I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-11-09 12:48
Du kan ju direkt söka på "Arsenal - Man Utd" i forumen och läsa själv så får du se. Där snackar vi inte direkt om ödmjukhet. Om de trådarna nu finns kvar. Men du ska egentligen inte behöva söka upp det. Det VET ni.

Om United hade vunnit hade det låtit ungefär likadant, kanske inte just de orden och raseriet som jag hade igår. Och det ursäktar jag mig för om någon tog illa upp...

Jag säger bara med detta inlägg att det hade låtit EXAKT likadant om det slutat tvärtom.

Och frost: det jag skrev om Tony Adams och den saken. Du behöver inte skriva att jag är sorglig, det var bara en liten underbar parentes som spädde på den underbara lördagen.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-11-09 13:42
United fansen har dock det i särklass drygaste fanet i form av Duckdown som skapar hela trådar med "Lag X - Lag Y = 2-0 :) Kul va?"

Skadeglädjen är total hos honom, dock inte sett något denna gången... konstigt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-11-09 13:42
Damien
härligt med nytt folk på forumet som luftar sig. intelligenskvoten droppade direkt.

till alla andra: what ever...

2008-11-09 16:30
mike_

Var det något oklart med mitt inlägg?
Bitches Ain't Shit

2008-11-10 01:59
heja heja heja liverpool
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-11-10 15:38
Instämmer med föregånde talare!
Don't!

2008-11-10 15:55
Damien
näe, inget oklart. något med mitt inlägg du inte förstår?

2008-11-10 18:08
Jo, men det du skrev var helt irrelevant till det jag skrev, eftersom faktum kvarstår.
Bitches Ain't Shit

2008-11-10 22:16
att jag förstår ditt inlägg betyder inte att du har rätt någonstans. du har bevisat att du inte är vettig eller seriös någonstans när du jämför arsenal med west brom stoke och wigan. ditt inlägg gör att den genomsnittliga intelligensen som uttrycks i denna tråden sänks radikalt. att du är bitter efter en förlust är inget konstigt men skriver man idiotiska saker får man räkna med kritik. att peka ut din brist på intelligens må vara som att säga att himlen är blå och därmed kanske irrelevant eftersom faktumet att du inte har ett enda rätt kvarstår. pajas.

2008-11-10 22:36
Cry me a river...

Dessutom jämförde jag aldrig Arsenal med de lagen. Läs igen.

Och brist på intelligens? Nja, du lider nog bara av sedvanligt mindrevärdeskomplex, som så många andra Arsenalfans.
Bitches Ain't Shit

2008-11-11 10:41
Cry me a river...

Måste ju ändå vara ett av dom lamaste uttrycken - någonsin?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-11-11 11:38
cry me a river aka Damien

i de här inläggen så är det bara du som har gråtit. mitt midrevärdeskomplex är också väldigt tydligt när jag blir glad över en vinst mot united (som vann både pl och cl förra säsongen), du måste vara väldigt långt från verkligheten om du inte förstår rivaliteten mellan arsenal och united och därmed de uttryck det tar sig vid en vinst. "man kan inte vinna alla matcher" näe men man behöver inte förlora matcher.. fråga arsenal 03-04

2008-11-11 18:36
Citera gärna mitt "gråt" :)

För övrigt kunde jag inte bry mig mindre. Arsenal är passé.
Bitches Ain't Shit

2008-11-11 20:11
Cry me a river...

Måste ju ändå vara ett av dom lamaste uttrycken - någonsin?

Haha xD

Nu är helgens underbara triumf lagt åt sidan och nu blickar vi framåt. För min del blir det Young Guns - Wigan. Vad blir snittåldern? Gissar på 19,3 ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-11-11 21:29
vem fan e simpson

2008-11-12 10:45
Jay Simpson ja, 2 mål igår. Vilken kraft och speed han har, han både sprang förbi (som inte är så förvånande dock) men vann höjddueller mot Bramble och Boyce. Mycket talangfull

Jag kan aldrig sluta njuta av dessa junisar, en ren fröjd för ögonen.

2008-11-12 10:46
Jag kan aldrig sluta njuta av dessa junisar, en ren fröjd för ögonen

Hahahah oj det lät inte rätt :P

2008-11-12 10:50
Lagom skevt ja ;)

2008-11-12 12:48
för de som är fotbollsintresserade i allmänhet borde alla ta en titt på arsenals carlingcup lag. truppens snittålder var 19 igår och det är två spelare i startelvan som fick speltid mot united (vilket var via inhopp i slutet av andra halvlek och den ena är målvakt). äldst i laget är målvakten fabianski som är 23. i vissa sekvenser spelar vi naivt men största delen av matchen är det ren jävla njutning och man kan undra hur många som managers som vill låna/köpa de här spelarna, sheffield uniteds manager vill ha alla och steve bruce hade nog inte bangat för 7-8 st. simpson vela ramsey wilshere var så jävla bra (ålder: 20,19,17,16).
hade inte kirkland i wiganmålet varit totalt lysande i första halvlek hade det blivit 6-0.

arsenal passé, haha idiot!

2008-11-12 14:04
Är verkligen glad över er lycka. Carling Cup, där har ni någonting att satsa på.

:)
Bitches Ain't Shit

2008-11-12 17:47
Men asså, allvarligt... ungt lag och ungt lag dit, När man bommar poäng mot te.x Hull och Stoke... då spelar det liksom ingen roll med en hemma vinst (om än snyggt) mot United, för ni tappar så oerhört många poäng på annat skit, eller hur? Det behövs en pappa eller två som kan gorma på när det behövs och för delen lugna ner spelet ibland, så länge ni inte har det så kommer ni inte få några titlar.. gapet är för stort.

JackVegas- P22

Imponerande... 4 rader, och du får inte fram ett skit av värde...

---

Jag håller mig dock utanför eran dispyt, jag är glad att ni tog poäng av United för det ändå dom som jag ser som huvudkonkurrenter till ligatiteln vid sidan av Pool så, bra jobbat, men som Frost sa tidigare, myyyyyycket tveksamt att ni ska få med er poäng från OT. Men jag miss unnar er inte vinsten, absolut inte.

2008-11-12 17:57
Psycholess P28

vi får väl se :)

2008-11-12 18:23
Psycholess P28

Håller med dig om att det är pinsamt och väldigt dåligt att tappa poäng mot Hull & Stoke, för redan där förlorar vi 6 viktiga poäng som kanske avgör toppstriden/plats till champions league eller vad som helst .. Så därför är det viktigt att vi _INTE_ tappar mer poäng nu, för då kan det bli väldigt svårt att knapra in på resterande topplag(räknar inte liverpool, för dom spelar så tråkigt;) ) Men ja, så där är jag med dig faktiskt..
Chelsea ser oerhört starka ut, tyvärr.. Skrämmer mig nästan, förutom att Roma tog ner dom på jorden i mina ögon.. Men ja, ser fram emot en spännande säsong.

En sjuk sak är att laget som ligger sist kan ju klättra 10 placeringar o sånt, helt sjukt, hahahahaha.. Så jävla jämt det är hela PL där nere haha.
be the change

2008-11-12 19:01
Chelsea har en ruggig bredd idag ja, är väll bara på Forward sidan som det glappar... Anelka har dock 5 mål på två matcher men han är alldeles för svag mentalt, Drogba hatar jag fortfarande efter hans utspel i media förra året, men Scolari vill ju behålla honom så då lär det bli så, tyvärr. Men jag tror vi värvar en striker AV RANG i Januari, vem vet jag dock inte. Inte läst något än.

Men vi toppar ligan, gjort mest mål, släppt in minst, med skador på spelare som Essien, Ashley och Joe Cole, Carvalho, Ballack och Drogba... det är helt ok :)

2008-11-12 22:41
Psycho
jag har sett säsongen i PL som körd. det tror jag fortfarande och därför är det extra skönt att ge united stryk. vinner vi mot pool eller chelsea så kommer jag också bli glad, det är inte clash of the titans men topp fighter. om det är en pappa eller två som behövs vet jag inte, det är alltid den lättaste vägen för kritik, vänd på skivan tack. jag tror det är en blandning mellan ledarskap och motivation och om ledarskapet kommer med ålder så kommer oftast bristande motivation med det samma. men men, mitt inlägg om vårt cc lag var för att sprida lite spelglädje till folk som tycker om fotboll.

att chelsea värvar fattar alla.

2008-11-12 23:38
fan, missade liverpool matchen idag, såg på pippi på dom sju haven istället. någon som såg den?

vad faan hände lixom?

2008-11-12 23:48
Tottenham är påväg uppåt, tack vare deras nya coach redknapp, kul o se .. heh
be the change

2008-11-13 07:57
Skrämmande, det som gick så bra för Liverpool, dags att klättra neråt igen då :(.
Don't!

2008-11-13 08:32
Mike

Ok, brist på ledarskap, då är vi tillbaka på vem ni har som kapten, och vilket jävla mysterium det är..

2008-11-13 10:18
psycho
jag håller med. visserligen verkar gallas fixa unitedmatcher bra men annars hade jag hellre sett cesc, clichy eller almunia som kapten. cesc pga hans status i laget, clichy som föredömme i offervilja och attityd och almunia för att han är en bättre målvakt som kapten (de matcher han varit kapten iaf.) och att han kan styra backlinjen bättre bakifrån. nån säger toure men den gode kolo har inte varit bra den här säsongen (än).

en annan sak... visst är det kalleankacup men laget ni startar med är inte knatte,fnatte o tjatte. Burnley... allvarligt??

2008-11-13 12:06
Att storlag rycker i den cupen är inget nytt, omotiverade spelare mot över taggat motstånd, inte alls konstigt. För MIN del, spelar det ingen som helst roll, spelarna får vila mer. Men visst fan ska vi slå Burnley - ingen tvekan om saken.

2008-11-13 12:37
sant, tänkte bara älta lite... du vet säkert vem snubben är bättre än jag men läs gärna och kommentera:

ray wilkins tycker arsenal dissar ligacupen

snacka om att få käka upp sina ord. artikeln skrevs innan burnelyförlusten.

2008-11-13 12:40
skulle gärna se att Arsenals CC lag får möta ett storlag.. synd att de inte blev liverpool.. vem glömmer när vi slog ut liverpools (2 ggr på en vecka på anfiled) a-lag med våra juniorer? vad blev de? 6-3?

Psycholess P28: haha kan man tänka sig vilken skillnad de är mellan chelsea och arsenal? "spelarna får vila" jo de är just därför man låter dom unga talangerna få chansen mot etablerat motstånd i dom matcherna. fast talanger finns väll knappast i chelsea, och även fast dom finns lär vi aldrig få se dom..
ARSENAL!
DJURGÅRDEN!

2008-11-13 16:48
Så sant, Arsenal har talang, men några titlar det lär vi aldrig få se...

2008-11-13 17:10
näe, chelsea har visat att det går att köpa titlarna men när roman tröttnar på att leka fotbollskille lär chelsea återgå till det gamla stadiet; inga pengar, ingen talang, inga titlar glömde jag ngt?

2008-11-13 18:13
Haha, om det nu hade varit så, så hade Roman lämnat för länge sedan.

Men fortsätt ni prata om era titlar som kommer "Om ett par år! Då jävla vilket lag vi kommer ha!"

2008-11-13 18:33
vi har ett jävla lag just nu tycker jag. jag tror arsenal tar en titel i år, sen om det blir Cl, fa eller cc det återstår att se. och vi har lika mycket talang och kvalité som ni har pengar så vad du än vill påvisa så kommer ni alltid vara laget som köpte sig framgång.

