fan det är bara att bryta ihop o komma igen
mellon var har du sökt lärarutbildningen?
aaannnaa: i eskilstuna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men varför skriver man 18 då? Är man inte klar innan 19 då bör man ju iaf skadas på något sätt. Man borde iaf slå någon av dom, eller iallafall säga till på skarpen! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
soulable. våld är det enda rätta i detta fall. vad är det här?
Femme fatale
soulable nr: 08-545 515 45 grattis, hoppas nu du gör nått åt det, istället för att sitta å tuffa dig på internet :P varsågod!
har nån ringt bara för att kolla av om de vill dela med sig lite om det infaller nu eller om en massa timmar...
Femme fatale
mike. att ringa dem är knappast mod, hade kanske gjort det nu om inte telefonjäveln var för långt bort
Femme fatale
Amar haha, om du hade brytt dig ordentligt eller trott att det skulle gå fortare hade du nog pallratt dig raka vägen till telefonen och ringt dom? am I right?
jeeez... snart lär den väl crasha oxå o så får man vänta på posten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
telefonen är alltid för långt borta... >:(
Ofta dom fattar hur en telefon fungerar. "Vaa, vad är detta, den låter, det måste vara någon sorts insekt eller sånt. DÖDA DEN!" Alla rättigheter till denna pjäs/roman tillhör Soulable/Eva records! PZ
mike_ du verkar vilja slåss. anlending till att jag ringer är att jag är säker på att pissmyrorna inte ger svar. pissmyra är ett starkt ord, det kallade killen jag var kä'r i när jag var 8 mig för att jag sparkade hans smalben
Femme fatale
tja, har du försökt ringa dom eller vet du inte hur den fungerar? du kanske blir överaskad över att nästan alla vet hur en telefon fungerar.
till att jag INTE ringer
Femme fatale
Amar tittar lite på hell's kitchen samtidigt, kanske är det gordon ramsey som sätter stämmningen för mig
mike_ Jag har haft mycket värre cheferän Gordon Ramsey, så jag är ganska avtrubbad, tycker han är rätt typiskt 2chef"
Femme fatale
får jag berätta? vi har ju ändå inget o göra
Femme fatale
Amar alla går vi igång på olika saker ^^
jag skulle börja på ett pannkakställe, mest stå och le fint vid kassan men ändå vara en allround, göra pankakor, bjuda pojkar på glass osv.. min chef började gråta redan på min första dag, hon tog hårt tag i mig och skrek; du är ju också halvkuuuuuurd mittlivs stora kärlek var halvkurd och han var ett SVIIIN, han förstörde mitt liv UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH medans jag moppade golvet så sparkade hon på hinken med smutsigt vatten så allt spilldes ut. jag sa inget utan började om proceduren, what the heck likosm, sen gör hon om det 4 ggr på raken. Hon vägar betala ut min lön, och nä'r jag infinner mig på jobbet säger hon typ; oj vad gör du här gå hem! sen HÖGG hon en anställd med GAFFEL.
Femme fatale
ajuste, och när jag sa åt henne att sluta sparka på hinken så håller hon hårt i mina händer och kör denna stil, på riktigt: Vill du ha bråk? du kan inte bråka med mig, vet du hur många kusiner jag har? vill du ha rinkeby på dig? jag trodde sånt vara bara skrönor men man fick en lite muckelihoodhood av henne.. buu
Femme fatale
hahaa restaurangbranchen är härlig! har diskat i 1½ och fått ta all jävla skit ijag med, dock verkar din chef vara (ha varit) en av dom värre. får jag fråga varför du inte använde moppvattnet på henne?
pannkakshus, haha snacka om att ta sitt jobb på lite för stort allvar
mike_ eftersom jag är så snäll. fick ju nog såkalrt, så tog jag bara pengar rakt ur kassan, exakt så mkt som min lön var, jag skrev nogrannt ner mina jobbtimmar och lämnade mitt nummer om hon ville tillägga något. fast jag måste tillägga att jag var så sissy att jag såg henne en sommar på ett bad och gömde mig mest bakom min lillebror, som sköld, ahha. vafan jag vill inte ha en gaffel huggen i axeln.. en annan chef jag hade på grill var lite mer som Gordon. det var iof rätt kul, vi jobbade verkligen häcken av oss och hade på 10 timmar bara en kvarts rast som var = lunchen. asså äta på 15 min och det var allt vad rast hette för dagen.. hur som helst så hann man inte riktigt bli mätt och så, så vi anställda smååt pommes lite från fritösen,. och så hör man i högtalaren: Fröken Amar, släpp genast ner pommes fritten. ganska pinsamt då vi har högtalarsystem så det når alla avdelningar, men det var rätt kul. han övervaklade oss emd kameror och en gång hittade han min bh på en frysdisk vilket ledde til stora missförstånd. jag skulle bara bada men han trodde annat :D
Femme fatale
too much information. tar jag mitt jobb på för stort allvar?
Femme fatale
okej, klockan snart 8, damn
Femme fatale
amar: ja det gör du, men det gör nog dom flesta! nu ska jag kolla film och skita i studera.nu känns som man kan vänta till imorron. to cool for school
nu har det gått 2 timmar.. wtf!
