I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes...ny serie(spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-11-17 13:19
Dom beställde iaf 13 (tror det var 13) nya avsnitt nyligen iaf, så den kommer nog förhopnningsvis inte att läggas ner, vilket ju är roligt..
men det vore ju roligt o veta hur mkt storymaterial dom har...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-11-17 16:42
Svar: JA!

Sorry att jag är sen *S*.

Tror att Hiro åkte tillbaka i tiden är ett sätt för serieskaparna att slippa hans polare som ändå nog inte passar in i the grand scheeme of things, kanske drog Hiro och den andra bruden iväg för att rädda cheelreadern? Liksom dyka upp i sista sekund och rädda dagen?
Legion=sötast

2006-11-17 16:42
Och yar, sylar käkar nog hjärnor för att få folks hjärnor...fast det har vi väll redan snackat om tidigare i trådsen.
Legion=sötast

2006-11-18 00:37
sylar käkar nog hjärnor för att få folks hjärnor

nä menar du det? :)

2006-11-18 09:28
Legion : med tanke på hur snabbt dom introducerar karaktärer med superkrafter så kan ju Hiros vän kanske oxå ha en roll i storyn?

Dom säger ju faktiskt att det är "our story (adventure kanske det är)" :)
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-11-18 12:39
  norado P20
oops, menade såklart krafter. My bad.

RadiophonicOddity P21

Yar, antar att vi får se.
Legion=sötast

2006-11-18 19:40
Har inte läst i tråden (jag vill inte läsa spoilers) å undrar om denna underbara seie kommer sändas i Sverige . Ngn som vet?
Tüffü was here!

2006-11-21 06:06
Var är min episod?!!
Legion=sötast

2006-11-21 16:21
Nytt avsnitt ute!

2006-11-21 17:06
Bästa serien ska sätta mig snart och kolla på 9an fyfan ;P
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
Moderator

2006-11-21 17:33
jag gillade dagens avsnitt. cheerleadern är tuff. och snygg. skönt att där är lite driv i serien!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2006-11-21 20:02
dagens avsnitt var jävligt bra faktiskt

2006-11-21 20:30
hiro nakimura
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2006-11-21 22:44
Feeeeeeeeeeeet avsnitt. Sjukt blodigt också :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 22:57
nice avsnitt;D Hirooo ftW:D
-.-DMX-.-

2006-11-21 23:03
Tsss, hiro var med typ i 10 sekunder och ändå hypar ni honom som fan i typ alla inlägg ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 23:09
9an har droppat på P****EB*Y

2006-11-21 23:36
core P17

ajfan, sorry :P

aja, nian var ju grymt bra. avslöjade ganska mkt :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-11-22 02:04
jag hatar blonda tjejen med ungen.
hon har inga superhjälte-krafter.
hon kan bara bli en bitch. och döda någon.

alla andra är roliga karaktärer och inte alltför sterotypa
hiro äger allt och alla :D

2006-11-22 08:26
Tsun P19:

Hon är ju grymm framför webcam, det måste man väl kalla för superkrafter ;)

2006-11-22 10:54
tsun

hon är ju superstark

när börjar nästa säsong ?

2006-11-22 12:55

superstark my ass, jag är också sådär stark.
sen e jag också grymm framför webcam.

2006-11-22 13:12
har du sett alla avsnitten eller? hon är superstark

2006-11-22 13:45
Tsun p19 De e skillnad på att suga kuk för pengar och sitta framför en webcam och posa..
LEGALISERA CANNABIS

2006-11-22 13:52
jag ska se sjätte avsnittet ikväll...det ska bli soft..grymt bra serie.

2006-11-22 14:43
Senaste avsnittet var nog bäst hittills...

http://www.tv.com/photos/viewer.html?type=21&ref_id=13648&ref_type_id=104&expand=1&picnum=9

man smälter som smör..............

2006-11-22 15:08
Vad är nu detta för jävla jidder om ny säsong och skit?
Hur många avsnitt blir det totalt av serien? Någon som har koll? Blir det samma uppehålls vm som man har i lost?

peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2006-11-22 15:11
asså egentligen så är ju nikki bara schizo.. that ain't shit..
"wow wow hon blir skitstark, kan kasta iväg folk och typ öppna dom om hon vill!" men ändå liksom..

that ain't shit

2006-11-22 15:19
Queff P18

Hon delar en fet jävla beväpnad maffiagorilla på mitten med bara händerna. That's shit.

2006-11-22 15:23
Hon är het. That's shit.

2006-11-22 15:37
Hon är THE shit.

2006-11-22 15:51
hon är INTE the shit.

