tycker det e intressant med Nikki/jessica , man vet inte vad som kommer o hända;D
-.-DMX-.-
Inte lika grym del men fortfarande min favorit värd att sitta och vänta till sena natten för att se... ...fattade inte det där med att Nikki såg Jessica i trappen utanför sin spegelbild. Måste se den igen efter att hjärnan fått vila lite.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
hahaha lyx ost
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
asså det är ju spännande.. bra avsnitt, hände mycket saker men liksom.. vafan? jag har längtat som fan men känner ändå att det inte gav mig ett skit.. ps. jag hatar sylar den äckliga jävla fittan
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ps.2 och påtal om sylar, vilken hopplös kraft han norpade åt sig! haha.. vafan ska man göra med den? "smälta" ner saker till flytande nånting? undrar om han kan "smälta" ner levande saker också, då blir det spännande.. undrar vad claires styvfarsa ska göra nu när det bevisas att haitians krafter kan överanvändas och back-fire.. spännade spännande! nu när jag såg tillbaks på avsnittet lite mer så vart det bättre.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
spännande indeed.. men det är så otillfredsställande att bara se en trekvart i veckan. fan va jag hejade på parkman när han snodde diamanterna.
Är det sissta avsnitter för sessongen nu eller?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
varför skulle det vara det? vafan!
Queff: Att likvifiera metall är väl ändå en jävligt praktisk egenskap. Smälta ståldörrar, smälta vapen i händerna på folk, osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fleppo2 - mja.. det såg ut att ta lite tid, och han måste vara i kontakt med det (såg det ut som, vet inte). om så är fallet, blir det lite krångligt att smälta någons vapen, iochmed att det innebär att du måste gå fram till personen och ta på vapnet. fast jag vet inte.. sylar lär väl göra nått spännande med det så småningom.
det va fett att han tankeläsaren kunde höra både nicky och jessica
Wordlife no doubt baby
Queff--blir det lite krångligt att smälta någons vapen, iochmed att det innebär att du måste gå fram till personen och ta på vapnet Då är det bra att han har hjälp av lite telekinesi
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Queff: Jag tyckte det såg ut som att han bara höll händerna ovanför i nån sekund, och i ett *plufs* blev det vätska. Direkt kontakt såg inte ut att behövas, och särskilt lång tid tog det inte heller. Och räckvidden bör väl gå att höja med lite träning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller på med avsnitt 15. Försöker att inte kolla tv.com och läsa episodeguiden innan, men damnit, slinker dit varje gång :S sjukt bra serie, visste inte om det var värt det. Alla serier/filmer verkar handla om folk med abilities. Heroes, Supernatural, 4400, Smallville och alla meteorfreaks. Men Heroes fångar en verkligen. Bra cast och bra story, inte så komplicerad men ändå...hmm....ja...öhh, jag kommer inte på ordet men ni hajjar vad jag menar :P (tog en powernap)
Avsnitt 15 va inte så bra... jobbigt nu att Sylar kommer få se alla som har förmågor med hjälp av Mohinder. Och Sylars nya förmåga är väl ändå att kunna smälta vad som helst väl och inte bara metall? Man såg ju telefonen (som är av plast) vara halvsmält också. Fett synd om Claire, nu har hon förlorat ännu en förälder så den enda hon egentligen har är Mr. Bennett eftersom fostermorsan har fått minnesförlust... haha hon kommer nog söka sig till Peter igen kanske, vilket sen kommer leda till Nathan = hennes pappa
Barling: Shit, du kan lika gärna skriva "alla asiater ser likadana ut" det är inte samma person.
sniket av clairs riktiga morsa att säga att de ska få 50 000 att dela på när Nathan skulle ge henne 100 000. Mmm så jävla bra.. blir nästan sugen på att se om hela serien nu.. lär ju vara en massa grejjer man missat.
Gerdaman
Avsnittet var ganska lamt tycker jag. Det enda "riktigt" intressanta var väl att Sylar och Mohinder kommer börja samarbeta haha... Förförra avsnittet var bäst hittills.
The plot is like my penis - the more I learn about the cheerleader, the more it thickens! Jag vill se lite epic showdowns! Hiro är kung, men det händer alldeles för lite i serien för att den ska vara riktigt grym. Just nu är den "bara" bra.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
killen som är osynlig är lungt linderman
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Läste där uppe om folk som tyckte sylars nya kraft verkar lite meningslös. Men tänk då på att han också är telepatisk. han kann allså smälta en stål dörr, forma det till nått spetsigt eller något valfritt komplicerat föremål tack vare hans kraft att förstå hur allt funkar, låta det smälta och voila. han i princip vad som hellst så länge han har det rätt materlialet.
nu vet vi iofs inte om kraften är såpass fri. man kan ju tro det, fast man vet ju inte.
Alltså han kan ju genom sin telepati forma det smälta föremålet menar jag. Men det kanske gick fram.
Det krävs en jävla precision för att med telepati göra mer med vätska än skapa vågor eller möjligen skvätta lite. Visserligen kan han skära upp folks huvuden med telepati, vilket kräver en jävla precision, men huvuden är i fast form, så vätska är nog fortfarande en helt annan femma. Och bara kraften att separera materias molekylära struktur utan att tillföra värme är inte att underskattas. Den behöver inte kombineras med några andra krafter för att vara till enorm fördel. Smält en dörr, smält en pistol, smält en ledning, smält ett larm, smält en människa... Sylar börjar bli Stålmannen. För mycket krafter, för få svagheter. Snart börjar han bli irriterande. Hoppas han dör i säsongsfinalen.
Vi har inte fått reda på hur Sylar får andras krafter va? Han äter väl inte hjärnan eller nåt? haha...
Jag vill se lite epic showdowns! Hiro är kung, men det händer alldeles för lite i serien för att den ska vara riktigt grym. Just nu är den "bara" bra. Jag skulle tom säga att serien redan håller på att tappa lite, med lite tur så slipper vi ännu ett Prison Break eller Lost men då får Heroes ta och bli lite intressantare ganska så snart. Det har ju knappt hänt något sen de räddade cheerleadern liksom.
all fire burns, little baby, you´ll learn
telekines...
haha, kines
Förstår inte vad ni ser i Clair. Hon ser ju skitliten ut, inte speciellt snygg utan bara söt. Vardaglig cheerleader brud från whateverhighschoolmovie typ.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
små tjejer (till storleken alltså) is the shit sen är hon ju otroligt söt
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
petite!
petits
Barling: Helt sant, herr Barling. telekinesi menade jag såklart. Jag ber så mycket om ursäkt, samt skyller ifrån mig på att personerna innan mig sa telepati och jag har sovit dåligt på sistone och bara flöt med utan att tänka mig för. Dock måste jag tyvärr meddela dig om att teleportera är någonting helt annat.
Me said telekinesi
helvete vad bra avsnitt det var igår
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
jag ska fan bli superhjälte och rädda henne
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
emil: vad hade du tänkt å rädda henne ifrån? döden?
http://www.sthlmmd.se
hahha jag tycker att det är kul när folk diskuterar telekensi om hur svårt det är med precisionen, folk på whoa vet exakt allt om allt. speciellt om saker som inte går.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
1, claire fake morsa, jag tror hon blev knepp efter attaken ifrån sylar. han slängde hennes huvud i väggen och bennet sen inte tog henne till sjukhuset, de brukar göra folk lite skadade.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Någon som har koll på vad som händer efter den 5 mars när sista avsnittet av säsong 1 är sänt. Blir det en säsong, när kommer den isåfall sändas? Inga spekulationer nu utan ren info som kan backas upp med källa/länk.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
skönt avsnitt :) mohinder kommer ju vara nära sin farsas mördare hela tiden nu :/ läskigt! ingen verkar tycka om parker... alla snackar ju skit om honom :( kan inte han träffa nån av dom andra :/ vad fan har hänt med claires låtsas morsa? är det som tekone sa kanske, att hon skadade sig allvarligt i huvvet men sen så tog dom ju bort hennes minne och inte drog till sjukhuset :/
Forumsignatur:
bluesky: jag tror att det är för att mr bennet låtit haitiern ta bort hennes minne för många gånger nu, det har gett henne hjärnskador! Håller med om att sylar börjar bli en börda för serien....han borde ha blivit off'ad för länge sen, han känns ju knappast såpass mäktig att han skulle få fortsätta vara seriens superskurk. Mr bennet har ju kickat honom inte bara en utan två gånger nu!
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
skull tror som du, hennes minne har blivit raderat för många gånger.
vadå jag trodde det var uppenbart att hon torskat minnet tack vare förmycket minnesraderingar?
Skivsamlare
2007-02-15 14:54
:O såg reklam om serien på kanalplus igår och kirrade alla avsnitt jag hittade, 15st ZZOOMG! fan vad bra det är! mer tack!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
queff trodde just samma
AmonTobin: Med en gnutta logiskt tänkande i kombination med en gnutta abstrakt tänkande, är det faktiskt inte så svårt att spekulera. Visst, telekinesi finns inte på riktigt, men faktum kvarstår att det är mycket lättare att flytta solida objekt än att forma vätskor, och telekinesi bör väl inte vara alltför stor skillnad. Knuffa en tunna och den välter, sparka en boll och den färdas från punkt A till punkt B, peta i vattnet och det bildas lite vågor. Applicera det lite mer abstrakta konceptet telekinesi, och det logiska resonemanget säger att telekinesi antagligen inte är användbart för att forma smält metall till vadsomhelst, eftersom så fort du släpper, blir det en pöl. Du måste alltså hålla varenda liten molekyl i det smälta föremålet på plats tills det har stelnat. Därav resonemanget att det skulle behövas helt sjuk precision.
tänk snöboll
i'm always telling the truth even when i'm lying.
AmonTobin: En snöboll består av ispartiklar. Diväteoxid i fast form. Inte vätska. Försök göra en boll av ljummet vatten.
rofl smarta ungar det finns alltså , shit bre..
-.-DMX-.-