när kommer det nya avsnittet? vill ha vill ha!!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Imorn kommer det. Eller i natt, men om man inte är vaken då så kan man hooka det imorn.
..
jaja det vet jag men vilken tid? :D
Brukar väl komma runt 4-5 nångång.
..
Det sänds väl klockan 3(svensk tid) och brukar dyka upp strax efter 4.. :)
http://www.innuce.nu
villhanuvillhanuvillhanuvillhanuvillhanuvillhanu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åååhh vad jobbigt det är att vänta :/ tacka vet jag när man bodde i staterna
det sänds just nu as we speak så det borde vara här om 1 ½ timme om vi har tur
i got it! ^^
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
fett avsnitt här med, var lite trött för å komma ihåg allt får se den igen senare ikväll
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
fan vad spännande det är :D
Shit. De visar för mycket av Morsan med en ond personlighet. Fullständigt astråkig historia. Visa mer av Hiro och polisen.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Hett avsnitt! Hennes man lär ju kunna gå igenom väggare eller nått kreativt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SHIT va tung hennes man var då, sjukt nice avsnitt
sämst avsnitt hitills. Det hände ju ungefär ingenting.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
mm hoppas hon är död på riktigt, jävla tråkig kärring det där. jobbig att titta på också
Moderator
2006-10-31 21:49
vågar dem ha ihjäl den snygga bruden efter sex avsnitt är dem mina idoler. ett av dem klart tråkigaste avsnitten hittills. Hiro är ju fortfarande hur tuff som helst. så bra när han hörde att han hade svärd! :D
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
men hon är ju inte ens snygg. helt värdelös är hon, sjukt tråkig egenskap hon har också. alla andra kan göra något häftigt medans hon har en superstark ond andra hälft :/
klart hon e snygg, ni e keffa.
Ganska tråkigt avsnitt den här gången... Fan, man borde nästan skita i att se några avsnitt alls tills säsongen är över så slipper man störa sig så jävla mycket på alla cliffhangers...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hon är het. Heroes är hett. Avsnittet är ljummet.
FAN var den korthåriga bruden verkligen tvungen att vara på cheerleader-farsans sida.. gillade henne som fan. hon är ju så söt så man vill äta henne
Jag e fan kär i cheeleadern! Skiter i att hon bara 89a irl! Lätt bonka bonka bonka!Gogaku P20 Det e ju thrillsen som e en del av charmen ju! Irriterande att vänta ja, men på nått sätt ere tung!
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
cheerleadern är gudomligt taigh :D vilket underbart sött och knullvänligt ansikte hon har alltså
Äh gillar inte cheerleadern så mycket milfen är mycker freshare.
Att indierns brud var med de "onda" var ju ganska uppenbart redan efter något avsnitt. Ge mig mer hiro och mindre nicki.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Hur var det uppenbart? Måste ha missat
Såg inte heller att hon skulle vara en onding, även om nu när man tänker på det fungerar det ju. Hände med farsan gjorde ju hon också. Sedan är jag inte helt säker på om de verkligen är onda, får nog se det snart dock, skumma japp, ngt fuffens ahr de för sig, men man vet inte ännu.
Legion=sötast
Nej jag är nog fan lite skeptiskt till att dem är ""onda"" jag med!
snubben som spikar upp folk på väggar osv känns ju ganska ond. resten är det lite si och så med
Jag tror inte heller cheerleederns farsa är ond.. Hade dom vart det hade dom väl bara knäppt indiern i taxin, petrelli-politikern-brorsan och nicki i sängen... Och dottern. Sen tycker jag cheerleederns bio-parents verkade som om dom hade nån liten hemlighet.. Jag vet inte varför jag tycker de, men de kändes som det. Och Nickis man har ju en fett cool förmåga. Undra om inte Mycah (barnet) är lite special också, det borde han ju va med två superhjälte föräldrar..
..
Det är ju inte hennes riktiga bio-parents. Det verkade ju som att dom och hennes "farsa" har nåt ihop. Och att de bara agerat som hennes riktiga förälder. Jag skulle nog inte bli helt förvånad om de tillhör någon ganska "stor" organisation som försöker kartlägga de med powers eller liknande.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Bioparentsen lämnade ju ett paket till henne.
fan vad fet fighten var första heroes fighten mohahha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Va jag missa fan att dem lämnade ett paket! Nej jag tycker det var ganska uppenbart att det inte var hennes riktiga föräldrar. Jo Mycah e ju iallafall mins överintelligent, å om båda hans päron är mutants då lär ju han vara supermutant!!
Jag tror att cheerleaderns farsa jobbar på nått jävla företag som forskar om evolution och superkrafter, sen har han andvänt sin dotter som försökskanin och övervakar nu henne. Hennes riktiga föräldrar är väl typ döda eller nått och dom här är bara skådespelare. eller vafan... vet itne alltså men nått sånt
RadiophonicOddity P21 Det var väll uppenbart att det inte var hennes riktiga föräldrar efter dom snackat utanför huset.
Såg på IMDB att den som spelar Syler är Sean Bean! Han är kung!
Empire ja jo..men för alla var det ju inte det...
håhum, paket? alltid bra me whoa som sagt för alltid missar jag ngt vad när hur, paket? för övrigt zakramento, du bor tydligen "jävligt nära" mig, så..eh..kul o veta att ett till hero-fan bor i vårby :-)
underbart :) så grymt det här är !
nicki är ju bara jobbig, stör mig bara på henne :/
håller med vad
RadiophonicOddity P21 säger, allt det där är ju bara fake. dom har verkligen konstiga blickar när dom ska säga hej då och säger att det gick bra..
Forumsignatur:
Sen skulle de väll "offat" snuten också, istället för att bara leka emd hans minne, tror snarare att de forskar om det hela. eller katorigiserar alla "superhumans"..även om jag tror det är ngt lite mer illasinnat bakom det hela. Micah har antagligen ngn slags krafter han med. Skulle vara udda om han inte hade det med tanke på allt evolutions snack och hans farsa nu också har krafter. Tror någon att niki kommer kunna använda sina krafter själv senare i serien utan sin onda sida?
Legion=sötast
Frols P3 om hon säger att hon jobbat med hans farsa så blev det plötsligt inte alls lika uppenbart?
CosaNoztra P23 Dom är inte mutanter, det är X-men du pratar om, de här är Heroes, born with extraordinary powers!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jaquil Hade hon jobbat med hans far? jag fattade det bara som att de hade upmgåtts och hon typ lagat käk åt honom ibland
Bakelse1 P18 det är väl visst mutanter? ett steg framåt i evolutionen=mutation från vanliga gener.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Det som inte stämmer med hela evolutions grejen är ju att hela poängen med den teorin är ju att arter ändrar lite lite från generation till generation inte så att helt plöttsligt föds det någon med superkrafter liksom. Men dom kanske har en gullig förklaring tillvarför så inte är fallet här... vad vet jag.
jomen föräldrarna till dessa heroes har man ju lite mysterious vibes, och även barnet mycha, så de finns nog lite bakgrund
Ja cheerleadern hade man gjort dirty saker med. Men pleease, kan de inte droppa Nicki? Fullständigt värdelös "egenskap". Jag tror dock att om hon överlever så kommer hon kunna lära sig kontrollera sin kraft, och därför kunna vara på 2 ställen samtidigt.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Frols P3 inte i just det läget han var i nej.Coke P21 jo kanske. men även om hon bara sa att dom var polare så är det inte så konstigt att han litar på henne. helt ny och känner ingen i ett främmande land. man tar först bästa då nästan.