So no more Bow Wow hehe
At the gates of Eternity...
Haha, har fan inte tänkt på att det är Bow Wow som gör rollen som Charlie! Jag har hela tiden känt igen honom men bara antagit att jag sett honom i något serieavsnitt eller liknande... har inte slagit mig att det faktiskt är Bow Wow! Fast inte så konstigt då senast jag såg honom var jag typ 12 bast och tittade på MTV ;D
Ja, han har ju vuxit upp darmed inget "Lil" haha
Lil' Bow Wow yippie yo yippie yay... Men Lil' tog han väl bort för några år sen eller så?
Pigeon : Yes han tog bort "Lil", med hans egna ord "Shit I have a moustache now..."
Så, vilka har sett dagens avsnitt då? Tyckte det var ett riktigt bra avsnitt. Bra att E stog upp mot Sloan. Dramas psyke, det bästa!
Always against the odds, one with the underdogs
Jävla tease-slut. Admin wants moar! NAOW!
Riktigt roligt avsnitt! "- I'm building his self-esteem - Lloyd go stand in the corner!" Hahaha, Ari är bäst
Moderator
2009-08-10 18:07
Jag gillade inte avsnittet så mycket. Kändes liksom inte som att det hände någonting direkt. E var ju den enda som det hände någonting för öht. Det börjar bli dags att dra upp tempot lite nu. Det har ju egentligen inte hänt så mycket den här säsongen, och det är ok typ de första fyra avsnitten, men efter det måste det ske någonting.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Ne, de hände fan inte ett piss, men roligt var det absolut!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, tycker inte det behöver hända så mycket just i Entourage. Jag nöjer mig med feel-good-känslan, vilket de levererade även i dagens avsnitt.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Håller med Caliber... Entourage är alltid bra just p.g.a. just "feel-good-känslan"... Så även om det inte händer så mycket så är serien sjukt underhållande... mycket humor och riktigt välskrivna dialoger osv... Den är bara chill helt enkelt!
Men vad fan... bara jag som tycker att E borde svalja stoltheten och bli ihop med Sloan igen? Kan man fa en battre brud? Hon fixar jobb at en, ar rik, ar poppis, ser javligt bra ut ocksa och... hon fixar trekanter at han!. Whata the bluck E!!!
hahaha word BC99... Snacka om hela paketet ;D
Fan senaste avsnittet var off the hook, roligaste på länge! :)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Mitt slutade med att E kallade sin flickvän för Sloan. Gjorde det för er med? Hon där Ashley ser ut som en fucking 14årig liten flicka. Sjukt äckligt. Han är typ 30 i serien och hon ser så liten ut. Turtle är ju bara bäst. Im going to tell him that he sucks balls. Sen när han kommer fram börjar han slicka arsle.
Jag har ingen personlighet
Ja det var slutet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Turtle borde han sagt åt Brady att han suger pung. Det hade varit mycket bättre.
Yes! Alla hatar vi Ashley! Haller med Math , hon ser ut som en typisk "Elin", 14 ar gammal, tillsammans med Moppe-Mange.
Fast "Elin 14-år" brukar ha ett huvud som passar hennes kropp. Ashley ser ut som en klubba.
Hahahah :D
"Elin", 14 ar gammal, tillsammans med Moppe-Mange hahah. fuck. jag tyckte ingenting om henne innan, men nu stör jag mig verkligen på henne
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Så jävla jobbigt för hon har typ E under trans, han gör nästan allt hon säger. =D
Va? No she doesn't hehe. Hon ar ju en rebound sa stinker om det. E ar helt passiv nar det galler henne.
Nej men liksom alla hans beslut verkar vara baserade på vad hon tycker, iallafall de senaste.
Nej det tycker jag inte... hon har bara hjälpt E att komma till samma realisation egentligen... Typ startat en diskussion där E kan bolla lite av sina egna tankar tills han inser vad han bör göra... Hon har snarare ställt rätt frågor än pushat honom till hennes åsikter
vilken dag kommer nästa avsnitt?
Pigeon : Exakt. Tyvarr kanns det forutsagbart som fan, vet att hon inte kommer bli E's slutgiltiga val, hur mycket hon anda verkar fortjust i E, sa kommer han komma back to his senses och inse att hon ar inget for honom. Alternativt att hon kommer dra for att han uppenbarligen inte kommit over Sloan. Plus jag tror E vill bevisa for sig och grabbarna att han kan vara lite "player". Alla som vill se E och Sloan tillsammans igen, rack upp en hand! *Stracker upp en hand!*
*Sträcker upp en hand* :) Tror han även känner lite som Turtle (vilket iofs är ganska uppenbart sedan tidigare avsnitt) - d.v.s. att han är trött på att rida på Vince's coat tails och vill känna att han kan göra något på egen hand. Därför får han intrycket av att Sloan typ ser ner på honom när det gäller jobbet osv... Han har ju egentligen inte någon anledning att känna som han gör men han gör det ändå... Tror det beror på att hans första klient som inte var Vince failade och han lade ner sin verksamhet osv... Han är lite osäker mest p.g.a. det antar jag
Pigeon : Haller med dig helt och hallet. Han har egentligen inte nagon anledning att kanna som han gor, precis som du sager, i alla fall inte langre. Men han ar lite extra defensiv i och med att han kommit det i underlaget fran borjan att folk ser han lite som en one trick pony (i och med att han hittills bara fixat in Vince i grejer). Sa for folk var han hela tiden "Pizza Boy" killen, Vince's bitch och sen ocksa att Charlies karriar inte gick sa bra, vilket gor att han sjalv kanske da och da anstranger sig for mycket att bevisa att han ar sjalvstandig. Vi far se om hur det blir med erbjudandet han fick. Fortfarande korkat av han att tacka nej till det hehe
Jo, han envishet stod ju verkligen i vägen när det kom till jobberbjudandet... tror han dock tar det -> det går bra för honom -> han kan rättfärdiga sig själv -> han har sex med Sloan -> Sloan dör -> E blir deprimerad och sparkad -> E får jobb som Manager för en Pizzeria i New York
Hahahaha, ska bli spannande att se :P
måndag morgon Tack! bara några timmar kvar alltså :)
*Väntar med spänning* (no homo)
BC99: Får se om det håller lika bra som mina tidigare gissningar! ;D Nu är det bara runt 10 timmar kvar tills avsnitt 06 ;D wiihoo Sjukt att halva säsongen redan sänts efter det dock :(
Pigeon : Entourage ar visuellt crack! Det ar just det som ar nackdelen med Entourage, att man bara vill ha mer for varje avsnitt man ser :(
Pigeon: Entourage ar visuellt crack! Det ar just det som ar nackdelen med Entourage, att man bara vill ha mer for varje avsnitt man ser :( Verkligen!
Jag är lika hooked som jag var på Oz.
damn sloan.. what a girl!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
BC99: Jag vet! Varje gång ett avsnitt tar slut så känns det som det precis har börjat då tiden bara flyger iväg! Så jävla härlig serie, man mår så sinnessjukt bra av att se den!
Just det som ar sa ballt med serien. Kanns som om Vince, Turtle, Ari, E och Drama ar ens polare :) Varje gang det gar bra for dem, sa blir man sa javla glad! :D
Sjysst avsnitt! Ska bli spännande att se vad som händer med Drama nu. Tack och lov att Ashley är ute ur leken iaf. Jag tror att det möjligtvis kommer ut att han chefen (kommer inte ihåg hans namn nu) ligger med alla skådespelare... Även om det är hollywood så kan det förmodligen leda till stämningar osv så det leder till att han förlorar jobbet. Drama blir därmed kvar i serien och chefsnubben håller sig borta från Jamie. Sen får Turtle reda på alltihopa och kissar på chefsnubbens skor.
Vore nice om man kunde få slippa följa E och hans kärlekstrassel och toffelfasoner. Jag vill inte heller se mer av den jävla luffaren som är otrogen på Ari's kontor. Mer bilar och brudar och kändisfester :)
Fan vad nice avsnitt som vanligt! Undrar verkligen vad som kommer hända med Drama, bad move :)
Fan va nice att de spelade Going Steady av Death From Above 1979 när Drama flippade haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Yes! Som forutspatt sa forsvann "Elin" ur bilden! Tror inte Drama kommer fa behalla jobbet, det kommer ju inte handa nagot for hans del om han bara fortsatter med 5 Towns.Spoiler Tyvarr sa star det ocksa pa IMDB att nasta avsnitt heter "No More Drama". Forovrigt helt ratt av Drama att sta upp for Turtle, men han borde ju veta att Jamie inte ar nagon floosie som hoppar i sang med sliskiga direktorer/presidenter for diverse filmbolag. Tycker det borde handa lite grejer pa Vince sida nu. Snuben har haft en minimal roll de senaste avsnitten. Balansen maste aterstallas haha :)
Gillade avsnittet som alltid, levererar fan alltid med kvalite
@BC99: Det är sant, men grejen är att om Drama förlorar jobbet så blir det väldigt svårt för honom att få ett nytt gig... detta var ju mer eller mindre hans andra chans och nu har han blivit stämplad med rollen i 5 Towns. Alltså, om man går efter riktiga livet så är det ju grymt svårt för skådespelare som gjort en TV-serie ett antal säsonger att få en ny roll i något annat. Hur ofta ser man någon skådis från The OC i film/TV t.ex.? Så det är möjligt att Drama förlorar jobbet så de kan fortsätta bygga på hans karriär, men det skulle lika väl kunna vara tvärtom - De vill låta han vara kvar på en populär TV-serie då det mer eller mindre hans peak i karriären... 'No more Drama' kan ju även betyda just det att allt löser sig, förmodligen inte, men möjligheten finns där. Kan tillägga att jag tror också att Drama faktiskt förlorar jobbet, men de skulle kunna gå åt andra hållet också! Ska bli intressant att se hur det går för E nu på nya jobbet. Rising star eller en i mängden?
Moderator
2009-08-18 10:53
Forovrigt helt ratt av Drama att sta upp for Turtle, men han borde ju veta att Jamie inte ar nagon floosie som hoppar i sang med sliskiga direktorer/presidenter for diverse filmbolag. Som Drama själv sa: She jerked Turtle on a plane.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick