ganska hårt och du blev totalt stum. Som svar på den andra fick jag bara ett IQ-befriat ''vaaa? :S'', och på den tredje så har du alltså gutsen att be mig lämna tråden?! WTF! Respektera min läggning och min musikstil!

Bortsett från att jag vill ha ett ordentligt svar på mina tidigare frågor så har jag en till:

Hur dum är du egentligen? Tror du att det någonsin kommer bli accepterat att swinga åt båda hållen inom hip hop när inte ens tjejer tas på allvar inom genren?

Jeez? Jizz, heter det.

2010-05-27 21:54
watawwwaawa

Du får ursäkta mig alltså, jag kommer inte gå in på det där. Kan du inte stava ska du inte försöka göra dig förstådd.

2010-05-27 21:56
sonnysupreme har kollat igenom dina inlägg och jag förstår seriöst inte vad din fråga är?

skriv med klartext vad frågan är?!?!?

2010-05-27 22:01
sonnysupreme uppenbart är du en nolla.
du uppskattar uppenbart hans tråd efterssom du hänger i den.
du känner dig säkert väldigt styrkt och häftig när en annan nolla skriver det helt geniala att du har skrivit ord, men låt dig inte luras: han är en lika stor nolla som du.
ni är båda kassa, och du trånar uppenbart efter lite uppmärksamhet och att få ta lite plats. få synas lite. låt mig få dig att må bra: du syns.
man blir däremot lite illamående av din fula uppsyn, men du syns. grattis.
du är nu redo att gå ut i stora världen och berätta om hip hop och vad folk inom hip hop tycker å tänker, för det har du ju uppenbarligen koll på. du kanske rent av råkar vara hip hoppens kollektiva medvetande och dess nya guru.
synd bara att du är för feg med att starta en tråd om hur mycket uppmärksammhet du trånar efter.

nolla.

2010-05-27 22:04
watakushi

Jag ångrar mig, jag vill gå in på det här ändå. Bortsett från att du kastar bort ett 7-årigt account nu pga ditt inlägg så ska jag bara upplysa dig om några saker som kommer få dig att känna dig ännu dummare:

1. Mina inlägg är till för att det här är faktiskt första gången i mitt liv som jag känner förakt mot en bög, för att han är bög. Det är inget märkvärdigt med att vara bög. Hell, jag tror till och med det finns en chans att vi alla föds som bisexuella.

2. Det jag skrev ovan var inte riktigt sant. Jag känner förakt för den här bögen för att han är bög och ska skryta med det. Det är inte okej någonstans att man ska särbehandlas och få en hel festival efter sig för att man gillar att snaska kotte.

3. Jag skiter fullständigt i medhåll. Ju mindre medhåll jag får, desto mer får jag anstränga mig för att formulera mig väl och argumentera sönder den som vill argumentera. För att låta en smula självgod så brukar det nästan alltid gå vägen, precis som med dig och bitheway här.

4. Hellvete stavas helvete.

2010-05-27 22:07
Sonny förlåt men du skämmer ut dig totalt och tycker det räcker nu. Har du ingen mer fråga? Låt mig vara då. Jag skryter inte om att jag är bi men jag står för det till hundra procent!

jag är inte bög,jag är bi

2010-05-27 22:11
sonnysupreme bra att du vågar svara. har man gett sig in i leken får man leken tåla som någon så vist skrev innan.
jag känner mig ärligt inte en sekund dummare än innan ditt fantastiska inlägg. och jag bryr mig inte om mitt account försvinner.

jag har jävligt roligt just nu och whoa har vart så pass kasst så pass länge så jag är glad att jag får lite nytta utav mitt account nu innan de stängs pga massa dryga etikett regler som alla skulle ha roligare utan.

för övrigt skiter jag både i hur jag stavar och hur du stavar; för min hjärna är kapabel att tolka vad det är du menar även om du stavar fel. och din hjärna är uppenbarligen kapabel till det med, för du kunde förstå ordet och till din stora förtjusning även rätta till det.

och försök inte sticka under mattan med att du uppskattar att få ordfajjtas lite din fula fan. annars skulle du inte svara, för det behöver man ju inte göra om någon säger något man inte vill kännas vid som någon så vist skrev tidigare i denna fenomenala tråd.

2010-05-27 22:13
bitheway

Du tyckte inte mina tidigare inlägg var klara nog? Men nu är det lönlöst. Nu har vi kommit till den punkt då jag faktiskt är bombsäker på att du bara är en pajas som vill reta upp folk. Grattis, du har lyckats. Du har dessutom fått mig att ogilla bögar över huvud taget. Bra jobbat. Jag hoppas det var syftet med din tråd.

