I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min vän ska göra bröstförstoring...

Övrigt - Blandat

2006-07-03 17:30
ja, för bröstoperationer...VAD kan det betyda?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:32
360 P21

men menar du för som i "jag ser inget fel i det" eller som i "ALLA borde göra det" ?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-07-03 17:34
360 P21

Tycker du ska lägga ner den här tråden, du verkar jue vara helt förvirrad.. du verkar leva i din egna lilla värld...
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!

2006-07-03 17:34
Vi vänder på det istället tycker jag,

Hur många killar springer till doktorn så fort dem anar sjunkande självförtroende? En del men inte ens hälften så många som kvinnorna, undra varför? kanske är ni svagare som individer? vad vet jag...
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 17:35
misery

skulle du kunna skicka iväg din vän på operation bara så där?
skulle du förklara riskerna? även om hin insisterade skulle du ge dig?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:37
Gertrud F59

förvirrad? ja, en riktig vän håller med sin vän och skickar henne till operationsbordet, DET är vad riktiga vänner gör.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:37
jag tycker att du är allmänt dum i huvudet som ens överväger att bryta vänskapen med en tjejpolare bara för att hon förstorar brösten.

visst, det är inget jag skulle göra, och visst är det inte så att jag skulle hurra om min syrra eller kompis fick för sig att göra det. men din vän kände sig antagligen inte bekväm i sina bröst, vill leva upp till idealen och därför förstora dem.

jag tycker absolut att du ska säga till henne vad du tycker om förstoringen om du kan, men annars är det ju hennes eget val. och som en vän borde du acceptera hennes beslut, då det faktiskt inte är så att du ska klämma på dem(?) eller leva med dem.

hon operarar ju inte bort något från sin personlighet, så..antagligen så vill du pracka på alla dina vänner med dina åsikter och inte kan acceptera deras eller så är du bara väldigt ytlig och dum.
Delam tange barat

2006-07-03 17:38
360 P21

skicka iväg?
jag skulle varken skicka iväg eller hindra, vad mina vänner gär med sin kropp är upp till dem.

och om man tänker operera sig så lär man väl ändå vara medveten om att det finns risker?

skulle du bryta med en kompis som började röka?

2006-07-03 17:38
Virtual_Sexuality P19

Kanske är vi svargare som individer.. men inget syns jue på er heller, det gör det på tjejer.. visst jag kan inte tala för alla andra, men jag vet jue hur jag har det och mår dåligt över...

2006-07-03 17:40
360

såhär ser jag på det hela:

din polare är en vuxen människa såvitt jag förstått det, inte din tolvåriga dotter.
Du har på intet sätt något att säga till om angående hennes bröst.

2006-07-03 17:42
360 P21

en riktig vän håller med sin vän och skickar henne till operationsbordet, DET är vad riktiga vänner gör. .. eehh?

En RIKTIG vän, ställer upp för sina vänner och stöttar dom i deras beslut, eller har jag fel.. jag "skickar" inte iväg mina vänner, självklart så informerar man o risker och så, men det är jue knappast så att din vän där eller nån anan tjej inte är ett dugg medveten om riskerna.

2006-07-03 17:42
misery

men som vän kan man inte säga, vad mina vänner gär med sin kropp är upp till dem. fattar du?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:44
360 P21

varför skulle man inte kunna det?

och snälla, snälla börja inte jämföra bröstoperationer med att skjuta heroin elller liknande nu.

2006-07-03 17:47
misery

ska dra ut en stund, avreagera mig lite.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:47
360 P21

så...ehm...sunt.

2006-07-03 17:48
vilken snubbe...

2006-07-03 17:48
Försök att inte tänka så enspårigt
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2006-07-03 17:50
Gertrud vad är det som inte syns på oss? alla kroppsdelar syns väl lika mycket på alla, det beror väl på hur man exponerar sin kropp ?
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 17:51
virtual.... jo jo på så sätt ja.. men en kvinnas bröst, syns ju nästan alltid ändå..

