I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes...ny serie(spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2007-02-27 16:25
håller med , jessika och hela den historien känns helt utanför allt med rädda världen, peter petrelli, claire och syler...
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2007-02-27 16:59

Vet inte om jag håller med dära.. Jag menar det dära tecknet som hon bär.. Det förknippar henne med en massa andra grejer i serien.

Som tidiagre sagt.. Tror dem vill att vi ska tänka att det är rätt segt i hennes story.. Men så plötsligt slår allt om.. Med tanke på vad vi har sätt så tror jag inte Heroes kommer att ha en fattig side story..

Love Music And Dance
Rappare

2007-02-27 17:16
IceBerg

Ja, Hiro och Ando pratar ju om det när de är på museet, men varför skulle det 1000-åriga japanska grovhuggna tecknet ha något att göra med symbolen på Mohinders pappas bok?

2007-02-27 17:16
D.L. och Micah kommer säkert att vara väldigt viktiga längre fram. Niki/Jessica kommer nog att ha en viktig roll i säsong två.
De har bara inte riktigt kommit igång än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-27 18:15
Iceberg: Det är klart att hon har ett syfte i serien, som alla andra karaktärer i serien har. Jag hoppas också att hon kommer att utvecklas till det bättre. Men det är någonting med henne som gör att hon känns mindre intressant än de andra. Man blir ju inte precis till sig när ett avsnitt går in på hur det går för henne, oftast slutar det med att man tänker; "Kan de inte gå in på istället?

2007-02-27 21:20
Efter 3-4 halvslöa avsnitt så kommer de senaste.

Ett av de allra bästa tv-serie avsnitt som någonsin visats. I full klass med Lost-Piloten eller den första säsongen av 24. Ett riktigt bra CSI avsnitt etc etc.

Magnifikt!

2007-02-27 22:44
Då får väl jag vara den första... hehe. Förstår inte vad som var så bra med detta avsnittet? Visst, det gav en del svar, mest intressant tyckte jag det var med den osynlige mannen. Men känns ologiskt på nåt sätt att Mr. Bennet som hela tiden varit så kylig plötsligt blir värsta mjukisen, bröjar samarbeta med Parkman o allt... aja.
Dessutom, kändes det inte ganska low-budget med hela "Ted-detoneringen"?
Sen pallar jag inte med han som spelar Mr. Bennet, hopas man slipper honom på ett bra tag. Ted kan dom gärna fimpa också.

Well, tyckte Heroes var riktigt grymt i början när det var mystiskt ochman inte visste så mycket... Känns som de senaste avsnitten på nåt sätt bara är gjorda för att öppna upp för typ 4 säsonger till så serien kommer gräva sin egen grav. Hoppas inte så blir fallet.

2007-02-27 22:49
1000 inlägg.
go heroes!!
Det som inte dödar, det härdar!

2007-02-27 23:44
fy fan va bra den här serien är! det är sjukt ! vilket jävla bra avsnitt !! lite skönt med flashbacks om bennet med! han är ju värsta goa killen med hårt utseende:) för några avsnitt hatade jag honom, ville bara se han död! men nu gillar jag fan honom :/

det jag inte riktigt fattade, var dom verkligen tvugna att skjuta bennet? bara för att det skulle verka realistiskt? varför kunde dom inte ta den där okända mannen till fånga och fråga ut honom om allting o så?

allting hänger ju ihop så mycket! så jävla ballt! :)

tror ni man fick se linderman i det här avsnittet? var ju några nya ansikten, och åter igen så kom hiros farsa in i bilden! vad har han med det här att göra? :)

det där med ted var coolt men ändå lite för mycket! :/ kunde han inte bara dött istället, vad kommer dom göra med honom nu :/

aja längtar tills nästa vecka :)
Forumsignatur:

2007-02-28 00:18
varför sköts mr. bennet?
varför ska the hatian radera hans minne?

nice avsnitt för övrigt!
www.ishoesme.se
www.flowpics.posterous.com
www.lovelymonday.tumblr.com

2007-02-28 01:39
bluesky F3:
varför kunde dom inte ta den där okända mannen till fånga och fråga ut honom om allting o så?

Vem ska göra det? Bennet? Den okända mannen var väl bossen(kanske inte Super Bossen) hos "Organisationen". Han gav ju Bennet jobbet.

____

Jessica/Nikki lär ha nån stor roll i Serien, hon ska ju försöka döda Peter's brossa Nathan(Superman), som är farsa till Claire.

2007-02-28 06:21
exakt, han är bossen. då lär ju han veta ganska mycket om allting, så han kan ge svar :P är säkert nånting jag missar där :/
Forumsignatur:

2007-02-28 09:45
alla pratar om en mr linderman.. vem fan e d :P

vad har ja missat
FÖRORT
Producent

2007-02-28 10:20
planet P0

Tydligen mycket har du då missat om du inte vet vem han är...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2007-02-28 12:42
karaktären mr.bennet är ju riktigt intressant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-28 15:52
Jag vet inte om någon nämnt det (har inte sett mer än 15 avsnitt så vågar itne läsa längre än så i tråden) men telekinesi verkar va ett litet krångligt ord som alltför ofta förknippas med kineser här. Så, jag tänkte bara informera er om att kinesi betyder rörelse.
Science Genius Girl

2007-02-28 15:55
eller ja, det där kanske lät dumt. ni vet vad det betyder men det är stavningen som fuckar lite ibland så det kanske blir lättare om man får dela upp det i två ord sådär ist. hrm.. jag ska återgå till min öl nu. skål.
Science Genius Girl

2007-02-28 22:17
Varken Nakamura Kaito (Hiros farsa) eller Thompson (han som anställde Mr. Bennet) är Linderman. Ingen av dem är Linderman. Punkt motherfucking slut.

2007-03-01 09:55
vem fan e linderman som alla pratar om
FÖRORT

2007-03-01 10:23

planet: Ett tips till dig är att kolla om alla avsnitt, alternativt gå om grundskolan.

http://www.twitter.com/michaelcrackson

2007-03-01 15:05
det var det bästa avsnittet i hela världen det här
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-03-01 18:40
Haha ja, PEPPEN på senaste avsnittet. Predis vad jag ville se efter ett helt gäng av segepisoder.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2007-03-05 00:05
Snart dags igen...

"Save the cheerleader, save the world"

Love Music And Dance

2007-03-05 05:49
AJAJAJ vilken cliffhanger! Nu vet vi vad Hiro menade med Peters "scar"! Längtar som faaaaaaaaan till nästa vecka!

2007-03-05 09:26
alla nya inlägg i del2
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.