Moderator
2009-10-05 14:08
Haha så jävla grymt när Ari kommer in och skjuter paintball på folk! Gotta love that shit. Men riktigt synd om Turtle, Jamie är ett as. Och han som avstod lite nice ass för hennes skull. Halvlam säsongsavslutning, men ändå helt ok. Fint att E förlovade sig med Sloan. Han behöver en snygg fru vid sin sida om han ska ta sig till Aris plats. Kanske en unge i någon säsong framöver? Hoppas man får se bröllopet också, med tillhörande svensexa innan.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
De här med Turtle o Jamie e ju mest för att hon inte kommer vara med i fortsättningen säkert. Jäkligt fett sista avsnitt endå men den gav man inte sån jävla känsla av cliffhanger precis, om en vecka kommer de endå kännas jäkligt tomt hehe o då börjar abstinensen titta fram =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Skitbra säsongsavslutning i min mening! Skönt med ett dubbelavsnitt mer eller mindre :) Tyckte Jamie/Turtle-grejen var bra gjord... tror hon kommer bli för Turtle som Sloan var för E. Soft att de förlovade sig också och kul som fan för Drama! Men Ari var så jävla skön i det här avsnittet! Rakt igenom :D Kul för Lloyd också :)
Fan fan fan,det är redan slut! Längtar tills s7. Kommer bli svårt utan entourage ett tag framöver. Fan vad ari är härlig,måste testas göra någon gång på jobbet.
Meep meep
Kan bara hålla med... kommer sakna entourage det kommande året, men det gör s7 that much sweeter dock :)
Fuck Entourage. De gör mesen E till nån slags dvärg-pimp och kastrerar my boy Turtle, ska det här föreställa karaktärsutveckling eller nåt?
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Gillade avsnittet som vanligt, peppt som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När kommer s7?
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
var det sista avsnittet :(?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zoom-Zoom: Om man ska gå efter tidigare säsonger så bör den starta någon gång nästa sommar
Moderator
2009-10-05 23:53
Underbart avsnitt. så mycket klockrena saker. fan jag gillar när det är sådär feelgood. det går liksom bra, tja kanske inte för turtle men han får hänga i Italien med grabbarna. Matt Damons utbrott i slutet, priceless.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag fick känslan av att de inte kommer att komma några fler avsnitt.. Är det bekräftat att det kommer en till säsong?
Fan jag har alltid hatat Matt Damon... Och nu gör jag det ännu mer.
Alltså i början när Matt Damon dök upp och började glänsa med hur mycket han bryr sig fattiga hungriga barn och tjatade på att Vince skulle donera pengar till välgörenhet så mådde jag nästan illa. Tänkte typ " åh vad kul med ännu en smörig kändis-cameo där serieskaparna suger av kändisen i ett par minuter och han/hon framställs som en helt otroligt supercool och fantastisk människa utan att det ens bidrar med nåt vettigt till avsnittet." Men det blev lite småroligt på slutet ändå. Och jag får erkänna att när Drama sa "He Jason Bourne'd me!" så skrattade jag en del. Fast det var kanske mer Dramas alltid fantastiska delivery som bidrog till det komiska och inte Matt Damon. Det hade dock inte varit lika roligt om inte Matt Damon var på andra linjen.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Matt Damon var ju sinnessjukt rolig! Speciellt i slutet :D @Syer: Det var sista avsnittet för säsongen. Med tanke på att serien fortfarande har grymma tittarsiffror och väldigt kritikerrosad så finns det ingen anledning att tro att det inte blir en säsong 7. :)
Jag har sjukt svårt för Matt Damon. Det hela började när Team America kom. Varje gång jag ser Matt så hörs det "MATT DAMON" i mitt huvud :D För mig kommer han alltid vara ett jävla retard.
Fan, visade dom något efter creditsen eller? Antar att det var detta? Tror att jag missade den scenen när jag kollade på serien.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Hahah om det där var for real så e Damon en fucking retard asså! Riktig jävla scumbag va.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Här är den långa versionen som visades på HBO Demand. Den korta versionen rullade dem efter creditsen av säsongsavslutningen. Så nej, det är inte på riktigt. Damon har gjort liknande grejer förut på jimmy kimmel show osv.
Ok, jag tror Entourage can call it a wrap. Hur mycket mer av den har serien finns det att hamta? Jag alskar den har serien! Verkligen, men detta kan mycket val vara den forsta gangen jag tyckt att det borjat bli forutsagbart. Big up av E att antligen ta sig i kragen med Sloan, helt klart vart en applad (aven om jag sag det komma miles away).Vince har mognat han ocksa lite. Aven om det ar lite av samma samma for han. Knullar random chicks, smokes weed, wanna party his head off. Inget Melrose Place for Drama , men han fick en annan roll. Saw that one coming too. Sa det enda som forvanade mig lite var Turtles drama. Men som nagon annan redan papekat tidigare i traden, sa ar det nog en "utskrivning" av henne ur serien.
At the gates of Eternity...
BC99: Tror Drama, Turtle och Lloyd får lite mer plats nästa säsong, ungefär som E den här säsongen... sen möjligtvis en till säsong för att knyta ihop allt en gång för alla
Call it a wrap? Hur skulle det vara med ett avsnitt där alla går på oscarsgalan? Känns nästan som ett måste-avsnitt. Och ja, jag menar att Vince borde bli oscarsnominerad. Så iaf en säsong till tack.
Dieallot : Ojaa, som jag och Pigeon diskuterat tidigare sa vore det ju hojden och formodligen the wrap for serien, att Vince far en Oscar. Men det kanns som det bara kan goras en sasong till innan allt upprepar sig igen. Ari har formodligen natt sin ultimata hojd. Eric har natt en ny personlig hojd (bade karriarsmassigt och privat), Drama har antligen fatt "recognition" inte genom att fa en roll utan att fa ett erkannande att han ar en duktig skadespelare. Och Lloyd finally became an "asian" :) Sa det ar val bara Turtle och Vince som vantar sen ar val cirkeln sluten. :(
BC99: Håller faktiskt med dig till fullo. Men med tanke på hur bra det fortfarande går för Entourage (HBO har förövrigt redan annonserat en säsong 7, men nej, inga airdates) så kommer de förmodligen fortsätta serien tills den slutar bli populär. HBO är väl bland de få kanaler som faktiskt behandlar sina juveler med ära men man ska aldrig säga aldrig, tyvärr.
Njaa, de har vissa exempel faktiskt. Sopranos hade ju stadiga siffror och kvalitativa avsnitt och de la ner efter 6 sasonger. Samma galler Sex and The City. The Wire och Six Feet Under som vardera bara varade 5 sasonger.
när matt damon grinar efter creditsen asså, så jävla roligt!
du är kär i mig.
Haha hade missat att Damon får utbrott efter end creditsen. Skoj skoj! Men alltså.. Har Damon rykte om sig att vara weird eller varför tas han egentligen in i Entourage för att spela sig själv i douchebag-form? Kanske bara som en kul grej men fick lite aningar om att det var för att skämta med hans image..
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
han gör ju mycket sånt här, lite samma i jimmy kimmel också
du är kär i mig.
HBO är väl bland de få kanaler som faktiskt behandlar sina juveler med ära men man ska aldrig säga aldrig, tyvärr. Tycker inte man behandlar en serie med ära om man kör den i botten för att den funkar bra? Tusen gånger bättre att lägga av när serien är på topp som Seinfeld eller Sopranos, för då lever den vidare i evigheter. Entourage, serien där det inte händer ett skit på en halvtimme varje vecka!
ofta det inte händer något jämför med seinfeld:p
du är kär i mig.
Svensson händer ju inte ett skit. har du sett seinfeld vet du att manusen är geniala
@shyffert: Jag kanske formulerade mig dåligt men det var ju just det jag syftade på. Att HBO är en kanal som faktiskt avslutar sina serier när de bör avslutas och inte när tittarna försvinner. Om man tycker att det ligger något positivt i att mjölka en serie för att tjäna mera pengar så har man ju något seriöst mentalt fel.
Företagen ser ju självklart vinning i den, men antar att du förstod att jag syftade på en tittares perspektiv.
händer bra mkt mer än i serier som sex and the city osv. och det "händer" ju ingenting i seinfeld heller, knappt i någon komediserie, men det är inte heller tanken med dom.
du är kär i mig.
Det brukade hända en jävla massa när Billy Walsh var med. Hoppas min favoritkaraktär gör en comeback i nästa säsong :)
^^walsh hatade jag stundtals, kändes ett tag som för mkt parodier på stereotyper imo. hade velat se en säsong till av entourage med fler avsnitt men att de avslutar och knyter ihop säcken. klart det kommer blir tråkigt utan ent men som flera skrivit, hellre att de avslutar på topp än att man slutar se på det för att kvaliteten e för dålig.
Walsh ar ju fardigspelad. Han fick for mycket artistisk frihet med ett manus som Ari och E redan fran borjan inte diggade sarskilt mycket. For att inte namna hans psycho tendenser och att han beefade med E. Tror inte Vince & Co har nagot storre fortroende for han nagot mer. Men man vet aldrig med Entourage :)