I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes...ny serie(spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-11-04 13:40
Varför hatar alla Nicky? Hon är ju den sjupaste karaktären än så länge. "AHMEN HON KAN JU FANINTE flyga bara såhär slåss fast DET INTE ÄR hon LEWL!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-04 15:36
Hon är ju klart den mest intressanta av dom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-05 01:09
Kanske inte den MEST intressanta, men hon är fet indeed. Och jag tror hon hennes kraft kommer utvecklas en hel del så hon kan kontrollera den själv senare utan den störda extra personligheten.
Legion=sötast

2006-11-05 09:22
jag fattar inte vad hennes kraft är rent ärligt.
är kraften att hon är schizoid...klart otydligt vad hennes kraft ör...däför gillar jag inte henne, men får hoppas de blir tydligare med tiden

2006-11-05 12:42
hennes kraft är att hon typ är skit stark, därför hon kan slita sönder en människa bara sådär :)

jag hatar henne med, men hoppas hon kan kontrollera den sen!

jag är sugen som fan på att se mer om den där sylar! han verkar ju så cool!
Forumsignatur:

2006-11-05 13:01
Kan vara så att den "andra" är hennes kraft och hon rent av för tillfället inte kan hantera den riktigt själv sådär.
Men att dom kommer gå ihop senare när hon lärt sig.

2006-11-05 14:04
Jo sylar kommer bli intressant att se, satt och funderade på varför han för det första har så många olika krafter, kan hoppa/flyga, regenerera/tål massa stryk (blev ju trots allt skjuten ett apr gånger), han kan ju tydligen någon slags telekenesi också. Plus att han fryser folk.

Plus att han tydligen äter folk..slår man samman dem äter han kanske folk och får deras krafter? Han åt ju bara speciella offer, en del dödade han ju bara. Och med tanke på att han ville ha ungen och hade kalasat på ngn där lär den ungen också ha ngt han vill ha...typ krafter.
Legion=sötast

2006-11-05 14:05
Legion P22
Där har du ju nått iofs, han kanske har alla deras krafter och dom måste gå samman för att kunna stoppa honom.
Va töntigt de lät...

2006-11-05 16:29
Empire
Vi snackar superhjältar...antar att man får låta töntig då.

Dunno, tror bara han kan sno krafter från de han käkar hjärnan på, om jag inte minns fel såg det ju ut som om han gjort den lilla flickans farsa till en glassskål, till och med massa extratoppings å grejjer.
Legion=sötast

2006-11-05 17:10
superhjältar... man kan väl inte direkt kalla dom här för hjältar:P kanske hiro då ;)

nu måste jag ha missat nåt eller glömt bort:S äter sylar andra? när fick man se det? :/ han hade ju värsta psykopat hemmet, men vart fick man se att han åt människor?
Forumsignatur:

2006-11-05 17:21
Klart man kan kalla dom för superhjältar.

bluesky F2
Han åt ju upp målarens hjärna när hiro var på besök innan bomben small av.

2006-11-05 18:18
Kanske inte hjältar än..men vääänta bara ;)

Sylar käkade upp minst en hjärna till, om man kollar hos den lilla flickan polisen hittar finns det någon där som är nerkyld och som saknar toppen av huvudet. alltså tror jag han äter upp de offer han liksom får ut ngt av. Men vem vet, killen kanske tycker det är gott eller ngt.
Legion=sötast

2006-11-05 18:40
jaa jusste :D det var så det var :) tack

och nej dom är inga hjältar...än ;)
Forumsignatur:

2006-11-05 18:49
Funderade lite till (jag uttråkad?) och...men vet ju egentligen inte att han äter dem, han kan ju...göra ngt annat med dem också..men de saknas i vilket fall som helst.

Hjärnorna alltså.
Legion=sötast

2006-11-05 23:37
AmonTobin P22 Nej! Evolution :P
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-11-05 23:37
Peppis F23

Paketet låg där på köksbänken hemma hos cheerleedern. Hon såg det inte förens dom hade gått. Det ar knutet med ett sånt brett band och en rosett :)

Hehe cool me ett till fan av heroes här :) Vi får sprida budskapet, heroes-profeterna.. :P
..

2006-11-06 01:02
Yeah-time. Nicki var rätt kul i början men nu har hon fått lite för mycket plats. Hennes son är fett tråkig också. Började dock nästan gråta när jag såg hans ansiktsuttryck när morsan "dog".
Hade lätt inte bangat på en filmkväll i min soffa med Cheerleadern.

2006-11-06 02:19
jag vill ha han pre-cog målaren!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-11-06 10:22
Fan va hon bruden som raggar på indien är FUL!!!!!!!! irriterande ful...

2006-11-06 10:33
tyckte hon var rätt söt.....
Legion=sötast

2006-11-06 10:33

mm håller med:P hon är så jävla jobbig! och hennes röst! orka!

Forumsignatur:

2006-11-06 10:56
Sjukt snygg!

2006-11-06 16:58
söt som fan fast hon tappade ju lite när hon var sådär mystisk.
jag gillar inte mystiska brudar.

2006-11-06 19:10
Snart dags igen folks! Längtar som fan......

2006-11-06 21:11
zakramento-  vi får helt enkelt ställa oss på vårby gård torg o sprida vårat budskap ;-) maybe not :-)

2006-11-07 00:07
snaaaaaaart!
Legion=sötast

2006-11-07 03:31
30 minuter kvar :)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-11-07 13:28
mjä

2006-11-07 13:30
Inte alltför bra. Visst fick man lite ny info som vad mickas kraft är men annars var det ju mer var för sig än helhet.

Att Hiro knappt var med kan ju aldrig ge pluspoäng. Varför är de så förtjusta i att visa niki?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-11-07 14:44
Det känns som om det händer mindre och mindre dom här två sista avsnitten. Dels borde det va mer Hiro :) och sen kommer ju inte handlingen så långt fram.

Tavlan som Peter ska ha för handlingen framåt, Isaac för den framåt iom att han målar vad som händer och indiern måste komma tillbaka och bli hjärnan bakom allt. Resten känns lite som utfyllnad, dom måste träffas allihopa.

Känns som om snuten kommer börja söka i det här med förmågor hos människor iom att han har träffat på två stycken med det nu. Han kommer nog leta efter fler..

Peppis F23

Hehe kanske inte, jag har tänkt bo kvar här ett tag iaf och känner dom flesta, blir kanske lite pinsamt :)
..

2006-11-07 15:22
jag är dock ny här, kanske lära känna vårbys galningar genom en sådan stunt. hehe eller inte

2006-11-07 16:14
Damn. Jag gillade fan det här avsnittet. Fick sjuka gåshudar två gånger.
Grymt att se mychas kraft även om han fortfarande är lite jobbigt.

2006-11-07 21:25
Senaste va grymt, fan va grym skådis snuten är!
mychas kraft va nytt, undrar egentligen vad det är.
Om han kan fixa allt möjligt, eller är det bara elektronik...
kommer bli spännande att se.
Undrar också vad det är för märken snuten hade på sin nacke!
Vart fan tog Isaac och mohinder vägen?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2006-11-07 21:52
Alltså Nicky/Jessica är ju den absolut djupaste och coolaste karakaktären än så länge. Allt måste som inte vara superhäftiga slomotion grejjor med eld och tankeläsande (även fast det också är coolt förstås :P)

Avsnittet var helt ok, även fast händelserna var väldigt koncentrerade till slutet. Båda Michas kraft, märkerna på snuten och att han kompis legat med hans fru bara kom efter varandra efter varandra knappt utan paus.. Lite overkill nästan.

Nu vet vi ju också att det antagligen är killen på sjukhuset (hängde inte med där alltså, var det syler eller?) som är atombomben. Jag tänker på det han sa i sjukhuset om att han inte viste vad som skulle hända om dom sköt honom "wipe out the whole city like an atomic bomb".

2006-11-07 22:06
dom där mäken som dom hade såg ju ut som en början på märket som jessica har.

och micha satt ju med elektronik och fixade i första eller andra avsnittet när morsan kommer och säger att han är duktig.
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2006-11-07 22:33

Snubben som blev gripen som kunde branna folk med sina hander och polisen som kunde hora andras tankar hade samma marken pa hogra axeln. skumt. 

Man far reda pa att fler och fler har krafter som farsan som rymde och hans son.

Shuu

2006-11-07 23:24
Märkerna är ju defenitivt början på "märket" som finns lite överallt. Och naicky har ju också ett sånt när hon är JEssica.

2006-11-08 11:42
Peppis F23

Hehehe jag kan råda dig till att det är nog inte en bra idé, även fast Heroes är bra är den inte så bra att du vill bli vänner med dom :)
..

2006-11-08 12:19
Yar! Fett avsnitt indeedy. Förstår inte varför alla tyckte det var kasst, lite lite hiro sant, men annars känndes det bra att se bröderna petrelli lite mer, samma sak med polisen som snabbt utvecklas till en av mina favoriter. bara Cheerleadern jag stör mig lite på, inte alltför bright är hon nej, men å andra sidan passar det hennes karaktär....skall bli kul att se vad som händer när de strålar samman.

Snubben som kunde bli radioaktiv var rätt fet och jag tror man kommer se en hel del "småkaraktärer" som dyker upp som "onda" eller som den här snubben som helt enkelt inte kunde kontrollera sin kraft och på så sätt skapar problem.

Serien får mig helt klart att uppskatta tisdagar mycket mer.
Legion=sötast

2006-11-08 12:21
  Delicious_D P15

5 poäng på dig för atombombssnubben....tänkte inte alls på att han kanske skulle kunna nukea. skall bli intressant att se om det verkligen är han.
Legion=sötast

2006-11-09 00:00
Det kunde faktiskt vara han som är "bomben"
Hitils så är det ju de ända man har sett om något liknande iaf.
Nice kille iaf, skönt med sån förstörelse kraft och vara så instabil.

2006-11-09 00:02
Ja han kan nog bliinteresant.
 Bara 5 dagar kvar nu!!!!! ;)

2006-11-09 00:25
folk som gillar snutan har kollat för lite på Alias, jag är tyvär skadad.

Grejen är ju att man blir lycklig av Hiros närvaro. Visst är de andra karaktärerna spännade också men de får en inte att må bra på samma lysande sätt.

Så fort jag ser hiro skiner jag upp som en sol :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-11-09 01:12
Coke, vad menar du med det där? :P Jag har sett alla Alias avsnitt och gillade honom där, sen gillar jag honom här, han är skön som skådespelare:)

Haha atombombs mannen :) coolt, har vi alla i fantastic 4 nu eller? :P

och samma för mig där coke, när man ser hiro blir man glad som fan :) så skön snubbe :)

usch stör mig bara mer och mer på niki, hon är ju bara så jobbig :( tar för stor plats i serien! sen är hon inge vidare fin heller, jag tycker verkligen att hennes ansikte är fult :/
Forumsignatur:

2006-11-09 08:55
Äh Nicky är lätt finast i serien :P

2006-11-09 10:39
zakramento- jooooo jag känner att jag behöver lära känna min galna granne med pitbull som jag polisanmält lite bättre tex. lets reach out through heroes..

aja
får nöja mig me att glida runt me min hund på detta stället o låtsas ha superkrafter ;-)

2006-11-09 13:45
Coke sa det, Man blir verkligen glad av Hiro, fan man skulle haft en hiro att ta fram när man är lite nere....tänk er själva hans "JATAAA" skrik och allt är redan JÄVLIGT mycket bättre.
Legion=sötast

2006-11-09 14:46
Haha faktiskt.

2006-11-09 17:15
hahahaha, han gör serien komplett.

2006-11-09 21:20
fyfan, har börjat se på serien nu, är på avsnitt 5...jag hoppas verkligen att det kommer finnas MÅNGA avsnitt ! Vill inte att det ska ta slut =(