2008-11-13 19:19
laget e tränat för att ta cl i år

2008-11-13 21:05
Mike, kolla upp hur mycket United och Pool, City till viss del, har lagt på spelare på sistonde, mot va CFC har... blir så trött på folk som tror sig veta något... Var inte sur bara för att ingen backar gunners med flis...

2008-11-13 21:50
Psycholess P28

Vad hände med Chelsea i förra matchen? ( Har inte kollat )
be the change

2008-11-13 22:01
Det står en bit upp, om du hade orkat läsa.

2008-11-13 22:18
Jo jag läste det, tänkte om du kollade matchen och såg vilka som var riktigt kassa osv, men ok, jag håller mig till det du skrev där uppe. :)
be the change

2008-11-14 09:26
Nja, inte så mycket att säga... bara kolla på vad muppen Drogba gjorde, fick ett mynt på sig efter sitt mål, vad gör han? KASTAR TILLBAKA DET på publiken... säger ju en hel del om hur psyket är på honom, och hela den truppen förövrigt. Men som jag sa, det var ju KNAPPAST något A-lag vi körde med, men visst ska vi slå dom ändå

2008-11-15 11:57
psycho
den enda skillnaden är att både united och pool har varit framgångsrika innan pengakarusellen sattes igång. vem startade alltihopa i england? -roman!
jag är en av få gunnersfans som inte sitter och skriker KÖP oavbrutet och jag är egentligen mest oroad över hur mycket talang som vi kommer lyckas behålla framöver.

2008-11-15 13:19
Men asså... då bryter vi ner det hela... Mr snacka om egna tallanger. Hur många i eran startelva är britter? Hur många kommer från er akademi från början?

Det är riktigt sällsynt jag vet, men till och med Chelsea har lyckats med det i form Kapten och "Chef allt" John Terry. Arsenal köper in pubertets barn efter pubertets barn från Frankrike eller annan fd fransk koloni för en billig penning som sedan efter något år får börja spela med "Seniorerna". Jag är ruskigt avundsjuk på eran chefsscout, jag ska inte säga något annat för ni har hittat ett par riktiga guldkorn, men det är ju i grund och botten inte Arsenals talanger eller hur? Det är precis som så många andra, ruskigt bra talanger redan från början som får gro i erat Utvecklingslag. I och med att Arsenal inte har en ekonomin som dom andra storlagen har så är detta inte bara ett nyttigt sätt att arbeta på, det är också det ända sättet att arbeta på för det är ju faktiskt så att Arsenal, idag, inte kan vara med och slåss om spelare av, låt oss säga Zlatans, Gerrards eller Joe Cole bara för att dra några, för dom pengarna finns inte.

2008-11-15 17:47
Tur att ni har ett sånt ungt och talangfullt lag gunners! Det verkar går SKIT bra...

2008-11-15 18:12
Nej, men vad hände? Spräckte lilla Aston Villa hål på den luftfyllda Arsenalbubblan? :)
Stackars talangfyllda men ack så tunna tunna Arsenal.

Nåväl, för att snacka riktig fotboll... tycker det känns riktigt bra att Cristiano börjar hitta tillbaka till formen igen. Två friskparksmål, varav det första betydde hans 100:e mål i Unitedtröjan. Och Danny Welbeck, 18 år gammal... vilket jävla mål!

Today was a good day helt enkelt.
Bitches Ain't Shit

2008-11-15 23:31
Welbeck är 17.. och bäst av allt, född,uppvuxen och upplärd i manchester ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-16 00:10
Unga talanger som sagt.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-11-16 11:34
Psycholess : Jag har varit i Thailand, därför jag inte har skrivit nåt, har bara sett en unitedmatch där och det var arsenalmatchen, skitkul
http://duckdown82.tumblr.com/