afflaf, lol bästa jag hört, tror dock inte det kommer hända =)
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
... njaa
Love Music And Dance
afflaf, du skrev om Nikkis pojke. Han har ju också krafter. När han ringer morsan så lägger han handflatan på en trasig telefon och sen fungerar den . Det är väl därför han plockar isär datorer och kan bygga grejjer så bra. Sen så kanske det stämmer med det där med samma förmåga som Gabriel, han visste ju att morsan inte var sig själv och var Jessika och det har hon väl inte sagt till honom men han förstod det ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Niobe : mitt försök till att förklara till att nikkins unge hade krafter mest till för att kunna placera honom i Peters dröm. alla hade krafter förutom tjejen som han låg med! oj jag tror texten blev tjock :O
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Micah är väl healaren i "Lady in the water" med? Typecastad med utomjordiska krafter? :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Om Peter verkligen lyckades härma Sanjog Iyer, beror det nog på att Sanjog var närvarande, om än dold, i själva drömmarna. Om Sanjog är inblandad, tror jag mer att det är Sylar som har öppnat skallen på honom, eftersom det var Sylar som hälsade på i Peters dröm och inte tvärtom. Jag tror att Peters drömmar fungerar lite som exempelvis Buffys. Nån gång ibland, drömmer han någonting av betydelse. Redan i första avsnittet talade han om sina flygdrömmar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här verkar inte som drömmar utan mer som blackout-flashes eller vad man ska säga
Han har ju redan tagit på sylar, borde han inte fått alla krafter där samtidigt som brudens?
Asså ang. Niki. har hon ens några egentliga krafter? Jaja, hennes syrra tar över och är allmänt badass men har svårt att tänka mej Peter absorbera hennes "kraft" schizofrini.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
mitt försök till att förklara till att nikkins unge hade krafter mest till för att kunna placera honom i Peters dröm. alla hade krafter förutom tjejen som han låg med! Indiern och Hiros vän är också med.
Chico P19 Såg du senaste avsnittet så ser du att hennes "syster" är lite typ... små stark sådär.
fy fan va bra avsnitt :D precis som vanligt! har ju inte varit ett enda dåligt avsnitt! och det bästa med heroes är att man får veta saker i varje avsnitt också!! inte som lost där man får svar 5 avsnitt senare! lite tråkigt att zach inte kommer ihåg nåt, gillade relationen mellan han o claire :) hoppas det blir mindre nikki nu! sen sylar, vad hade han för kraft som gjorde att han inte gjorde som eden sa?
Forumsignatur:
bluesky F2 Syler gjorde visst som hon sa till, men inte vid buren iofs...
Bra fråga.
Sylar agerade så fort han kunde innan Edens ord kunde "ta över" honom. I och med att Eden höll i en pistol så var det förmodligen den som Sylar kunde styra och krossa fönstret med.
Ahhhh, men då borde han ju kunnat styra bort den från hennes huvud?
Han lär ju inte kunna ta edens kraft längre, eftersom hennes hjärna ligger lite överallt :/ men joo han lär väl ha hunnit reagera innan? när mr bennet var där inne, hade han haitiern med sig då? kommer inte ihåg det... ifall han inte hade det så kanske det är som norado säger att han styrde pistolen! skönt att hon försvann med, hon var ju bara så jobbig:(
Forumsignatur:
man såg inte om haitiern var med Bennet när han snackade med Sylar.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Han styrde inte pistolen, Eden riktade den sig mot sig själv och tog självmord så att inte Sylar skulle få hennes kraft.
Antar att Sylar inte hann reagera innan Eden sköt sig själv
vet inte om någon har skrivit om de, men Nikkis son fixar juh telefoen som e "out of order" när dom e ute i vishan med sin pappa. så tror han kan typ styra elektriska impulser eller annat coolt.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
folk skriver dom mest självklara sakerna i den här tråden tycker jag
http://www.sthlmmd.se
Producent
2006-12-09 21:54
har sett 4 avsnitt, har inte läst nåra spoilers överhuvudtaget eller hört nått mer annat än att serien är grymt bra bara, ska se vidare tills 11e avsnittet, blir en maraton :D
Since 1984 @realgizlee // twitter
Empire Haha, snubben som orkade göra en hel video för hur han tycker hur Peter är e nog mer EMO
Producent
2006-12-10 04:24
Nu har man sett alla 11 avsnitt som kommit. Been waiting for shows like theese :D
Producent
2006-12-10 04:30
Niki är rätt störd som ni säger, dem kommer troligen plocka bort henne, vilket jag hoppas på, eftersom Ali Larter gör inte rollen rätt, gillar inte den skådespelaren överhuvudtaget, hon sjönk i mina ögon i Final destination 2
Producent
2006-12-10 04:31
skådespelerskan
Det är inte för att hon inte gör rollen rätt utan det är för att själva storyn runt henne är aptråkig
Gillar idén med nicky. Fast dom gör allting för långsamt.
norado P20 Tror att det kommer att bli myckte bra sen.. dem skulle nog inte bara slänga in en "dålig roll" sådära
Love Music And Dance
Alltså har ni märkt hur alla börjar typ hosta. Claire gjorde det när hon var liten, säger hennes mamma Isaac gör det när Peter och han möts hos honom och peter ska måla. Peter gör det när han möter Claire på sjukhuset.. Vet inte om jag överanalyserar allt..men men..
Love Music And Dance
Sedan också så tror jag att det är något speciellt med Isaac och Peters brud, Samara eller vad hon heter. Hennes pappa likså... Jag menar Peter kunnde ju flyga med Samaras pappa och vi vet ju vad Peters kraft är.. Så pappan kanske kunde flyga med.
Love Music And Dance
mm han hostar ju massor innan han faller ihop å ser "drömmen". Han verkar ju lite småsliten om man säger så : ) Bara jag som tycker Peters bror ser evil ut när han kommer emot honom i drömmen?
Han ser mera bekymrad och allvarlig ut
Love Music And Dance
*bump* 2 veckor och 5 dagar kvar tills nästa avsnitt! :D
Nästan snart ganska småkort tid kvar!
Hade helt missat att det var uppehåll, fan då.
tisdagar har varit mina favoritdagar.. jag skyndar mig hem från jobbet, köper lite chips och cola, sätter mig vid datorn och njuter i 43minuter. igår var en världelös tisdag
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
afflaf P20 du kommer bli besviken att läsa detta men den 1 januari så kommer dom börja köra repris-marathon på tv. dom NYA avsnitten kommer den 22 januari
emotional brukar användas för att beskriva folk som tycker synd om sig själva.. alternativt se närmsta storstad, leta efter ungdommar (ofta flickor) med tårar ritade i ansiktet, dockkläder som hämtade ur japanska tekningar, hopplösa frisyrer och aldrig med ett leénde på läpparna
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
oh noes >_< jag som trodde nästa var den 1'a :( aja, tänkte ändå se om alla avsnitten :)
Jäla skitkuk med uppehåll. Fan va gåshud det var när Peter och polisen läste varandras tankar. Undrar om det är nåt slags myteri från haitiansnubben nu?
Grejen med Peter och Matt kan nog bäst beskrivas som rundgång.
JAG BLIR GALEN!!! GE MIG NYTT AVSNITT NUUUUU!!!!!!!
i miss you! come back,
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
mm saknar det som fan med:P faktiskt mer än vad jag saknar lost och prison break
Forumsignatur:
precis.. heroes gick rakt in i hjärtat på en.