BC99 P26 Inte floosie, hosie. Dramas egna ord om en blandning mellan en ho och en floosie. xD
KaptenKrok : Jo men det var nar hon var singel! Helt andra bullar nu nar hon ar upptagen :)Changed : Hehe I'll stick to Floosie :)
At the gates of Eternity...
snart slut på säsongen. fyfan för dessa korta avsnitt!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Gillar inte att det är bara 25 min!!!!!! I want more! Och bara 8 avsnitt. Men tyckte detta avsnitt var intressant med Drama som stod upp för Turtle. YES! ut med barnet. Fyfan gillar henne inte. I want sloan!
Jag har ingen personlighet
Nej det är fler än 8... det är typ 11-12 (kommer inte ihåg exakt, tror det var 12 dock)
Yeah IMDB sager att det ar 12. Vi litar pa IMDB :)
MÅSTE BARA STÄLLA EN FRÅGA SOM NGN SNÄLL MÄNNISKA MÅSTE SVARA PÅ förra veckans avsnitt, inte denna veckan dvs, var det avsnittet bara 20 minuter långt eller fick jag ner ngt felaktigt? kändes som att det slutade rätt abrupt. de andra brukar ju ligga på 23-26 typ eller?
om det slutar med att han kallar henne för sloan så är det så det slutar .
Survival of the fitest only the strong survive.
Jag fattar inte hur tjejen som spelar ashley ens fått en roll i serien. Det är inte som att de har brist på snygga tjejer annars i serien, men hon ser inte bra ut nånstans. Whyy??
Latinaa : Tror det var meningen att hon skulle vara fjortisful, irriterande och jobbig. Ingen jag har snackat med har tyckt om Ashley haha
Haha det är nog sant. Att jämföra henne och Sloan går ju inte ens. Sloan är sjukt vacker
Latinaa : Yupp! Och for att inte namna alla andra sjukt bra egenskaper hon besitter. Vi har redan konstaterat att Sloan ar hela paketet och att E ar dum i huvudet som inte svaljer sin stolthet och blir ihop med henne igen.
han försökte ju? vad har ni för minne egentligen? typ 3 avsnitt sen sa han ju att han ville det men hon dissade honom
du är kär i mig.
Svensson : Ja och sen skickade hon ett SMS och sa "Sorry". Ganska uppenbart tecken pa att hon vill ha uppmarksamhet. Han kunde ha ringt upp henne och fraga "Sorry for what?". Sa hade dem kunnat tala ut om det. Sen sa parar hon ihop honom med sin gudfar, vilket hon i langa loppet hoppas ska leda till att E inte ska vara sa beroende av Vince. Vilket jag och vilken annan vettig manniska som helst forstar ar ett bra move, da man inte kan kalla sig for "manager" om man bara har en klient. Men istallet raderar E meddelandet han fick av Sloan, drar och knullar fjortis "Elin". Skaller ut Sloan pa golfrundan for att hon bryr sig om E och ger han vad alla hade insett ar "a golden opportunity" och sjalvklart avrundar han den dagen med att knulla "Elin" igen. Som sagt, svalj stoltheten, be om ursakt och inse att du faktiskt till en viss grad var Vince's bitch :)
haha fjortis-elin blir bara ett roligare och roligare nickname :D
Riktigt nice avsnitt! Kul att Johnny inte förlorade jobbet alltså! Slutet var ändå bäst och scenen när E pratar med Murray ang. Bob Saget's önskemål! Ska bli riktigt kul att följa E's karriär där!
riktigt bra avsnitt! hahaa slutet asså... drama är så jävla skön!
du är kär i mig.
Hahaha, sa ball Drama ar! :) Alltid varit min favoritkaraktar i Entourage! :D
Skön giftbasket föresten! Skulle inte säga nej till en sån!! :P
Som fan, nice korg. Bra avsnitt som alltid!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett tungt avsnitt :D Bob saget e fan hur grym som helst varje gång han är med i den här serien! Fan va skönt för E på jobbet o sätta dit han andra looser managern
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Moderator
2009-08-25 17:40
Fast den snuvade managern lär väl bli E's rival nu ett tag och det känns lite synd för han var så jävla störig. Verkade inte finnas någonting i den rollen annat än att vara dålig, småsint och allmänt tråkig. Jag gillar idéen med en rival till E, men de hade gärna fått jobba lite mer med rollen. Fast han kan ju bli intressantare senare.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
riktigt skönt avsnitt. ska bli kul o se vart de tar alla nya vägar. men det skrämmer mig lite att det bara är 8 avsnitt i denna säsongen, eller har jag fel? varför så få avsnitt, de kan väl kör 12-16 st, eller hur många brukar det vara?
det är 12
du är kär i mig.
^^ah soooooft, hörde från ngn polare att det bara va 8 avsnitt
Förstår inte var alla fått för sig att det är 8 avsnitt ifrån... menar, det måste ju varit något rykte eller liknande men det är iaf inte sant..!
kan tom stått i denna tråden tror jag
Jo, du var inte den första som trodde det, men förstår inte var infon har kommit ifrån eftersom det verkar finns en större mängd personer som läst det...
Jag fick for mig att det var typ 8 avsnitt (och skrev det i traden, sorry), sa jag grat mig sjalv till somns den natten. Men sen fick jag bekraftat att det var 12 avsnitt den har sasongen, da blev jag jatteglad igen :D
Kaneida: Skämtet hade fungerat bättre om du skippat hela grejen om att de inställt avsnitten... de är trots allt redan inspelade och det skulle inte finnas någon anledning att ställa in de... Förövrigt tycker jag det var ett ganska onödigt skämt som inte bidrog något till tråden, även om det kan vara ganska kul att se folk utbryta i panik
Pigeon_ Mitt inlägg var ett kontrainlägg på lata fan här i tråden som ojar sig över med frågor OMG ÄR DET BARA 8 AVSNITT!!?!?! bara för att någon utan koll skrev det i tråden. Vissa har sömproblem etc. Hur svårt är det ta en titt på tv.com, epguides.com eller imdb.com och kolla hur många avsnitt som kommer denna säsong? Vi snackar om sekunder och göra det. Istället spammar folk 20 jävla inlägg om 8 avsnitt, folk hänvisar till rätt så gedigna källor att det är fler avsnitt som visas än 8 och fortfarande ojar sig folk över 8 avsnitt. Ta och skärp er... Summan av kardemumman, tro inte blint på skit som folk skriver när det går enkelt och ta reda på informationen. Undrar du över något i film/tv väg så finns det gedigna hemsidor som många känner till. Syftet var inte att folk skulle bryta i panik, syftet var och påvisa hur lätt folk verkar tro på falsk information som skrivs i tråden.
^^shit, ta det lugnt. ta en xanax, du verkar lite upprörd.
haha kan verkligen tänka mig att bob saget är så på riktigt .
Survival of the fitest only the strong survive.
Haha det ar allman fakta att Bob Saget ar totala motsvarighet till vad han var i "Full House".
han verkar totalt spårad. fett rolig.
Grymt att Drama hookade med Alyssa Milano iaf... bra jobbat! haha
Pigeon_ P20 Que?
du är kär i mig.
Bob Saget nämnde det ju till E. Han trodde Vince hade satt på henne när han såg henne komma ut från huset, och då berättade E att hon var med Drama... eller hörde jag fel?
Asså jag älskar verkligen Entourage, jag undrar dock! Hur fan har dom råd att ha med alla kändisar???
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
De kör en loppmarknad varje fredag under hela året fram tills produktionen av nästa säsong börjar! Nej, men höga tittarsiffror = Mycket reklamintäkter = högre budget
det handlar inte om att "ha råd", kändisar står i kö för att få vara med i entourage...
du är kär i mig.
Maaayn Kan ha att göra med att det är Mark Wahlberg som ligger bakom Entourage. En okänd snubbe som honom lär ju ha feta problem och få folk till serien. Rätt fet produktplacering i serien med för den delen, Ferrari lär ha pröjsat att deras bilar är med etc.
det handlar inte om att "ha råd", kändisar står i kö för att få vara med i entourage... Exakt. I synnerhet has beens som Gary Busey och Bob Saget, som fatt lite av ett uppsving i sina karriarer for att dem medverkat i Entourage. Sen sa har etablerade kandisar som 50 Cent, Jessica Alba och Tom Brady inget att forlora att vara med i Entourage som ses av Gud vet hur manga tittare varlden over. Mark Wahlberg ar val knappast okand? Kass skadespelare, ja det vet vi alla. Men okand?
Fast även om de vill vara med så drar de ju in en lön för arbetet såklart... :)
BC99, boru kvar i sthlmsområdet? Om inte när du är här hojta till så styr vi öl och jag kan säga samma sak fast då kommer ironin framgå mycket bättre. Väntar spänt på html5 som förhoppningsvis ordnar det.
Kaneida : Haha sorry, forstod inte att du var ironisk :) Jag sager alltid till mina vanner som klagar pa Mark Wahlbergs skadespeleri och att han ar rasist, att Marky Marks syfte i det har livet var att ge oss Entourage. Bara tacka och ta emot :) Naw, jag flyttade ifran Stockholm 2004. Sen blev det Malmo i 4,5 ar, och sen februari 2009 bor jag har i Toronto.But of course I'll let you know if I'm around the neighbourhood :)
Coolt med Stormare :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Grymt avsnitt! Kul att Stormare är med också, han verkar ha en skön karaktär.Spoiler Skrattade ihjäl mig när Andrew körde in i sitt hus! Det var exakt vad jag ville att han skulle göra.
Would I shit you? You're my favourite turd.
fan va fett, barca perimär o nytt entourage....lite att se fram mot efter jobbet!