gertrud : har någon påstått ngt annat?
WickedCactus F17 jag har svarat på den frågan tidigare. se ovan. vir_sex tack för att du hållit uppe medan jag varit ute och avreagerat mig. cosby du är en utav de få, enade ska vi stå:)
Jag bara måste: jag kicka henne
ehh skojjar du med mig eller?
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
"för-folket": titta på såna som Basker-Niklas ochkxn och tänk efter när ni uppmuntrar till bröstförstoring/operation.
360 nemas problemas kompis, man ska stå för vad man tycker. och jag tycker det är synd om dom som tycker att det är ok att tycka att varenda tjej som vill ha större bröst ska göra det. ett jävligt fel tyckande.. (haha) Men jag tycker faktiskt inte man ska uppmana en person till ett ingrepp eller hjälpa personen med det i fråga, för det förstör kroppen. Naturligt är fint, Plastic fantastic funkar fan inte. . Jag vill ha en tjej som man kan krama utan att känna ett par hårda bröst mot sig, dom ska vara mjuka o goa.. fan jag blir fan deprimerad på brudar alltså, jävla nötter med kasst självförtroende som tror dom blir med omtyckta med plasttuttar, men dom har fel dom får bara kuk för natten.. och det är fanimej rätt åt dom, hoppas tuttarna spricker så deras liv blir fucked up..
Fucks your life up crew Tjabo!
virt_sex nu får du en bra samling som hoppar på dig:P
dom får bara kuk för natten.. och det är fanimej rätt åt dom, hoppas tuttarna spricker så deras liv blir fucked up.. Vad fan är ditt problem!?
Mitt problem är ditt fula användarnamn damen
360 haha and there it was.. Jag tror Gertrud har klementin tuttar hihihihihi
gertrud vad är ditt problem? tycker du seriöst att det är okej med bröstförstoringar? ja? virt_sex ödsla ingen energi på henne eller rent utav honom kanske? "han" kanske är sexobjektsmannen, vad vet vi?
360 nej personen är nog bara en förvirrad kanin som blir morgondagens roadkill
Gertrud låt oss säga att du har en pojkvän (vilket jag inte kan tro) Tänk dig att han ville göra förstoring av sin penis, 40 cm, hade du tyckt att det hade varit kul ? plus att tjockleken skulle bli grövre med
360 Säg upp kontakten med henne för hennes skull, du verkar ju inte bry dig ett skit om henne ändå...
freaks you out eller är det riskerna?
langa före/efter-bild sen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
efter är jag icke-vän med henne, så det blir nog svårt. skulle inte vilja ta i henne med tång ens.
silikoN ftw !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dock fattar jag inte hur hon törs göra det utomlands :S
www.drcorbin.com www.womensplasticcentre.com www.arkansasplasticsurgery.com sådär glad blir man av bröstförstoring, inte ett bekymmer i världen. alla killar vill ha en också för att det är så satans sexigt.
fast det är ju för en egens skull man gör det inte för någon annans. och sen när ens 14 åriga lilla dotter står och tigger en bröstförstoring för att hennes är så små så köper man direkt en biljett till turkiet och pungar ut med cashen.
Ska man skratta åt den här tråden eller gråta? Som sagt, säg upp vänskapen. För hennes skull, hon lär förtjäna bättre. Fattar inte hur du kan vara så ytlig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
vaddå bryta vänskapen ???? se de som en uppgradering istället fan :P hon e lvl 2 nu..
r-.-a
Har jag uppfattat det hela rätt att du säger upp bekantskapen för att en bröstförstoring är fel och ytligt? Säger du inte emot dig själv då genom att motivera det hela med att det är just ytligt...?
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"
Asså jag fattar inte vad bröst har med vänskap att göra? :S
cosby Jo, jag har samma uppfattning som du.
"Not fuck myself in the head with stupid men"
Fan va sjukt att du vill bryta vänskapen för det! Jag har själv gjort det och är samma människa efter det...och har kvar alla gamla vänner. Sjukt att du inte kan acceptera det, det är inte värsta grejen liksom.
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
sannish jag känner inte dig, no offense men jag skulle inte vilja ta i dig med tång ens. jag står för att jag vill bryta vänskapen och jag tycker fortfarande det är så fruktansvärt ytligt. ------------ att ni kallar mig ytlig för att jag klipper vänerbandet tycker jag är fruktansvärt löjligt. det enda löjliga jag tycker är att ni uppmuntrar tjejer till bröstförstoring.
är smink ytligt?
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Basker-Niklas P61 ja, så smart är du. polare med hennes bröst? varför tror du att jag är emot att hon gör det? fatta, det är real life vi snackar om. inser du vad du gör när du säger att det är hennes ensak? skulle du ha rent samvete och det uppstod komplikationer under/efter operationen? skärp dig. använd sunt förnuft. jag skulle fan vilja träffa hela "för-folket" här i en debatt nånstans, det skulle vara fruktansvärt kul och se hur ni debatterar.
360: Du tycker inte att det kan vara ett tecken på att du är ute och cyklar när precis varenda person som skrivit i tråden tycker att du är en svikare som ska dumpa henne pga en sån ytlig sak?
tahoma har svarat på det tidigare i tråden. se ovan. GAIA Asså jag fattar inte vad bröst har med vänskap att göra? har det slagit dig att en vän kan gå bort när hon gör bröstförstoring? har det slagit dig att det ibland kallas vänskap när man bryr sig om någon riktigt mycket?
Världen blir sjukt enkel och bekväm om man väljer att bara se den i svart och vitt.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
360 P21 men jösses. när min syrra gjorde bröstförstoring så trodde hon att jag skulle bli tokig. jag frågade henne om hon mådde bättre och tyckte hon var finare efter operationen. eftersom hon sa att så var fallet så sa jag att det var väl trevligt för henne. om än mycket dumt. men när det gäller vuxna människor som är medvetna om riskerna så har man som anhörig/vän inte ett piss att säga till om. du har inget med din väns bröst att göra. och att jag tycker att det är dumt och ändå anser att det är upp till var och en är inte att säga emot mig själv. folk är dumma. folk är osäkra. folk mår dåligt. folk bestämmer själva över sina egna kroppar. skulle du säga upp vänskapen med en vän som behöll ett barn mot din vilja eller gjorde abort mot din vilja?
360: Folk som tatuerar eller piercar sig explicit då, slutar du vara "kompis" med dem också?
Refused att säga att varenda person i tråden är väl att ta i, för att nämna ett par motexempel: virtual_sexuality, cosby & dewilicious, men okej. bara för att majoriteten här verkar vara för bröstförstoring och inte noga med att påpeka själva riskerna kan jag tyvärr inte hålla med de.
hahah tycker synd om dig vännen!
360 P21 och snälla snälla lär dig skillnaden på att vara för och emot något. är man för bröstförstoring så anser man att alla borde göra det, är man emot det så vill man att ingen ska göra det. är man för det fria valet så är man varken för eller emot själva ingreppet, man är för att folk ska få bestämma över sina egna kroppar.
360 P21 har det slagit dig att en vän kan råka ut för en bilolycka? har det slagit dig att en vän kan bli överkörd? har det slagit dig att en vän kan bli rånad? har det slagit dig att en vän kan vara med i en flygolycka? har det slagit dig att en vän kan råka ut för en dödlig och obotlig sjukdom? riskerna för att dö av en plastikoperation är MYCKET mindre än det jag precis nämnde... hade du tänkt att låsa in henne i garderoben för att inte utsätta hon för några faror?
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
rånad = rånmördad
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
ena gången säger du att det är ytligt och sedan säger du att du tänker på riskerna.. har det slagit dig att en vän kan gå bort när hon gör bröstförstoring? skulle gärna vilja se statistik på hur många som dör i samband med bröstförstoringar. kan slå vad om att det är betydligt lägre än att t.ex. dö i en trafikolycka.
360: Även om man skulle vara "mot" bröstförstoringar i allmänhet så är det en jävla skillnad på det och att svika en vän.
Swagman om det var menat som en pik mot mig kan du väl rikta den mot mig och stå för den. junkgirl att du kan umgås med en som gjort bröstförstoring är för mig en stor gåta. det spelar ingen roll om det är familjemedlem är vän, man står alltid fast vid sina principer. om tex. min mor gjorde det, skulle jag bryta med henne för alltid. som jag sagt tidigare i tråden är den sannolikheten noll.
och som junkgirl säger så handlar det inte om man för eller emot bröstförstoring.
tex. min mor gjorde det, skulle jag bryta med henne för alltid damn boy!
360 P21 jaha, och nu var det en principsak igen, inte oro för hennes liv. kan du bestämma dig? att jag umgås med min syster är för att hon behöver mig. varför skulle jag säga upp kontakten med någon bara för att den mår så desperat dåligt att den lägger sig under kniven?
Jag tror inte att riskerna är den springande punkten här. 360 du skulle vara emot bröstoperationer även om de var helt riskfria inte sant?
TrallFall du kan ju börja med att kolla längre upp i tråden. där har det slagit mig många tankar och jag har även besvarat de. vissa saker kan man styra, exempelvis en bröstförstoring. kan du styra en olycka? nej, eller hur?(delvis om man är jävligt retarded, vilket jag hoppas att du inte är).
360 P21 vissa saker kan man styra, exempelvis en bröstförstoring. men varför ska du styra henne???
försöker svara som mycket jag hinner, jag hoppas att ni har överseende för det är en bra hop människor som tycker till. junkgirl jag tyckte att du sa att din syrra gjorde bf(bröstförst.)? svarade inte jag på att jag aldrig skulle kunna umgås med en sådan person.
virtual Jag tror Gertrud har klementin tuttar hihihihihi mogen är du också.. förresten hur visste du att jag hade det..??
360 P21 svarade inte jag på att jag aldrig skulle kunna umgås med en sådan person. men varför inte? det har du ännu inte svarat på.