I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min vän ska göra bröstförstoring...

Övrigt - Blandat

2006-07-03 16:16

min vän ska göra bröstförstoring...

fick ett samtal tidigare idag:

"du, bli inte förvånad, jag ska till Turkiet nu i en månad. när jag kommer tillbaka, bli inte förvånad om något har förändrats på mig"

som kille tänker man direkt på brösten och hon sa ja. jag är emot bröstförstoring, funderar på om det är värt att bryta vänskapen.

jag har frågat henne varför men det är det gamla vanliga. större självförtroende, storleken, bla bla...

Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:17
ja, jag skulle också bryta vänskapen med en kompis om han/hon gjorde nått han/hon ville.

2006-07-03 16:18
Du ska ju inte bryta vänskapen, du ska byta ut den mot något annat=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

det är väl hennes val och vore dålig stil av dig om du bryter vänskapen bara för något sånt.. då är det väl du som är ytlig
Graffiti is like music for your eyes.

hur påverkar hennes bröststorlek ert förhållande som vänner? bra vän du verkar vara.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 16:20
jag gillar inte att man opererar sig eller ändrar sitt utseende överhuvudtaget än det man man har fått. that's it.

jag kan inte ha en vän som förändrar sina bröst. helt omöjligt.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:20
Har du något emot bröst eller så?
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-07-03 16:21
på vilket sätt är det omöjligt? om din kompis går upp i vikt eller råkar hälla syra över ansiktet, måste du säga upp vänskapen då?

2006-07-03 16:22
du verkar ju vara bland det ytligaste som finns. skit i hennes kvaliteter som kompis och skit i henne för att hon förstorar sina bröst.

2006-07-03 16:22
mjauv

nej, men varför gör man det? jag fattar det bara inte. så sjukt. varför kan man inte vara som man är?

och när nu du skriver Israel, nu och för evigt behöver du inte uttala dig mer.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:23
haha, jag hoppas du skamtar...Hatar folk som dig som skapar drama om sina helt lojliga principer...

2006-07-03 16:24
360 P21

nej, men varför gör man det? jag fattar det bara inte. så sjukt. varför kan man inte vara som man är?

men HUR angår det dig? hon tror väl att hon ska må bättre av förstoringen, och mår man dåligt och tror sig hittat lösningen så gör man nog sitt yttersta för att lösa det.

2006-07-03 16:25
junkgirl

när du skriver om din kompis går upp i vikt eller råkar hälla syra över ansiktet , måste du säga upp vänskapen då? hoppas jag att du är bra ironisk. så dum är du väl inte att du tror att skulle säga upp vänskapen p.g.a. en olycka eller dylikt.

bröstförstoring tycker jag är bland de ytligaste som finns, finns miljontals andra sätt att höja sitt självförtroende. bara ännu ett sätt för männen att vidhålla att kvinnor ärsexobjekt.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:26
ha ha ha
...

2006-07-03 16:27
Maalin ska förstora brösten... :|
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-07-03 16:28
360 P21

jag snackar självförvållade utseendeändringar.

2006-07-03 16:29
Kontrast nej, men ja önskar ja hade råd haha :D

men det är väl för fan inget man säger upp bekantskapen med en vän för?
...

2006-07-03 16:30
okej: alla ni som skriver varför det angår, bla bla.

är ni för bröstförstoring? är ni för, drar jag mig ur diskussionen för då har jag inget vettigt att säga.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:30
360, du borde nog tänka över vad en vän är....
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2006-07-03 16:31
mig*
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:31
360 P21

jag är för det fria valet. hade varit fint om bröstförstoring aldrig behövdes, men vissa anser att det är viktigt att ändra på sig för att kunna må bra. låt dem. din vän blir ju inte en annan människa bara för att hon petar in lite plast i boobsen.

2006-07-03 16:32
du förtjänar inte att kalla dig hennes kompis om du ens överväger att bryta kontakten med henne enbart för att hon opererar brösten. En kompis skulle vara där och stötta henne.
Be the change you want to see in the world.

varför ska hon göra i turkiet ?

kan du svara simplelt ja eller nej. antingen är man för eller emot.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:34
haha! shit.. vilken fuckad kompis du verkar vara.. hoppas för hennes skull att hon inser det och bryter med dig istället..

2006-07-03 16:34
360 P21

nej, jag tycker itne att alla ska göra bröstförstoring, alltså är jag inte för. men jag är heller ite emot att folk gör det, därför är jag inte emot. jag är för det fria valet som sagt.

2006-07-03 16:35
vet inte varför Turkiet, hon ska dit på semester, så troligen vill hon slå två flugor i smällen.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:35
Ifall hon hade din brist på empati kan jag kanske förstå att du bryter vänskapen för.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2006-07-03 16:36
ja, vad alla är tuffa och tycker det är coolt med bröstförst.

jag skulle vilja se er gå med en sådan tjej, fy fan. hur lågt ska man sjunka?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:37
jag hoppas för hennes skull att du ändrar din syn på bröstförstoring och fortsätter vara hennes vän. kul när hon kommer hem o äntligen är överlycklig o du bara ber henne gå typ.

tycker att det är upp till var o en hur man vill se ut. men man ska tänka sig jäääävligt noga för innan man gör nåt.

2006-07-03 16:38
360 P21

vadå coolt?

och hur sjunker man lågt genom att stötta sina vänner som mår så dåligt att de är villiga att riskera sitt eget liv för att öka sin självkänsla?

2006-07-03 16:38
360: jävla skillnad på att tycka att en kompis kan få förstora brösten om hon vill och att tycka att det är tufft.. oavsett om jag var totalt emot bröstförtoring så hade jag inte haft några som helst problem med att gå med en tjej med sillisar.. jag hade väl kanske försökt övertala henne att i nte göra det innan men inte fan säga upp vänskapen bara för att hon inte ändrar åsikt till att stämma exakt in med min..

2006-07-03 16:39
jag förstår hur du tänker. om jag skulle operera in silikon i tex pannan och i hela ansiktet så att jag såg ut som en fotboll skulle inte jag räkna med att ha några vänner kvar, allra minst av det kvinnliga könet. vem fan vill ha plast eller vad det nu är under huden, helt sjukt ju.

2006-07-03 16:40
hon mår ju inte dåligt...det är det som är grejen. vad finns att stötta? hon har ett grymt stort självförtroende. den enda anledningen att jag ser att hon gör det är att dra till sig mer (ytliga) killar.
Jag bara måste:
jag kicka henne

360

hur skulle du reagera om din morsa, syrra, dotter eller flickvän gjorde boobjob?

Du ska halla syra pa hennes bröst sa att de smalter bort, sen bryta vanskapen.

Det ar din skyldighet!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2006-07-03 16:41
360 P21

hon mår ju inte dåligt...det är det som är grejen.

hur tusan vet du det? och hur angår det dig? hade det varit mer ok om hon varit öppen med att hon mått dåligt? eller om hon var ful och gjorde det för att få blickar öht?

2006-07-03 16:42
storleken på henne bröst förändrar ju inte hur hon är som person. och det är faktiskt inte hennes tuttar du är kompis med.

man accepterar sin vän precis som personen är med nya tuttar eller utan. du kan säga din point till henne vad du tycker men att ens överväga att bryta vänskapen bara för att Du är emot det tycker jag gör dig till en jävligt dålig vän.

syumoan akoinwe!

2006-07-03 16:43
syumoan F20

bra sagt.

2006-07-03 16:46
hon är mycket nära vän. hon säger allt till mig. till mig ringer hon när hon behöver mig. jag känner henne utantill.

om min morsa/flickvän gjorde skulle jag itne prata med. sannolikheten att min mor gör det...ingen.
att min flickvän gör det...jag kickar henne omedelbart.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:47
360 P21

vilken hemsk människa du verkar vara.

2006-07-03 16:48
du ska aldrig säga aldrig.
om du träffar ditt livs kärlek skulle du hellre dumpa henne och gå miste om det bästa som finns pga av ett jävla par bröst?

om hon nu är en så nära vän borde du acceptera henne precis som hon är, annars är det falskt.
syumoan akoinwe!

2006-07-03 16:49
storleken på henne bröst förändrar ju inte hur hon är som person.

stämmer verkligen det?

varför gör man det då? någon förändring sker väl och någon bra kan det i detta fall inte vara eftersom jag vet att hon ett skyhögt självförtroende. hon gör det för att dra till sig ytliga killar.
Jag bara måste:
jag kicka henne

självklart förändrar inte storleken på ens bröst ens person, men väljar man att göra en bröstförstorning så har det ju något med ens personlighet att göra. det är sjukt och helt onödigt att skära i sig för att stoppa plast o grejer. mår man dåligt finns det bättre sätt att ta sig ur det på. jag förstår 360:s resonemang, jag skulle bli chockad om nån av mina kompisar berättade att dom ville operera sig, kanske inte skulle brytra vänskapen med dom, men dom skulle ändå sjunka i mina ögon
...looking more like 5 cent

Seriöst vad är du för idiot som ens tänker tanken?
Ursäkta att jag är otrevlig, msn du tänker seriöst kanske säga upp vänskapen med en person för att hon ska operera brösten?
Som någon annan sa så är du inte värd att bli kallad kompis då, och ursäkta igen att jag är otrevlig!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-07-03 16:50
men shit,lönt o vara SÅ emot det. många verkar tycka att man blir bimbo eller något bara för man förstorar brösten. kolla runt bland plastikklinikers bilder och då finner du att man fkatiskt inte behöver göra DD-kupor.

du kallar henne ytlig men du ska säga upp vänskapen för att hon förstorar brösten.

2006-07-03 16:51
har hon sagt att hon gör det för att dra till sig ytliga killar?

syumoan akoinwe!

2006-07-03 16:52
junkgirl

hemsk för att jag är emot (skönhets)operationer?

syumoan

om du träffar ditt livs kärlek skulle du hellre dumpa henne och gå miste om det bästa som finns pga av ett jävla par bröst?

mitt livs kärlek gör inte operationer, det kan jag säga här och nu. gör hon det kan hon inte var mitt livs kärlek.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:53
360 P21

nej, hemsk för att du ser ner på folk som är dumma nog att hoppas att de ska må bra genom att riskera livet på operationsbordet.

2006-07-03 16:54
Skön semester... Tolv timmar under kniven, sen tar det väl minste några veckor innan man kan röra sig som en människa igen... Tror hon bluffar...
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21

2006-07-03 16:54
3 dagar eller nåt sånt sa min syrra att det tog innan hon slutade vilja dö av smärtorna.