360 P21 efter det där inlägget inser jag att en disskution med dig ger ungefär lika mycket som med ett dagisbarn... flyger du så har du väl troligtvis gått med på det...dvs att flyga? kör du bil har du väl också troligtvis gått med på det...dvs att köra bil? jag tycker synd om din vän och hoppas för allt i världen att du säger upp kontakten med henne.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
junkgirl för att jag bryr mig som vän, tycker det framgått i flera inlägg medan vissa är gärna snabba med att påpeka hur ytlig man är. om hon gör en bf(vilket hon kommer) kommer hon sjunka så lågt hos mig så det finns inte. du kan tycka det är grymt ytligt, jag tycker att det liksom bf:en är en skam.
Jag bara måste: jag kicka henne
360 P21 vänta, så du säger upp vänskapen med henne för att andra tycker att hon är ytlig som gör en bröstförstoring? har jag förstått dig rätt nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TrallFall jag trodde du var visare än så. förstå min poäng. du kan hindra bf:en, right? kan du säga att du ska till ica och köpa 2 liter mjölk och sedan lova dina närmaste och inte komma tillbaka? ja, det är på denna nivå jag måste lägga det för att jag ska få fram min poäng.
alltså är du helt cp eller vadfan är det med dig? om du vill säga upp vänskapen med någon för att dom gör något som dom vill, som inte har någonting med dig o göra. hon borde säga upp den med dig för att du verkar helt vrickad. visst det kanske är fel med bröstförstoring, men om hon vill så vill hon. och om du inte vill vara vän med hon för att hon gör något som hon vill som egentligen inte påverkar dig något så kan du ju dö.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
360: Jag har full förståelse för att det är svårt att hinna med att svara på alla, men jag är verkligen nyfiken på detta: Säger du upp bekantskapen med folk som tatuerar sig tydligt också?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
360 P21 kan du inte förklara det här med skammen lite mer ingående? skam inför vem?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
junkgirl vänta, så du säger upp vänskapen med henne för att andra tycker att hon är ytlig som gör en bröstförstoring? har jag förstått dig rätt nu? nej, du har inte förstått mig alls. var har jag sagt att andra tycker att hon är ytlig? jag är nyfiken. jag tycker att det är svårt att dra den slutsatsen ur det jag skrev, för att jag bryr mig som vän, tycker det framgått i flera inlägg medan vissa är gärna snabba med att påpeka hur ytlig man är. om hon gör en bf(vilket hon kommer) kommer hon sjunka så lågt hos mig så det finns inte. du kan tycka det är grymt ytligt, jag tycker att det liksom bf:en är en skam.
360 P21 för att du bryr dig som vän? så du bryter med henne för hennes skull? på vilket sätt kommer något bra ur det du gör för henne?
refused tatuering och bröstförstoring är två helt skilda saker(enligt mig iaf), jag vet inte vad du tycker. misery jag tycker det är skam att man ska behöva göra bf för att få större självförtroende, vilket hon i detta fall hävdar, finns många andra sätt.
360 P21 återigen, skam inför vem?
misery genom att bryta kontakten visar jag helt enkelt att det är fel att göra en bf.
360: Klart det är två olika saker, det säger sig ju självt. Det gör inte att man inte kan jämföra. Alla saker du nämnt gäller för båda. Det är ett permanent ingrepp, det är kosmetiskt, det är ytligt, man gör det för att man tycker att det ser bra ut osv osv. Vad mer exakt gör det ena ok och det andra inte?
360 P21 "genom att bryta kontakten visar jag helt enkelt att det är fel att göra en bf." så du anser att det är din sak att uppfostra henne? eller är det ett försök att utpressa henne till att låta bli?
försöker inte alls uppfostra henne, vill bara att hon inte ska göra det, är det så farligt? mycket farligare och göra det. refused jag vet inte, men får ett större självförtroende efter en tatuering? gör man en tatuering för att man mår dåligt? TILL ALLA: på vilket sätt får man ett större självförtroende om man har större bröst? snälla, kan någon tjej förklara? är det inte enbart uppmärksamheten? är det inte ytligt? tror att det kommer att vara för evigt? vad händer när ni är 35-40 och ska förklara vad ni gjorde? ah fan, ni borde lägga ner. förklara för din dotter varför du gjorde bf, känner du dig som en stolt mamma? för fan.
