ja, vet inte alls var jag fick säsong 9 ifrån ahaha
haha...det va jag som skrev fel! säsong 7 givetvis!
3e säsongen var väl i 3 delar, så ni har lite rätt iaf? ;D
du är kär i mig.
har inget emot säsong 9 innebär ju ytterligare 3 säsonger :)
Nah, tror inte det ar nagot speciellt mellan Drama och Turtle. De ar vanner, de skojar, de har sig, de brakar ibland, men ar alltid tighta :) Som syskon. Och som redan tidigare namnt, sa uppskattade Turtle verkligen hur Johnny stod upp for han och Jamie. "Elin" kan ga och do! Tycker synd om hon som spelar henne dock hehe, fan vad folk maste hata henne. Och sjalvklart, vilken film/serie hon nu an kommer vad med i sa kommer hon forbli "Elin" i mina ogon. Far se hur det blir med Lloyd. Hur mycket jag an vill tro att Adam bara gav Lloyd erbjudandet om ett battre jobb, bara for att piss off Ari, sa kanske han faktiskt kommer fa ett jobb som agent?
At the gates of Eternity...
och sno vince ifrån ari! och då ere ari som kör in sin bil i sitt hem och dödar sin son!
du är kär i mig.
Vem är Elin?
Walking the street of dreams
Ashley. Vi kallar henne för Elin. Elin och Moppe-Mange.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aha, ja, hon är creepy som fan..
Walking the street of dreams
Börjar det inte kännas som saker och ting upprepas från tidigare säsonger?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ERIC YOUR THE MAN!
Vem gör slut på en restaurang?
vad spelar det för roll vart?
Ja det var fett tungt slut på det här avsnittet! Eric is the man Så fett när han sa "You claim you're not crazy but all signs points towards the opposite"
Sjukt tråkigt avsnitt enligt mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tuuurtlee who are you ? .. im turtle
Survival of the fitest only the strong survive.
who are you ? .. im turtle Riktigt bra!!!! jävla najs gjort av eric också. stackars törtel i slutet bara =(
gillade scenen när drama gick in till ari och krävde ärlighet, det var riktigt tungt!
du är kär i mig.
Vem gör slut på en restaurang? Neej, smart drag av Eric att göra slut där. En oförutsägbar psychobitch som ashley måste man göra slut med i ett public place så hon inte kan göra nåt galet, vem vet vad hon är kapabel till? Ögonvittnen överallt iaf så det är ganska safe. De satt dessutom mitt i restaurangen.
"E" vet vad han håller på med!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Var jag ensam om att tro att Ashley typ skulle komma jagandes med en kniv i handen typ? ;D
Vi får nog byta namn på fjortis-elin till psyko-elin. Något kommer hända i dom kommande avsnitten.
Can't break necks in boxes
Haha jo med tanke på hennes mentala instabilitet så var det nog ett smart drag att dumpa henne på restaurangen. Hur många här tror att att Ashley kommer stalka Eric nu?
Latinaa: Tanken har definitivt slagit mig, men jag tror inte det trots allt. Efter att ha sett scenen igen så slutar det med att hon ser väldigt pissed ut och inte direkt fylld av längtan/desperation. Möjligheten finns där, men jag tvekar på det. Det är ju bara två avsnitt kvar så jag tror det ville bli av med henne så E kan hooka med Sloan i början av nästan säsong eller i slutet på den här. Återstår att se helt enkelt. Ska förövrigt bli kul att se om alla säsonger när den här är slut. Den här säsongen har varit väldigt annorlunda, men man har vant sig vid det så ska bli kul att komma tillbaka till classic entourage ;P
hahaha gillar hur ni analyserar scener och gör kalkyler över troliga framtida scenarios.
Vi diskuterar ju bara serien... Vad vore det för poäng med en tråd annars?
Så vad kommer hända mellan Turtle och Jamie nu då? om hon nu försvinner från serien kommer dom brudarna på hans skola verkligen jaga honom!
yeah well... he's turtle! jag tror dom gör en drama och börjar med long-distance fast det går åt helvete när turtle inte kan motså college-brudarna :)
du är kär i mig.
Skulle va grymt om de på något sätt får Vince att spela en roll i samma film då blire ju så att Turtle har en övervakare där borta? =) Vilda spekulationer hehe.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
det var ju inte en film, det var ju en serie...
du är kär i mig.
Oh snap, okej då rann min idé ner i sanden.
Hon kommer be Turtle flytta med henne dit :p Can go both ways, dock iom att Turtle har skola och sina polare i Hollywood är det lite svårt och tro att han gittar.
Eller så drar hon, turtle stannar, Jamie är inte med i nästa säsong... Turtle hjärtekrossad men har skaffat lite fame och rep och hookar brudar höger och vänster tillsammans med Vinnie
Bruden i college verkar vara smått starfucker. Blev lite väl uppenbart med när Vince kom och hämtade Turtle "Is THAT Vince?" "yeah" "WHO are YOU?"
Vem är inte starfucker i LA? :P
Ahh Turtle skaffar sig en ny skön brud! kolla bara på hans college, alla vill ha honom!
TUUNGT avsnitt! Verkar som att det blir en riiiiktigt bra säsongsfinal nästa vecka! :)
är det någon som har hittat dagens avsnitt?
Fuck me :D hahaha tyngsta avsnittet denna säsongen no question about it. Gotta love ari asså, haha har börjat skita i hur synd det är om lloyd nästan men fan va fett om de köper upp skiten nu! Fucked de där med drama o turtle annars, jäkligt tråkigt för turtle iallafall.
varför skulle vince gå bort i 4 månader?
De bästa scenerna någonsin inspelade är alla scener när Ari stormar folks kontor. Han är alltid så jävla stolt, har sin gangsta lean on, och går alltid därifrån med hakan högt. Så jävla bäst!
Ali: han ska väl spela in den där bilfilmen?
precis om enzo ferarri. tyckte avsnittet var bra, lite deppig att det bara e ett avsnitt kvar o jävla väntan till nästa säsong. kan de inte smälla på o köra dubbelavsnitt sista i alla fall.
Trodde att den hade premiär i början av säsongen. Händer så lite för Vince nuförtiden.
ali0418: Hela poängen är ju att det händer väldigt mycket för Vince men vi följer inte hans karriär den här säsongen. I början av säsongen hade Great Gatsby premiär I övrigt så tycker jag att mina gissningar/antaganden i början av säsongen faktiskt var ganska bra... :)
mabanda: Varför tycker du den är den sämsta? Tycker den har varit grymt bra... var väldigt välkommet med lite re-vamp av serien
Riktigt bra avsnitt, riktigt roligt
mabanda: Vad tycker du om att Vince är superstjärna igen? E får ett skitbra riktigt, managerjobb? Turtle börjar college och skaffar seriös flickvän? Dramas problem? Lloyd/Ari dealen & beefen? Har ju hänt mer den här säsongen än någon tidigare säsong i min mening... Men det har fokuserat på andra karaktärer än Vince vilket jag tycker har varit riktigt bra!
Pigeon, du har rätt. Och nu när de har förstärkt rollerna för de andra karaktärerna så kan jag bara inte vänta på hur bra säsong 7 kommer att bli, får bara hoppas på att författarna tänker större nu och spelar in fler delar. 12 delar känns inte tillräckligt för en 20-30minuters serie. 14+ ska de vara. Hur som helst, skit synd om Lloyd blir sparkad om Ari tar över Terrances agentur. Lloyd är lätt min favorit efter Ari och Drama självklart.
ali0418: Håller med... Även fast det har varit kul att följa de som en grupp så är det väldigt kul att se karaktärerna individuellt nu... Vince har ju lyckats nu, visst kan det bli en del upp och nedgångar men inte på samma nivå som förut (hade varit jävligt tråkigt att följa i så fall ändå)
Synd om Turtle asså :( Tyckte om Ari i detta avsnitt som fan :)