Eftersom dina svar på mina inlägg inte säger något, säger det allt. Nu har jag inga frågor att ställa mer utan vill bara göra klart för dig att du är vidrig i ditt sätt att gå tillväga.

2010-05-27 22:16
soony dy har inte ställt någon fråga,du kommer med massa spydigheter och påståenden. är det så svårt att skriva vad din fråga är? om jag nu är så trög att jag missuppfattat vad du skrivit för fråga. är jag vidrig i mitt sätt att gå tillväga?
jaja what-EVER! du verkar ha dina fördomar som inte går att ändra på så. puss hej

2010-05-27 22:17
bitheway

Är det jag som skämmer ut mig själv? Jag är straight och står för det till 100%. Ser du mig skapa trådar om det kanske? Ser du mig uppmana folk till att fråga om vad jag gillar att göra med tjejer? Om jag gillar att ge den i ''*****'' osv. Det här är inget sex- och samlevnadsforum.

wakatushi

och försök inte sticka under mattan med att du uppskattar att få ordfajjtas lite din fula fan.

Har jag sagt något annat?

2010-05-27 22:18
sonnysupreme , sen när fan då har straighta fått uppleva lika mkt fördomar som bög/bi människor? vet inte hur mkt svamp du käkat men vakna upp nu gubben.

2010-05-27 22:22
Bitheway

Fördomar? Jag har fördomar mot folk som försöker göra sig märkvärdiga för att de gillar penis. Inte för att de gillar penis. Speciellt när du vet att det finns massa folk med fördomar (bland annat din far) där ute tycker jag det är fel tillvägagångssätt att dra till sig uppmärksamhet såhär. Som jag sa så hör jag aldrig någon skryta med att de gillar kvinnor. Så jag förstår inte riktigt varför en liten skara bögar känner att de är berättigade till att göra det.

2010-05-27 22:24
Bitheway

Hade bögar hållt lika låg profil med sin läggning som straight-folk hade fördomarna inte varit hälften så mycket. Förresten, intressant att du säger att jag har fördomar när jag bara säger vad jag tycker. Av dig och mig är det du som är trångsynt iaf.

2010-05-27 22:25
ok sonny uppskattar att du svarade seriöst och utan en nedlåtande ton. tror du och jag har sagt tillräckligt mkt till varandra nu och att vi sårat varandra för sista gången i den här tråden? Nu får gärna andra ställa frågor,jag svarar på allt som sagt.

Sonny kan avsluta våran konversation med följande rader från en låt jag gjort..

Och att jag är bi,du är avis för att jag kan rappa/
jag är ju bi så jag har knullat både din mamma och pappa/

2010-05-27 22:39
Sonny kan avsluta våran konversation med följande rader från en låt jag gjort..

HAHA jag klarar fan inte mer :D
Vi är överallt!

2010-05-27 22:43
bitheway

Ja vafan. Sa inte du att du inte skulle ''såra'' mig? Vad är det du insinuerar? Att du har haft sex med mina föräldrar?

2010-05-27 22:44
Men alltså, om du nu ska vara snäll o svara på frågor och komma ut ur din garderob.

Varför använder du inte din riktiga användare då? Eller skäms du över att vara bi?
be the change

2010-05-27 22:44
ey softa haha
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!

2010-05-27 22:45

Yoyo mofo
be the change

2010-05-27 22:48

Ha ha ha ha den går upp på min facebookstatus direkt!
Mabuhay!

2010-05-27 22:53
för att komma till konsensus(ordbögeri ord i kvasibög tråden..om jag fattat rätt vad kvasi e) Bitheway är en NATIONALDEMOKRAT utsänd för att sprida fördommarna mot bisexuella över världen. check för fan.

ett sex och samlevnadsforum har varit efterfrågat i typ tio år nu på whoa. check.
blandat har hela tiden använts som sex och samlevnadsforum i brist på ett riktigt sådant forum(tillsammans med webbsidor och filosofi bitvis). check.
whoa användare tycker inte rfsu's forum duger. check.

sonnysupreme är en nolla. check där med.

jag är snatr bannad. check.

jag mår bra. check.

egodödsfinnartråden blev aldrig särskilt poppis. check tyvärr.

whoa är döende. check.

johnny_k_ståhl existerar inte på riktigt. längre.

2010-05-27 23:08
Sväljer du?