360 en sak att säga vad du tycker om det hela, en annan att ställa ultimatum för att pressa henne till att göra som du vill. "tror att det kommer att vara för evigt? vad händer när ni är 35-40 och ska förklara vad ni gjorde? ah fan, ni borde lägga ner. förklara för din dotter varför du gjorde bf, känner du dig som en stolt mamma? för fan." vem är det där riktat till?
360: jag vet inte, men får ett större självförtroende efter en tatuering? gör man en tatuering för att man mår dåligt? Liksom för bröstförstoringar är det naturligtvis individuellt. Därför går det inte att peka på en skillnad där heller. Men om du menar att du bryter kontakten för att du tror att hon mår dåligt blir det ju nästan lite perverst... a friend in need?
att bryta kontakten med henne är mitt sätt att visa att jag tycker att det är fel bf'r.
360 P21 frågar samma som Misery: skam inför vem? vem bör hon skämmas inför? och för vad? att hon har så låg självkänsla att hon villigt ändrar på den kropp hon föddes med? varför ska man skämmas över att man mår dåligt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
360 P21 vet hon inte redan vad du tycker tror du? om inte, varför räcker det inte med att tala om det för henne? jag tror inte det handlar om att du vill att hon ska veta vad du tycker, utan att du vill att hon ska göra det som passar dig bäst. och det gör dig till en väldigt dålig vän.
misery till alla som göra en bf. sicka förebilder de kommer att bli. wow. jag skulle avsäga mig min kontakt med min mor omedelbart. ingen snack om saken.
360 P21 ja för fördomsfria små stjärnor som du helt befriade från ytlighet och "jorden kretsar-kring-mig" - komplex är kalasförebilder? en förälder som bryter med ungen så fort han/hon gör något som inte behagar dig?
misery ja, jag är riktigt egoistisk när jag bryr mig om henne, vad är det som är själviskt med det? det är kanske rent utav ytligt, vad vet jag. junkgirl alla mår väl dåligt, det ingår i livet men inte fan går man och gör en bf för det.
360 P21 men hur bryr du dig om henne? det enda det här verkar handla om är ju att du vill få henne att göra som du vill? på vilket sätt är detta något annat än att du vill få din vilja igenom?
Misery skulle du kunna leva med att din mamma gjorde bf(bortsett från om det var sjukdom eller liknande)?
360 P21 ja? varför skulle jag inte kunna leva med det? det skulle inte ens störa mig så värst mycket. hon är en vuxen människa och vad hon gör med sina bröst är hennes sak.
Så släpp det bara... Grejen var att du funderar på att säga upp bekantskapen med henne... Eftersom du lägger in det här för allmän diskussion så bör du väl bara vara tacksam för andras input? Det är väl en sak om hon styr upp enooorma bröst och satsar på en utvikningskarriär. Då kanske ni inte har så himla mycket gemensamt. Men eftersom du känner henne "utantill" så borde du veta hur pass hon mår rent "bröst-storleks-mässigt". Riktigt dåligt upplägg. "Funderar på att...". Shit, du lägger upp det för diskussion. Antingen vet du hur du ska göra eller inte. Dissa inte andras inlägg när du mer eller mindre ber om hjälp i detta svåra (?) beslut... Har du funderat färdigt?
misery så du skulle aldrig kämpa emot om någon utav dina vänner skulle göra en bf? snälla, droppa "hon-får-göra-som-hon-behagar-attit yden".
360 P21 "så du skulle aldrig kämpa emot om någon utav dina vänner skulle göra en bf? " nej, jag skulle inte "kämpa emot". "snälla, droppa "hon-får-göra-som-hon-behagar-attit yden". " attityden? det är ju min åsikt? ska jag "droppa" vad jag tycker?
DiggedyDavva ja, det är svårt för mig när du lägger upp ett frågetecken kring detta beslut.
måste gå ut lite. återkommer.
360 P21 om jag trodde att jag kunde må bättre av att göra en bröstförstoring så skulle jag inte tveka en sekund att lägga mig under kniven. skulle du?
i endast ett fall: ifall det rörde sig om sjukdom/dödsfall och endast då, aldrig annars.
360 P21 skönt för dig att du inte mår så dåligt att du är desperat efter en lösning då. alla är inte lika lyckligt lottade. och jag förstår fortfarande inte varför du tänker säga upp vänskapen med henne för att hon mår dåligt och tror sig ha hittat en lösning på sitt mående.
Lätt att uttala sig om ett komplex du aldrig kommer att lida av... Jag hoppar av det här tåget nu.. Det är bara för otroligt resonemang... ffs.
Du har en svårt sjuk definition av begreppet "vän". Du bryr dig inte ett skit om henne, det enda som verkar vara viktigt för ditt ego är att hennes tuttar förblir icke-opererade. Totalt sjukt. Det är ett par bröst för fan. Hennes personlighet omfattar jävligt mycket mer än så, och det är den du borde vara vän med.
360 hur får du det här: "jag skulle vilja se er gå med en sådan tjej, fy fan. hur lågt ska man sjunka? " "jag är emot bröstförstoring, funderar på om det är värt att bryta vänskapen." "jag kan inte ha en vän som förändrar sina bröst. helt omöjligt." "om hon gör en bf(vilket hon kommer) kommer hon sjunka så lågt hos mig så det finns inte. du kan tycka det är grymt ytligt, jag tycker att det liksom bf:en är en skam." att gå ihop med detta: "ja, jag är riktigt egoistisk när jag bryr mig om henne, vad är det som är själviskt med det?" hur kan du säga sådana grejer samtidigt som du hävdar att det är för att du bryr dig som du reagerar såhär på hennes beslut?
Tycker 360 reaktion är helt sjuk, något måste ha hänt med dig och silikon när du var liten?
Rastasite P17 hahaha! ja vad skulle Freud säga om detta?
Sigmund Freud ;) hahah jo d måste fan ha vattt ngn grym olika med ett par silikonbröst som smällde till han när han var liten lr nåt :P
jesus christ superstar...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
har inte läst tråden. men om det nu är omöjligt, varför frågar du ens?
pUs det kanske jag har, men jag står fortfarande vid det jag säger. gör hon det, är hon inte min vän längre. simple as that. misery det är själva beslutet som jag är besviken på eller hur, varför tror du vi är skitbra vänner förutom silikonet? silikonet, enligt mig, kommer att förändra så mycket för mig att jag inte kan vara hennes vän.
360; Dåså, då har du bekräftat det jag skrev, du skiter i henne som person, däremot är du jävligt fixerad vid hennes tuttar, dom är viktigare än er vänskap. Varför vet jag inte, det är ju mest ditt problem egentligen. Men kom inte och påstå att hon är en nära "vän" eller nåt sånt, du övertygar inte mig i alla fall.
dig behöver jag inte övertyga, du ska ju inte under kniven, eller hur? det svåra för mig är hur folk bara kan skicka iväg folk på operationsbordet, det kommer jag aldrig kunna smälta.
och säga att det är deras sak. är inte vänner där för att berätta?
jo, men vänner är till för att ställa upp för varandra oavsett vad som sker också. och vänner ska inte döma varandra.
360: Har du funderat något mer på varför du kan tolerera vissa permanenta skönhetsingrepp men inte andra? Jag är lite inne på att det ena är ett uteslutande kvinnligt ingrepp medan det andra är företrädelsevis manligt. Kvinnliga skönhetsförändringar har mer stämpel av fåfänga, medans manliga är mer "coola".
så du snackar aldrig med dina vänner om vad som är rätt/fel? jag kan inte ställa upp på en sån sak. jag hade gett henne min ena njure om det hade behövts men aldrig tänker jag acceptera hennes bf.