2006-11-22 16:04
Och det är nu man vill se nästa avsnitt! damn, ett mycket bra avsnitt men...jag vet inte, är lite lost i vad som skall hända nu, skall bli intressant.
Legion=sötast

2006-11-22 17:05
Nu kommer det nog lugna ner sig lite hädan efter. Grejen med cheerleadern är ju slut, så nu får vi nog lite mer bakgrund till karaktärerna n shizzle.Ska bli spännande och se vad Hiro hittar på också.

2006-11-22 18:29
plocka bort nicki(schizobruden) och serien skulle vara nästintill lika bra som lost.

We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2006-11-22 18:48
JA! det tänkte jag ju inte ens på, tänk er själva en hel episod med fokus på allas vår favorit hiro aka "mr Yataaaaa!!".

Kommer antagligen bli en hel del med honom och nicky nästa avsnitt.
Legion=sötast

2006-11-22 18:57
Delicious_D: Lugna ner sig? Niki har just gått över gränsen och låtit Jessica ta över, Mohinder har hittat Chandras lista, Eden verkar ha nåt på gång av mötet med Sylar att döma, Peter blev arresterad, osv.
Jag skulle tippa på att det kommer att hända en väldans massa grejor framöver.

2006-11-22 20:32
Såg ni tavlan i bakgrunden som Isaac hade målat med en flameboy, kan det ha vart någon ny hero eller är det Ted (radioaktiva mannen)
eller kanske sylar om han får teds krafter.. osv..
stora frågor för mig som väcktes..
Om charlie fortfarande är död.. kommer vi va tvugna att se väldigt många episoder innan hiro kommer tillbaka till hendo..
Jag visste att peter skulle dö!!!!!!, man kommer ju ihåg när hiro kom från framtiden och sa att han isåg annorlunda ut för att han inte hade sitt ärr!!

UNDERBARA HEROES!! I LOVE THIS SHIT!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-11-22 20:33
att peter inte skulle dö**
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-11-22 20:47
 Fleppo2

Det senaste kändes ju rätt så avslutande med hela cheerleader grejen. Nu kommer nån ny sak att dyka upp dom måste fixa. Mer så jag menade.

Nästa avsnitt kommer bli mycket Hiro då det heter "Six months ago" :D

2006-11-22 21:50
Och det jag menade var att de nya sakerna som måste fixas redan till viss del har dykt upp iom de saker jag räknade upp, bl.a.:P Och så Hiros lilla bakåttrip förstås.

Härligt! Ju mer Hiro, desto bättre^^

2006-11-22 22:29
Vi har ju fortfarande inte fått svaret på varför "världen skulle gå under" om cheerleadern blev dödad. Så jag tror inte den delen är slut än.

2006-11-22 22:49
Jag är jävligt nyfiken på det där märket som var typ överallt i dom första avsnitten...

2006-11-22 22:59
Japp, märket på ryggen som jessica har, samma märke som syns i Mohiders farsas dator, o flera andra.

2006-11-22 23:12
Den där symbolen ser ut lite som en stiliserad 2D-bild av en RNA-molekyl. Kan vara sammanträffande dock.

2006-11-23 08:30
Är det verkligen ingen som har koll på hur många avsnitt det är sagt att serien ska vara på och hur många avsnitt första säsongen kommer vara på????????
Förövrigt suger ju japanen nu. När han kom tillbaka och snackade med peter va han cool. Men den jävla hypen det är över honom nu är jävligt överdriven. Sjukt tråkigt och jobbigt att alltid ha en glad jävla japan som springer omkring och skricker på ett språk som man inte förstår..
peace, love, unity and having fun
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.

2006-11-23 13:42
En Japan som pratar på Engelska är ingen Japan, låter fult, därför måste de snacka japanska :P

2006-11-23 14:07
Roliga japaner FTW!

2006-11-23 15:39
Hiro är INTE överskattad!!! han är gud.
Legion=sötast

2006-11-23 19:56
fyy fan va bra avsnitt... seriöst, det här är så sjukt jävla bra!!! fan det är ju bättre än lost och prison break, iaf just nu! helvete var bra !! åååh vill se nästa nu :P

claire lär ju vara rätt förvirrad just nu :/ dyker upp 2 st som henne :P sen sylar, fan va sjyssta krafter han har, fast kan han bara använda dom på andra heroes? iaf i slutet när han kom där, sa tjejen åt henne att sova så gjorde han det? har hon nån egenskap? eller var det bara den mörka tysta snubben som gjorde det åt henne?

sen har jag tänkt på en sak, isaac, jag tror han bara kan måla saker i framtiden som går att ändra på eller rädda, vissa saker är bara av naturen och kan inte hjälpas. sen det där med branden, det kunde ju kanske stoppas då, men ingen kände ju till sina krafter så mycket då... för nu räddade ju dom claire och världen nästa eller? aja kanske låter dumt, vet inte riktigt:P
Forumsignatur: