Varför måste dom alltid göra såhär när dom spelar spel i serier. Drama och Turtle sitter och spelar men på skärmen så ser man att det bara är en som kör och så trycker turtle bara lite random. Väldigt liten grej att klaga på men vafan.
! P21 Ja, det ser alltid löjligt ut. Det här var dock inte så jävla illa som det annars brukar vara när man ser två snubbar spela tvspel i film/tvserier. Brukar ju vara att de är flera pers som kör ett lir som inte ens har multiplayer och håller i Xbox kontroller medans de spelar typ Super Mario64 fast med uråldriga PEW PEW BLEEP BLEEP ljud á la Space Invaders i bakgrunden. :) Skönt avsnitt f.ö. Älskar att Andrew Klein körde sönder huset haha E är dum i huvudet som vanligt. Jag börjar blir riktigt trött på att han ska gå tillbaks till hon Ashley. Blev överlycklig när de "gjorde slut" goddamnit.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Spoiler Trodde verkligen att han skulle gå tillbaka till sloan nu alltså, man blir jämt besviken på E. Sloan var för övrigt riktigt het detta avsnitt.
Can't break necks in boxes
Fan, inte fjortis-elin igen!!!111 Bra avsnitt dock! Sjysst med stormare! :D
Är de bara jag som tycker att man kan höra Stormares "svengelska" när han uttalar vissa ord?
och vem fan är du?
Remy: Ja, hans engelska är ärligt inte särskilt bra. Men han är en rätt duktig skådis, även om det känns som att han är mer eller mindre samma karaktär oavsett roll (mycket stämmar i min mening från hans konstiga engelska)... Han passade ju verkligen inte som en Mafia-don i Prison Break direkt...
Kan bara säga för mig själv, men jag skulle välja en tjej som vill vara med mig över en tjej som playar mig närsomhelst. Sloan "förlorar" E till Ashley pga hon playade E för mycket, hade Sloan sagt att hon vill bli ihop igen så hade hon fått E utan några som helst problem. Kom ihåg att E frågade om de kunde bli ihop igen, men hon nobbade honom. Ville fortsätta som vänner, sen till och med sa upp vänskapen. Och ja, Sloan är fett het och jag skulle blivit ihop med henne utifall hon visade intresse. Ska bli intressant om hon kommer "slåss" för E eller om hon kommer hämnas a la få honom kickad.
BC99 Marky Mark är rasist? Vad har jag missat nu? :|
Fjortis elin är het, skulle inte banga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spoiler Meen vems jävla körkort var det i slutet?! vilken jävla cliffhanger, har han vart med i serien förut?
tror inte det, kände inte igen honom iaf. såg ut som nåt psykfall... tycker inte heller att eric kan fortsätta så där med sloan, men att han inte kan vara vän med henne suger ju, hon har sagt att hon inte vill vara ihop med e, men är ändå jävligt schysst mot honom. när hon vill ta en vänskaplig drink och har sagt att hon har en dude på g måste väl inte eric lacka? det är ju bara han som måste ha antingen eller.
du är kär i mig.
Svensson Sloan har ingen snubbe, hon vill bli ihop med E, det är det som är det störda. Hon vill att han ska komma ifrån vince och stå på egna ben etc. Att ta en "vänskaplig drink" när man är medveten om motpartens intresse i en är som att släcka eld med bensin.
Ja, hela grejen är ju att hon mer eller mindre behandlar E som sin bitch... Hon jobbar ju ganska hårt för att forma honom som hon vill att han ska vara och samtidigt håller honom på distans. Hon är ganska så jävla taskig mot E egentligen, även om man förstår hennes motiv... anledningen till att deras förhållande tog slut i första taget var ju p.g.a. Vince
Körkort i slutet?
http://duckdown82.tumblr.com/
MEN VAD FAN E!!! Jag vill inte se "Elin" nagot mer! Kul att se att E "cowboy'ed up" lite, men seriost, han borde valja sina strider lite battre. Svalj stoltheten for in helvete! Men alla kan vi komma overrens om att E's framtid inte ar saker som den ar. Vad skulle handa om Vince dog? Eller om hans karriar gick ner sig helt? Eller som tidigare, att han sparkar E? Bryr man sig om sin partner, kille som tjej, sa ar det ju bara naturligt att vara bekymrad och vilja att ens tjej/kille ska kunna vara sjalvstandig. Sa allt hon gor ar att hon vill att E ska vara sjalvstandig, hon har ju inget emot Vince eller dem andra grabbarna. Det ar som att fortfarande bo hemma och vara ekonomiskt beroende av sina foraldrar, fast i det har fallet bor han med sin basta van som forsojer honom ekonomiskt. Och jag tror inte heller hon har nagon pojkvan. Hon vill att E ska gora allt det han gor (flytta ut, bli sjalvforsjande osv) for sin egen skull och inte for hennes skull. Darav att hon tar avstand och vill se han mogna. Som tidigare namnt, svalj stoltheten E! Haha Malin Akerman, Stellan Skarskgard och nu Peter Stormare! Entourage bara for javla bra alltsa! :DKaneida : Allman fakta hehe. Nar Mark Wahlberg var yngre sa vart han haffad for att han och sina polare spoade svarta barn och kastade sten mot dem. Han var aven kand for att vara en riktig rasist i skolan han gick pa. Han akte aven fast en gang for att han robbade ett apotek, vars arbetade var av vietnamesiskt ursprung. Han slog sonder den ena arbetaren och petade hal i ogat (och gjorde han permanent blind) pa en annan snubbe, ocksa av vietnamesiskt ursprung. Allt med ett rasistiskt motiv. Finns ingen ursakt mot sadant betende. Men som sagt, han gav oss Entourage, sa det ar val det enda bra han gjort i livet :)
At the gates of Eternity...
Men jäääääääävla ashley! jag spyr på henne... haha snubben på körkortet såg ut som en riktig lirarkatt :D
Klockrent foto, undra vem de är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyvärr inget avsnitt den här veckan, utan vi får vänta till den 13:e... Airdate för avsnitt 12 är nu annonserat också... Säsongen tar slut den 4:e oktober... någon som vill gissa på en cliffhanger? :) (ja det är lite tidigt, men just det som kan vara kul också)
vaaa blir det inget i morgon? :(
du är kär i mig.
INGE AVSNITT IMORGON?!
Wow, ni är verkligen handikappade eller hur? Kolla IMDB eller EPguides förfan. Och för att ni ska slippa göra det den här gången, OCH alla andra gånger gör jag såhär: Season 6, Episode 9: Security Briefs Original Air Date—13 September 2009 Season 6, Episode 10: Berried Alive Original Air Date—20 September 2009 Season 6, Episode 11: Scared Straight Original Air Date—27 September 2009 Season 6, Episode 12: Episode #6.12 -----------------------------------------
ngn som vet varför det inte är ngt?
Philip Det är Laybour day eller något sånt i USA, alltså helg, då brukar det inte komma några avsnitt.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Jag stavar som en kratta. Labour day.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Labour Day var idag (mandag) pa sondag var det inget. Dem gor det har for att dryga ut det lite antar jag.
At the gates of Eternity...
Bästa slutet på hela säsongen! :D
NOOOOOOOOO va de slutet av säsongen! Riktigt bra avsnitt dock, misstänkte att de skulle hända förr eller senare
Vadå säsongsavslutning?? eason 6, Episode 9: Security Briefs Original Air Date—13 September 2009 Season 6, Episode 10: Berried Alive Original Air Date—20 September 2009 Season 6, Episode 11: Scared Straight Original Air Date—27 September 2009 Season 6, Episode 12: Episode #6.12
äsch Lloyd kommer komma tillbaka till Ari som vanligt. Men kanske som agent?
Shit alltså, folk verkar inte fatta.
Vilket jävla cliffhanger avsnittet var, tummen ner.
Empire: Du kanske missuppfattade mig men jag menade alltså att slutet på avsnittet var det bästa på hela säsongen...
hehe, såg King of Comedy (där Robert DeNiro spelar Rupert Pupkin) i helgen. Kul sammanträffande. Ännu ett grymt avsnitt. Stormare var skön, nästan synd att han försvann så snabbt. Fjortisen gör mig irriterad, kan hon inte bli påkörd och dö eller nåt? Hoppas inte Lloyd försvinner ur serien även om han skulle ta jobbet.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fast man förstår ju att Lloyd ledsnar på Ari och accepterar jobberbjudandet... Men ja, hata Ashley..!! Jävla jobbig bitch asså, bring back Sloan
VAD I HELVETE FOLK ANVÄND SPOILER KNAPPEN!!!!!
och vem fan är du?
Men står det spoilers klart å tydligt i trådnamnet är det klart som korvspad att den innehåller spoilers.
hejhej
hyvni nehä är det så din raketforskare? räcker me att folk klickar på knappen så finns spoilers för dom som vill se spoilers och de som inte vill fucka upp et avsnitt kan fortfarande besöka tråden. Vad är det som är så svårt att lära sig?
och vem fan är du?
Du verkar ha väldigt svårt att lära dig att INTE gå in i tråden och läsa innan du sett avsnittet.
Haha jaha skönt, blev nojjig där
remy: Det här är en spoiler-tråd, klicka inte om du inte vill ha spoilers... det är ganska drygt att behöva markera varje inlägg för att läsa det bara för att någon enstaka person som inte kan läsa en rubrik ordentligt ska kunna sova om nätterna
verkligen, gå inte in i tråden förrän du sett senaste avsnittet. damn LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYD!
du är kär i mig.
vem ska man svara till? aja till hela packet. Jag vill fortfarande gå in och läsa om föregående avsnitt som jag redan sett.
och vem fan är du?
e det bara jag som tänkt på att det verkar vara ngn spänning mellan drama o turtle? ok de skojar alltid mkt o rått med varandra men det verkar som att lite love har försvunnit. undrar om det är ngn intrig de försöker bygga upp?
Philip haha lovar Drama är sne över att Turtle har stadig brud och han själv har ingen. Dessutom så kan det vara att Turtle inte visat tillräckligt med uppskattning för att Drama äventyrade sin karriär.Remy Du skulle ha börjat jiddra om spoilerknappen för sisådär 200 inlägg sedan, du är bra jävla sent ute. Exakt förväntade du dig av tråden du vet innehåller diskussion kring den senaste säsongens avsnitt? Att vi andra som sett avsnittet ska snällt vänta tills du behagat och se den? Stig ner på din höga häst, du verkar ha slagit huvudet i något.
Ang spänning mellan Turtle och Drama tror jag inte man ska försöka se mycket djup i serien. Den är ganska ytlig, hade det funnits spänning hade det varit mer tydligt. =) Ang spoilers; palla att nästan alla ska behöva markera varenda inlägg i tråden pga Remy. Vill du snacka Entourage utan spoilers så skapa en egen tråd och prata med dig själv.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Ja, Entourage är en ytlig, väldigt lätt serie vilket är vad som gör den så jävla härlig. Visst, det är upp och nedgångar men det är inte nåt jävla teen drama direkt... Drama och Turtle är fortfarande bra kompisar och har alltid haft en sådan typ av kontakt. Skillnaden är väl mest att man inte fått se så mycket love mellan de på senaste tiden, men man får ju inte glömma hur Johnny ställde upp för Turtle och att Turtle faktiskt visade uppskattning för det också
^^sant, men drama har varit så rå senaste avsnitten o turtle har mer eller mindre bara ätit upp det. men man ska nog inte dra för stora växlar på det. men riktigt bra avsnitt. finns det några planer på en säsong 9?
Det har inte sagts något om säsong 9 ännu, men det vore väldigt konstigt om det inte kom en nionde säsong... Entourage verkar ju inte förlorat popularitet direkt
Säsong 7 menar ni väl ändå :) och ja, de lär helt klart fortsätta med serien så länge den är populär och författarna känner att det finns mer att berätta.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.