I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 08/09

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-08-25 12:05
skräp skräp. återkommer om en vecka när det inte känns lika förjävligt.

2008-08-29 10:47
Finns det någon whoa-liga i fantasy premier leauge i år?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-31 17:19
hittills en jävligt trevlig omgång. kan bara villa ta poäng av liverpool så är det gjutet. utan stevie g gör pool inga sista sekunden mål!!!

2008-09-01 12:29
Torres borta, men hur länge?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2008-09-02 01:31
Hahaha Robinho klar för City...

2008-09-02 18:13
Årets märkligaste (nej) värvning.

2008-09-03 07:58
Araberna i City planerar ett galet Ronaldobud nu också... fan vad tråkig fotbollen håller på att bli, ska cream styra allt?
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-09-03 14:49
money talks... it's a shame

fan vad tråkigt det är med landskamper. sitta och se på matcher som man inte bryr sig om utan bara se på dem för att man är orolig att nån ska skada sig... skräp!

2008-09-07 19:40
lär dig länka innan du ska försöka håna PL bästa spelare två år i rad
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-07 19:41
lär dig stava också, när du ändå håller på

2008-09-10 18:04
Fan vad man längtar tills lördag! go manchester go!
Meep meep

2008-09-10 18:09
Celtor
Jag har längtat i flera år efter en vinst mot ManU i ligan. Dock känns det hela avlägset nu när Retard definitivt är borta samt frågetecken på Tourettes.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2008-09-10 18:54
Det har gått 20 timmar fotboll sen en liverpool spelare gjorde mål på united i ligan! Liverpool har aldrig gjort mål mot united när Ferdinand och Vidic spelat! Det är nu över 6 år och 10 månader sen Liverpool vann United i ligan på Anfield. det är över fyra år sen en liverpool spelare ens gjorde mål på united i ligan

bra statistik, eller vad tycker ni? Tredje raka bortasegern mot liverpool på lördag!

2008-09-10 20:13
Dessutom har vi ÄNTLIGEN den där target playern som försätter Rooney i hans naturliga situation. Ska bli otroligt spännande att se Berba på topp.

2008-09-10 21:52
Lär väl bli tredje raka 0-1 torsken. Ja, jag är pessimist just nu.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."

2008-09-10 22:12
YaO

hur kan du kalla gerrard för Retard om du nu är en fool supporter??

2008-09-11 17:46
Det är väl inte särskilt svårt. Är€ hur som helst internt mellan mig och mina "foolskompisar". Ursäkta.

2008-09-13 12:03
jag sätter mina pengar på X. 0-0 eller 1-1. om nu gerrard är med lyckas han väl filma till sig en straff eller nått.

van persie gör mål idag!

2008-09-13 16:11
v. persie gjorde mål här i bakgrund precis när jag läste mikes inlägg..

pissmatch idag.. helvete med allt

2008-09-13 16:17
haha så glad när man har lite rätt :)

2008-09-13 17:09
Kalla det tur, kalla det vad ni vill. Men det känns så skööönt!
Don't!

2008-09-20 18:46
West Ham imponerade idag. Måste kännas skönt för Zola.

Såg ni hur Parker äger. Jag har alltid tänkt på honom som nån medelspelare som aldrig skulle bli något men nu visar han att han faktiskt har en stor spelare inom sig. Kul för honom.

stigili dang dang didan

2008-09-20 23:25
Jag vill bara ha matchen mot Chelsea överstökad. Har så jävla ont i magen.

2008-09-23 23:18
haha.. Nu får vi hoppas att Arsenal vaknat på riktigt, :)
be the change

2008-09-23 23:32
Stäng av den där jävla österrikiska bögen på livstid, jävla idiot Pogatetz
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-09-24 10:48
duckdown
pogatetz, guthrie, barton, taylor, grella, ett par tre stycken i blackburn, halva bolton med davies och nolan i spetsen och hela spurs (för att dom är så dåliga, i år, igen)

men det är fa du har att göra med så....

2008-09-24 11:17
I år går det bra för Manchester City.

2008-09-24 11:20
Var det Guthrie som sparkade benet av en Hullspelare förrförra omgången?

2008-09-24 11:26
Bra av Southgate att han inte försvarade tacklingen iaf

2008-09-24 11:39

Sen har han mage att bli förvånad att han får ett rött kort, blir så jävla förbannad

2008-09-24 14:51
jepp det var Guthrie. men pogatetz lär bli straffad, han är utlänning och då brukar Fa snea ur lite iaf. guthrie däremot kommer undan med 3 matcher... sanslöst

2008-09-24 15:34
Helt jävla sanslöst.

2008-09-24 15:51
Här är Guthrievideon

2008-09-24 15:52
En fungerande länk på Possebonskadan

2008-09-24 20:19
Fucking ass-wankers.

2008-09-25 13:39
fan det är sjukt i båda situationerna... guthrie tyckte typ det va värt det och att det var något som nån borde göra och applåderar sig själv på vägen ut vilket jag tycker är helt jävla sanslöst.. lite roy keane alf-inge stil.

pogatetz är bara helt sjuk i huvet (typ som taylor förra säsongen) och tycker inte det är något, som om det skulle vara ok att hålla på så. skillnaden gentemot taylor förra säsongen är att engelsk media och tränare har vett nog att inte försvara honom och säga att det är en "fin" kille innerst inne och nu är alla ute efter honom.

jag fattar inte att man kan få spela fotboll 2 veckor senare och att allt ska vara frid och fröjd

2008-09-26 22:22
Guthrie tyckte absolut inte att det var värt det. Han applådera mer som ett tack för sig inte att han gjorde något bra. Han uttala sig senare att han ångra det han gjort att frustrationen över situationen i Newcastle påverkade hans spel.

2008-09-30 02:09
Snacka om kasst psyke, gör sig bra hos barcodes...

Fattar inte vad Arsenal sysslar med, torska mot Hull är inte teh sex.

2008-10-04 17:46
sunderlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!!

Maria, många år och mil från här

2008-10-04 22:52
fyfan vilken bortapublik vi har! Sen är det jue bara 4 mil från blackburn-united men ändå.. vackert, tänk om OT nån gång kunde va hälften så bra som bortapubliken

2008-10-05 11:10
dif syndromet

Moderator

2008-10-12 02:45
United kommer igång nu, skadade spelare påväg tillbaks och nu ska vi visa att vi är världens bästa lag!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2008-10-15 12:40
Dessutom verkar det som att Rooney har fått upp ångan rejält. Visst var motståndet svagt i landskampen, men å andra sidan kunde ingen svensk göra mål på Albanien.

Jag ser fram emot helgen riktigt mycket. De fyra stora spelar alla under lördagen och det blir en TV-lördag med massor av ögongodis :)

2008-10-15 12:45
Har haft datorhaveri, tillbaka nu, hata om ni vill.

Arsenal... hela mitt Chelsea hjärta har dansat maccarena so far...

United... Börjar väll vakna nu men shit, varför i h-vete värva Berbatov? Han är ju fan värre än Anelka... Girig liten hora som än så länge, inte har tillfört ett skit. Jag trodde att United skulle göra som dom i regel gör, lyfter upp någon 17 åring från Skottland eller Irland som kunde vara inhoppare med ett leende och göra det bra... Nä, Berba vävningen tror jag kommer slå tillbaka.

Liverfool... Nä, det är inte ert år i år heller, tro mig.

Sen applåderar jag Villa och deras spelstil. Fanatiskt roligt att titta på.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-10-15 18:01
Carrick och Hargreaves tillbaka från skador, jo man tackar

2008-10-16 12:36
Rooney i målform, man tackar som fan.

Bosingwa borta för Chelsea?

2008-10-16 16:55
jag kan tycka att manchester borde kollat efter snöslag på the runwaaaay before take off

2008-10-16 16:56
snöslask var de dom borde kollat efter..inget annat...

2008-10-16 19:28
arsenal förlorar mot hull och spela lika mot sunderland... Chelsea är ett av två lag som tappat poäng mot sp*rs woooooo man blir otroligt rädd... rooney gör 2 mål mot kazakstan och unitedfansen blir galna av lycka, patetiskt (känn på tre baljor av walcott mot kroatien!!). dessutom har åkersberga vaknat till liv med psykningar om en flygcrash som alla unitedfansen blir sjukt sura över och sluter därmed cirkeln, whoa är tillbaka i gammal god form, det enda som saknas är att dryice ska försvara allt som har med newcstles spelstil, ägare, köpare, spelare, psykfall och fans för att striken ska vara fullständig.

psycho
om villa ska ha applåder för spelstil så borde arsenal få the premiership, dessutom verkar portugiserna börja frysa redan. chelsea är tillsammans med united de enda klubbarna som kan betala fa för att slippa avstäningnar på spelare.

frost
bra jämförelse med sveriges albanienmatch det gör 2 mål mot kazakstan så mycket större.

2008-10-16 19:39
Arsenal ska ju knappast ha pris för spelstil, förra året - ja, utan tvekan. Men fan inte i år.

Vi har tappat mot Spurs ja, men vi toppar ligan va? Portogiserna frysa? Deco var något som när chef innan han blev skadad, Bosse blir bara bättre och bättre och kommer bli en av pl´s bästa högerbackar denna sässongen.

När ni slutar läcka i backlinjen som ni gör så kan du börja snacka, men ok, vad räknar ni med när ni tar en förväxt bebis till FD-chelsea spelare och sätter kaptensbindeln på honom direkt... Gallas är lika mycket ledare som typ... Berbatov.
Terry, Ferdinand, Carragher, Laursen, där har du skillnaden, det är ledare det. Och samtliga kommer sluta före gunners i år. Ok, kanske inte Villa men dom andra tre kommer det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.