Producent
2006-07-31 13:22
Heroes...ny serie(spoilers)
kikade på första avsnittet igår eller rättare sagt pilotavsnittet...denna serie kommer bli riktigt tung...ska lätt följa detta när det kommer ut... ----------- DENNA TRÅD ÄR AVSLUTAD, ALLA NYA INLÄGG OCH KOMMENTARER SKA GÖRAS I DEL 2
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent
2006-07-31 13:23
http://www.nbc.com/NBC_First_Look/Heroes /
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
vad handlar den om, vilka är med? länka till nåt
Producent
2006-07-31 13:32
blind? du ser väl länken där....
Producent
2006-07-31 15:01
den e värd hela timmen...vill ha reasten av serien nu....bara o vänta tills den kommer vilken känns som evigheter =)
Ohhh låter lovande. Fast det gjorde ju Surface också och den vart jag fan besviken på..
all fire burns, little baby, you´ll learn
Får kolla upp den men känns lite 4400 nu utan att ha sett den.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ojojoj, såg piloten nyss och helt klart den vändningen superhjältar på bild bör ta. lite skitigare, mer realistiskt, mindre färgglatt och mindre fåniga effekter än xmen. detta kan ju bli nåt man tom köper senare
fumez var såg du piloten? de va ju bara en trailer på hemsidan..
..
Den finns ute och flyter omkring typ, ska se den nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den var riktigt bra faktiskt, ser fram imot fler avsnitt. Japanen var bäst.
oh fan vad kul, ska lätt kolla ikväll! Behöver ngt nytt för att bota min grava Veronica Mars- o Lost-abstinens
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Producent
2006-08-01 15:01
-Zakramento- P20: man får inte länka till olaf´gliga sidor så jag kan tyvärr inte säga vart...=)
Producent
2006-08-01 18:49
jolas : den jag kikade på vad det inge fel på alls....
jolas: du har nog letat på fel ställen bara ;)
OHGOSH! Ingen ska ladda ner nått, vänta tills serien kommer till sverige för att se den!
Producent
2006-08-01 19:55
kommer väl ta ett bra tag innan den kommer till sverige med tanke på att det kommer i sept i USA...sen vet jag inte om sverige har köpt upp serien ens...jag tänker då inte vänta =)
jo ja vet ;)
DVDscreenern som finns ute är ju bara nästan 55 minuter lång? Det står ju på tv.com att det ska vara en 2-timmars specialavsnitt, dvs lite mer än 1 h 20 minuter (med reklam)
menar att 1 h 20 minuter + reklam blir deras s.k. 2 timmars-special
mkt möjligt att det blir en hyfsat bra serie men känns inte direkt nyskapande att göra ännu en grej om övernaturliga människor i dessa tider...
Nej det är sant iofs men tycker den här håller sig rätt bra, iofs ett avsnitt än sålänge men. Jag förstod aldrig spegel damens krafter riktigt, hon har ju nån "split personally" i spegeln som kanske inte är den vänligaste på jorden så mkt förstor ja men...ahh kanske inte är mer till det iofs.
jolas Du fick det att låta som om det var en kass tv-cam version som hade kommit ut. Ber om ursäkt att jag inte kan lika mycket som du ärade tv guru.
Den var ju knappast nått att klaga på.
men det som finns är inte dåligt.
Should be noted that this will probably not be the version that goes to air (hence the "E00" designation). The *original* pilot presentation was two hours long and involved a terrorist plot of some sort. The network thought it wasn't right to include something like that, so only sent out the first hour as a screener. So, unless this is the two hour one...which I can't be sure it is as I haven't d/led it yet...but I don't think it is...you won't be getting the *entire* pilot. And those looking out for Greg Grunberg won't find him as his character doesn't appear until to the second half. Ja där ser man ja
då skiter jag i att se den som finns nu
Går serien nu eller är det ett pilot avsnitt som läckt som the nine?
jag har alltid rätt.
Ett icke 100%igt pilot avsnitt, vänta tills den riktiga kommer ut.
piloten visas väl innan den sänds på TV så dom kan döma om dom vill göra nåt av den eller inte
asså dom har redan visat den för en bunt människor (förmodligen chefer o såna) tror jag och sen gett serien grönt ljus för att visa en hel säsong
varför skriver ina här längre för? :P såg avsnitt 2 nyss och den här serien är riktigt cool :D vem gillar ni bäst än så länge? kinesen e ju fett skön :D sen parkman, hoppas det går bra för honom :) psyka ut poliserna eller nåt:P
Forumsignatur:
Jag har nyss sett båda avsnitten, och längtar tills nästa. Jag gillar Japanen och Polis bäst.. Men vad har Mamman för kraft egentligen?
Ahhh sweet, ett nytt avsnitt
Kinesen är ju sjuuukt jävla rolig.
-JFY- P19 Känns som morsan har nån extrem version av personlighets klyvning eller nått.
han som målar tavlorna o allt, han e fan läskig :/
Forumsignatur:
Kinesen är fett skön men jag har kollat på tok för mycket på Alias för att kunna köpa greg grunnberg som polisen. Lovande serie, vill väldigt gärna veta vad bruden har för sorts krafter.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
känner samma sak lite faktiskt :) men gillar honom, han e chill :) vilket han var i alias med
Forumsignatur:
snuten är lätt coolast.. han kan ju höra folks tankar!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
japanen är ju grymmast!
hejhej
Grejen är att den s k 2-timmars piloten egentligen är de två första episoderna, splittad, och ep 01 är en omklippt version av 00 med ett antal ändringar. Med andra ord: Se avsnitten från 1 och framåt, glöm alla pilots och 00 osv.
Mr-Lance P25 :: ja :) vilken dag sänds det på förresten?
Forumsignatur:
Såg första och andra avsnittet igår!! Riktigt jävla bra serie! Ryste säkert... 10 ggr. under första avsnittet :D Är det måndagar det går på?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Riktigt skön serie. Han som målar tavlorna vill jag se mer om. Men det känns som om de kan bli en ny lost. Dom kan hålla på och dra ut på serien hur långt som helst.
..
Avsnitt tre var riktigt nice även om man inte får reda på så mycket. kändes lite väl krystat med våltäkten också.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Mr-Lance Fram tills det som kom idag. Och jag ber om ursäkt för mitt förra inlägg. Glömde helt bort att det fanns ett datum som Hiro såg i tidningen... Så förhoppningsvis håller dom det och sen är de slut. Orkar inte me nån utdragen jävla grej där dom helt tappar riktning efter 25 avsnitt som i Lost
..
Lite småkul när cheerleadern "dör" hela tiden.
mjamjamja.....blir lite störd på att denna jävla rösten ska förklara och komma med platityder hela tiden. och att de e så mkt repetition hela tiden med exact samma bilder. och så har dem inte lika bra dialog som tex lost lite för mkt goody twoshoes tycker jag även om jag tycker obduktionsbilden var grym i slutet på de senaste avsnittet... självklart kommer jag dock följa serien ;-) men jericho är grymmare. kan iofs vara för att jag läser en kurs om katastrofer just nu :-)