I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min vän ska göra bröstförstoring...

Övrigt - Blandat

2006-07-03 16:55
så när hon riskerar livet på op-bordet och jag tycker det är fel, då tycker du att jag ser ner på folk som gör det?

lyssna på vad du säger.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 16:56
360 P21

när du säger att du överväger att säga upp kontakten med henne för att hon gör något som förvisso är jävligt dumt, men som hon anser ska göra henne bättre, lyckligare eller vackrare så ja. då är du en hemsk människa. dålig vän och hemsk människa. iaf i mina ögon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 16:57
en feråga bara : hur korkad är hon som gör det utomlands?det är fan det dummaste man kan göra med tanke på komplikationer som kan uppstå, dessutom mkt svårare att kolla upp läkarna ..

2006-07-03 16:58
chansen att hon stryker med är nog inte för stor.
Låt henne fixa boobsen, och sluta oroa dig man!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 16:58
jo sluta umgås med henne, du är en kass jävla människa ändå, hon förtjänar bättre.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2006-07-03 16:59
när du säger att du överväger att säga upp kontakten med henne för att hon gör något som förvisso är jävligt dumt,

hehe, men motsäger du inte dig själv nu?
Jag bara måste:
jag kicka henne

Vad har DU med hennes bröstförstoring att göra? Gillar du inte skönhetsoperationer? Fine, gör ingen operation. Men låt folk leva som dom vill, det hon gör går ut över henne.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

dusterlizzie

folk dör av narkos varje dag.

och oroa? han föraktar ju, han oroar sig inte.

2006-07-03 17:00
360 P21

jaja, klipp av mitt inlägg innan jag skriver min poäng så att det passar dig, gör det.

2006-07-03 17:01
987

jag är cool, vänder upp och ner på tal, går runt med en pistol fick aldrig gå på bal tyck synd om mig, yao!

döm mig aldrig.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:03
du erkänner ju att det är jävligt dumt, jag tycker att det är ytligt och farligt. är vi inte på samma våglängd då?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:03
360

"döm mig aldrig. "

du måste ju skämta.
läs igenom allt du skrivit i den här tråden, och inse humorn i att du sedan säger att man inte ska döma dig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-07-03 17:04
gör henne en tjänst och bryt kontakten.
Battlerappare

2006-07-03 17:05
AHAHAHA, värsta jag hört på länge, skulle ba uppskatta om nån förstorade brösten, har man mer o titta på ^^
:c

2006-07-03 17:05
junkgirl

ja, folk dör i bilolyckor mm varje dag oxå. Men det kan man inte gå runt o grubbla över, lr förakta.

hörrödu, jag vet att han är lite orolig.

2006-07-03 17:06
misery

känner han/hon mig? jag kan svara på det åt dej: nej.

alltså, alla ni som skriver. lägg ner. vi kommunicerar via datorn, skulle ni helt ärligt gå ut i teve/radio och säga att ni är för operationer och i synnerhet bröstförstoringar?

handen på hjärtat.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:07
360

om hon hade gjort en bröstförminskning (pga av besvär med rygg eller nåt) skulle du säga upp bekantskapen då med?
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

360 P21

vad hände med att folk bestämmer över din egen kropp??
jag kommer göra en försoring så fort jag ahr råd, och det är inte pga killar ska kolla mer på mig utan jag gör det för min egen skull..
Jag hade varit skit glad m det visade sig att du sade upp vänskapen med mig pga en förstoring.. då du bara bevisar att du aldrig varit en riktig vän, för då hade du varit glad för min skull och för att jag var glad och nöjd med min kropp för en gång skull...

hoppas hon snart inser att du inte är en vän, annars tycker jag synd om henne, flr att hon ska gå och tro att du är en vän....

SKÄRP DIG !!!!!
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!

titta, detta är detta jag menar. titta vad kxn skriver.

AHAHAHA, värsta jag hört på länge, skulle ba uppskatta om nån förstorade brösten, har man mer o titta på ^^

titta vad jag skrev om sexobjekt. skärp er fan.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:08
360 P21

nej vi är verkligen inte på samma våglängd.

2006-07-03 17:08
Skaka av dig din hederskultur och gå med i Sharaf hjältar istället.

http://www.sfr.se/cirkeln/cirkeln_0 ..

2006-07-03 17:09
987

JA. så klart. titta längre upp i diskussionen. EMOT SKÖNHETSOPERATIONER.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:10
Det gäller o göra feta hönor av ett par fjädrar här...

junkgirl

sluta motsäg dig själv då.
Jag bara måste:
jag kicka henne

PGA AV RYGGBESVÄR

Hoppas på bättre lycka denna gång.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d ..

2006-07-03 17:11
360

"alltså, alla ni som skriver. lägg ner. vi kommunicerar via datorn, skulle ni helt ärligt gå ut i teve/radio och säga att ni är för operationer och i synnerhet bröstförstoringar?

handen på hjärtat."

hm, menar du för bröstoperationer som i "boobjobs für alles"? "be opererad or be fyrkant" ?

det är jag lika lite som jag är emot att folk som vill operera sig ska få göra det.

jag tycker det är upp till var och en.

2006-07-03 17:13
987

okej, läste inte riktigt noga. om hon inte gjort några operationer tidigare och fått ryggbesvär p.g.a. sina naturliga bröst och hon hade varit tvungen att operera, så är det helt okej. MEN om hon däremot gjort tidigare operat. som lett till dessa besvär så hade jag sagt upp vänskapen redan första gången hon opererade sig.
Jag bara måste:
jag kicka henne

Ni tror inte tjejen kommer förändras efter att hon gjort brösten?

ja hon gör det säkert för att må bättre, av den anledningen att killar ska börja kolla åt hennes håll.. dumma jävla brudar som inte inser att det är det mest slampigaste man kan göra.. hur jävla snyggt är det? hur gött är det att känna på? vill man att sina barn ska få stå ut med det i skolan att barn håller på?

Hon kommer förändras, hon kommer försöka få mer uppmärksamhet genom sina "nya" (läs:fula) bröst.

fuck silikon och all annan skit som man kan förstora/störa sin kropp med, bryt kontakten med henne.

Tjejer som gör fake titties enligt mig är bimbos, inte ens värda att ta i med tång, skabbigt, slampigt osv osv
Fucks your life up crew
Tjabo!

360 P21

Så du menar attt killar ser tjejer som ett objekt för att hon har lite större bröst?? eller vad EXAKT menar med objekt??

2006-07-03 17:15
360
ok, men får man sminka sig? måla naglar? färga håret? ta på sig en fin tröja?
var drar du gränsen på hur "ytlig" man får vara?

2006-07-03 17:16
virt_sex

äntligen någon som håller med. men vissa är "coola" via datorn men det är real life vi snackar om.

farligheten(själva operationen), hur blir personen efteråt? många frågor, ännu fler svar.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:18
Gertrud F59

tror du inte att tjejer/kvinnor som knappt har bröst och som opereras och får stora, inte får uppmärksamhet och i synnerhet i dennes bekantskapskrets?

Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:19
360
ok, men får man sminka sig? måla naglar? färga håret? ta på sig en fin tröja?
var drar du gränsen på hur "ytlig" man får vara?

2006-07-03 17:20
987 och vart gör man operationerna i dem sakerna du räkna upp där? jävla miffo..

360 jag håller fullt med dig, riktigt fult är det.
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 17:20
360

"äntligen någon som håller med. men vissa är "coola" via datorn men det är real life vi snackar om.
"

coola? real life?
hur menar du nu?

2006-07-03 17:21
987

om du har två tjejer framför dig. den ena går och sminkar sig, den andra går och förstorar brösten. vilken tror du folk tittar på?

Jag bara måste:
jag kicka henne

så det är just när bladet träffar huden som det blir "dåligt"?
Battlerappare

alltså, alla ni som skriver. lägg ner. vi kommunicerar via datorn, skulle ni helt ärligt gå ut i teve/radio och säga att ni är för operationer och i synnerhet bröstförstoringar?

handen på hjärtat.

ja varför inte? kan säga det både på svenska och på engelska. Folk får göra vafan dom vill. Mord och våldtäkt är inge bra dock! fy fy fy.

Att förstora tuttarna är väll som att köpa en ny snygg tröja som får folk att tycka saker om en. "ful tröja" "snygg tröja" "snygga tuttar" "fula tuttar". Som att säga att man inte får träna på gym för att då ändras kroppen och blir snygg, DET ÄR JU SÅ JÄVLA FEL >_< bo to the ho
:c

2006-07-03 17:22
360
ska jag behöva länka bilder på Kiss eller? nu får du ju ge dig.

2006-07-03 17:23
misery

ja, gå och operera dig. det är upp till dig. det verkar vara den allmänna åsikten här. hur lätt är det? hur farligt är det inte?

går du och förstorar brösten bara så där när du känner för det?
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:25
Glöm inte att ta bild

360 P21

Ja själklart kommer jue dom i ens umgängeskrets märka det, men har du någonsin tänkt på att kvinnor/tjejer kan må jävligt dåligt pga att man inte kan bära upp ett fint linne tex.? det är JÄVLIGT frustrerande ska du veta..

tycker du ska skita i vad andra gör, blir dom inte bra så får hon ta den smällen , för alla som gör en bröstförstoring vet vad kosekventerna är.. så släpp det..

987

kan du dö när tar på dig en tröja? ja.
kan du dö när du förstorar brösten? JA.

fattar du? skriv nåt smart så slipper jag bli bannad för jag kallar dig fula tillmälen.
Jag bara måste:
jag kicka henne

360 P21

jag har inget intresse av att försstora mina bröst, men det betyder inte att jag ser ner på de som väljer att göra det.

och vad du menar med " coola" via datorn" är jag fortfarande nyfiken på.

2006-07-03 17:27
Han tror inte att någon i verkligheten skulle kunna acceptera bröstförstoringar. Den som skriver att den gör det försöker bara vara cool och spela oberörd inför denna fasansfulla företeelse. Det är i alla fall min tolkning.

2006-07-03 17:27
jag håller med Misery_chick här... "coola" ???

2006-07-03 17:28
jag ser få inlägg där "för-folk"(kallar jag dig som är för bröstop. så jag slipper skriva mycket framöver) betonar farligheterna/riskerna med op. men de är gärna coola med att tycka att folk får göra som de vill.
Jag bara måste:
jag kicka henne

2006-07-03 17:29
kxn yee det är som att köpa ny tröjja shuuure.. och visst är det som att träna sig till sin kropp med sin egna fettmassa och muskler.. haha du är nog dummast hittills
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-07-03 17:29
360 P21

men kära nån.
vadå coola?
försöker man vara cooml om man inte tycker som du?

och återigen, vad menar du med "för bröstoperationer"?