I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Entourage s06 [Spoilers]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-07-27 13:09
haha underbart avsnitt, gillar vilket håll serien går emot.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-27 14:13
älskar verkligen nya säsongen. dåliga ferraris liksom :P njuter bara av scenen på racetracken.

och "Well then maybe you'e a racist" är fan årets!
du är kär i mig.

2009-07-27 15:46
haha 50 up in this!
Survival of the fitest only the strong survive.
Moderator

2009-07-27 17:32
Jag satt och sken av lycka och förväntan när E stormade kontoret Aristyle. Skitgrym entré och sen visas det att han inte alls var så självsäker och rutinerad som han ville visa. Asgrymt!

Fast Turtle hade gärna fått börja med något annat än Limhoes. Något seriöst inom hiphop hade varit jävligt nice om han hade fått till.
Jävligt kul för övrigt med omslaget. "She's dating HIM?!" :D

Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2009-07-27 21:44
"Then I would call racism. And I would yell for all the year; you're really gonna fire my poor black client off the show he CREATED!? I'm calling the NAACP, the Reverend Al Sharpton and the ghost of my man - MALCOLM X!"

Hahah, en arg Ari Gold i telefon är fan priceless alltså!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2009-07-27 22:25
Fuck Curtis, hur vågar han dissa my man Turtle?

Skönt avsnitt. Lite cheesy och förutsägbart på sina ställen, men skulle inte ha det på nåt annat sätt. Alla var på topp.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-07-27 23:20
Tycker att Turtle är gullig med sin tjej. Typ The underdog får sig nått nöje oxå. Och inte bara hänga efter hela tiden. Men verkar som det kommer ta slut mellan dom två. Just a feeling.
Men Ari is gold.. han e så skön.
Jag har ingen personlighet
Poet

2009-07-27 23:41
Pigeon: Kan inte gora nagot an att halla med dig. Sa jag antar att vi far satta oss tillbaks och se vad som kommer handa.

Forstod jag det ratt att Drama kommer alltsa betala Turtles studiekostnader, som fodelsedagspresent?
At the gates of Eternity...

2009-07-28 00:32
Ja sa han inte 1292 dollar?
Han hade ju ett tal om att han trodde det skulle gå på 200.000 dollar.
Typ dom andra köpte en bil för 240 000 dollar.
Han ville spela givmild.

2009-07-28 00:51
ja han visste ju att det bara gick på 1292 :P och jag tror inte det tar slut mellan jamie och turtle iförsta taget med tanke på att dom dejtar på riktigt med...
du är kär i mig.
Poet

2009-07-28 03:06
Math: Ok, da forstod jag det ratt hehe.

Svensson: Haha bara for att dem ar tillsammans i verkligheten betyder det inte att det lar fortsatta sa i serien. Fast jag tror som Pigeon forklarat, da E kommer ta mer rampljus i den har sasongen, sa ar det bara naturligt att Turtle ar lite MIA da och da. Jag kan se det framfor mig redan.

-Where's Turtle?

-With Jamie ... again.

2009-07-28 07:58
Tror oxå E får mer ljus, Vince är med sina filmer, "Brooo" glömde va han heter vince brosha. som alltid säger: sorry brooooo hahaha. har sin tv thing. Turtle med sin brud/skolan.

Varför är den bara 25 min lång? Förstår inte det roliga i det hela faktiskt.
Poet

2009-07-28 08:37
Johnny "Drama" Chase! Drama ar ju fan bast!

2009-07-28 11:50
BC99, jo jag tror faktiskt det betyder det, kan iofs vara för att jag hörde en intervju med jamie där dom pratade om deras förhållande i och utanför serien och det lät definitivt som långvarigt i serien. hur många avsnitt har dom spelat in?
du är kär i mig.
Poet

2009-07-28 16:29
8 avsnitt den har sasongen. Vilket jag stor mig, da alla andra sasongen var antingen 12 eller 20, med undantag for forsta sasongen.
Moderator

2009-07-28 16:31
Bara åtta? Vafan då hinner man ju knappt komma in i serien ju!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2009-07-28 17:04
Eller hur? Jag forstar att forsta sasongen var 8 avsnitt, dem vill ju testa och se vilken respons dem far osv. Men nu nar det redan ar en etablerad serie och dem har en hardcore fanbase, give a niggah a break!

