bob . haha 9 andra? Jag har haft statsvetenskap i åtanke, det verkar väldigt roligt, har flera vänner som gått där, men det kan också vara lite flummigt. eller om man säger såhär det är en intressant utbildning med för många flummare :) jag kom in förra året på franska lärar-utbildningen på su, men bestämde mig för att vänta. pluggade upp en del betyg iår och har som mål för tillfället att komma in på juridik.. annars kanske journalistik, franska eller religionslärare samt statsvetenskap.. bland strökurser finns det en massa jag vill läsa men det känns inte som om de leder någon vart. för skojs skull hade jag jättegärna läst Arabiska och Mellanösternpolitik ocjh Etnologi
Femme fatale
fan klockan har slagit över 18:00 och inget händer..
Femme fatale
GAH.. jag dör av nervositet.,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hehe jag det vart ett par. Men det är endast i Stockholm som du söker eller? Ja nu är klockan 6 minuter över!
DIF!
whoa är så bra vid dessa tillfällen. man trakasserar främlingar med sin nervositet istället för folk man känner som man måste leva med blir irriterade :D nejdå, men nu får de fan vara klara med sitt jävla urval 1..
Femme fatale
men det känns som att så mycket hänger på det här. plus att jag vet att jag kommer gå ner i botten om jag inte kommer in.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag blir tokiiig!
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
bob. jag har sökt i hela landet där det finns juristutbildning, tror dock jag inte hade med affärsjuridik som finns att läsa vid linköping?nyköping? jag blandar ihop namnen jämt. vill ju såkalrt att det ska vara nära mig. jag har rangordnat efter hur långt bort det är från mitt hem :D jag är hemtam. dudå?
Femme fatale
mellon, vad har du sökt?
Femme fatale
Amar: Jag har sökt lärarlinjen i eskilstuna och stockholm... och jag vill så jättegärnajättegärna komma in. helt galet. såg att du sökte till juridik.. känns som att det är många som sökt dit iår.
Har sökt Stockholm, Göteborg, Halmstad, Gävle, Luleå, Umeå, Örebro, Malmö, Norrköping, Linköping.
DIF!
mellon ,NEJ säg inte så!! varför kan inte alla jurister-to-be få ryck och åka på bartenderkurs denna månad och inse att de inte vill leva stelt advokatliv utan hellre surfar på Bali... alla förutom jag vad för lärare? när jag kollade upp angående franska lärarlinjen hade de för få sökande nästan, alla kom in. fast sen lär de vara väldigt olika beroende på vad.
Femme fatale
är det fel på min klocka eller va är problemet???
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
Rim. nej men tidigast 6 :(
Femme fatale
Nae min är också 12 över, nästan så att man ringer till dem.
DIF!
hjälper knappast. lovar att en hord med nyfikna människor redan börjat ringa.. det värsta är väl ändå om de öppnar sidan men att för många fösöker gå in så SERVERN ÖVERBELASTAS!!
Femme fatale
Jag vet inte riktigt..men min klocka är en bra bit över 18.00 iaf..fan va dom ljuger.. står ju iof tidigast...men då räknar man ju blint med att det ska vara exakt den tiden. SÅ jobbigt att vänta!!
jag är ung, det är okej, det finns gott om tid, ska ändå inte komma in nu, fatytar inte varför jag nojjar. bob, när jag såg din ålder täntke oj han är bara en pojke, sen upåptäckte jag att jag också är 19.. snälla säg att det inte ätr försent..haha
Femme fatale
Nån som vet ungefär hur många det är som har sökt någon utbildning?
DIF!
Amar: 1-6 lärare med inriktninh språk och språkutveckling. så jag vill jobba med mellanstadiebarn och vara engelsklärare. Men vi får se hur det går, hellre hoppas på sämre och bli överraskad. Mina betyg suger nämligen.
starnate, eller hur.. när de har fräckheten att ändra tiden så ska det fan ta mig vara på pricken..
Femme fatale
Amar F19 Hehe, du är 87:a va? Jag är ju bara 88:a =)
DIF!
mellon. jag önskar dig det bästa. hoppas det går bra! jag önskar man kunde operera sitt tålamod..
Femme fatale
nån som kom in?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
bob . jupp fyller 20 snart så jag ska njuta lite till av mina tonår. jag vet jag är jättelöjlig men det är min mammas fel, hela livet har hon känt sig gammal och det har väl smittat av sig. minns när jag var 15 då tänkte jag, det är jättebra som det är nu, inga mer år på nacklen tack :D du tog studenten nu antar jag
Femme fatale
tycker ni jag ska ringa killen och berätta även om han INTE kommer in? är det att pajja hans semester?
Femme fatale
Ja precis jag tog studenten i år. Det vet du nog bäst själv, det beror ju på om han är av den oroliga typen, då kanske han vill veta så snabbt som möjligt.
DIF!
bob. hmm.. saken är att han vet säkert att jag skulle ringa direkt om han kom in..eftersom han då kan droppa den goda nyheten land släkt och vänner där han är. men om jag inte ringer så signalerar det ju att det finns dåliga nyheter..så han borde fatta hur som helst. åfan.
Femme fatale
herregud är det någon idé att häcka framför datorn? det kan ju innebära att svaret kommer vid midnatt.
Femme fatale
Mm precis funderar på om man ska lämna datorn ett par timmar. Fan kan man inte bara få det här överstökat!
DIF!
väntar nog tills man får svaret på posten då kan man riva sönder pappret m man inte kommer in känns bekvämare
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag tror inte jag frå något via posten :S. Kaos: ja det är ju bättre än att ha sönder skärmen.
DIF!
jävla skit, kan de inte få tummen ur röven snart?
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
God damn... Vill ju sluta mitt jobb nu så kom igen för 17 gubbar!
"Who the motherfuckin' bawse?"
tjena klockan kvart i sju
Femme fatale
Jag är riktigt nervös!! Jävla hemsida som inte skyndar sig!!Ångest varje gång man trycker på mina sidor...!
haha jag trycker hela tiden. kommer få hjärtattack om sidan helt plötsligt visar att man faktiskt kan gå in. det är ganska värdelöst att jag blir så uppspelt, jag vet ju att jag inte kommer just i höst men ändå är själva grejen rätt kul, spännande ändå. sen ska jag ju kolla åt en annan person så de är roligt det med.
Femme fatale
tur att man inte har sökt något i år. annars hade jag dött. verkligen dött.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Varför lägger man en dead line som man sen inte kan hålla? Två ggr om dessutom?! Arrrrrghhhh!
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable. den första var en deadline. denna tid är ju den tidigaste de kan komma med. jag vill slåss
Femme fatale
haha denna topic var inte alls bra att läsa, blir ännu mer nervös!
skjut dom
Herrejävlar det är som om dee sköter urvalet manuellt, är det itne bara för datorn att fylla antalet platser med de högsta betygen, eller bästa meriterna/hp osv..? det var ju ändå rätt längesen de hade deadline på ansökan, så det borde bara vara att mata in i datorn. åh
Femme fatale
man blir så förbannad och sen har de maga nog att inte be om ursäkt...pajassida
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
jag vill slåss
Femme fatale
håller med dig mickelille själv hoppas jag på scenproduktion i malmö
fan jag blir ju nervös, och jag har inte ens gått ut gymnasiet!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
kan inte alla roa varandra nu som man slipper sitta helt stirrig- 19:13
Femme fatale
bajs jag hade tom sysselsatt mig i en timme nu... men ändå inte.