I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga en bisexuell! (svarar på allt)

Övrigt - Blandat

2010-05-26 19:19

Fråga en bisexuell! (svarar på allt)

Jag är trött på att höra massa frågor bakom ryggen... "gillar han tjejer eller killar mest?" , "tar han den i *****?* osv osv osv!!! Har ni några frågor om bisexuella? Jag svarar på allt! Svarar ju givetvis inte för alla bisexuella ,men för min egen del iaf. Vill att fördomarna ska försvinna och att folk ska förstå en bättre. så fråga på :) anything! :D

Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2010-05-26 19:20
vad är din favoriträtt?
vilken musik gillar du mest?
varför tror du någon bryr sig om din läggning?
((MAAD))
Poet

2010-05-26 19:20
hur fan känndure?
"life's a garden, dig it."

2010-05-26 19:23
vad är din favoriträtt?

Mammas köttbullar med hemmagjort rotmos :)

vilken musik gillar du mest?

hiphop eller pop beror på humör

varför tror du någon bryr sig om din läggning?

Jag tror inte,jag VET! jag är inte den enda som är bi/gay som känner så här. Otroligt många har fördomar och frågor. Startar denna tråden för att besvara så mkt jag kan för min egen del och kanske vidga folks vyer lite. Du skulle bli förvånad om du visste hur mkt hat och fördomar man får möta som bi!

2010-05-26 19:26
Varför över huvud taget bry sig om vad andra tycker? Det är inte så att de bestämmer över ditt liv. Man kan säga så gott som att allt de säger till dig är totalt irrelevant. Låt bli att bry dig så lär du bli en aning lyckligare.

För att vara snäll också så ställer jag en till fråga då.

Vad tycker dina föräldrar om din "läggning" eller vad man nu ska skriva?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2010-05-26 19:28
chappelle hade ett liknande segment i hans show.
typ vad för frågor menar du att man ska undra över?
jag är så långt ifrån intresserad av dina sexuella preferenser som man kan bli, så ingen aning om varför någon skulle undra om något. om dom nu inte själv är bisexuella eller dylikt.
((MAAD))

2010-05-26 19:29
Ghostface , tro mig ibland så bryr man sig oavsett hur mkt man försöker att inte göra det! Tänk dig någon som blir mobbad av massa i sin klass...h*n försöker att inte ta åt sig,men gråter sig till sömns varje natt ändå... kanske dålig jämförelse men ändå!

Vad tycker dina föräldrar om din "läggning" eller vad man nu ska skriva?

Delade åsikter där! Mamma har sagt typ "ja då är det dubbelt så stor chans att du blir gift iaf" haha, men farsan är mer negativt inställd...men han är riktigt old fashioned!

2010-05-26 19:30
davve_d P24

förstår hur du tänker, och om du inte har några frågor så behöver du ju inte läsa eller skriva i tråden :) men jag vet att det finns många andra som har frågor som dom kanske inte vågat ställa förut! vill bli kvitt fördomar som sagt och detta är iaf en liiiiten bit på vägen :P
Manager

2010-05-26 19:33
Du säger i första inlägget att du bara kan svara för din egen del. Med andra ord, du har startat en tråd där folk får fråga om dig och du svarar. Hur stort ego har du?
Redline!
Manager

2010-05-26 19:35
Ok, jag ska humor you (hur fan säger man det på svenska?).

Tar du den i röven?
Redline!

2010-05-26 19:36
Om ni vill kan ni fråga mig om hur det känns att vara brunhårig! Jag har varit det hela mitt liv och JAG VET att många har frågor kring det... "har brunhårigare roligare?" "Tar hon den i tvåan?" ja det är bara att fråga på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-26 19:42
och fördomarna späs på... jaja. varför är folk så omogna när det gäller sånt här? va fan. svarar gärna på frågor men ingen behöver vara spydig!

2010-05-26 19:43
mellon F24

mmm för brunhåriga möter lika mkt hat som bi/gay människor. seriöst.
Manager

2010-05-26 19:43
Vilka fördomar menar du? Jag tog bara din fråga.
Redline!

2010-05-26 19:45
Asså... serri
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-26 19:45
vilka fördomar? att vi knullar med allt som rör sig, att man är feminin, att man förväntas bete sig på ett visst sätt osv ... men som sagt, ställ gärna frågor. det behöver inte handla om mig,kan handla om bi/gay kretsar jag umgås med oxå. jaja.
Manager

2010-05-26 19:49
Det är väl ingen som påstått att du knullar allt som rör sig, att du är feminin etc. i tråden. Jag har ställt en fråga.
Redline!

2010-05-26 19:51
dr.octagon det är ingen här i tråden som har påstått det nej? haha? har inte påstått att nån här har gjort det heller.men många andra har gjort det IRL och därför kände jag att jag kan besvara frågor här. finns säkert folk här som velat fråga nåt men inte vågat förut.

