ibland - vad för lärare? GRATTIS! jag kom in som lärare förra året men valde att inte gå. vad är ditt ämne?
Femme fatale
WHOA, Stockholm newest resident! GRattis!
"Who the motherfuckin' bawse?"
hur fan kan ni kolla era sidor? för mig tar det sjukt lång tid och så hänger det upp sig på ett visst klick och blir Sidan kan inte visas
Femme fatale
Jag kommer inte ens in på sidan : ( Raffa som 17! PZ
soulable, vi sitter i samma båt :(
Femme fatale
jag hade nog tur att kika samma minut som den öppnade strax efter 9, kommer inte in nu.
Detta är ju ännu mer irriterande än att dom inte kunde få upp skiten i tid. Måste andas djupa andetag nu. Måste dessutom ta tåget till Stockholm om 30 minuter. Panik! PZ
när tror ni är mest optimala tiden idag och kolla?
Femme fatale
soulable , jag måste också gå ut, men fudnerar på och stanna hemma eftersom jag vet hur jag betedde mig ute igår, var helt borta och tänkte bara på det här. lika bra och övervaka datorn idag. kan ju plugga hemifrån
Femme fatale
Undra om det är som på krogen när det är fullt--> En ut, en in! Och hur sker kvotering isåfall, vem får komma in först? Bäst betyg? Äldst föräldrar? PZ
amar och mellon: tack, låg och mellanstadielärare inom samhällsorienterade ämnen! jag grät också en skvätt, men det är väl för att jag drömt mardrömmar hela natten om att jag inte ska komma in!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aaw, grattis iaf! :D
Femme fatale
tänker konstigt nog på det där simpsonsavsnittet när mr Burns går till läkaren och det konstateras att han hur många dödsfarliga sjukdomar som hrlst men samverkan mellan dem gör honom frisk som en nötkärna så är det med sidan nu, fast tvärtom, glada friska människor vill se en nyhet och man får bara skit för det, ingen kommer igenom okej dålig koppling, är sugen på att se simpons nu
Femme fatale
va fan, kommer inte in på sidan heller grattis till er som kommit in!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
irriterande att ja uppdaterade som en idiot sen ja kom till jobbet o så la ja ner runt 9 för ja tänkte det kommeri nte upp förrän senare på dan o nu kommer ja inte på sidjäveln. :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så, jag sitter och kollar för min pojkvän. Men jag kan inte logga in, jag får upp sidan. Men den "tänker" när jag klickar på logga in. Är det någon som har lyckats se sitt resultat?
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
jo, men innan överbelastningen
S, kollar också för min pojkvän. så jävla irriternade för jag gick tillbaka och la mig vid nio.. och jag som var uppe hela kvällen igår
Femme fatale
när lär man kunna kolla? vägrar vänta tlls imorrn :)
Femme fatale
åååhh går intee! helveteeeeeeeeeeeee,vill seeeee!!!!!!!!!!!! måsste iiiiiiiiinnnnnn!
"Keep it real - Don't fake the funk"
ja va så nära, kom till inloggningen o sen "sidan kan inte visas"
detta är fucked up! är så förbannad!
har dom samma problem varje år eller?
sewsis, det är det längsta jag också kommit. nu går de inte ens och komma ni på startsidan för mig.
Femme fatale
det är ju sommarlov och det är väl nu folk vaknar så det lär vara ännu svårare att komma in och kolla. herregud vilka jävla amtörer, har de inte erfarenhet sen tidigare?
Femme fatale
Jaa fy fan, börjar tröttna rejält på de nu, har suttit en timme snart och väntat, kommer bara förbi första sidan. Sånt här måste de förbereda sig bättre på, galna aggresioner folk kan få mot sånt här annars... Usch!
Okej, nu går jag!
Men shit, lugna er! Ni kommer ju få reda på om ni kom in eller inte, fast bara inteJUST nu.. Gå och gör ngt annat så länge.
Skåne!
vadå lugna ner sig. de har ändrat tiden flera gånger igår, och nu när de vart försenade på förseningen dubbelt upp så kan man inte ens kolla. det är INTE kul
Femme fatale
vad som är ännu fulare är att de inte tar emot ansökan en DAG försent men de själva får vara hur slarviga som helst.
Femme fatale
Det är inte som att de har en skyldighet att vara klara exakt en viss tid.. Ni kommer ju få reda på vad ni nu vill veta i alla fall. Dessutom tror jag inte det beror på att de är slarviga.. Att de själva vill ha in ansökningarna senast ett visst datum kan man ju däremot förstå. Om man nu så himla gärna vill plugga något får man väl skicka in sin ansökan i god tid!
Skåne!
ja absolut men när de säger en tid så leker de med folks psyken. ändrar man flera gånger så är det bara frustrerande för den som är oerhört nyfiken. naturligtvis har de ett ansvar att hålla vad de sagt
Femme fatale
Ja, men de har väl i princip hållt vad de sagt. Just nu handlar det väl bara om att sidan är överbelastad.
Skåne!
Jo jag väntar, men jag vet inte om jag ska tacka ja! Och lycka till med juridiken, hur mkt poäng hade du och till vilkjen skola sökte du?
Alltså, dom kan inte sätta ut ett datum&ett klockslag och sen inte hålla den deadlinen. Det suger att det är så här, folk har massa besluta att ta och det är viktigt att man får veta i god tid.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"
princessleija, det är väl deras ansvar också att hålla sin jävla sida uppe de vet att belastningen kommer att vara stor, det är inte direkt första året man kan kolla om man kom in på nätet.
snacka om att kasta sten i glashus!
princessleija. nej de höll inte vad de sa. igår skulle man senast kunna kolla klockan två. sen ändrade de till TIDIGAST klockan sex, och sen var ingenting ändå kalrt igår som de hade skrivit.
Femme fatale
-ess- vad har du sökt till? :)
tror ni man alls kan kolla skiten idag?
Femme fatale
geek; Jag sökte till ngra utbildningar på södertörn, bla en som hette UTVECKLING OCH INTERNATIONELLT SAMMARBETE med inriktning STATSVETENSKAP, sen sökte jag till en annan som var liknande fast inriktning försörning och hälsa och en som heter europaprogrammet:) As softa linjer men vet dock inte om de är de jag vill hålla på med i framtiden, we shall se my dear friend! har du sökt?
-ess- Nej yao, jag softar ett år. Skall jobba och åka till spanien för att snacka lite, sedan kommer jag tillbaka och söker lärarutbildning. Skall bli lärare i engelska och svenska, hade jag tänkt :)
äntligen!! nu funkar den jävla sidan
yezz!! jag kom in på mitt förstaval jag är bäst i hela jävla världen!! (bara så ni vet) ;)
funkar fan inte för mig...jävla skit
grattis Star!
tack! :) sidan e lite konstig fortfarande..men den funkar ju för mig nu iaf så den börjar väll funka lite iaf.
Okej, frågar här ifall någon vet så jag slipper söka runt på deras sida där jag inte hittar något. Är man antagen till 2:a handsvalet, och vill chansa och se ifall man kommer in på första, tappar man platsen på det man kom in på?
jagvillocksåhaenblog.com
va hade du sökt star?
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag har kommit in på sidan nu efter många många omladdningar och uppdateringar, så det finns hopp haha! Håll ut bara! =)
Okej, nu går jag!