-Zakramento- P20 haha jag tänkte samma sak, åka till framtiden, sno alla dvd boxar till alla avsnitten å sen åka hem å streck kolla tills man svimmar :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe P23 Jag har vart lite orolig för att dom ska göra som med Lost och dra ut på skiten så mkt som det går. Men som det har sett ut nu så önskar jag nästan att dom gör det, man vill bara se mer och mer. Man skulle sticka 10 år framåt i tiden, ställa sig framför en multimedia affär, freeza tiden, gå in, plocka på sig boxarna, ta pengar ur kassan, gå ut, unfreeza, och sen åka hem och enjoy :) Tisdagar, nya favoritdagen i veckan
..
"freeza tiden, gå in, plocka på sig boxarna, ta pengar ur kassan , gå ut, unfreeza, och sen åka hem och enjoy :)" Bara för att eller? ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så sjukt fet serie!! Jag vill se mer mer mer!!! Orkar inte vänta tills på tisdag!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Delicious_D P4 Haha jaa de e klart! Why not liksom? Kanske göra som i tillbaka till framtiden. Köpa nån sån bok med sport resultat och sen åka tillbaka, dra till tobak och tippa på stryktipset :)
..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Delicious_D P4 Hehe men de e ju inte lika kul, plus att man inte får 13 rätt tröjan :)
..
-Zakramento- P20 13 rätt är inte respekt. Att kunna frysa och resa i tiden är respekt ;)
Katana och soulpatch är också respekt!
lång väntan igen till nästa avsnitt tecknet kommer dom säkert ha på sina tight's när domblir "fantastic 4 kopior".. haha nej, jag ber till gud att det inte händer :D jag vill också vara en samuraj som böjer tid och rum :(
http://www.innuce.nu
jag vill också vara en samuraj (med soulpatch och katana ) som böjer tid och rum :(
Ser andra avsnittet nu, verkar helt okej. Kommer dock säkert glömma bort att ta ner efter en tid.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
efter tredje eller fjärde avsnittet kommer du nog inte glömma bort
slutet på fyran var riktigt frustrerande :D
http://www.innuce.nu
Frustrerande, ryrningsframkallande och helt underbart ;)
Ser tredje nu, helt okej fortfarande.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
haha mitt råd till folk e å inte se fyran förrens remman släpps, känns fan å sitta här å vänta :(
då Hiro t.o.m. uttalade sitt eget namn med amerikansk dialekt så måste det ju verkligen handla om LÅÅNGT in i framtiden. eller så är det inte från långt i framtiden utan att de bara helt enkelt missade det
Delicious_D P4 Hahaha men tänk dig respekten att åka fram-och-tillbaka i tiden med en 13 rätt tröja. Ultimata respekten :)Sikkan P23 Hahaha fan va fult om alla skaffar tights helt plötsligt :) Det får bara inte hända. Men så som Hiro såg ut såg de mer ut som om dom har anammat matrix-modet vilket är mer okej än F4-tights
..
"Hahaha men tänk dig respekten att åka fram-och-tillbaka i tiden med en 13 rätt tröja. Ultimata respekten :)" Shit... det har du rätt i. Ingen fuckar med en sån snubbe liksom...
Mr-Lance P25 Jag tycker ändå att det är jävligt konstigt att dom kan flyga och att Hiro kan böja tid och rum. Iaf med förklaringen att dom är "nästa steg i evoultionen" typ... Man kan aldrig upphäva fucking tyngdkraften liksom! Du vet väl att det är en serie och inte på riktigt... ja det är jäävligt konstigt att frodo blev osynlig när han satte på den där ringen också.... man kan ju inte bara sätta på en ring och bli osynlig liksom
Jag vet inte om jag ska kalla tankeläsning som något vetenskapligt dom försöker visa oss men jag förstår vad du menar. jag har svårt att se det som en serie som House där dom ska försöka förklara allt utan det är nog som Stålmannen, att det bara är så
Mr-Lance P25 Det är ju inte som att vi får läsa en hel bok om skiten. Det verkar ju som att han forskat jävligt länge, så det kanske finns en vettigare och djupare förklarigt till det bara det att dom inte visat det än...
Jag antar att Peter Pitrelli kan bara kopiera andras krafter...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Mr-Lance P25 Jo jag vet det. Jag är inte 4 år även fast man skulle kunna tro det. Det jag menar är att dom kanske har hittat på någonting som inte är LIKA långt ifrån vekligheten.
