Jag är mest trött och vill sova.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-08-08 11:02
Bara för mig den här tråden är daterad IDAG 13.49 om man kollar på den i blandat forumet, men den är en månad gammal?
Jag skyller allt på Emma!
Det är väl imorrn andrabeskedet kommer?
DIF!
Peaches Tungt jobb. Men det känns som att man inte ska gå ut med klockslag innan man är färdig. Bounty Nej, det är samma för mig. Skumt! Bob Andra beskedet ska komma idag, senast 14:00.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Peaches Ah ok, låter nästan lite "kul". Men jag menade att jobbet är ganska tungt under dessa perioder. Haha, det där med 27åringarnas föräldrar var skoj :) Bob Nej, senast imorgon 14:00. Så man lär kunna kolla först imorgon 23:15 eller ngt :)
Aa det var det jag tänkte =)
DIF!
Peaches HAHA sign me up! Fan va grymt jobb. Kan du inte dra nån rolig anekdot åtminstone? :) Arga föräldrar är jag van vid. Föräldrar tror alltid att deras barn kommer bli den näste Federer (är tennistränare) och klagar när jag inte placerar deras otroligt talangfullebarn i en bättre grupp.
imorgon kommer 2a beskedet har jag för mig
-.-DMX-.-
det går inte att logga in på Mina Sidor... eller snarare, det finns inte längre.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Nae, de öppnar vid 14 imorrn.
DIF!
Hmm Detta är ett automatiskt skapat meddelande från studera.nu. Du kan inte skicka något svar på detta brev. Du har anmält dig till högskoleutbildning inför hösten 2007 och nu är det andra urvalet avslutat. Läs ditt antagningsbesked på studera.nu, Sök utbildning, Dina sidor. Detta fick jag nu?
jagvillocksåhaenblog.com
jag fick oxå det, men det säger ju inte så mkt.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Ja, men skumt att de säger så och att det inte är klart. :D
jagvillocksåhaenblog.com
ja har inte fått nå jävla brev än om ja kom in eller inte...såskulle ja kolla på studera.nu så e dina sidor nere just nu.. jävla segt
vi är överallt!
Toastare
2007-08-08 13:30
peaches, men det att han var på landet. Jag tycker det är sjukt att man får antagningsbeskedet mitt i sommaren när de flesta är bortresta och man inte har så lång tid på sig att svara. Jag vet att jag var bortrest i 3 veckor, då damp det ned och jag missade nästan min kursplats..
Bounty Va fan kan du inte surfa med mobilen?! :P Men folk vet ju när datumet gäller, det är väl bara kika!
jagvillocksåhaenblog.com
Toastare
2007-08-08 13:39
det var inte att jag sökt till högskolan, jag skulle fortsätta samma program.. man måste ju få resa bort under sommaren och de skickas bara med post och då kunde man bara svara med post. Tror inte så många hade internet på mobilen då.
Bounty, jaaaaaha. :) Nu fick jag ett till mail? Haha.
jagvillocksåhaenblog.com
Jag med men som vanligt så verkar det knasa sig med deras tider.
DIF!
SKa inte fungera förrän i morgon så, men skumt att de skickar ut massa mail som säger att det är klart.
jagvillocksåhaenblog.com
Haha.. vad hoppas ni på för svar imorrn?
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Toastare
2007-08-08 17:31
peaches, jag visste faktiskt inte att det var den tiden och jag visste inte heller att vi var tvungna att meddela att vi skulle fotsätta en utbildning vi redan blivit antagna till och tackat ja till. Vem åker inte på semester den här tiden, det gör det flesta.
jaha nu fick jag mail igen från VHS men det händer inget på deras hemsida.
DIF!
Toastare
2007-08-08 17:41
så var det när det var antagning till sommarkurserna också.. fick nog 5 mail, sen så poppade upp framåt kvällen.
Peaches Tack för anekdoten, hahaha vilka nötter det finns alltså :)
men va fan, går ju fortfarande inte att kolla...
Fungerar nog i morgon ska det se. Dock lär väl servern inte dö denna gång då ca 70 procent mindre ska logga in och kolla denna gång.
jagvillocksåhaenblog.com
Ja då blir det väl inte klart förräns i kväll då, i och med att de tagit bort klockslaget.
DIF!
Sweet, det fungerar nu. Kom in på mitt förstahandsval, skönt att slippa söka massa lösa kurser. :)
jagvillocksåhaenblog.com
nu kunde jag kolla...jävla skit är 9:e reserv. Men det är inte helt kört än, upprop och sen är det tjat som gäller :) Annars blir till att plugga första kursen i höst...
vad betyder "Ant i UG 97" ?
-.-DMX-.-
dmx_4ever det betyder "Antal antagna i urvalsgruppen"
o det betyder?:P vadå är det 97 st som har kommit in elr?
-.-DMX-.-
Jag kom in på mitt förstaval, men jag vet inte om jag vill det längre. Finns det någon möjlighet att ändra sig?
DIF!
jahapp, klart att det i princip är kört. Hör de av sig så jippie men med tanke på att INTE EN ENDA reserv har kommit in efter andra antagningen. De lär vilja skita i att ta in efter andra antagningen för att inte sänka intagningen. FUCKING HELL! Nu går jag ut och tar en bärs istället...
DMX det är 97 som kommit från t.ex. Betygsgruppen
Fan vad ångest jag har, vet inte vad jag ska välja.
DIF!
Om det står "Urval - Antagen" är man antagen då? ^^