cosby Jo? Vilken frisk människa säger upp en "nära" vänskap med en person för att han inte håller med henne om huruvida det är moraliskt rätt med bröstimplantat eller inte? Vad har ens den andra personen med det att göra? Inte ett skit. Får man inte längre välja sitt liv och vad man vill göra med det? Finner hela tråddiskussionen så absurd att jag knappt tror på den.
Tycker också bröstförstoringar är vidrigt och äckligt men vafan, bryta vänskapen känns lite väl drastiskt. Säg att du äcklas av hennes plasttuttar istället.
man borde väl kanske inte säga upp vänskapen... dock skulle jag aldrig vilja umgås med folk som skulle kunna tänka sig att förstora brösten.. men det är ju en annan diskussion...
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent
2006-07-05 15:32
hahaha är du dum eller? bryta vänskapsbanden för att hon gör sånt? isåfall är du störd!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Bryter man vänskapen har man aldrig varit riktiga polare, detta e vad hon vill antagligen, säg att du inte gillar det bara.
"sannish jag känner inte dig, no offense men jag skulle inte vilja ta i dig med tång ens." 360: haha fan du är inte liiiite patetisk! Är man mindre värd för att man har gjort sina bröst? Att det ens finns människor som tänker som dig...fyfan
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Sannish F23: alla tycker och tänker olika, personligen skulle jag heller aldrig vilja ta i någon som har förstorat sina bröst. Precis som jag aldrig skulle vilja äta bajs.. jag tycker att det är rätt motbjudande.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
sannish gör du en bröstförstoring, kan du ju inte vara klar i huvudet och därmed en störd människa. inte ens med tång.
Jag bara måste: jag kicka henne
PlayerJoe & 360: Det är ju tydligt att en överväldigande majoritet inte skulle vilja ta i folk som värderar vänskap så lågt som er med tång. Måste kännas lite nedslående?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
refused tänkte just på samma sak.. kanske borde gå in liksom
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Refused nedslående? varför? hellre hatad än älskad med falska bröst. varför är majoriteten som den är? har du funderat på de?
hellre hatad me falska bröst? HAHAHAHAHAHAH asså du är ju inte sann.. jag tror han driver
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Refused: man borde väl kanske inte säga upp vänskapen ... Självklart skulle jag inte dumpa en polare som skaffade låtsasbröst. Jag ogillar att folk förstorar brösten och skulle aldrig t.ex. bli tillsammans med någon som har det. Man ska väl aldrig säga aldrig, men jag skulle ha väldigt svårt för det. Men jo det känns lite nedslående att folk tycker att det är helt ok med bröstförstoringar samt att folk inte kan läsa... :(
du skulle umgås med folk som gör en bröstförstoring? ja, det säger ju en hel del om dig.
360: Att majoriteten värderar vänskap som viktigare än bröstsort är för mig helt naturligt. Faktum är att något annat hade förvånat mig kraftigt. Vad gäller att det var nedslående skulle iaf jag bli nedslagen om det var uppenbart att i princip alla tyckte att jag var att förakta när jag redovisade mina moraliska värderingar. Jag skulle också i det läget ta mig en rejäl fundering på vilken grund de egentligen vilar på. I ditt fall tror jag (som jag sagt förut) att det är de sneda könsrollerna som spökar, att tjejer som är fåfänga är att jämställa med horor medan killar mest är coola.
jag fattar inte att folk ens orkar lägga ned tid på att argumentera med killen när man märker att han har ett instämplat trögsynt séende.... ni kommer inte direkt kunna ändra hans syn på bröst.. även fast ni har rätt.
PlayerJoe Så du skulle inte säga upp vänskapen men du skulle aldrig kunna ta i henne? Hur i helsike får du det att gå ihop? nuss: Jag är också lite inne på att det kanske är ett tragikomiskt skämt.
refused haha ja =)
ja, så du tycker att bara för att man är olik majoriteten borde man nedslås? jag har flera motexempel, kan nämna några men jag tror nog du vet ett par stycken själv.
ja, så du tycker att bara för att man är olik majoriteten borde man nedslås? det handlar inte om att du är olik majoriteten det handlar om att du har FEL ditt trögsynta pantarsel. man dömmer inte, och verkligen inte bästa polare och säger upp bekantskapen för att dom väljer o göra en skönhetsoperation. jesus christ
nuss skärp dig. påstår du att du inte skulle ha något emot att få implantat? ja? isf är du inte ens värd att snacka med.
