Någon annan som är nervös inför imorgon?
Shit, får beskedet om jag kommer in på Juridiken imorgon. Är riktigt nervös. Är det ingen annan som också sitter och väntar otåligt?
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Vilken skola är det du har sökt till?
whoopzidoo
Är dety imorn alla får reda på om dom kommer in i universitet/Högskolor?.. osv??..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä pallar inte tänka på det, livet suger tillräckligt mycket efter att ha sovit i bajs på roskilde hela veckan.
http://www.earforcefm.blogspot.com
ja, man kan kolla på studera.nu jag har sökt till Lunds Uni.
jag är skitnervös! har sökt till lärarhögskolan i stockholm. sitter och funderar om dom lägger upp beskedet direkt efter midnatt, eller typ imorgon på morgonen eller precis innen klockan 2, som dom sa var senast..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, det står senast 14.00 imorgon men desto tidigare desto bättre!
Lycka till folks!
Follow the dao, right about....NOW!
jag är fett nervös, har sökt till högskolan i kalmar samt en i luleå
http://felidae-music.com
Den 9 juli, senast klockan 14.00, öppnas Dina sidor och Hitta utbildning och du kan logga in och se ditt antagningsbesked
Antagningsbesked kommer att skickas ut mellan den 11 och 18 juli till dem som valt att få besked per post
Jag är också lite nervo! Lycka till iaf... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
tack, jag vill veta nuuuuuuuuu!
kom just på samma sak. Jag har har ingen anning vad jag ska göra om jag inte kommer in på det jag har sökt. Efter asommarjoobbb sökandet ser det inte så lovande ut att få fast jobb!
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
kaos - du kan ju alltid läsa en strökurs där det finns lediga platser vid terminsstart
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
jo det kan man altid göra hade totat glömt dte. Man kanske lära sig något nytt språk, vet ni om kan lbörja läsa något språk utan ha någon förkunskap om det typ inte läst det i gymnasiet och får man studiebidrag då?
Vad hoppas folk komma in på? Nyfiken!
media komunikationsvetenskap på södertörn eller linköpings universitet
kaos Yes, du kan läsa en massa språk utan förkunskapskrav. Danska, Isländska, arabiska, you name it...
There is plenty off fish in the sea.
Ja! jag är skitnervös och undrar ihjäl mig i vilken av alla småskitstäder jag har kommit in i.. har lite halvt räknat ut att jag kom in i Karlstad.. men helt säker kan man ju inte vara.
vill plugga spanska faat arabiska skulle va coolt dte med
Är 99% säker på att jag kommer in på något av mina topp-4 men jag är lite nervös över att det kan blir något annat än Stockholm. Statsvetenskap är det som jag har sökt.
DIF!
Men man kan alltså inte gå in på sina sidor innan kl 14:00?
DIF!
men vafan, de står ju på hemsidan nu att man kan gå in på "Dina sidor" och se sitt antagningsbesked, men det går inte!!!! ffs!!! lärarhögskolan ^^
jag är sjukt nervös! fast mest för min killes skull, han har större chans att komma in på sitt. Så jag ska kolla både för honom och mig eftersom han är utomlands för tillfället. kan de öppna den jävla sidan, innan 14:00 kan vara i princip NÄR SOM HELST!
Femme fatale
ja men exakt! kunde dom inte bara precisera sig lite så man slipper kolla varje kvart liksom? haha dagens problem..
japp. sitter som fastnålad vid datorn, jävla skit måste ju åka snart. sen lär deras server vara så jävla överbelastad när alla ska in och kolla så man lär komma in ännu senare :(
Femme fatale
Jag sov 15 minuter inatt.. har min första bartending-dag idag :D
www.justdet.se - svensk hiphop
Urvalsarbetet har tagit längre tid än beräknat och kommer att vara klart idag, tidigast klockan 18.00. Du kommer då att kunna söka bland utbildningar på Hitta utbildning samt logga in på Dina sidor och se ditt antagningsbesked. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Femme fatale
Jag gick upp tidigt och så kommer man inte få se det förrän 18 jag bajsar på mig.
Ahahahaha den här tråden är kul att följa :D Nämen, lycka till allihopa
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
helvetes jävla skit! har ju varit uppe sen halv åtta.
Fan vilka sega jävlar dom har anställda som ska göra klart detta. Efter sista anmälningsdatumet med kompletteringar borde det ta högst två dagar innan man får besked. Iaf om alla sökte via internet så datorer kunde räkna ut på än gång vilka som kom in var och när.. men det går väll inte när folk fortfarande skickar in vanlig post. Jag gillar inte att vänta!
seeeeegt... har sökt rättsvetenskap i luleå.. ska fan komma in..
Aaaah känns skönt att jag redan vet att jag kommit in i Peking. Mindre skönt dock att jag ionte kan ordna visum.
men va fan, jävla skit. Nu kommer det säkert dröja till 20:59 imorgon...
Jag svär dom kommer fortsätta skjuta upp det, helt orotoligt! Psykiskt påfrestande. Känner redan nu; kiss the future goodbye!
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
Men varför i helvete ska dom var så sega för?
DIF!
Juridik/cum! där läser min bror, det här klarar du sääääkert.
whoopzidoo
canadicken , vad hade du för betyg/ hp?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
någon som vet om dom kom in?
kom igen, vill veta hur det går för alla? har ni kommit in?
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Det är klockan 18:00 som man tidigast får reda på det.
DIF!
kommer inte våga kolla har jag kommit på.
vafan jag är säker på att vi får svar typ halv nio ikväll jag blir GALEN! jag har verkligen inget tålamod jag dör, ä'r sjukt nyfiken..
Femme fatale
Vad har du sökt Amar?
DIF!
bob . jag har sökt juridik men kommer antagligen inte komma in. jag har egentligen planerat att komma in till våren så jag sökte mest för säkerhets skull. Vad jag är sjukt nervös för är min killes resultat, han har sökt läkare men det är för många sökande med 20 och för få platser så de är sjukt spännande. sist lottades han bort. han skulle bli så glad! dudå?
Femme fatale
1. Är statsvetenskap på SU 2. Europaprogrammet med inriktning på statsvetenskap på Södertörns. sedan så har jag 9 andra som jag inte är lika intresserade av.
DIF!