Niki och jessica bytte juh platser, nu sitter niki i spegelvärlden ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Japps, väldigt bra avsnitt och jag tror nog att han klarar gevärskottet om det ens var det som sköts.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
what about new york nuclear attack? vem fan ligger bakom
chase the clouds away
iaf i slutet när han kom där, sa tjejen åt henne att sova så gjorde han det? har hon nån egenskap? Du sa det själv, en övernaturlig övertalningsförmåga. Inte skulle jag få för mig att säga till en fientligt sinnad seriemördare som kan flyga att somna in bara så där om jag inte trodde att det fanns goda skäl att tro att han skulle göra det. Det mesta pekade väl i den riktningen redan när Claires far insisterade på att hon skulle be målaren ta en sil och han omedelbart gav med sig efter lite viskningar i örat och efter ovan nämnd scen med Sylar så borde det väl inte behöva finnas några tvivel om att hon har en förmåga eller ungefär vad den går ut på.
Det är ju förövrigt förståss därför som Claires far räddat henne från gatan och tagit med henne i sitt stall. För det var väl ungefär det han hade gjort? Hon hade väl varit knarkare också?
Edens kraft är nog den mäktigaste kraften man kan ha.. Tänk er att kunna övertala vem som helst om vad som helst
sjukt värde serie men jag tycker det är dags att nån dör, alltså en av karaktärerna man följt nu i 8 avsnitt, för att spicea upp det lite!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
norado Nu sa du nåt. Den kraften har ju Reverend Jesse Custer i "Preacher". Där kallas det "Word of God".
afromonshora Redan i nionde avsnittet? Om någon av huvudkaraktärerna dör i nionde avsnittet, så är det ju snudd på plagiat. I nionde avsnittet av Angel dog Doyle, har jag för mig. It's been done.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lost eller Heoroes för er? För mig är det Heroes!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Heroes...även om jag ser båda.
Legion=sötast
Heroes!
Wordlife no doubt baby
Snart är det dags för nyyyyytt Vad tror ni händer?
Love Music And Dance
jag tror Zach är bög
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Man lär väll få reda på mer om Hiro och antagligen mer om nicky...antagligen får man veta om ljudet man hörde i slutet var ett skott eller inte.
Legion=sötast
varför finns det inga snygga killar i heroes det är ju lite trist.. eller är det meningen att han med måsvingarna (frisyr) ska vara snygg
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Han som härmar förmågor är ganska snygg. Han var iofs snyggare i Gilmore Girls än han är i den här serien.
TACK!!! Det är Gilmore Girls han är med i!! Kännt igen honom som fan men inte kunnat placera honom!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Det var så lite så. Jag vill minnas att jag själv hade svårt att placera honom när han först dök upp i rutan. Han ser ju lite annorlunda ut.
nice att se att folk kollar på denna grymma serie, jag är helt fast : ) Tror som någon sa tidigare att han som är radioaktiv är bomben. Sylar kommer förmodligen att försöka spränga honom med telepati. Funderar lite på han mörka killen som är med Mr. Bennet och tillfångatog snuten osv. Vem är det? Han verkar ju pretty powerful också. Skulle inte bli förvånad om Bennet har några krafter han med...
Iceberg - jag tror iallafall att Zach är bög..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag tror han är kär i Claire Precis som jag :)
Love Music And Dance
haha, jag tror han är kär i emo-boy.. precis som poivo :)
Klart fan att Zach gillar killar.
Snart är det dags! i waaaants it! Sluta snacka om Zachs sexualvanor nu! Btw så kan väll sylar TELEKENESI (stavning?) inte telepati, han kan flytta saker med tankar, inte styra/höra andras.
Legion=sötast
Precis.
Jg tror att han kan bara mera än så... han äter väll typ upp hjärnorna på dem som han dödar och får deras skills
Love Music And Dance
Men vad är det för kraft "The Haitian" har, egentligen? Vi har sett att han kan blockera telepati och rensa folks minnen. Frågan är om han kan nåt mer, och vad grundformen av hans kraft är.
Ändast telekeni? Hans offer var väll typ frysta och hur han rippar upp huvet på folk?
Love Music And Dance
haha hur då?
