I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-10-17 00:55
Åkersberga

Patetisk kommentar.. så roligt att se hur liverpool fans verkligen har ett hjärta fullt av hat gentemot United och vill trissa upp den genom såna kommentarer, medan Liverpool för oss united fans är det tredje/fjärde viktigaste mötet under PL säsongen. Snorunge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-17 01:03
mike_

Vem har blivit överlycklig? Sluta överdriv.. fast 7 mål och 5 assist på 5 matcher är ganska bra för rooney ;)
Arsenal förtjänar ingenting. Erat spel har varit katastofalt i år och jag är så trött på erat lag och era supportrar, alltid "buhuu alla är emot oss, vi spelar vackrast". Det gör ni fan inte, ni spelar som turkarna på min gård, vacker teknisk gårdsfotboll på en femmanna plan. Dem äger planen och dribblar av 93:or jämnt och ständigt. Men vart spelar dem annars? Div 5 fotboll, för på en 11-manna plan vet dem inte hur dem ska bete sig. Exakt så är arsenal.

Haha blev ganska sur, men du är rätt så dum. United hade typ fyra-fem avstängningar förra säsongen. Dessutom har dem det svåraste spelschemat av alla PL lag. Efter CL matcherna är det Svåra(city,arsenal,everton,villa,tottenham mm) bortamatcher direkt efter. Sen hade vi tre bortamatcher (pompey, liverpool,chelsea) i rad under säsongsinledningen. SÅ FA favoriserar verkligen inte oss. Och ni förtjänar verkligen inte ett piss. Det enda ni ska ha är en biljett till Ligue 1, med tanke på att 75% av erat lag består av fransmän.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-17 18:23
Helvete vad alla hatar, orka bry sig om att hacka ner något annat lag.
Jag är skit nöjd över vad Liverpool har presterat hitills, lite tur & bra moral har vi haft med oss. Men i år tror jag faktist Chelsea tar P&L, och CL tror jag faktist At. Madrid kan överraska.. men vi får se hur det går. Så sch sch nu :)
Don't!

2008-10-17 19:26
psycho
decos skada är ju att frysa, jag menar rosicky äger varje steg han tar på en fotbollsplan sen att han skulle varit tillbaka från skada i april i våras är en annan grej. alla tar upp att arsenal fick stryk mot hull och lika mot sunderland medan ingen bryr sig om att chelsea tappar poäng mot de som ligger sist. dessutom kommer jag ihåg alla chelskis som grät när gallas lämnade... buhuhu, och så köpte ni ersättaren tel haim eller vad fan pajasen hette. sen håller jag emd om att gallas inte ska vara kapten, ge bindeln till cesc!!! och dina profetior angående säsongen borde du hålla inne med eller få i nacken med facit i hand. typ som alla milan idioter som gick ut och sa att arsenal skulle tunnlas ut ur cl förra året..

topdogz
frost skrev 2 inlägg där rooney nämdes så nån jävla måtta får det vara. jag har inte sett en enda arsenal supporter småskryta med adebayors 4 mlå mot swaziland och då snackar jag ändå om en fansgrupp med whoas självinsikt.

din lilla jämförelse med div. 5 fotboll var vacker. om ett år kommer våra 93or till OT och dribblar av era tekniska underverk (med undantag för portugiserna och berba som står å tjurar i nått hörn). exakt så spelar arsenal och ändå kom vi 3a förra säsongen, 4 poäng efter. vårt spel den här säsongen har varit ojämnt, inget annat. piss mot fulham, hull och sunderland och lika glödande som inledningen förra säsongen mot blackburn, newcastle och porto, så ser du enbart negativt spel från arsenal i år har du antingen sett fel matcher eller bara varit blind. uniteds spel är däremot bländande man stänger fan av tvn i ren frustration över hur tråkiga ni är. det enda man missat när tvn var av var skådisronaldo som grät till sig en straff mot bolton.

jag får gratulera dina matematiska kunskaper som verkar ligga i nivå med en 6 åring.. 75% jotack. spelschemat är verkligen nått som fa går in och styr över i efterhand.

2008-10-17 19:34
without killing anyone, we won it 3 times...
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-10-17 20:02
Mike, kompis. Är du full? Nu ska vi reda ut ett par saker..

dessutom kommer jag ihåg alla chelskis som grät när gallas lämnade... buhuhu, och så köpte ni ersättaren tel haim eller vad fan pajasen hette

1. JAG, grät inte. Lika lite som jag skulle gråta om Judas-Drogba skulle säljas. Vilket han troligen inte gör... tyvärr.
2. Köpte in Ben Haim?, Nä, vi köpte en riktigt jävla duktig vänsterback istället, som har varit ordinarie sen han köptes och varit del i våra titlar.
3. Ben Haim är världens sämsta köp, alla kategorier och det sa jag gång på gång förra sässongen, hans debut på fool när Torres lekte upp han till Skottland räckte för min del.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-10-18 08:48
Vi får se idag, Skador på Ricardo Carvalho, Joe Cole, Deco, Michael Essien och Didier Drogba. Frågetecken kring Kapten Terry, Bosingwa, Alex och Petr Cech...

Ska vi förlora någon gång så är väll det tyvärr mot Boro borta... Dom har redan 2 vinster av 3 försök hemma så. Upp till bevis Scolari! Jag tippar 1-2.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-10-18 12:09
psycho

småfull...

1. ok, DU grät inte, dock var det övervägande många andra som bölade.
2, 3. jag vet vad du tycker om ben haim (med tanke på dina glada inlägg föregående säsong) och därför var det extra roligt att ta upp honom.

sen kan man ju fråga sig vem som betalat av sig bäst i bytet mellan cole och gallas, jag säger lätt gallas med tanke på målproduktion erfarenheten han trots allt ger vårt unga lag (och ja, vi är fortfarande ett ungt lag så fuck off och lär er räkna). kaptensbindeln är som sagt omotiverad.

personligen hatar jag att möta boro borta så jag hoppas på att dom gör jobbet mot chelsea och att vi tar en övertygande seger mot everton hemma, något som borde gå.

2008-10-18 13:12
Och jag ser Cole som 100ggr bättre, om än att han fortfarande bölar lite för mycket...

Everton, kan bråka om Arteta är spelsugen.

2008-10-18 14:58
mike_

*gäsp* den handlar om kontinutet(stavning?). Man kan inte dra upp enstaka matcher. Sett över en hel säsong så förtjänar arsenal inte att vinna ett piss då ni är alldeles för ojämna. Det är erat problem. Visst gör united skitmatcher också, men dem tappar nästan aldrig poäng i två matcher i rad. Premier League är matcherna mot WBA, Everton,Liverpool och Newcastle. Alla supportrar för sitt lag kommer naturligtvis nämna dem bra matcherna, liverpool supportrarna kommer tex prata om deras vinst över oss i fyra månader till. SÅ visst, ni har gjort några riktigt bra matcher. Men ni är för ojämna och därför tycker jag inte ni förtjänar att vinna PL, punkt.

Sen skrev jag att killarna på gården dribblar av 93or, inte att dem är 93or. Du förstår väl också att det var ett uttryck med 75%. Det fattar både du och jag, poängen är att ni har många fransmän i laget.

2008-10-18 14:59
Chelsea gör standard chelsea match. Motståndarnas backlinje är inte diciplinerade, skott, ben, studs, ben, friläge, mål. Sen ett drömskott som punkterar matchen.

2008-10-18 15:05
Mja, jag är så jävla imponerad... så mycket skador på annars ordinarie spelare, och ÄNDÅ... speler vi så här.

2008-10-18 17:11
Just nu, 0-5 till Chelsea, 0-1 Gunners Everton, 1-2 Liverpool - Zaki. Jag är så jävla glad :)

2008-10-18 18:02
Fan...

2008-10-18 19:01
topdogz
*gäsp*... tror det var jag som skrev att vi varit ojämna denna säsongen och du som skrev att vi var katastrofala så... punkt.

psycho
jag är imponerad av chelsea. mot boro handlar det om att göra första målet vilket oftast är jävligt svårt och sen rinner det på.

