lhabia X1 : chanserna e rätt stora, vårat lag med självförtroende e flera ggr bättre än ett lag som sundsvall.. får vi in ett snabbt mål kan det gå vägen o får vi bara spelet att stämma spelar vi ut dom..
da hempish!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nåja...vi får väl hoppas att det går vägen...
•pave paradise•
ja allmänna idrottsklubben kommer ju inte få tre poäng med sig ifrån sundsvall iaf det kan jag intyga herrarna i tråden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart vi spöar Sundsvall. Är ju ändå Ellos och Kalmar vi har torskat mot, lite skillnad på motståndet nu.
Vi är överallt!
Tror jag ej, ert spel är inte alls bra just nu och sundsvall är svårslagna, kommer bli målsnålt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara att konstatera att fetlyrik hade rätt. Underbart att det blev vinst för Djurgården ikväll också! Nu är jag fett taggad inför resan till Trondheim. Åh en sådan härlig dag!
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
gårdagens match uppe i Sundsvall var tyvärr för jävlig att se på.. otrevlig start, sedan spelar i upp oss rätt så hyfsat, utan att skapa dessa riktigt farliga chanserna, sedan kommer andra halvlek o där dör matchen helt.. känns sjukt jobbigt att i inte lyckas föra matcherna med den aggressivitet som vi så gärna vill ha tillbaka.. desto skönare att se Anchen kämpa o slita.. för tidigt att säga något om vårat finska lejon efter en sådan chansfattig mstch, men en riktigt kvalficerad räddning dock i andra.
Schysst protest av aik i sundsvall btw.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Nu går allt åt rätt håll, snart är vi ikapp bönderna i toppen!
DIF!
Haha, jag hoppas snarare på att vi drar ifrån bottenstriden... Men som Heifaren ovan sa: VI E PÅ VÄG VI E PÅ VÄG! Fan Bob, skriva upp sig för Trondheim?
DIIIF
KB-Raggs P19 Gör det! Jag är uppskriven iaf :)
Bara 10 platser kvar på bussen nu, så skynda innan platserna tar slut!
Lycka till, boys. Skämdes lite över att ni var så få på Råsunda men Rosenborg är döda och behöver fatta det. Så, se till att de får veta det i Trondheim.
•pave paradise•
lhabia X1 Tackar! Dom kommer veta det när vi har åkt därifrån.
Nej ILLA! Såg beskedet om 10 platser nyss också... Har varit sjuk under en längre tid nu och snöat in mig framför OS. Nu måste man ju slita sig till butiken tidigt, om de ens hjälper för att sen kanske missa höjdfinalen... illa...
DIIIF
Du borde nog hinna få tag på platser imorgon :) Iaf om du är där kl 11 :)
fan ja vet ju inte förens den 25:e om jag kan åka, när är sista anmälningsdag?
DIF!
bob P20 Bussen åker om 2 dar.. Alltså 02.30 den 21a.. Natten till torsdag.. Så den 25e är lite sent :P biljetterna tar nog slut imorgon.
rkellyone: Vem är andremålvakt hos er i dagsläget?
•pave paradise•
eh är inte matchen den 28:e eller är det jag som har missat nåt?
DIF!
bob P20 haha det är jag som fick hjärnsläpp.. hade helt o hållet för mig att matchen var den här veckan.. lhabia X1 Vaiho antagligen..
Du kan väl hålla med om att Dembo höll på att kosta er chansen till eventuellt avancemang i första mötet?
•pave paradise•
lhabia X1 Jag kan hålla med om att han klantade sig rejält vid 1-1 målet, men om du såg hela matchen så gjorde han några superräddningar också, skott som egentligen borde blivit mål. För att förtydliga ännu mer, Vaiho hade inte räddat dom :)
Jodå, det hade han ;) Ni ska vara glada att han inte är en sån kille som kommer att tröttna på att vänta på sin chans. Han har mycket tålamod. Förhoppningsvis drar han såklart, eftersom jag hellre ser oss göra mål på Dembo än Tommi :)
•pave paradise•
Haha, lägg ner Vaiho. Fan Dembos senaste matcher har varit galna. Mot Rosenborg 3-4 högklassiga räddningar som Vaiho definitivt inte tagit. Sen senast nu mot Gefle... enastående räddning han gör när någon i Gefle har fritt fram. Sen har vi ju historien när han räddar oss från Flora ;)
DIIIF
Äh, hans tabbar är det enda vi andra minns liksom.
•pave paradise•
Haha, klart det, han har ju sina svackor. Men har inte mina bästa ögon på Vaiho. På uppvärmningarna verkar han dock helt borta. Släpper in varenda boll. Men det är kanske Siggi som har sagt till honom att göra för att ge spelarna bättre självförtroende. ;)
DIIIF
Så där jag ännu en vinst, se upp gnaget!
DIF!
bob jag darrar
Fan skånederby idag, är lite nervös det har inte sett bra ut på sistonde. hoppas på en urladdning iaf. 5-0 eller nåt hade varit sjyst.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Haha...ni kan inte vinna mot TFF, varför skulle det bli annorlunda idag? :) 0-2 till TFF; heja Trelleborg!
•pave paradise•
MFF kan inte vinna.
SKU - SKU - SKULASON!
FRAMÅT HIMMELSBLÅ!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
En pinne mot Trellehåla, varför ska det vara så jävla svårt?
Hur vart det fick Toivonen några kort igår`? Känns som att armbågen och pungslaget borde ha gett honom 2 gula.
DIF!
Han är rätt ful ibland ja. Jag tror dommarna är hemligt förälskade i hans blonda lockar eller nåt. Nu är jag iofs MFFare så jag ska inte snacka för mycket skit men Ola kommer undan med en del, its a fact.
Varje lag har väl en sån kille? Hammarbys heter Erkan Zengin. Lika ful, både spelmässigt som utseendebaserat, men ändå kommer killen undan med allt han gör.
•pave paradise•
Tråden klistrad, det är värt att fira. Hiphip, HURRA!
Hiphip te if iff!! 2-0 mot AIK , och det i underkant! AIK är så lost utan boateng, och så gillade jag tff´s 4-2-3-1 i försvarsläge där man stängde alla uppspel så AIK var tvugna att spela långt, mycket bra av Tompan Prahl.
Jaha då stänger SvFF ner bajens klack på södra, så alla bajare kommer sitta på östa och västra med Djurgårdare, det låter ju som en jävligt bra idée för att förhindra bråk. Känns som att det kommer braka loss rejält i de derbyn som är kvar.
DIF!
Men vafan då...bob, ge mig en länk. Ni och de där andra pajaserna kommer ju förstöra min plats på Östra Övre, fan ta er! :(
•pave paradise•
Vad händer Malmö :(:(
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
klistringen sög ju det är ju ingen som skriver i tråden längre.
DIF!
Fy fan va viktig seger igår. Kalmar FF, alla är släkt! ALLA TILL MALMÖ!
SKU - SKU - SKULASON!
Moderator
2008-09-25 12:02
Mot kalmar är det inte ens hets. Ingelsten ligger med Rydströms fru! Sjukt nervöst igår. underbar seger. Serieledarna tappar sex poäng, känns bra. nu jävlar är det malmö.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Gött att HiF tvålade till Malmöpacket. En get, en ko, en malmöbo!
Moderator
2008-10-01 01:13
Hälsa bois från oss!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Det är så jävla sinnessjukt äckligt vidrigt att tidningarna tar upp en sån sak med en mindre länk men kastar upp enorma bilder och texter när det kastas sten på skottsäkra rutor i Stockholm...
•pave paradise•