Mike kul att ses häromdagen Studera.nu borde fan få spörapp...de borde i alla fall be om ursäkt för vårt lidande...
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
mike_ jag har vart utan jobb i ett år, hade jag haft hög arbetsmoral hade jag jobbat iår :) nejdå, men när man väl har ett jobb så ska man ju sköta det bra, yadeyada nu är jag grinig, 20:00
Femme fatale
Amar Du har btw rätt sjuka arbetsgivare... Min chef, Piotr, är en ganska egen person också. Trots att jag har varit medlem i klubben i över 12 år så kallar han mig fortfarande för Micki, när jag heter Mikael. När jag gick i gymnasiet hade jag tennis som specialidrott och då utnyttjade han detta genom att tvinga på mig tennistimmar 08-13 på lördagar genom att säga: "Micki, det inte vara bra för ditt betyg om du inte visar lojalitet mot klubb"
Canadicken hahaha micki,, va fint. och vad fin sverige han pratar :) jag jobbade ett tag på ett café/resturang i kassan mest och vår chefs bästa vän var skomakaren i centrum. Han var hur trevlig som helst och åt ofta hos oss, han var även sådär pågräns till flörtig men inget man brydde sig om. På min sista arbetsdag på den resturangen bad han mig komma förbi hans skomakeri. Jag tog en sväng dit innan jag skulle hem och se vad han ville och gubben menade på fullaste allvar när han drog fram en korsett, no kidding, bakom ett draperi och undra om jag ville prova den? sjuka människor dras till mig. sjuka chefer är även min lott.. min nästa arbetsplats ska fan inte vara resturangbranchen är inte riktigt min grej heller piotr, polack?
Femme fatale
okej,nu tror jag jag ringer en kompis jag kan trakassera istället för att berätta fler genanta episoder från mina arbetsplatser. men man var ju ung och de var i princip såna jobb som fanns till erbjudande, dvs köksslav eller liknande. vi ses om en stund. skriv om sidan öppnas
Femme fatale
ja, jag vet...otroligt gulligt :) Sen var det inte bättre att en jag tränade med hette Niklas. Micki och Nicki på bana 5! Han är Polack japp. Han sverige prata bra! :)
sitter också och väntar på den jävla skit sidan.. snart 2 och en halv timma över tiden (om man inte räknar från kl 14, då det egentligen skulle vart klart)
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
vad har du sökt friktion ? canadicken, känns det realistiskt att du kommer in? för mig gör det, det inte riktigt, men jag har höjt en hel detta år så man lär ha klättrat upp på reservlistan en aning jämfört med förra hösten. fast det beror iof på, det kanske är tuffare konkurrens iår om juridiken osv. mitt snitt nu lämpar sig nog bättre för våren tror jag, och även det beror ju på, men det är å andra sidan bara urval 1 nu.
Femme fatale
jag tippar på att man kan gå in halv tio
Femme fatale
vet inte riktigt, jag söker på olika kvoter 1. jag har mitt HP, som ligger hyfsat till. 2. Folkhögskolebetyg, 4, kan gå, vet inte om det funkar vi får se. 3. gymnasiebetyg, jo, tjena :) Jag vet inte heller om jag kommer in. Jag vill inte ge mig några förhoppningar. Har du sökt kurserna också? Jag fick rådet att söka det i andra hand. Om man gör bra ifrån sig på kursen kan man få hoppa in i programmet senare.... ja, nu skajag kolla film och försöka koppla bort skiten... 22:13 tippar jag
canadicken . nej inom juridk kan man inte hoppa in i programmet senare tack vare en kurs. däremot kan man tillgodoräkna Juridisk introduktionskurs som motsvarar första terminen på juristlinjen. så det man kan göra är att välja det som andra hand för att lsäa den på hösten och sen till våren komma in på juristlinjen och då få tillgodoräkna JIKEN. men du kan inte hamna före i någon kö eller komma in lättare bara för att du läst kursen. inte just för juridik, så bör det inte vara iaf. har många vänner som pluggat det samt att jag frågat syo på universitetet. men 4 på folkhögskolebetyg är ju goda chanser! på gamla antagningsstatistiken så var det en 4a. skitbra ju. lycka till iaf
Femme fatale
Alltså jag kommer ju skuggläsa programmet. Det var i alla fall vad studievägledaren på LU sa...Fan om hon ljuger då blir det bombräd :)
haha nej men kör på det du hört då. ;) 20.55 HERREGUD
Femme fatale
åh när kommer beskedet? spännande! jag kunde av nån anledning inte se på internet, men god DAMN vad nice det var att se "det stora kuvertet" på brevlådan... =) lycka till alla, hoppas ni kommer in på det ni sökt =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
brevlådan? brev ska väl komma mellan 11-17 juli? :O
Femme fatale
oj vad otydligt jag skrev, nej jag kom in redan förra året, satt mest och mindes hur kul det var =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
nu borde de iaf uppdatera information om tiden.. de lär veta nu
Femme fatale
LIA: Vad pluggar du då? PZ
Tur man inte behöver vänta som er andra.. för antagningen blev klar för min del för 4 år sen. ;) *Glad och lycklig elektrotekniker på KTH*
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Men men.. lycka till allesammans som har sökt nåt... hoppas ni alla har valt rätt, och ni krigar er till toppen av alla studenter.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!