ännu en ojämn match av arenal, en frustrerande halvlek som bordee slutat 1-1 och sen 1 minuts dåligt spel i andra och sen total kross! efter minut 48 hade everton inte bollen mer. hibbert borde fått rött kort men som vanligt är det ok att lyfta upp spelare i halsen/tröjkragen när dom frågar honom om han inte är lite efterbliven. 2 gula resulterade det i och vi fick ett av dom vilket är sanslöst. domaren missade också en solklar straff, en medveten hands och var helt inkonsekvent i alla bedömningar även när arsenalspelare ramlade omkull för att dom snubblar eller tappar balansen, då är det tydligen dags att varna närvarande motståndare... jävla pajas

2008-10-18 21:16
Hibbert borde få en rugbyboll upp i skrevet, fyfan vad jag hatar människan.

Alla de stora lagen gjorde vad de skulle. Liverpool hade det lite jobbigt, men får tacka Valencia.

Jag skrev att Rooney är på uppgång och jävlar i mig vad jag avgudar honom just nu. Bara hans målgest visar hur jävla mycket han gillar att spela just nu.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-10-18 22:36
Wayne insane is back!
Bitches Ain't Shit

2008-10-25 09:18
Det enda ni ska ha är en biljett till Ligue 1, med tanke på att 75% av erat lag består av fransmän.

Nu ska du nog lugna ner dig grabben.
Er ligaseger förra säsongen berodde ENDAST på 100% portugisiskt kött väl? (jag kan hålla med om att restan av laget också gjorde en bra insats, men utan Ronaldo hade ni inte ens varit topp 4.)

Medans Arsenal tappade sin chans att vinna p.g.a. av ett 50% brasilianskt och 50% kroatiskt krossat ben?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-10-25 11:01
Hoffa1991

haha bra svarat!

2008-10-25 11:04
gött med derby snart...synd att det är en sådan värdelös kl 4 match..får bli bundesliga då
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-10-26 02:20
Ramos, Poyet, Comolli kickade från Spurs, de går mot sin sämsta säsong på många många år..

2008-10-26 02:46
Spurs till superettan.
Bitches Ain't Shit

2008-10-26 08:54
Helt rätt att fota ut Spurs ledningen. Inte ens jag som Chelsea fan unnar dom denna starten.

Gillade skarpt att United tappade poäng, även om jag såg Everton som värdiga vinnare och betydligt närmre ett 2-1 än United.

Idag nollar vi ÅTERIGEN, Fool på Stamford. Och tar ensam ledning av PL

2008-10-26 15:19
ojdå..ett klassmål av xabi..oj då

SHIT TEAM IN FULHAM!

2008-10-26 15:22
Ett klassmål? Du är ju fan dum i hela huvudet.

2008-10-26 15:26
skojjade ju bara med dig din talanglösa skojjare...

matchen är ändå bara en uppvärmning inför Hoffenheim-HSV, där har vi en seriefinal med klass

2008-10-26 15:28
Bundelisa fan? Ofan, det förklarar ju en hel del. Bra. Nu förstår jag. Man ska inte mobba handikappade människor. Så nu ska jag sluta med det åkersberga. Och låt ingen säga något annat, var stolt! Du är speciell min vän

2008-10-26 15:34
bundesliga ja...ta en titt på det någon dag, där är det fortfarande fotbollen som är i centrum...

2008-10-26 16:27
Psycholess P28
Nollad, my ass....
Don't!

2008-10-26 16:28
yes, fan va skönt. grym match,
ynwa!

2008-10-26 16:43
Otroligt skönt att se.. Chelsea får rikta in sig på ett kryss i veckan mot Hull nu.

2008-10-26 16:46
Sjukt starkt av Liverpool idag, detta kan mycket väl vara deras år.
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"

2008-10-26 16:48
fyfan vilken dryg eftermiddag, efter det här jävla sömnpillret så ska det bli skönt med lite riktig fotboll. west ham ska få ass whop! dock skönt att chelsea inte har nån svit längre och det enda som var värt att kalla målchans var alonsos frispark i stolpen, resten var så jävla b så att man vill spy

2008-10-26 18:20
Inget säga, pool bättre på allt, domaren var också bra. Så jävla surt bara

2008-10-26 18:23
med psycho? vad har hänt, har du mognat?

2008-10-26 19:50
Tro mig, jag hade så gäääärna velat ha något att skylla på...

Men vi ska inte kunna ta topplagen med våran skadedrabbade klubb, skitlag som Roma kan man domminera utan problem men Liverpool det går inte.

Men som sagt, om än ett skit mål, och våran fantasiska svit bruten (vilket faktiskt är skönt, nu kan man släppa fokus på det)... så hade vi inget i stort sett framåt. Saknaden av Drogba och Joe Cole är för stor. Och att vi inte fick någon vettig anfallare innan transferfönstret stängde det strör bara salt i såren. Anelka har aldrig varit en stor-match man. Domaren var jätte bra.. Pools defensiv var RUGGIGT bra...

Nä.. faktiskt... bara hatten av.

2008-10-27 10:07
jag är stum av beundran

2008-10-27 10:39
Psycholess P28
TACK! För att du är ärlig och inte skyller på massor utav annat (som andra suportar gärna gör). Grymt bra, mjo märks att ni saknar himla massa spelare.
Don't!

2008-10-29 18:19
nån mer än jag som är grymt laddad inför ikväll? sp*rs ska få smaka på fotboll första gången denna säsongen, varsågoda!

dock är jag itne helt övertygad om att vi vinner, det som lugnar mig lite är att bottenham faktiskt vann en match, hade de kommit utan vinst så hade det varit upplagt för revanschmentaliteten, nu tror jag de har fått det där farliga självförtroendet tillbaka, "vi ska komma 4a, höhö".

come on gunners!!!!

2008-10-29 21:58
Jävla drömmål av äcklet, han har väl sagt i sina senaste möten mot arsenal att det är hans drömmatch etc... dessutom deras enda chans nästan medans vi spelar drömfotboll.
Om nu fotboll är logiskt så ska vi gå ut och krossa tottenheim i andra halvlek med sisådär 7-1.

Men fotboll är som man sett många gånger tidigare inte logiskt...

2008-10-29 23:34
Hahaha, vafan... Orka 89 och 90 minuten ... fan vi måste fixa upp vårat försvar god damnit..
be the change

2008-10-29 23:53
hehe vilken jävla match.
bor vid emirates. e sjukt mycket poliser här i området som vanligt men idag var det fan kaos

arsenals försvar e fan inte i toppform alltså, men kul match och tottenham hade fan varit körda om vi tagit dom idag. 6 poäng haha

Moderator

2008-10-30 02:15
Haha trodde aldrig att Arsenal skulle släppa, satt och kollade på matchen tills 83 minuten eller nått men övergav den för en snabbis till staden men ojdå! Oväntat efter dom defensiva bytena också men aja, jag är glad över tappade poäng!

:)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-10-30 14:11
Bentleys drömmål, Berbatovs teknik vid 2-0 målet, fotbollsporr på hög nivå

2008-10-30 14:15
vetefan vad som ska göras med vårt försvar förutom att börja ta returer. man får komma i håg att spurs skapade en egen målchans (4-4 målet) och resten är tabbar och bjudningar. vi borde gjort 6 mål, gallas och adebayor.

skräp skräp skräp

2008-10-30 14:17
Kan länka om det är nån som mot förmodan inte sett det

Bentley
Länk till http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1713673/

Latmaskens teknik vid Ronaldos 2-0 mål :)

Länk till http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1713603/

2008-10-30 14:26
Inte från PL men kolla på det här, drömmål i Ligue 1 igår

2008-10-30 14:46
Sick!
Don't!

2008-10-30 20:13

Berbatov videon verkade inte funka, så här, enjoy :)

2008-10-30 21:22
duckdown
Fyf-n. Den sökte sig rätt upp i krysset...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO