Skivsamlare
2007-02-16 10:52
He got intelligent on your ass.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Att en snöboll inte består av vätska är väl för fan uppenbart. Det ser väl varenda idiot på det faktum att den inte är en pöl .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaquil P19 Så du tycker Nicki/Jesica är en ful person? Då tycker jag du ska gnugga ur skräpet ur dina ögon :) Visst inte kanske lika vacker som Claire.. Men men ------ Fan vad jag tycker Claires riktiga morsa är et arsle.. Alltså hon spelar ju bra om man säger så.. Men jag tror att Nathan och Clarie kommer få en mycket fin kontakt sen!
Love Music And Dance
Hiro kan telejapanesi.. Fan det börjar bli grymt med nikki/jessica nu faktiskt.. hon/dom har höjts i mina ögon.
ptolemajo håller med dig, när det är så mycket gnäll utan mer köttande från hennes sida så är hon grym!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad jag fastnat för den här serien, gjorde "misstaget" att ladda ner första avsnittet och sen var jag riktigt riktigt fast... ehm jag har redan sett alla 15 avsnitt på typ 3 dagar... och damn nu måste jag vänta på ett avsnitt i veckan
Hehe jag såg just Hiro i ett gammalt scrubsavsnitt.
fet serie, längtar tills imorrn fan
ask Beavis, I get nothing Butt-head
fyfan vad den här serien äger! såg senaste, keeps getting better and better! Fan va gla jag är för att den här serien finns!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jag håller på ladda ner den hoppas den e TYNGASTE!
Panicc!
gillar att mr Stan Lee var med som buss chafför i det här avsnittet när hiro går på bussen om ingen såg det.
BRA avsnitt. skönt att man slapp schizo-bruden som jag verkligen inte tycker om. sylar blir bara äckligare och äckligare, han borde ju kunnat förutse konsekvenserna med den nya kraften tycker man. bra slut! spännande som fan! äntligen ett riktigt bra avsnitt!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag skulle velat ha Hiros krafter, för då skulle jag kunnat åka fram i tiden och slippa vänta på nästa avsnitt.
Tycker serien var i början grym, första 4 avsnittet var så bra och d fanns fortfarande en mystik i hela serien, men nu efter 15 avsnitt så känns det som allt e bara för mkt. Alla hjältarna är från USA, förutom Hiro dåra. Och alla träffar på varandra hela tiden och om inte det händer så är de släkt också. Känns som at den har tappat lite på sin trovärdighet, visst är den fortfarnde sevärd, men den har sänkts ngt. Sen det här med Hiros farsa från ingenstans, och att han e värsta maktfulla ungen med silvertesked i munnen, var lite B. men men. Hoppas det finns en snygg catch i slutet av säsongen som sammanfattar allt på ett snyggt o bra sätt. Om inte så får man tänka om när säsong 2 börjar. :S
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Fattar inte att Dr.Seresh är så puckad att han inte lägger ihop ett och ett och fattar att det är Sylar han hänger runt med. Ah grymt avsnitt i alla fall.. Peter börjar verkligen bli helt galen, och jävligt kul med de andra hjältarna som mötts upp för att konfrontera Mr. Bennet.
Gerdaman
men att alla e släkt är ju för att heroes "syndromet" är genetiskt
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Peter börjar jag att ogilla.. Han spårar
Det som inte dödar, det härdar!
AmonTobin Jo jag vet att det finns en genetisk kod, det är juh det allt handlar om. Men att alla ska vara släkt med varandra är lite B, Du menar att Suresh och hiro är släkt? Måste vara ett grymt släktträd det, och den måste gå långt bak, vilket menar skit många heroes. jag tror mer det finns en förbindelse, men inte att alla e släkt. Hur som helst återstår och se, kommer hem snart, ska tanka ner 16e avsnittet :)
peter flippar and i like it, för han flashar alla hans skillz nu, de börjar bli sammandrabbning :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
kul jiddra med en osynlig, osårbar, flygande, teleknesis kunig snubbe som kan se framtiden. gillar miffo isac hade tänk skjuta han med pistol, lycka till säger jag.
fyfaaan säger jag bara...helt chockad efter heroes o prison break
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Nu har äntligen mesen Peter blivit en man, grymt avsnitt!
Peter har fan bästa krafterna. Syler måste döda, men Peter behöver bara vara nära för att sno andras krafter.
Undrar vad som kan tänkas hända om Peter kommer i närheten av Niki/Jessica. Kanske får han Nikis förmåga att kanalisera döda släktingar (eller vad fan det nu är), plus Jessicas superstyrka.
Undrar hur många krafter Peter och Sylar kan suga åt sig egentligen... Peter behöver ju bara vara nära någon och uppleva folks krafter medan Sylar måste äta (?) dom på nåt sätt. Kommer bli kul och se om dom möts igen.
