Producent
2008-10-30 22:55
Helvete vad snyggt gjort av Berbatov. Även om han är 28 år (rätta mig om jag har fel) så tror jag han vinner Fifa world player någon gång i framtiden. Berbatov är verkligen en av världens giftigaste anfallare. Och för er som tror (om det finns någon?) att jag är Man u fan så har ni fel, jag är Ac Milan fan, fast en väldigt stor beundrare av Pl.
Lil_H..
Hatar Berba men fan... det var löjligt snyggt. "så tror jag han vinner Fifa world player någon gång i framtiden" Aldrig... Dels för att han helt enkelt inte är SÅ bra, och sen så är för dryg som person för att få priset.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
fan va gött o damma till lite judar idag ändå...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Alltså.. Jag hatar verkligen Arsenal, dom fuckar min kupong. Man SKA vinna mot Stoke... Unga... skönspelande ... nötter. Man får inga extra poäng för varken det ena eller det andra. Kanske ska börja vinna en match eller två? 5-0 i skrivande stund för Chelsea mot Sunderland... Tack för det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Man U vs Hull - 4-3 Nu hoppas vi alla på 4,4 :)! ... men det är väl inte så troligt iofs.
Don't!
UNDERBART att Pools jävla 1-0 tråkfotboll slår tillbaka! Go Tottenham! Serie ledning på en överlägsen målskillnad, tack tack.
Alltså, skönt att United ändå vann, och synd att de inte tryckte dit två-tre bollar till, syntes att Rooney ville ha sitt 100:ade för mycket och att alla ville att Ronaldo skulle få sitt hattrick. Men skulle United inte försvara titeln i år så skulle jag inte missunna Hull den i alla fall. Ett av ytterst få lag som kommer till Old Trafford, vågar spela offensiv fotboll och få utdelning för det. Den respektlösheten och vinnarmentaliteten de visar för ett lag som just kommit från the championship är beundransvärd. 4-3 mot United borta. Wow. The devils kommer att tangera the scousers rekord i år, men Hull är en värdig silvermedaljör!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
vad hände i london undrar jag? liverpool på bortaplan är det värsta jag vet
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Funderade på den också, men med fler kromosomer än oss andra så är jag inte längre förvånad över orden som spottas ut, sådär härligt "13årings pubertalt"...
YESS!! LIVERPOOL - AT. MADRID VISAS PÅ 6:AN IMORN! Om jag inte hörde fel hahaha, aldrig varit så här glad tror jag! (Har nämligen inte canal+). .. Okej, var kanske lite väl överdrivet.
Don't!
Canal+ sänder inte CL, Det gör VIASAT. Men kul för dig.
Nej, men det vet jag. Menade mest att jag knappt får se Liverpool någoting alls eftersom Canal+ sänder P&L. Tack tack! Haha, btw... Ni vinner enkelt mot Roma imorn, visa lite Engelsk dominant.
Don't!
haha P och L? England dominerar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha sluta klaga nu, råkade skriva fel.
Don't!
Vinner mot dvs "Young Guns" som inte har en vettig tanke med att ha i alla fall lite rutin i truppen?
Psycholess Rutin i truppen finns av bland annat Silvestre, Gallas, Almunia och Touré. Rutin är inte problemet. Snarare har försvarsspelet varit under all kritik och psyket inte perfekt. Att man inte heller ersatte Flamini på ett bra sätt och har också varit ett problem.
min plsäsong känns över, det krävs full poäng mot alla topplag för att vi ska ha någon chans i framtiden och det känns inte som vi har form eller lag till det. jag är dock överlycklig om arsenal motbevisar mig. satsa på CL!!
Ja Van Persie och Adebayor borta mot United.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Och säkert några fler tyvärr..
be the change
man utd e inte heller kompletta och saknar ett par starka spelare, men jag tror vi tar dom på hemmaplan iaf. I will be there :-)
Vilka är det United saknar, menar du?
yessir Scholes är lite småsurt, men kreativitet på mittfältet har vi ändå så det räcker och Hargreaves vettifan om han ändå hade fått spela, konkurrenssen är ganska tuff. Innermittfältare United kan ställa upp med är: Anderson, Carrick, Fletcher, O'Shea och Giggs (Ferguson har gett han den nya positionen). I övrigt är United ganska komplett, vi saknar inte direkt i anfallet, ett grymt mittlås, Evra på vänsterbacken och Neville, Da Silva och Brown att välja på när det gäller högerbacken. Bredden på truppen börjar fan påminna om Chelseas =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
ja bredden e bättre än arsenals
Och det kommer förmodligen att visa sig vara den övervägande faktorn. Dessutom kvarstår faktum, tre av arsenals fyra vassaste offensiva spelare är otillgängliga. Det är ett enormt bakslag för Gunners.
fan jag orkar inte med såna tankevägar, vi är skadedrabbade... bla..bla.. detta är det hetaste matchen i pl, clash of the titans och då bryr jag mig inte ett skit om vi har v.persie adebayor, hela backlinjen, walcott och gud vet alla borta. vi spelar hemma, vi är underdogs vilket passar oss bra, vi ska vinna.. det ska fan inte finnas nån annan attityd än vinst! visserligen tror jag att säsongen är körd redan men vi ska inte gå in i matcher och vara förlorade på förhand. fuck no! come on gunners!
