Peppis F23 Håller iofs me, kommentator rösten är inte den bästa i världen fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
urs då dåligt jag stavar o skriver för övrigt, men yes, de borde slopa, finns tillräckligt me komplicerade serier där man inte behöver ngn kommentator röst, så varför tycker dom de behövs här...håhum...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vafandå! Jag ska kolla på ettan snart men så har ni langat en massa spoilers i tråden! Piss också, anade att det skulle komma spoilers men det känns alltid så fitta att inte läsa alla inlägg innan man skriver. Screw you guys.
Jag kikade precis på de 3 första delarna... Alla snackade om det, som tur var utan spoilers till mig.. Grymt bra var det.. episod 4 sänds den 16'e .. trist med väntan :(
http://www.innuce.nu
stod inte spoilers i topic från början, eller är jag senil?
Lance , nej det stod inte spoilers från början så kä-hä-äften. Nu har jag sett första episoden och tycker det verkar lovande. En hel del kraftiga gåshudare. Man vill ju bara bli kompis med japanen alltså, haha.
hehe han är anledningen till att forsätta glo helt klart skön dude
ep3, fan vad najs slut.. u go girl. undra hur hon skall ta sig ur den sitsen? för hon e la död på papper nu? så de blir la å gå underjorden å leka hjältinna ifrån kloakerna eller nått.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
riktigt snyggt som sagt bara bra att hon anses vara död inget mer cheerleaderdrama for me, go to ny eller lv like the rest of them hehe
dock värkar hennes pappa sjukt skum, han lär juh veta något om hennes krafter, efter som han har dv-camen.. andra pappor hade la skrikit som fjollor om dom såg deras dotter göra så på band, men han sitter mest som mr burns å smider planer..
wäwäw hatar den karaktären. bort me skum jävla farsa som är inblandad på ngt sätt o smyger runt överallt. han är för amerikansk macho-snygg o grymt dålig skådis. bortbort. för övrigt du inser väl att de e samma person som fick indiern att rymma från sin taxi och som var inne i hans farsas lägenhet? om de inte gick frma menar jag :-)
samma person? pappan?
Peppis och TeKoNe : Det är samma person, det var han som var i lägenheten i indien också. När "cheerleadern " sitter med sin mor och bror så berättar deras mor att deras far ska komma hem från sin resa.
http://www.innuce.nu
Fett bra serie asså, nice slut på 3an också
fy fan va bra det är! helt sjukt ! om man jämför med lost, tycker jag att lost är ännu bättre, men i heroes så får jag gåshud tio gånger mer än i lost! såg nyss avsnitt 3, lite seg men :P shit va bra det är!! :D fan den där sylar, jag gillar hans egenskaper, fy fan va ballt! pappan kanske är sylar? inte så troligt men man vet ju aldrig! men förstår jag rätt, vill sylar typ döda alla som har speciella egenskaper? eller vill han bara leta reda på vilka...han ligger ju iaf steget före mohinder! :) det coolaste var när nya fbi snubben, alltså han som kan höra vad andra tänker...när han satt i baren o lyssna på vad alla tänkte, sen när han kom till den svarta snubben så hörde han inte....såg ni hans halsband med? det var ju märket som fanns i mohinders farsas bok sen har det märket funnits på något mer ställe! aa det här är snuskigt coolt:D
Forumsignatur:
bluesky, det är väl menat att man ska undra om de e sylar japp, men då måste han röra sig fett snabbt över stora ytor, för brottet var väl i SoCal när farsan redan var hemma från sin tripp o snodde viedoband från dottern? mer troligt är ju att sylar är den svarta snubben på baren isf. ngt hände ju där som sagt woho woho..men jericho är fortfarande bättre, och ugly betty med för den delen ;-) så får vi se vad som överlever denna säsongen
jericho e fan bäst.. boooom, skum svart snubbe där med. nygammal trend på väg kanske, svarta som bad guys :P
tekone- bara se på jericho i det fallet ju. börjar tydligen bli pk igen att ha "svarta" och "araber" som bad guys, people don't react nomore...
Det var väll en atombomb som sprängdes i NEW york??
Det krävs ju inget geni för att förstå att det är den där symbolen som man ser lite här och var, som är "grejen" med allt. Den finns typ överallt om man kollar lite nogrannare. På datorn med alla gröna tecken. I poolen precis innan första scenen med FBI snubben. Lite överallt, frågan är bara vad det betyder...
Ahhh soft, missade att han hade ett halsband.
Yepp symbolen finns lite varstans, på lite lapapr på kartor också. Nåja, apfet serie indeedy, skulle inte vetat om den om det inte vore för whoa. 5 poäng till er.
Legion=sötast
tankar ni eller varfan ser ni den här serien`?``?
Mr-Lance P25 :: det ser ut som ett litet "f" fast med ett till streck :P kolla på suresh bok, framisdan alltså! :)
Forumsignatur:
Stör mig som fan att han inte ser symbolen bland all kod på datorskärmen. Liskom" I dont get it, its all gibbberish" GRAAAHHH!!! Dumfan!
hehe såg inte jag heller, nu ser jag iofs serien på en liten dataskärm , kanske inte är de bästa formatet :-)
aa jusste, symbolen fanns i datorn bland alla siffror med :)
Forumsignatur:
hehe aa det där tecknet är grejen alltså.. fult tecken dock. jävla grym serie det här är. sjukt coolt slut på trean.
jahapp, vad säger vi om senaste avsnittet då?
haha japanerna blev ju ganska ägda i slutet :) tyckte det var ett soft avsnitt som vanligt även om man önskar att berättartempot kunde skruvats upp en smula.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
jävlar vilket slut det va asså. fyfan gåshud gånger 10.. fett ballt med hiro som samuraj. vilken serie det här verkar utvecklas till..!
..
ja det börjar bli bättre och bättre han peter petrelli verkar ju bara få krafter när han är nära nån med krafter, som sin bror som kan flyga och han isaac som kunde se framtiden och det där med japanen i slutet va helt sjukt!
hehe såg inte samurajsvärdet förän nu när jag var tvungen o kolla om slutet hehe borde verkligen fixa ngt bättre sätt att se på sånt här :-)
senaste avsnittet var mord :( känns som en flickvän har dumpat än när de tog slut, jag vill förihelvete se nästa avsnitt :( ahhhh vet inte vart jag skall ta vägen haha
undra vart i framtiden han e ifrån efter som han har svärdet. då måste la han lärt sig slåss och behöver slåss. hoppas den framtiden inte e för lång borta bara.
den är nog långt borta då han pratar perfekt engelska? helt sjukt
och vad menade dom med töm honom när dom hade snuten på bordet?
Känns som den framtiden lär va en bit bort eftersom han kan flytande engelska...
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
allts vaddå rent teknisk sätt så kan han lära sig engelska på motsvarande ingen tid alls eftersom han kan gå tillbaka i tiden.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Precis vad jag tänkte skriva Coke... Men fyfan vilken serie det är! Så sjukt bra! Haha hiro är ju en riktig cooling med katana och grejer! :D Nästa tisdag är aldeles för långt bort.. Undrar hur lång tid det tar för någon svensk kanal att köpa upp det...
han är mannen med stort m alltså. blev osså lite besviken detta avsnittet, mest för att bruden som dog kom undan med att dö...hade velat se ngt smarrigt där
Hoppas ingen missade att "tecknet" var tatuerat på hon heta morsans axel också...
hade inte bara hennes alteregot den tatueringen? peppis, blev åxo lite besviken på de tills hon körde in i väggen :D
hehe kill that cheerleader ah var de de som var tatuerat....massa jävla grejer man "ska upptäcka" wäwäw...gimme some info ist för massa hints. därför jag inte pallade me lost och lade av att se de i en säsong typ.
Gillar när det är så härligt mysigt mystiskt ;)
ÅHHH!! sjuukt bra slut på detta avsnitt!! "Didn't recognize you without the scar" SÅÅÅ COOLT!!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hade Hiro gått ner i vikt också när han kom tillbaka som engelsktalande samuraj? Såg lite ut som de. Han kanske är värsta mighty warrior också :) Nä fan, de här är fan absolut nya favorit serien, så jävla bra är den. TeKoNe's beskrivning passar så bra in på de asså, man är helt tom nu. Hade jag vart Hiro nu hade jag taggat in i framtiden, tankat alla avsnitt och sett färdigt bara för att stilla lusten :)
..