jag tycker de går lite snabbare nu, man får se mera å fattar mera nu
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Vafan, när jag och min flickvän såg avsnitt 12 så var det ju avsnitt 11 sen december -_-.. vafan är problemet? Nu hittar man inte avsnnitt 13 heller :/
Follow the dao, right about....NOW!
Fan vad segt det går att tanka detta avsnittet då! ghaa!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Fuzz P18 för att folk lägger upp fake-torrents, fan la du för fråga? vissa innehåller spywares med mera, så företag som fixar upp fake-torrentsen vem vet. eller kanske till och med tv-bolaget för att jävlas med dem som vill tanka ner deras program
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mmm härligt avsnitt.. gah jag längtar tills nästa tisdag.
Gerdaman
bra avsnitt.. inte like bra som de före men helt okej.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
undrar om Hiros farsa va Mr. Linderman eller någon annan clown!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Tycker nästan det här avsnittet va det bästa hittills.. Fyfan va grymt det var. Däremot stör jag mig på Micha, han är fan "övemogen". Ser ut som en 5-åring men pratar som en 20 åring det sabbar lite.
Hela Micha, Nicki + pappan stör mig rätt mycket tycker att det sänker serien.
Slutet när farsan snackade med claire och såg bjällran i fönstret, eller när claire biologiska morsan tänder sin cigg med fingrarna. Där var det fan rysningar alltså.
bästa avsnittet hitills tycker jag:D
-.-DMX-.-
Fuzz p18 Du använder dig helt enkelt av mediokra torrent sidor... Ett tips är ju att iaf kolla igenom komentarerna innan du drar ner. Vid 14 tiden igår släpptes 1 gig version 720p på min sida. Fungerade hur fint som helst. Ang avsnittet tycker jag mest man öppnade en massa nya dörrar. Kändes som det första transport avsnittet i denna serien faktiskt. Kan tänka mig att det kan bli rätt många sånna här avsnitt om man väljer att dra ut på serien (tänk 5-6 säsonger). Hoppas verkligen dom avslutar innan det blir kass. Va lite ledsen efter avsnittet. Dock intressant om det är som Bakelse1 säger. Tänk om det är Hiros fassa som är Mr. Linderman!
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
När jag skickade iväg medd. såg jag att flera hade skrivit. Hur fan i helvete kan ni sitta och säga att detta va det bästa avsnittet hitills?? Har vi kollat på två helt olika avsnitt eller?
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Serien skapare lär ju ha sagt att han har fem säsonger planerade i huvudet. Linderman är viktig, alla heroes verkar kopplade till honom på ett eller annat sätt. Jag tror inte att han är med glasögonmannen utan på andra sidan så att säga. Om Hiros farsa inte är Linderman (tror inte det) så är det iaf högst möjligt att han jobbar för honom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fem säsonger.. fy fan... då känns det som att det finns en risk att det blir lite tjatigt där i mitten av s03. Mmm jag tror itne heller Hiros farsa är Linderman... men men vad vet jag.
Gerdaman
Soft avsnitt. Jag skiter i om dom drar ut på serien faktiskt. Hiro kommer bli grounded av farsgubben det var hilarious. Sylar borde göra gubbskav av Claires farsa, stört mig länge på den där jobbiga plastfarsan. Det är lite för mkt familjer inavel & skit bara. jag vill att dom introducerar en helt ny jävel från en helt ny världsdel.
så jävla underbart :D ett av dom bästa avsnitten lätt :) hiros farsa... anade att det skulle vara något sånt där! men jag tror inte han är linderman för linderman kommer nog ha en ganska stor roll så det får man säkert reda på i slutet av säsongen :P micah är ju skön fast som adamskie sa så är han för övermogen, det sabbar lite ja... men skönt smajl han fick när han tog ut pengar:P fan börjar inte tycka om peter, låt dom hjälpa honom istället!!
Forumsignatur:
Jag tror att Clairs RIKTIGA morsa, som kunde brinna "råkade" spränga bilen och Clair överlevde för hon va...ja..odödlig typ? =P
Vad är bättre än att avsluta ett avsnitt med en tight cliffhanger? Att avsluta med 3 tighta cliffhangers.