2006-07-03 17:59
Man kan inte jämföra heroin och riktigt softa bröst. Det senare är mycket svårare att få tag på.
undertiden

2006-07-03 17:59
Och svårare att sluta med, för den delen.
undertiden

2006-07-03 18:06
Gertrud och? måste ni alltid få bekräftelse för att må bra? kan ni inte må bra genom andra saker än genom erat utseende? ni kallar oss killar ytliga? men skenet bedrar
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 18:11
360

men som vän kan man inte säga, vad mina vänner gär med sin kropp är upp till dem. fattar du?

det kan man visst, det betyder inte att man inte bryr sig. det betyder bara att man respekterar deras beslut (utan att vara så trångsynt att man accepterar deras beslut och säger upp bekantskapen p.g.a. dem).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 18:12
jag är väl inte för skönhetsoperationer, tycker att det är symtom på ett sjukt samhälle och ett patriarkat, men om nån av dina polare tränar för att få större och snyggare muskler, säger du upp kontakten då också?
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25

2006-07-03 18:17
albin jag förstår inte ditt resonemang där faktiskt? det är 2 helt skilda saker som att operera sig och träna...
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 18:18
virtual.... nej det måste vi inte.. men det ligger i psyket, och om någon vill göra en förstoring så är det väll deras ensak..
tycker bara det är löjligt att man inte för göra vad man vill med sin egen kropp....

2006-07-03 18:22
gertrud : handlar väl inte om att man inte får göra vad man vill med sin kropp utan snarare hur tragiskt det är att varann tjej vill göra bröstförstoring. visst, man kan må dåligt, jag har mått dåligt för att mina bröst var för stora, men man kommer till en punkt då man accepterar sig själv och inser att en skönhetsoperation inte löser det egentliga problemet.

2006-07-03 18:24
Fy fan vad billig du är 360, att du ens har några vänner alls förvånar mig...

2006-07-03 18:27
GAIA snarare hans vänner som är billiga som går o slänger i sig massa skit för att förstärka sig själva
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 18:30
Om hon vill ha sillisar så why not, vem klagar på stora fina tuttar?
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-07-03 18:33
Mjauv saken är den att det är fan inte snyggt, Jag känner hellre på ett par mindre o finare bröst än ett par hårda och fakade bröst..

men visst, folk gör som dem vill, men jag skulle aldrig vilja att min tjej gör en sån operation och om hon skulle göra det hade jag nog börjat fundera..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 18:37
Azziz

Det är väll upp till var och en vad dom gör med sin kropp, visst skit kul att du slapp göra en operation för att må bra, men alla är inte lika.. vissa mår bättre med inlägg..
Synd bara med folk som er här inne som måste lägga er i och döma...
Battlerappare

2006-07-03 18:43
Virtual_Sexuality P19

nej exakt samma sak kanske det inte är, iom att bröstoperationer är lite större projekt än att köpa en ny tröja. Det jag menade var att allt är ytligt. Jag tycker att det är samma sak att förvandla en ful kropp till en snygg kropp på gymet som att förstora brösten, bara att man opererar istället för att förbättra sitt yttre (snackar enbart om det yttre, inte folk som går till gymet för att bli bättre på boxning t.ex).
:c

2006-07-03 19:00
gertrud: om du ens har läst vad jag har skrivit så har jag sagt att det äår ytligt att inte vara en vän bara för det och att folk gör som dom vill.men hur VET du att du kommer må bättre? Vissa mår bättre av ett par stora tuttar,men som du sa,alla är olika och vissa gör det inte.
jag har jobbat med väääldigt många tjejer med implantat, men de flesta om inte alla jag har pratat med har ångrat sig.
en arbetskamrat till mig gjorde sina när hon var typ 24 , efter att hon fött barn, men hon ångrade sig. ingen tog henne seriöst och allt män stirra på var hennes bröst. när hon förra året blev 28 ville hon ta ut sina implantat men det var för sent eftersom huden var så slapp runt brösten att det hade sett sjukt dumt ut.
så hur vet DU att det är rätt för just dig?
två av mina klasskamrater gjorde också det, och den ena samlade ihop varje krona helt själv, sparat sen hon var 15-16 men det sitter ändå i självförtroendet det där med operationer.
jag är inte den som är emot plastikoperationer, jag kommer själv fixa en och annan sak, men jag gör inte det nu p.ga att jag inte är färdigväxt och saker o ting kan faktiskt ändras. mina bröst t.ex har aldrig växt så mkt som detta året, och då hade jag ändå stora bröst när jag var 12.
och att sitta och påstå att man gör det för sig själv och sen säga "jamen brösten syns ju så mkt på tjejer" att det är d folk ser o.s.v är dubbelmoral.

2006-07-03 19:02
banditen: ja, jag undrar samma sak. bruden verkar ju ganska korkad, inte för att hon gör operationen,men för att hon gör det utomlands, för att komma billigare undan. för något år sen var det ett tvprogram på tv4 om just tjejer som opererat sig utomlands, och det såg fan för jävligt ut.
hur kollar man upp om en läkare är anmäld? hur kollar man upp deras legitimation? visst några tusen billigare blir det, men om man väljer läkare beroende på pris ska man nog inte göra en operation alls.

2006-07-03 19:08
BANDITEN

det är billigare och turkiet är kända för bra kirurgi...

2006-07-03 19:09
kxn, men att träna sig till en snygg kropp är nästan motsatsen till att köpa sig en snygg kropp..

Tränar man så kämpar man iaf för att få det och gör det på det rätta sätter.

Köper man istället så kanske man har kämpat för att få pengar men det är inte samma sak som att få fram resultatet genom sig själv.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 19:11
*suck*

2006-07-03 19:12
Virtual_Sexuality P19
Mjauv saken är den att det är fan inte snyggt, Jag känner hellre på ett par mindre o finare bröst än ett par hårda och fakade bröst..

men visst, folk gör som dem vill, men jag skulle aldrig vilja att min tjej gör en sån operation och om hon skulle göra det hade jag nog börjat fundera..

Jag personligen gillar också bröst som inte är sådär löjligt stora men jag har haft tjejer med sillisar också, visst är det sjyst på sätt och vis det med även om det kanske inte är mitt förstaval.

men liksom, bröst är bröst, vem bryr sig egentligen? så länge de har bröstvårtor att nypa i så är det lugna puckar med mig hur jävla små eller stora de nu må va...
Etzmaot Le Yehodim
http://kattenmjauv.blogspot.com/

2006-07-03 19:12
Azziz

det är mycket du verkar tycka...

2006-07-03 19:15
mjauv, alla gillar väl stora bröst, men då ska dem va äkta..

jag har känt på sillisar, jag släppte nästan direkt.. jag tyckte inte det var speciellt nice, då klämmer jag hellre på mina egna..haha
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 19:15
gertrud : ja och senast jag kollade fick man det. senast jag kollade kunde folk läsa också.

2006-07-03 19:27
"jag ser få inlägg där "för-folk"(kallar jag dig som är för bröstop. så jag slipper skriva mycket framöver) betonar farligheterna/riskerna med op. men de är gärna coola med att tycka att folk får göra som de vill."

Det är ändå deras kropp, och de vet vanligtvis att det är farligt. Påpekar du varje gång någon sätter sig i en bil att det är farligt? Men visst, påpeka gärna att du inte tycker att hon ska göra det, men det är ändå hennes kropp, hennes beslut. Det är inte som att hon skadar andra genom att göra det, bara kanske sig själv och då borde väl hon få bestämma? Bestämmer inte du vanligtvis varje gång du gör något som har en risk för dig själv?

Att du tycker hon är ytlig men sen ska säga upp bekantskapen pga av en sån här grej...
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."

2006-07-03 19:28
ASSÅ VAD E DITT PROBLEM???

LÅT TJEJEN GÖRA SINA JÄVLA IMPLANTAT DET ÄR INGEN AV ER SOM HAR NÅT MED SAKEN ATT GÖRA.. TRAGISKA MÄNISKOR!!

2006-07-03 19:30
Gertrud

Öm punkt?
"Not fuck myself in the head with stupid men"

2006-07-03 19:39
med fan eru gay eller?
en kompis får man aceeptera precis som det är, det är det kompisar är till för, åsna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 19:55
sannon: gertrud vill nog väldigt gärna ha implantat. och det är vårt problem eftersom tråden är här så har vi rätt att ge synpunkter,vare sig du gillar det eller inte gertrud.
dessutom kan du väl åtminstonde svara på saker o ting ist för o bara få tragiska utbrott.

2006-07-03 20:06
fan vad roligt det blev att prata o mig nu... LÄS!! ja jag ska skaffa inmplantat men det är inte mig det handlar om utan jag tycker bara det är upp till var och en vad man vill göra med sin kropp..

2006-07-03 20:09
är det en kille som ska skaffa bröst?

2006-07-03 20:16
jag är faktistk förvånad över att det är så många som inte förstår trådskaparens resonemang. för det första, det är något med människro som tror att deras liv ska bli bättre av att skära upp sej och stoppa in plast i kroppen. för det andra, det är något med människor som kan tänka sej att betala så mycket pengar för att få göra det, det är ju nästan det sjukaste...
...looking more like 5 cent