Nån som har köpt modern warfares egna kontroll? Han jag köpte spelet av stod o snacka om att det är såå mkt bättre att lira med den osv.. Vad e det egentligen för skillnad på den och en vanlig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
potatissuger P22: Är ju 200 gånger högre tempo i Mw2 än Mw1 vaknade för 5 minuter sen ska pumpa MP nu.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Och det funkade så otroligt länge. Man måste ju älska att spela med gul ping, jävla kukspel. Sen att det tvingar en att spela Ground war/3rd person/Mercenary team DM om man vill prata med party är ju den sämsta jävla kukfitt iden ever, ovärt jävla helvete. Kanske dags att infinity ward lär sig fixa sin network skit så att inte amerikanerna får host i 99% av matcherna.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
nämen! klagar doggson på mw2? och på servrarna? vad är detta!
du är kär i mig.
Finns inga servrar i MW2 bra att du visar hur mycket du vet fuckface :D P2P = mucho server? är snarare amerikaner som pullar host 99% sen har fattigt internet
Sluta nerdrage:a nu :P
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Ja, om ändå det fanns nåt sätt att kringgå detta på. Typ; Spoiler dedicated servers
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
doggson Är ju 200 gånger högre tempo i Mw2 än Mw1 Ja, det avgör väl saken. Inget för mig.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Spoiler Fan va najs det var när ryssen går lös i suburbia o man står på hamburgerkjedjans tak & knäpper commies med det där heat-siktet. Vill låsa upp det i mp nu! fast jag kör sällan snipe, är nog mer en run n gunner.. whoabattle / deathfest @ PS3 någon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
doggson men lulz det var ju det jag menade, du tyckte det var störtlöjligt att folk skulle bojkotta spelet för att det inte finns dedicated servers och sen gnäller själv du över det :P
du är kär i mig.
jäkla skit att MP är nere nu på ps3.. fetching playlists står det bara. får hoppas dom fixar det snart. abstinens!
riktigt dåligt, IW. alldeles för mkt fel från scratch
du är kär i mig.
Single player var riktigt bra men trots ett högt tempo tycker jag kampanjen var alldeles för kort. Gick direkt på Hardened och hoppades att det skulle ta åtminstone 12 timmar (mer kändes inte helt realistiskt med tanke på att det trots allt handlar om CoD), men gick på ungefär 7½. De hade lätt kunnat trycka in ett par kapitel till där. Nu är det i allra kortaste laget och på det stora hela är MW1 en bättre kampanj. Å andra sidan verkar spec op vara helt okej, men rätt värdelöst att man inte verkar kunna paras ihop med någon random person. På MP är det jag imponeras mest av arsenalen. Vapnen är bättre och roligare nu än i ettan. Sammantaget är MW2 ett riktigt bra spel som lovar mer. Men jag har tappat en hel del förtroende för IW och Activision som gör ett så pass kort spel (huvuddelen av spelet är fortfarande kampanjen även om det inte är den mest långlivade) och ändå tar ut £10 extra jämfört med vanliga releaser enligt någon brittisk tidning. Å andra sidan är väl de de största påivrarna av det patetiska påhittet "AAA"-märkning.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Måste åxå säga att det bästaste hitills är den totalt ogenerade vapenrunkningen, jävlar va mkt siffror, sikten, bomber o granater de hivat in.
hmm, var det bara jag som inte fick några Trophys igår? Tänkte inte på det då, men idag efter ja dragit hem senaste updaten, så började det trilla in lite då o då, efter uppdrag osv. Så nu måste jag alltså stressa igenom campaign igen för att få lite statyer o piss..
Aah fan, solly för trippelpost, men tydligen så var den senaste patchen till för att rätta upp problemen med single player-trophys, fast patchen lyckades åxå döda multiplayern hos oss sony-ägare. Bra jobbat där IW..
Haha så vi får vänta på nästa patch då alltså? Riktigt bra..
ja riktigt jävla dåligt med allt strul, gör typ att jag sänker till mitt personliga betyg till 7/10, annars hade det fått 8/10. tycker kampanjen är alldeles åt helvete för kort, lite mer än 5 timmar tog min hardened-runda, och dom enda riktigt bra delarna är typ stealth-bitarna, tycker att det är för kaotiskt med 100 fiender åt gången varav hälften man inte ser som skjuter en i bitar från nåt litet jävla skrymsel. tycker inte det är specielt roligt heller att bara mörsa mörsa och äntligen efter 10e försöket inte bli träffad av den där sista dödande kulan och faktiskt klara det.
du är kär i mig.
någon anna som shar strul med online-spel ikväll? kommer inte in..
Japp som sagt ovanför. Får vänta på att en ny patch kommer ut så kan vi ps3 ägare spela online igen
Varit problem sedan imorse. Jävla klantarslen. Hur kan man missa att kolla så trophies fungerar? (Nu hade jag iofs inga problem med trophies eftersom patchen dök upp direkt men det förklarar kanske varför jag inte fick 3-4 st som man borde få efter att ha klarat vissa uppdrag). Man tycker ju att IW borde ha fokuserat på att kontrollera så att spelet fungerar istället för att tänka på hur man ska lura av folk pengar på löjliga handkontroller, fula specialdesignade konsoler eller utgåvor med leksaker.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
^^ second that. liksom fucka trophys & sen ersätta det felet med att paja mp för ja jag vet inte hur många miljoner spelare. f'kin awesome verkligen.
så besviken på liret... men visst var slutscenen epic ;P
du är kär i mig.
fucking multiplayer.. hur lång tid kan det ta !!?