Hiros farsa är definitivt inte Linderman. Dock misstänker jag att det är möjligt att han har eller har haft tillgång till Takezo Kensais katana. Det bör finnas någon typ av koppling, eftersom det var han som berättade för Hiro om Takezo Kensai. Förövrigt finns det fortfarande en chans att Hiro kommer att stöta på en Carnotaurus, för
i tavlan hade Hiros katana ett helt, synligt blad av metall , och i scenen på museet hade svärdet ett halvt träblad och var dessutom täckt av en saya.
Claires morsa är inte odödlig. Hon överlevde av den simpla och uppenbara anledningen att det bara var en explosion, och hon är inte direkt en sån som verkar ha några problem med eld.
Och jag har en känsla av att Matt Parkman kommer att bli mycket kaxigare framöver.
fan jag ville att nikki skulle få psykbryt där inte och gå bärsäkar gång.. kändes väldigt sergt det här avsnittet
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Jag tyckte också ep13 var sådär, absolut inte dåligt men inte ett av de bättre hittills. Men serien är helt jävla underbar!
Jag tycker inte riktigt att de drar ut på det, men att de sprider ut det lite för mycket. Känns ju nästan som att varenda kotte i filmen nu har abilities.
Det kanske är så att radioaktiva mannen är claires farsa.... Han var ju också explosiv
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Sociopat: Zach, Mr. Bennet, Simone, Ando, Mohinder, Audrey, Janice... Och det är ingen film, utan en TV-serie.
Adamskie Kan inte det bero på att Micha har en annan uppväxt och har en helt annan syn på verkligheten än många andra barn i hans ålder.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Hahaha! Awesome! Mr Sulu är Hiros farsa...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Jefe: Nej det tror jag inte... han är äcklig
Fleppo2 P19 'Har du några fler schysta bilder på jesscia?
Jävlar!
Kolla vem det hära är! Tror som sagt att hon komer få en större roll snart!
Med tanke på pappan som anntagligen kunde flyga.
-------------
Synd att Claries morsa inte var lika "het", som
hennes förmåga var.
Och undra vad farsan är för någon!? :O
Love Music And Dance
IceBerg: Jag tror den där tavlan gjordes för första avsnittet men användes inte, pga ändringar.
Yesyes. Spännande slut var det i vilket fall. Mickah har stigit lite i mina ögon faktiskt. Det där han gjorde med ATMen måste ju vara allas dröm liksom. Ska bli spännande att se vad Jessica tar sig till. Tror inte hon kommer sitta inne så många avsnitt till.
OMG!!!!!!! Claires pappa!!! Shit vad jag älskar den här serien!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
arggh alltid denna väntan...
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
snart så... Gogaku: lär dig rippa! ;)
http://www.innuce.nu
ja vafan, vi behöver en provider här!
hehe jag vet, jag borde... har inte råd att inhandla de förnödenheter jag behöver dock :) (måste köpa en bil...)
äh, kommunal transport rules ;P Nu ska jag kika på avsnittet.. kram!
sparar det till frukost istället
haha i Sverige kanske. Här suger den så hårt så man kan inte fatta det! Enjoy the episode!
OMG!!!!!!! Claires pappa!!! Shit vad jag älskar den här serien! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! Nu förstod jag vad du menade! ;)
neeeeeeej jag orkar inte vänta jag vill också kunna sägaOMG!!!!!!! Claires pappa!!! Shit vad jag älskar den här serien!
fan va fett, misstänkte att det skulle vara han efter teasern=) vetinte riktigt om jag tycker det var bra eller inte, får se. måste låta det sjunka in lite!
ojojoj.. man kastas verkligen omkring i denna serien. Jag kan inte bestämma mig för om mr.Bennet är god eller ond. GAAAH en hel jävla fittvecka kvar tills nästa avsnitt.
Gerdaman
OMG!!!!!!! Claires pappa!!! Shit vad jag älskar den här serien!