Det roliga är ju att Peter kommer kanske få 5-6 förmågor till direkt om han träffar Sylar
skönaste serien efter prison break
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
ah jag blir irriterad över att det måste vara sådant hemlighetsmakeri bakom Mr. Bennets "organisation" (till hjältarna då). Jag menar nu håller de ju att planera värsta grejen bara för att de tror att det är han som orsakat deras förmågor som ett slags experiment. Verkar som de= "organisationen" trodde att de hade dödat den "osynliga mannen", och att de antagligen försökte göra det eftersom han spårade ut och ville skada dem i sin misstänksamhet mot dvad de nu höll på med.. han lär ju ha blivit infångad för fleeera år sedan, la ni märket till hur stort och äckligt hans ärr var... gamla metoder.
Corazonzita F21 :Ja Bennet snubben sa ju det när han va hos isaac? Alltså att han trodde dem hade dödat osynliga mannen för längesen.
Gillade verkligen hon nya hjälten som uppenbarade sig i början och i slutet typ! :D så trådlöst vill jag också ha det.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
alla vet att det bara är en tidsfråga innan saresh kommer få en power. undra vad han får för någon, om hans syster också hade en måste han väl också ha en.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
haha hax bruden.. hon e skön
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ja, hittills är ju suresh lite mesig.. hoppas han får nåt coolt för att väga upp.
jag tror dock inte suresh bara får en helt plötsligt och skulle han ha haft det så skulle sylar ha känt av den.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
men sylar kan inte känna av andra så. isf skulle han ju inte ha dödat fel chearleader.
Reality has become a commodity
pax för human internet
http://www.sthlmmd.se
diggar att helt plötsligt dyker de upp gammla heroes som vetat om sina powers därvar förklara varför de finns orginastioner.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Alltså Jag börjar gilla Peter mera och mera! Jävla bra avsnitt! Nu börjar det hetta til ordentligt! Men man blir bara argare och argare på att Sylar Hoggar så mycket som han gör.. ---- Btw.. Riktigt härlig produktplaceringa i detta avsnitt Jag menar ca 10 sec Ipod med Jay-Z som rappar i lurarna.. :P
Love Music And Dance
"Jag menar ca 10 sec Ipod med Jay-Z som rappar i lurarna.. :P" Hahaha;D
-.-DMX-.-
vadå jay z, det var inte han bräääää fan avsluta erat meddlemskap med det samma :D ni har inget att göra i en hiphop community
Episod 16 var grym! Därför att: 1. Äntligen börjar det hända saker... på riktigt 2. Hiro fick tillbaka sina krafter 3. Stan Lee körde buss 4. Ingen j-vla Nicki/Jessica eller D.L. eller Micah 5. Peter är gangztah 6. Claire fick äntligen ställa sin fittpappa mot väggen 7. Simone blev pwned Saker som var mindre bra: 1. Mohinder visade återigen hur j-vla lam i huvudet han är 2. Matts fru var med igen (så störig)
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Jag tror att Peter kan läka andra. Sylar måste ha en sån kraft den jäveln. Han blev skjuten av dyslektiker polisen när han försötke döda FBI agenten i början och när han föll med Peter när han jagade Claire. Peter vet inte om att Sylar stjäl krafter, han vet bara om att Sylar hade teleki. Tror att han helar Simone, verkar som det med tanke på slutet.
Niobe är ju iof bara för sylar att stoppa kulorna. Plus att han lär ha en massa krafter man inte har fått se. Läka sig kan han ju inte då han inte har fått tag i claire än.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Det skulle gå bra jävla illa om Sylar fick Peters kraft däremot. Då jävlar :O
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
JaeLee Skön check list!jaquil P19 Skulle bli en sån jävla overload.. Så jag tror att han skulle gå söndewr och samman! Frågan är om Sylar äns skulle kunna hantera dem.. Jag menar Peter har lärt sig förmågor eftersom.. Tror nog inte att Sylar kan få dem? ----- Go Peter!!
Love Music And Dance
jaquil om Sylar nu stoppade kulorna, varför kastas han bakåt och faller ihop av att bli skjuten? Och telekinesi förklarar inte hur han klarade sig från fallet av byggnaden.Corazonzita "Jag menar nu håller de ju att planera värsta grejen bara för att de tror att det är han som orsakat deras förmågor som ett slags experiment." Men hur kommer det sig då att det inte är förrens EFTER att "hjältarnas" krafter vaknat de har blivit kidnappade. Det vore ju mer rimligt isåfall om de först blev kidnappade, och sen fick förmågorna. Och om det nu varit ett experiment måste det ha varit det hur länge som helst, eftersom Mohinders farsa hittade personerna genom "The Human Genome projekt" och något avvikande i deras genuppsättning.
Omen22 uuuhhuuh! där sa du något, kanske därför också man inte får något riktigt svar på/känsla om Mr.Bennet eller "hans" organisation är god eller ond. Kanske de har något med det att göra ändå...hmmm
Linderman - den hitills ansiktslösa maffiabossen som är kopplad på olika sätt till alla i princip ... han lär ju vara chefen för organisationen
Corazonzita Ja, näe alltså Bennet är skitknepig. Ena sekunden är han en mordisk och kall agent för någon skum organisation, och andra är han världens mysigaste familjefar. Och om de nu är så hemska, varför släpper de ut folket igen? Jag är också bra intresserad av vem Linderman egentligen är.. Men allt avslöjas väl när tiden är inne.