Det funkar nu igen
Värt att whina på livslängden på spelet när du kör hardened lololol fail, sen om man tycker spelet är för kort finns alltid spec ops som ska vara svårare än single player campaignen. Och nej jag vill inte ha dedicated servrar, BFBC hade ju det och whoops jag sålde det pga lagget så fuck that. Vem bryr sig om trophies lol hela whoa är ju careface folk som inte bryr sig lalalaolol :D dags att sluta leka troll :) Rank 40 i mp tar ju år, sen att man ska göra det 9 gånger till är ju mys
"lololol fail"... Helvete, jag var tvungen att köra första rundan på regular, men nu går det lite bättre. Spec Ops solo åxå regular få att få nåra stackars jävla stjärnor.
doggson Snackar du om 360 versionen av BFBC så hade det inte dedicated servers, endast på ps3 och pc. Fast det var lika laggigt där för det mesta. Spelet hade helt enkelt en dålig netcode. Det är nog verkligen inte fallet med MW2, jag tror bara det skedde en enorm överbelastning i och med att det är "the biggest game release ever". 5 miljoner sålda första dagen, inte så jävla konstigt. Förväntade mig faktiskt en del turbulens i början. Det är ingen tvekan om att det kommer bli bättre och bättre och mer stabilt allt eftersom.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Fyfan vilken bra campaign! Sure, den var kort, men det var fan action hela jävla tiden. Sjukt jävla ball, snygg och rolig.
Undrar bara när dom tänker fixa invites! Går ju inte att bjuda in kompisar som det är nu. Inte på ps3 iaf
Var lite rädd där att det skulle ta lång tid innan dom fixa mulitplayern men det löste sig. Tycker en del banor är ganska tråkiga och alldeles för mycket skit överallt. Men kul är det iaf, rank 21 nu. Någon som använt/sett någon använda en nuke än?
inte nuke men har fått en AC-130 i ett random-drop :) annars är högsta killstreak 19, mycket tack vare helicopter gunner
du är kär i mig.
Bleu, spelat från 06:30 imorse tills nu :P
Åhhh, har lirat igenom spelet nu och jädrar vad soft det var :). Pumpar mp nu men kan inte banorna så går inte någe vidare för min del.. Men det kommer väl :).
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Högsta killstreak 22 har dock inte nuke lol Klarade single player på veteran igår (första genomspelningen) så jo svårt var det ju nästan, dags för intel runtrough på regular lal
Fan, det gick så bra de 3 första matcherna, jag kommer aldrig komma upp i såna streaks igen :( Dessutom spelade jag packad igår efter puben så jag fuckade upp min ratio duktigt. silly me.
Hurray på matchmaking. Funkar prima! Eller inte.
nån som vet varför jag inte kan bjuda in polare? min nat-typ är 2 och strict. googlade och det skulle va rätt tydligen polaren har nat-type 3 och open?? fattar inget lirar på ps3...
faan. vill haa.. ska nog dock beställa hardend :) har inte interntet hemma än så det spelar ingen roll.. kommer nog dock nästa vecka! :O
Get Random!
är såna fps spel roliga på consol ?
Hols Det är en annan känsla än pc. Till en början var jag skeptisk (tror det första jag försökte mig på var CoD2 eller nåt sånt till PS2 och det funkade inte alls). Framför allt känns vridningarna mycket segare. Men man vänjer sig väldigt fort. Vill du testa utan att slösa bort allt för mycket pengar så skaffa MW1.
tack för hjälpen ^^ löste det ändå
New Modern Warfare 2 multiplayer playlists added on all platforms. Mosh Pit, 3rd Person Team Tactical, and Team Deathmatch Express! Playlist Descriptions:
Mosh Pit
Mixed bag of many game modes in one playlist.
Players: 8-12
3rd Person Team Tactical
Third person perspective with Team Deathmatch, Domination, Capture the Flag, and Demolition.
Players: 6-8
Team Deathmatch Express
Team Deathmatch with shorter time between matches. Jump in with your TDM class prepared.
Players: 8-12
co-op delen varju riktigt kul!hyffsat utmanande också.Diggade delen när en satt uppe på helikoptern och öste minigun och den andra skulle kuta omkring där nere,sen den när den andra satt på flygplanet och den andra skulle kuta omkring där nere:D
...
Högsta killstreak är 34, tack var WA2000 (bästa snipern), Harrier Strike och Chopper Gunner. Älskar de här spelet, är rank 41 nu. Skönt att M16 inte alls är lika bra som den var i COD4 och att dem nerfat granaterna och noobtube. Hatade att dö av nån random granat från halva banan på COD4.
Digg it...
Klockrent! :D
Emil E P21 Hur fixade du det med invites?
Shiiiit, snacka om lyckoträff där med kniven! :o
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Haha, vilken jävla träff. Råkade trycka på fel knapp när jag skulle ladda om (på Uncharted 2 laddar man om med R2) men lyckades istället pricka någon med kniv. Enda knivkillen.