Love Music And Dance
IceBerg: vahh?? jävla tönt vet du inte ens hur man skär skallar med telekenesi??? haha du borde testa det nån gång ;)
näää ere sant! lär mig och säg inte att jag är tönt.. för då blir jag tvungen att använda min super ability
Love Music And Dance
Nej, sant hans fryskraft kan inte förklaras med telekenesi... Iceberg du borde testa att läsa hela tråden, skulle du gjort det skulle du sett att jag var den första som trodde att han åt folks hjärnor och fick deras krafter..alltså old news. men det vi pratade om var att han använde telekenesi..inte teepati. han kan ha andra krafter också...han tålde ju ett par skott, så regeneration är ju inte helt fel? angående snubben från Haiti har jag ingen aning än...kanske ta bort och skapa minnen?
Legion=sötast
jag tror iaf inte att det bara ligger en telekni förmåga i hans händer...
Love Music And Dance
skeptisk, tror också att han äter hjärnor
Låter som en rimmlig förklaring :)
Love Music And Dance
Senaste ep. var lite som en filler... man får se allt från 6mån tidigare, fett tråkigt. Iof jävligt bra filler men jag ville veta vad som skulle hända med peter. Och även DL om han nu blev dödad eller inte... Jaja fillern var nog mest till för att få ny information om denne sylar.. Förstår inte riktigt hur han baxar deras krafter, men det har något med hjärnan att göra.. tänk om han käkar endel av den =P haha nej men Hiro börjar bli jävligt cool i mina ögon. allt som allt så e jag lite besviken över den här ep.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Zogge. Ahhh såg inte att kulorna ramlade till marken när jag såg avsnittet...trodde han träffades.
Legion=sötast
håller med bakelse! fast å andrasidan så visste man ju att ett sånt här avsnitt skulle komma, man får tänka mer: "shit va skönt att jag vet det här nu, så jag slipper se allt det här nån annan gång".. Nikki växte lite mer nu, iochmed att hennes kraft inte längre handlar om schizofreni utan istället att hennes syster tar över liksom.
jag vet. men man har inte vetat att doppelgangern är hennes syster som dog för ett halvår sen. det var mer det jag menade..
Nu är det klart att Tv4 ska börja sända Heroes nästa höst, coolt.
Och med största sannolikhet ligger The Haitian bakom Nikis minnesförlust.
Bra, men lite småsegt avsnitt. Kändes som hela Charlie grejen bara var med för att man ska få klart för sig att Hiro inte kan åka tillbaka och ändra hur som hellst. För att få lite klarhet i han kraft liskom. Bra att man faktiskt får reda på saker också, inte som i Lost där det kan gå typ 3-4 avsnitt som bara väcker nya frågetecken.
Aaa det var ett skönt avsnitt!
Love Music And Dance
Fattar inte riktigt med hiro... är det så att om han skulle åka tillbaka och rädda någon som ska dö... så dör hon ändå fast på ett annat sätt?... typ för att det är någon regel i universums lagar =P
Och med största sannolikhet ligger The Haitian bakom Nikis minnesförlust. Vilken minnesförlust? Att Niki inte kom ihåg vad hennes pappa hade gjort var ju för att Jessica, som väl förövrigt inte dog för ett halvår sedan utan när de båda var barn, tagit över kroppen varje gång han varit i farten. Niki kommer ju aldrig ihåg vad Jessica har gjort.
LordErnst P20 Något sånt ja.
Men frågan är ju om det verkligen var sylar som dödade henne. man såg ju bara att det rann ner blod i hennes ansikte, det kan var varit hennes hjärnasom poppat eller var det nu var...
man såg ju bara att det rann ner blod i hennes ansikte Fick man inte också se att huvudet var avskuret på samma sätt som alla andra Sylars offer och såg man inte även en skum figur som smög omkring på cafet i scenerna innan? Det kan vara mitt medvandes alldeles egna skapelse men så vill jag minnas händelsen som den utspelade sig i sin helhet för ett par avsnitt sen.
har ni märkt att peter verkar byta krafter iom att han får samma kraft som den han träffade sist. har inte läst tråden, kanske någon klurat på detta också. va säger ni?
public_enemy P17: Yepp det vet vi redan, peter andra personers krafter, när han är nära de, därför kunde han flyga när han var med sin brossa, om han skulle testat att flyga själv så skulle han dött. Men jag fattar inte hur peter lyckades drömma och se hur hans brossa och frugan kom med i bilolyckan.