I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga en bisexuell! (svarar på allt)

Övrigt - Blandat

2010-06-02 00:57
självsäkerhet
http://www.earforcefm.blogspot.com

2010-06-02 09:12
man utstrålar potentialen att få en bi-roll som prisonbitch i en filmatisering av serien Oz
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-06-02 15:01
Refused

Ja, till skillnad från vissa andra så har jag ju iaf glimten i ögat ibland när jag debatterar :P
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-02 20:24
hmm i brist på seriösa frågor (?) så vet jag inte vad jag ska säga. den som har lust kan väl sammanfatta dom seriösa frågorna som jag inte svarat på,har försökt läsa igenom men fattar inte vilka som driver eller inte. jaja. kram bzzzzzzzzz (bi) haha :P
Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2010-06-02 22:03
kram bzzzzzzzzz (bi) haha :P

hihi
(Y)
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-06-03 10:24
Jag brukar säga till mina småsyskon (12,14) att gays bara finns på film och i sagor? Är det bara jag?
Groupie

2010-06-03 11:13
Min fråga var seriöst menat..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-06-03 11:56
Jag säger inte att du gör det för uppmärksamhet, men vad tror du egentligen gör dig annorlunda från mig? Som heterosexuell så äter, bajsar och sover jag. Utan att veta alltför mycket om ditt liv så kan jag utan att tveka påstå att du, som bisexuell, också äter, bajsar och sover.

Vad kan vi mer önska? Ditt sexliv är privat, men visst, fläk ut ditt inre över hela whoa om det är viktigt för dig.

Den seriösaste frågan jag har är: Hur kan du välja att ligga med män när kvinnor är så brutalt mycket vackrare på alla sätt?

Kvinnoröv > Mansröv
Kvinnobröst > Hårig äcklig mansbringa
Kvinnans underliv > Manspenis
osv

Tänk på kroppsbehåring, hur ofta är det fräscht? Hur många anser att det nog är lite najs med en hårig kropp ändå? Själv tycker jag att en len kvinnokropp piskar en hårig manskropp. Och nej, jag har visserligen inte testat något sexuellt alls med en man, men jag förstår inte tjusningen.

Och jag VET att det är en läggning och allt, men som bisexuell står man ju mellan två kön, där jag finner det ena betydligt bättre på alla sätt. Brudar har också rövar, mansrövar är överflödiga.

2010-06-03 13:18
Jag säger inte att du gör det för uppmärksamhet, men vad tror du egentligen gör dig annorlunda från mig? Som pedofil så äter, bajsar och sover jag. Utan att veta alltför mycket om ditt liv så kan jag utan att tveka påstå att du, som pedofil, också äter, bajsar och sover.

Med din logik så borde ovanstående citat där bisexualitet är utbytt mot en annan sexuell preferens, pedofili, funka lika bra. De bajsar, sover och äter de med.

Just sayin..

Den seriösaste frågan jag har är: Hur kan du välja att ligga med män när kvinnor är så brutalt mycket vackrare på alla sätt?

..och med den här logiken skulle det inte finnas några kvinnor för dig att ligga med. Då de alla skulle varit för upptagna med att ligga med andra kvinnor. Eller är det mer konstigt för män att gilla män än vad det är för kvinnor att gilla män?

Är mat lika förvirrande för dig med? Att du helt enkelt inte kan förstå att vissa gillar sushi medans andra absolut avskyr det.

Du kan inte ha det lätt, hela konceptet med "smak" och att olika människor föredrar olika saker verkar vara helt främmande för dig.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-06-03 14:06
Anenkefali

Och jag VET att det är en läggning och allt, men som bisexuell står man ju mellan två kön, där jag finner det ena betydligt bättre på alla sätt. Brudar har också rövar, mansrövar är överflödiga.

Fast nu handlar det väl inte bara om att penetrera rövar? Men det är bra att du vet att det är en läggning.

2010-06-03 14:10
+ det är lite trist att du inte kan se saker ur andra perspektiv än ditt eget. Man brukar lämna den fasen när man är 12. Vissa lämnar den tidigare. Det är ett tecken på personlighetsstörning i senare åldrar. Just sayin!

2010-06-03 15:11
Tycker det är knäppt att vissa inte ens kan förstå att vissa väljer män frmför kvinnor eller tvärtom, känns jävligt trångsynt och känns lite som ni lever i en bubbla utan nån känsla för andra människor.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-06-03 15:16
anenkefali: för att inte tala om att väldigt få kvinnor är så där lena som du vill låta påvisa helt naturligt. återstår för dig då att knulla småtjejer. fräscht.