Bakelse1 P18 Good point! :) Då får han också börja skjuta upp och bli junkie så kan dom massproducera bilder av framtiden..
..
shit det här blir bara bättre o bättre :D börjar bli som lost, man får reda på en fråga me får 10 nya frågor som man vill ha svar på direkt! aja underbar serie :) hoppas inte polis killen dör eller inte kommer ihåg nånting så han kan använda sin tankeläsning :(
Forumsignatur:
Mr-Lance P25 Han har ju gjort det två gånger plus att han brorsa erkände det ju också... så han kan nog vara ganska säker...
Det är ju fortfarande en stor del av människans hjärna som inte används, jada jada jada. Vi kanske alla har små krafter.
Mr-Lance P25 Nej han kan inte flyga hos konstnären men dom kan säkert göra nån collab tavla för att bevisa det eller nått liknande. Står han nära hiro som vid slutet nu kan han säkert böjja tidsrymden också.
Riktigt jävla fet serie iaf, sjukt bra.
Mr-Lance P25 Förstår inte riktigt vad du menar. Det hände ju, alltså måste han ju haft en extremt veklig upplevelse. När man typ drömmer vaknar man ju upp och tänker "Vad i helvete, hur fan kunde jag tycka det där kändes verkligt", men eftersom det verkligen har hänt så lär han ju inte bara tro att det är en dröm eller halucination bara sådär. Så det är väl klart att han är övertygad om det. Eller?
Blev kanske lite luddigt...
Aha ok du menar innan han hoppade... tja, han kände väl det helt enkelt. Chansade.
Antar det. Inte fan vet jag :P
Yesyes. Fyfan va grymt. Börjar digga alla karaktärer mer och mer. Cheerleadern är ju svintung. Så jävla bra scen när hon vaknar upp på obduktionsbordet. Skönt att man börjar få grepp om strippans krafter också. Jävla skit att man inte kan streckkolla på hela säsongen!
de växer ju troligen ihop a la terminator 2
eller vänta lite, hon får plocka ihop dem själv, hon verkar ju inte läka helt enkelt- hon har ju fått knäcka tillbaka frakturer och hon lade ju på huden på bröstkorgen efter obduktionen
Peter hade ju haft en dröm som han uppfattade som verklig och han var själv övertygad om att han kunde flyga. Fast efter att ha kastat sig i en snadlåda femtioelva gånger så tror jag att sanningen börjar gå upp för honom. Visst är det hemskt att sitta och vänta en jävla vecka men samtidigt får man ju lite tid för att sitta här och diskutera under tiden :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Mr-Lance P25 Ja just ja, jo det sa han. Ja då vette fan...hoppas han inte hoppar och provat nått dumt då.
Cheerleadern lär inte vara HELT odödlig, hon dog ju när hon hade pinnen i huvudet bara att hon vaknade när den kom ut.
Som peppis sa så måste ju hon rätta till huden till någolunda normalt ställe när hon låg på bordet.
Sätter du nått i hennes hjärta eller huvud och låter den sitta där lär hon inte vakna upp, fan va smidigt...
Garvade som fan när peter försökte flyga i sandlådan framför ungen med cape.
Riktigt nice serie. Diggar den som fan . Fult när japanen kom från framtiden och kunde snacka engelska och allt . Lite lost stuket att lämna en med massa obesvarade frågor i sluten av avsnitten.
Ameh, varför skulle någon vilja göra det. Fan jag blir så äcklad av hennes adoptivfarsa. Känns som han är halvvägs att sätta på henne varje gång han dyker upp. Måste vara brillorna.
Bellybuster synd bara att Lost suger jämfört me Heroes ;(
riktigt soft serie, galet slut alltså :|
- Your Personal Designer - Contact me For Designs
Lost knullar heroes :) Men jag gillar bägge som sagt
Nu är det nästan ganska snart dags för ett nytt avsnitt! :D
har fortfarande inte fattat vilken dag det går på :S jag laddar ner det när det kommer svensk sub:P
Forumsignatur:
mondaaays brukar finnas på tisdagar vid 11 på morgnen typ. ngt sådant.
Visas i USA på måndags kvällar. 6 timmar bakom plus att det tar ett tag för en torrent att dyka upp. Så tisdag 11-12 någon stanns där ja.
And its out!
är den? är de en preview uppe eller?
Nej jag tappade bort vilket avsnitt som var det senaste. Det var 4an som var uppe
släpp inatt runt 04, har gjort varje avsnitt innan.