Att spela hemma och vara underdogs räcker nog inte för att åstadkomma en seger...?
frost P21 kan inte förlita oss på enskilda spelare. hemma på emirates med den trupp vi har kan vi grejja det. van persie måste bara sluta pricka ribban hela tiden :D
jag är sjukt nervös o taggad..
be the change
20e minuten: vilken jävla match, kunde stått 2-2 eller 3-3.. sanslöst... min puls är helt åt helvete
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Rätt ironiskt att han skulle få hänga dit ett, han har väll inte varit så värst het på länge? Kul match än så länge
sant, han har varit ur form ett tag nu. fuck har vilopuls på 190
Vilken jävla halvlek... Fruktansvärt kul att se på helt utan lagsympati, bara njuta. Arsenal spelar ruggigt just nu
en kvarts vila... herregud.. fram med syrgastub och alla jävla lugnande medel som finns... vilket jävla tempo. vilken match
goooooaaaaal! kör för faaa-aaan!!
jag pallar inte mer.. fan stäng matchen
United är helt ineffektiva framför mål, senaste tre matcherna har de varit det. Helt håglösa jämfört med Arsenal också, så jävla piss.
Bra resultat för oss :) Grattis
done and done! säg vad ni vill!!!! vi vann!!!!! nasri hjälte!!!!
nästa lördag är jag på plats :)
riktigt bra match fram tills 70e.. då sjunker tempot rejält vilket är riktigt synd och dåligt. Kunde slutat hur som helst. Aja dags att "klättra" i tabellen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha så jävla skönt!!!!! svar på tal på alla som säger att arsenal inte kan spela fotboll! woho! låt detta fortsätta nu då! juniorlaget som slog man utd, haha :) inga mer dåliga matcher ala hull & stoke nu tack, go gunnnners!!!!
be the change
TopDogz147 P19 du har inte låga krav du inte :D
Gary Neville i startelvan framför Rafael, vilket jävla skämt. Han borde pensionera sig så fort brown är tillbaka. Ska man se matchen ur ett neutralt perspektiv så var det en mycket underhållande och välspelad match. Vi vet hur mycket det kan urarta men lagen höll sig relativt lugna. Och som någon sa i C+ studion, matcher mellan topplag brukar vara väldigt tillknäppta och inte så höga vad det gäller tempot. Så var inte fallet i den här matchen.
Vad händer va!?!?!?!? VAR ÄR ALLA MAN UTD FANS!?!?! Som har SPOTTAT på oss år ut och år in här på whoa? Jag bara undrar, VARFÖR ÄR DET SÅ TYST HÄR VA united fansen!!!!!??? 2-1 Förresten........ Tony Adams ledde idag sin allra första vinst som huvudcoach för Portsmouth, mot vilka? Jo, mot Roy Keanes Sunderland.... Arsenal - Man Utd idag totalt: 2-0
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Visa oss vem/vilka som har SPOTTAT på er, gärna varje enskilt år, innan du forsätter och skiter dynga. Passa på att parasitera på någons ödmjukhet once in a while också, du kommer långt på det.
Förresten........ Tony Adams ledde idag sin allra första vinst som huvudcoach för Portsmouth, mot vilka? Jo, mot Roy Keanes Sunderland.... Arsenal - Man Utd idag totalt: 2-0 Du är så jävla sorgligt, du måste ha suttit inne med en jävla massa ilska som åberopar ett sådant påstående. Ta en nypa luft once in a while och gör dig själv en tjänst. passa på att slå upp ordet ödmjukhet och försök att sätta det i bruk någon gång.
Sug på karamellen i dag så ses vi på Old Trafford.
Haha, vad är det man hör? En lyckad insats från Arsenals sida och helt plötsligt har ni luft som om ni vunnit Champions League? Klart ett bakslag för United men man kan inte vinna varenda match heller... Ser redan fram emot att se er i den här tråden om ett par månader, då ni ligger i mittenträsket och krigar sönder er själva mot lag som Wigan, West Brom och Stoke m. fl. Såga inte av grenen ni sitter på, idioter.
Bitches Ain't Shit