2010-06-03 15:32
Shit, jag blev riktigt jävla mörkrädd av Anenkefalis inlägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-03 16:28
ja hans inlägg är faktiskt riktigt skrämmande...
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-06-03 17:59
Inte mer skrämmande än det OTROLIGA allvaret som dök upp direkt efter det. Whoa - shit just got serious

2010-06-03 18:04
Inte mer skrämmande att du ansåg att allvaret som uppstod efter ditt uttalande var värre än själva uttalandet i sig. Whoa - dead serious.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-03 18:19
Okej, om vi nu ska vara lite allvarliga. När jag var mindre kallade folk varandra för bögar, det var ett skällsord. Senaste 3-5 åren har jag inte hört detta skällsord alls, i princip. Kanske 5-10 gånger, vilket var den dagliga kvoten för kanske 6-10 år sedan. Jag har, sedan mitten av högstadiet ungefär, inte träffat en enda människa som (vid diskussioner rörande ämnet homo-/bisexualitet) haft några som helst problem med homo-/bisexuella.

Jag känner ett gäng bisexuella (5-6 stycken) och mig veterligen har ingen utav dessa haft problem heller. Det känns som att det inte är aktuellt på samma sätt som förut längre.

2010-06-03 18:24
Men det räcker väl bara att läsa tråden för att förstå att det saknas förståelse?

2010-06-03 22:23
Anenkefali
Förutom din pedofilliknelse så kan man också fråga sig med ditt resonomang varför inte tjejer väljer att ligga med tjejer i de flesta fallen? :)

2010-06-03 22:37
Om jag nu ska försvara ett dumt och oseriöst inlägg så "menade" jag att en bisexuell tänder på båda könen, i ett sådant läge uppfattar jag kvinnan som överlägsen. Homosexuella män och heterosexuella kvinnor har ju ingen som helst anledning att dras till kvinnor.

Pedofil-liknelsen finns förvisso inte, och påståendet rörande den är som att säga "Jaha, så du gillar katter, då gillar du alltså hundar?". Pratar vi om en sexualitet (bisexualitet) så går det inte automatiskt att ersätta den sexualiteten med en annan (pedofili). Särskilt då bisexualitet är, och troligen alltid kommer vara, mer accepterat än pedofili. Av den anledningen skulle det faktiskt vara lite intressantare med en sån här tråd av en pedofil, då det åtminstone finns mycket låg acceptans för pedofili (förståeligt nog). Där finns det frågor att ställa, till skillnad från bisexualitet som är en ganska logisk och - jämfört med pedofili - socialt accepterad läggning.

Alltså, en sexualitet kan inte alltid ersättas av en annan sexualitet, ett djur kan inte alltid ersättas av ett annat djur. Förstår parallellen?

Att jag ser kvinnor som vackrare än män är ett faktum, men att argumentera (på allvar) för att alla borde hålla med är ganska lönlöst. Så lönlöst att det borde vara underförstått att det inte var allvarligt menat, egentligen.

2010-06-03 22:46
Hur fan kan denna tråden fortfarande vara uppe? Är alla mods osv på semester eller
be the change

2010-06-03 22:47
Medoria

Aldrig hört talas om rakning? Det är typ 3 gången du klankar ner på killar som gillar att tjejer är rakade, fan är ditt problem?
be the change

2010-06-03 22:55
jack falk: jeeez, har du inget bättre för dig än att klanka ner på att jag klankat ner på det tre gånger?

2010-06-03 22:56
bara för du inte orkar ta hand om dig själv,

Och nej, just nu har jag faktiskt inte bättre för mig då jag föredrar rakat före djungel..
be the change

2010-06-03 22:57
jackvegas: haha, hur vet du om hur jag tar hand om mig? vet du ngt jag inte vet?

2010-06-03 22:58
verkar som de
be the change

2010-06-03 23:01

2010-06-03 23:33
Anenkefali
i ett sådant läge uppfattar jag kvinnan som överlägsen.

- Men, hallå? Du är ju inte lagd åt det hållet så det är väl ganska uppenbart, alltså, haha, nää...

Homosexuella män och heterosexuella kvinnor har ju ingen som helst anledning att dras till kvinnor.

Groupie

2010-06-04 12:29
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-06-05 11:05
hahaha @ lepras post
work some magic