987, möter dom överallt. bög används flitigt som skällsord för övrig men det kanske inte du har märkt.

2010-05-26 19:52
Jag är trött på att höra massa frågor bakom ryggen... "gillar hon verkligen killar mest?", "tar hon den i *****?* osv osv osv!!! Har ni några frågor om heteroexuella? Jag svarar på allt! Svarar ju givetvis inte för alla heteroexuella ,men för min egen del iaf. Vill att fördomarna ska försvinna och att folk ska förstå en bättre. så fråga på :) anything! :D

....

Du vet, det är inte särskilt speciellt eller annorlunda att vara bisexuell. Du är inte den enda som är öppet bisexuell och står för det. Och jag tror inte heller du är den första rapparen som är bisexuell heller. Och att du startar en tråd om att du är bisexuell... Ptja. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga mer.

Var precis vad du är, men förvänta dig inte att någon skulle vara jättenyfiken på din sexuella läggning. Faktiskt.

2010-05-26 19:54
NääNuJävlar F20 faktum är att bi/gay är mer utstötta samt ifrågasatta i samhället än hetero. att folk här låtsas som annat förvånar mig faktiskt.

2010-05-26 19:55
men! ! ! ! TAR DU DEN I RÖVEN ELLER?!
((MAAD))

2010-05-26 19:56
davve d hahahaha !! kan vara ärlig och säga att jag kan göra det,men det beror helt o hållet på vem det är!

2010-05-26 19:57
vems penis är mest tilltalande för dig då?
någon kändis som du gärna skulle låta åka in i analen på dig?
((MAAD))

2010-05-26 19:59
vems penis är mest tilltalande för dig då?
någon kändis som du gärna skulle låta åka in i analen på dig?

så jävla oseriöst frågat och omoget ,men visst jag är game!
Vems penis? jadu,den som sitter på en kille som jag gillar mkt :)
någon kändis? hmm så här på rak arm skulle jag väl säga Orlando Bloom eller (nu kommer du häpna) han i Alla älskar Raymond , raymonds bror syftar jag på då :) polisen!

2010-05-26 19:59
vilka fördomar? att vi knullar med allt som rör sig

Det gäller väl för män i allmänhet? Anledningen att bögar lyckas oftare och därmed utmärker sig på området är att de knullar andra män.

Jag har en fråga, en sak jag undrat över rätt länge faktiskt. Om man, i likhet med dig själv, är kvasibög och alltså kan välja fritt mellan tjejer och killar, varför kör man då inte bara på tjejer? Nu kommer ju du att säga att man inte kan hjälpa vem man blir kär i och bla bla bla. Självklart har du ju rätt. Men man kan ju hjälpa vilka man umgås med. Om du helt enkelt avskiljer dig från andra bögar/kvasibögar så skulle du slippa alla jobbiga fördomar. Blir suget för stort efter manskropp finns alltid Grekland som semesteralternativ.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-05-26 20:01
klart det inte var en omogen fråga då du svarade på min första fråga med att du inte tar vems som helst penis.
((MAAD))

2010-05-26 20:02
candide det är precis som du säger.man kan inte hjälpa vem man blir kär i. och ska jag behöva hålla mig till ett visst kön att umgås med? nej. men förstår din frågeställning och hoppas jag kunde svara någorlunda bra.

2010-05-26 20:04
Bitheway
om folk här är som folk så förstår nog även dom att bisexuella och homosexuella är lika mycket människor som heterosexuella.
Visst, man är väl fullt medveten om att samhället länge har stött ut bi/homosexuella. Jag tror inte folk här låtsas som annat. Men det är just det. Det är ingen big deal längre. Välkommen till år 2010.
Manager

2010-05-26 20:04
Bitheway: Är du tappad eller spelar du bara rolig?

Du:
och fördomarna späs på... jaja. varför är folk så omogna när det gäller sånt här? va fan. svarar gärna på frågor men ingen behöver vara spydig!

Jag:
Vilka fördomar menar du? Jag tog bara din fråga.

Du:
vilka fördomar? att vi knullar med allt som rör sig, att man är feminin, att man förväntas bete sig på ett visst sätt osv ... men som sagt, ställ gärna frågor. det behöver inte handla om mig,kan handla om bi/gay kretsar jag umgås med oxå. jaja.

Jag:
Det är väl ingen som påstått att du knullar allt som rör sig, att du är feminin etc. i tråden. Jag har ställt en fråga.

Redline!

2010-05-26 20:06
dr octagon, upprepa gärna din fråga då om jag missuppfattat. ber om ursäkt om jag har gjort det. varför så otrevlig? som sagt jag skrev några fördomar som folk brukar ha rent allmänt , pratar då inte om några här på whoa eller nån speciell grupp människor.utan det jag upplevt rent allmänt!

2010-05-26 20:08
du kanske ska lägga upp denna tråd på ett forum vars folk är mer trångsynta?
((MAAD))

2010-05-26 20:09
Det här kanske är den bästa tråden denna vecka

2010-05-26 20:10
Har du någon att prata med?
Käft då.

davve jag gillar din stil seriöst men förstår inte varför du skriver så? finns hur mkt medlemmar här som helst,tror du seriöst inte att det finns folk här med fördomar? come on...

Svenne P16 , hur menar du? jag har massa vänner osv ...

2010-05-26 20:12
mjo, men finns nog fler som inte bryr sig alls.
därav tror jag du får mer napp och frågor om du gör samma tråd på ett ställe som är emot bögar eller dylikt.
typ något dunderkristet eller naziforum^^
((MAAD))

2010-05-26 20:15
davve mitt mål är inte att nå ut till 90-100 % av användarna här, om jag bara lyckas nå en person så är jag nöjd. förstår du?

2010-05-26 20:18
jo, men det förhindrar väl inte dig att göra en tråd på någon sida vars folk är emot bögar eller dylikt?
aja skit samma, jag ska inte ta upp din tråd med mitt ifrågasättande.
lev och må=)
((MAAD))
Manager

2010-05-26 20:21
Förlåt, jag blir lätt otrevlig när folk är korkade och har sitt huvud uppkört i sin egen röv.
Redline!

2010-05-26 20:22
doktor otrevlig, seriöst varför håller du på??? vad är det med mig som gör mig korkad?!? du tror inte det finns en jävla massa fördomar eller? du tror att alla är så himla söta och snälla mot varandra hela tiden? vakna upp!

2010-05-26 20:26
Av de homosexuella så att säga jag har träffat - de har aldrig tagit den i tvåan och är inte speciellt sugna på det heller.

Men, en fråga då. Vad föredrar DU, en mer feminin kille, eller en mer "manlig" kille? Dessutom ifall om att du skulle ha ett förhållande med en kille, skulle du i så fall vilja ha det uppdelat så som "en är killen och en är tjejen".

Don't!

2010-05-26 20:29
Vad föredrar DU, en mer feminin kille, eller en mer "manlig" kille?

jag föredrar en manlig kille :P men har inget emot feminina :)

ifall om att du skulle ha ett förhållande med en kille, skulle du i så fall vilja ha det uppdelat så som "en är killen och en är tjejen"

nej , skulle vilja ha det uppdelat som så att båda är sig själv. Tycker att även i ett hetero förhållande så ska det inte vara några könsroller.

2010-05-26 20:29
Av de homosexuella så att säga jag har träffat - de har aldrig tagit den i tvåan och är inte speciellt sugna på det heller.

hur går det ihop? ;S
((MAAD))

2010-05-26 20:34
Varför över huvud taget bry sig om vad andra tycker? Det är inte så att de bestämmer över ditt liv. Man kan säga så gott som att allt de säger till dig är totalt irrelevant. Låt bli att bry dig så lär du bli en aning lyckligare.

Säg det till alla invandrare som vill diskutera rasism och diskriminering
Forumssignatur...<br>
Manager

2010-05-26 21:24
Ok, jag kanske tog i men du började anklaga mig. Vi stryker det.

Jag har en seriös fråga. Skulle du kunna tänka dig ett förhållande med både en man och en kvinna samtidigt?
Redline!
Producent

2010-05-26 21:30
han i Alla älskar Raymond , raymonds bror syftar jag på då :) polisen!

omg size queen
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2010-05-26 21:57
Seriös fråga: Om du har en man och en kvinna framför dig och vi ponerar att de är exakt likadana i sättet och i kroppen ( typ enäggstvillingar ) , det enda som skiljer dem åt är könet.. ; Vilken av dem skulle du känna dig mest sexuellt attraherad av?

För övrigt; Vad menar du med att stå för sin läggning/sexualitet? Är det något man MÅSTE stå för? Bättre att bara vara den man är och skita i andra. Hatar människor som måste hetsskrika ut vilken sexualitet han/hon har.. Hetero/gay/bi/annat spelar ingen roll. Men på något vis verkar det som om heterosexuella inte hype:ar sin läggning såsom gay/bi... Am I right?

10-4

2010-05-26 22:12
Hur känns det att vara Sveriges första öppet bisexuella kille?
It´s all about Don W Miami!

2010-05-26 22:37
Bitheway
Vad heter din originalanvändare här på whoa?
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-05-26 22:38
Skulle du kunna tänka dig ett förhållande med både en man och en kvinna samtidigt?

nej,skulle inte kunna tänka mig ett förhållande med två st samtidigt oavsett kön! :)

croz , känns som jag svarat på det redan

2010-05-26 22:40
svider det?