2009-07-28 17:22
Jag hoppas ni har fel om att E kommer få mycket plats. Av de fyra kompisarna, Ari och Lloyd är han den absolut tråkigaste. Han var dock rolig i senaste avsnittet när han rusade in på kontoret.

Hoppas Turtle och Drama får en spinoff..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2009-07-28 18:05
neeeeeeeej E är neiz
du är kär i mig.

2009-07-29 08:05
Tolv avsnitt står det på imdb iaf. Dom brukar har koll.

Poet

2009-07-29 17:54
Det dar var bra nyheter! :D
Moderator

2009-08-03 16:33
Någon som sett dagens avsnitt än? Jag längtar hem så jag kan njuta av himlen i 20 minuter.

2009-08-03 16:44
sköööönt avsnitt :) drama e kung!
Survival of the fitest only the strong survive.

2009-08-03 18:30
Halvbra avsnitt, hände inte så mycket i min mening...

tyckte det var jävligt tråkigt att E lade ner sitt företag... Kul att man får se så mycket från Turtle iaf!

Men ja, hände inte så mycket, bara fortsatte i samma spår som tidigare...

Hade dock hellre sett att Entourage körde 1 timmes avsnitt och säsongerna var hälften så långa... Varje gång man sett klart ett avsnitt känns det som man slutar mitt i typ, de går så fort ;D

2009-08-03 20:06
Är det måndag idag? Shiiie :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-08-03 21:28
Hahahah
-Hey, how come you're not on this Facebook thing?
-Uuh, beacuse i'm an adult.

KLockrent :D
Skönaste slutet på avsnittet också, äkta Entourage-feelgood-moment.

2009-08-03 22:35
"To little people - who dream of doing big things!" ;D
Även om det kanske inte var så mycket substans i avsnittet var det lagom soft och skönt feelgood, precis som alltid med Entourage. Jag älskar den här serien så mycket att jag kan nog aldrig tycka att ett avsnitt är dåligt..

2009-08-04 01:43
Gillade avsnittet, små segt men bra.
Poet

2009-08-04 02:19
Haller med att det inte var det fetaste Entourage avsnittet, men a andra sidan sa knacker mediokra Entourage avsnitt dem flesta andra shower.

2009-08-04 07:49
Ja, Entourage är ALLTID underhållande, det är det som egentligen gör serien så bra... Men finns inte så mycket att diskutera när det gäller det här avsnittet... Fokusen låg ju på Andrew Klein och Lizzie (och då även Ari, by extension), men jag tror inte jag är den enda som inte bryr mig ett skit om Andrew och därför i sin tur inte bryr mig ett skit om den storylinen ö.h.t.
Moderator

2009-08-04 11:36
Jag trodde alkohol skulle vara problemet med Andrew när han kom in i serien. När de har sin första lunch efter många år reagerar Ari på att de ska dricka alkohol. Nu har Lloyd reagerat på att Ari och Andrew drack på kontoret. Och jag tror det har varit något fler sådant tillfälle också.
Nu verkar han ju kunna balla ur på alla möjliga sätt.
Men det kan bli intressant, lite problem på firman för Ari. Den har väl annars flutit på rätt bra sen Miller/Gold?
Poet

2009-08-04 16:22
Pigeon: Forstar att du finner Andrew Klein historien trakig, men allt ar bundet till grabbarna. Varenda steg Andrew tar paverkar ju Ari. Och nu i det har fallet...
Spoiler

...sa hade ju Andrew sagt till sin fru att det var Ari som inspirerade honom att lamna henne. Och alla vet vi vad Ari tycker om nar saker och ting fuckas for honom at home.

2009-08-04 16:25
Jo, det är sant... Som jag nämnde tidigare så påverkar ju Andrew Kleins misstag Ari, men jag tycker fortfarande den känns ointressant, alltså blir det lite smått drygt att följa det även om det går över till mer intressanta karaktärer...