360: Man kan vara olik majoriteten utan att alla föraktar ens värderingar. Skillnaden där emellan är rätt stor. Men visst, har du verkligen ifrågasatt din ståndpunkt och ändå kommit fram till att den är rimlig så är det ju inte läge att ändra sig enbart pga vad andra tycker. Men här verkar ju bara argumenten rinna av som vatten på en gås, utan att du bemöter dem.
skärp dig. påstår du att du inte skulle ha något emot att få implantat? ja? isf är du inte ens värd att snacka med. hahaha för det var ju precis det jag skrev?! idit! ;)
jag ställde en fråga, trodde du var smartare än så.
360: Här är en till fråga eftersom du inte svarar på den om tatuering: Folk som föds harmynta (med delad överläpp) opereras i princip utan undantag. Skulle du kunna vara vän med "en sådan"?
herregud ni är ju helt galna... *dra sig ur*
äh 360 har ju inte fattat vad en männsika här har sagt så börjar ju bli lite meningslöst att folk säger emot honom.. PlayerJoe: den som verkar ha svårt att läsa är väl du? de flesta verkar ju absolut inte digga silikon grejen om man kollar igenom tråden, däremot är det många här som uppenbarligen tycker att vänskap är viktigare än om det sitter lite plast i en person.. vilket du ju också verkar tycka så varför snackar du emot? det enda jag tycker är löjligt sagt är att man aldrig skulle kunna ta i en person med sillisar bara för att de har silikon.. Att man väljer att inte stöta på och ligga med tjejer med silikon är ju en grej men varför inte kunna krama en nära vän bara för att de har silikon? inget jag kan förstå..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
360: märkligt att du sitter och hackar på refused för att han inte svarar på en fråga när du själv inte har svarat på en promille av alla frågor du fått..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker det är helt sjukt dåligt att behandla en människa så för den anledningen.
det e väll trevligt med bröst
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
mooa F18 om man inte är nöjd med dom kan dom väll för fan göra en lite lyckligare det är väll som om man går runt i söndriga kläder så blir man lycklig ett litet tag fasst det går väll inte att jämföra men du fattar 360 ärligt du kan ju inte mena allvar hur fan kan du sitta och säga att alla som förstorar sina bröst är dumma i huvvet det rä väll deras val utan att du ska sitta och dömma dom bara för att du inte tycker om det jävla idiotjävel för fan.....
Refused istället för att hacka kan du väl hänga med vad jag skrivit i tråden. kan du styra hur du föds? vad jag vet inte, nej, annars lever jag i en konstig verklighet. jag har skrivit 4-5 gånger i tråden att operation ska endast användas för sjukdom/dödsfall eller liknande.
360: kan du styra hur du föds? vad jag vet inte, nej, annars lever jag i en konstig verklighet. Huvudet på spiken! I min verklighet gäller det både bröst och läppar, hur är det i din? Du har ju helt enkelt inget ordentligt svar. En kosmetiskt ful läpp godkänner du en plastikoperation på. Ett par kosmetiskt fula/obefintliga bröst godkänner du inte plastikoperation på. Ge oss åtminstone ett svar varför!
hur har du det? bryta änskapen för att en vän vill göra något! låt henne! sjukt om du bryter vänskapen för ngt sånt! Är du fast i ngn slags religion/sekt? Alla får väl göra vad de vill med sin egen kropp! Herregud...
360 åkte ut nu. Ok att han inte gillar bröstförstoringar - det är hans åsikt och så länge är vi ok med det. Men det ger honom INGEN rätt att kalla (i detta fallet) Sannish för störd, ej klar i huvudet osv. Ja, han hade mer på sin resumé, därför blev han inte bara varnad, utan åkte även ut en stund.
har läst lite i tråden och på ngt vis förstår jag 360- han kanske har en så stark åsikt om ngt och vill inte vara vän med ngn som inte delar hans värderingar? Alltså att d inte är själva silikonet som läggs in, utan mer principen att hon gör det ? Visst jag tycker det är sjukt löjligt, men det kanske är så?
men alla som skriver att han inte borde säga upp kontakten p g.a hennes utseende eftersom man är kompis med personligheten - utseendet är ju faktiskt oftast en förlängling av hur man är som person, hur man ser ut speglar ju oftast ens inre. o då menar jag det uteseende man kan påverka, typ frisyr kläder osv. 360 kanske inte vill ha en vän med de värderingar o prioriteringar som hon har... det är ju iaf inte vemsomhelst som langar sjukt många tusenlappar bara för å få fetare tuttar. sedan ska jag bara tillägga att jag inte håller med 360 för 5 öre, jag bara resonerade!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
: D
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Fan, jag ville ju ha ett svar.
peaches: Ja du verkar ju jävligt dyr själv får jag säga.
det är billiga värderingar från samhället som får vilsna tjej att opera.
peaches F23 "det är bara billiga tjejer som skaffar plastbröst " snälla snälla snälla kan du inte förklara hur du gör kopplingen silikon - billig ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
ey vill du inte ha... skicka till Esteban ;)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Daviden> Tack för det!
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*