David Schwimmer var förövrigt sjukt rolig i senaste avsnittet :D
Poet

2009-08-05 02:31
Kanns som om David Schwimmer och Ross ar samma person hehe. Lika nordiga och "neurotic".

2009-08-05 08:53
Ja verkligen! Det var samma sak när han var med i 30 Rock, även om han var lite knäpp i den serien så var det fortfarande samma karaktär kändes det som

2009-08-05 09:08
Det håller jag inte helt med om. Som Captain Sobel i Band Of Brothers överaskar Schwimmer verkligen med att vara sjukt seriös och en helt annorlunda typ av karaktär. Grym rolltolkning! Visst, det är ju en väldigt seriös serie men ändå - förutom att Sobel är lite stressad av sig så tycker jag annars att man inte ser ett uns av hans vanliga repetoar.

2009-08-05 13:25
Ari : I want you to keep an eye on Andrew Klein.
Lloyd : Keep my eyes on him how?
Ari : Pretend he's Zach Efrons ballsack.

haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2009-08-05 17:29
Steal: Jag menade inte att han inte kan spela andra roller/karaktarer. Mera att David Schwimmer/Ross Geller ar typ samma person... fast med svordomar hehe

2009-08-05 18:35
Men det är inte så konstigt egentligen, spelar man samma karaktär i 10 år så blir karaktären nog garanterat en blandning med sin riktiga karaktär...
Producent

2009-08-05 19:10
vote Ari gold for president =D hehehe
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2009-08-05 20:10
BC99: Ah okej. Jo det stämmer säkert hehe. Sjukt överspänd snubbe!

2009-08-06 07:56
Eh gillar inte andrew så mycket. Han e smuts. Men han kommer nog få de av Ari. Ari gold aint the man you wanna mess with! Kan hända nått spännande faktiskt där.

Tycker inte om hon bruden E håller på med heller, vill hellre att han ska jaga sloan elle va hon hette. Kanske bara för ja gillar drama serier haha. Meesigt ja vet.

Vill att det ska hända något mer med Turtle, vet inte vad men något saknas.

2009-08-06 08:43
Jag stör mig som fan på Ashley för att hon är så jääävla ful.

2009-08-06 09:43
Ja, Ashley ser konstig ut (stort huvud, whaaaat up?) och är väldigt jobbig. Har dock väldigt stora förhoppningar om denna säsong. Efter fyra avsnitt är den riktigt bra i alla fall.
Always against the odds, one with the underdogs
Poet

2009-08-06 17:23
Pigeon: Sant dar! Eller sa ar det inte David Schwimmer som ar Ross, utan tvartom hehe.

Och word pa Ashley! Extremt jobbig javla fjortis! Hon ser ut att vara Olsens-tvillingarnas kusin eller nagot!

Spoiler
Forresten... nu nar E la ner sin verksamhet, droppade han Charlie ocksa da? Vet ju att Charlies show inte gick sarskilt bra och E har val bara tva klienter typ? Vince och Charlie?

2009-08-06 19:31
gick ju åt helvete för charlie i förra avsnittet...
du är kär i mig.
Poet

2009-08-06 20:08
Jo det vet jag, men det betyder inte att det ar over.

2009-08-06 22:37
E nämnde väl i slutet av förra avsnittet att han sparkade Charlie? Jag tror de hamnade lite i skuggan då det var mer i kontexten av hela avsnittet och nämndes snabbt precis i slutet... Alltså, när han pratade med Ashley så erkände han ju faktiskt att han tyckte Charlie sög...

Tycker det var riktigt synd dock, hade varit jävla kul att följa E och uppbyggandet av The Murphy Group... Skulle vara jävligt fett om Ashley kom på honom när han satte på sin sekreterare :D (Yes jag tycker heller inte om Ashley)
Poet

2009-08-06 23:21
Whaaat? Jag har fan missat det helt att Charlie blev booted ?! Var det i slutet nar dem snackade om Turtles fodelsedag eller?

2009-08-06 23:36
Ja, exakt, han sa till Vince om jag inte minns fel "Yeah, I had to fire Charlie" eller något liknande... Får kolla det igen sen och se om jag minns rätt dock