Iofs så bor jag inte i Sundsvall eller norröver och har således inte tre snömoppar på uppfarten lol :d
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg de, såg även denna.
Ny mp bana, Derail. Verkar ju legit.
Digg it...
Såg nu att Activision tagit ner den... Men här är en fungerande.
Digg it...
3rd person? Det där såg ju ut som SOCOM. Ew!
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Nu ska du inte dissa Socom det är ju trots allt en exklusiv ps3 titlel! Vem vill inte ha ett buggigt och allmänt värdelös skitspel? ah just fan xbox folket och wii folket för vi slipper ju skiten ROFLLOL Tycker mw2 kan komma snart, känns som att man kommer få döda tid med L4D2 demon från och med 3:e November ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Lol på specops videon kommer ju få rusha som ett as om man är på marken, helvete :D
Behöver inte rusha skit när du har Patrik i himmlen :D "Kaboom, good kill"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det där var det vackraste jag sett idag!
Ska bara spela det uppdraget, hoppas det finns specops på det också <3
Ok, nu har klippet tagits ner så jag antar att det var legit haha
Fan vad spelet kommer att skapa rubriker :D Love it. Måste fan snacka med chefen nån dag om ledighet :P
Den här spelhösten saknar motstycke... Frågan är bara när man ska klämma in det här spelet mellan alla andra intressanta släpp. Demon's Souls och Dragon Age känns ju som spel man inte lägger undan i första taget. Samtidigt så vill jag knappast vänta med att spela MW2...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
^^Känner likadant, & då vill jag även hinna med Tekken 6, Pes 10, & kanske bubblarna Dj Hero, Brutal Legend & Borderlands. + att man ska hinna maxa ut uncharted 2 Mp'n. Finns fan inte nog med tid..
Läste också om det dära med scenen som man kunde skippa.. Läste lite va som händer i scenen och jag tyckte det bara var en cool idé. Just för att det är nåt som jag aldrig fått spela förut om
Världen är inte vacker, så det är bra att de tar med kontroversiella element. För övrigt är det bra att just den delen fortsätter hållas på spoilernivå.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Försöker hitta klippet men går ju inte :/
Spoiler De sitter nog på helspänn och får bort klippen från Youtube mm ganska snabbt. Men det är egentligen inte värre än GTA. Eller Rambo. Hittade en nu, men den lär väl försvinna snart också. Kvalitén blir sämre och sämre för varje timme. Är väl folk som sitter och spelar in från datorn om och om igen :) http://www.youtube.com/watch?v=7ZYmGFNG0tg Här syns pyttelite men i lite bättre kvalitet: http://www.youtube.com/watch?v=62ino1_5rcU
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
"Videoklippet är inte längre tillgängligt på grund av ett upphovsrättsanspråk från Activision Publishing, Inc.." lol såg klippet igår och tyckte det var nice, älskar hur alla ska börja gråta om det. Speciellt den där jävla bögen som skriver för Aftonbladet, Peter ottsjö eller va fan han heter.Spoiler Tycker det är så otroligt patetiskt med hur folk reagerar på det. Har folk aldrig sett filmer där oskyldiga blir nerskjutna? aldrig sett en gisslan få en kula i huvudet? (Inlägget ändrat av Evolution 2009-10-30 14:00:25)
WTF?
Högsta killstreak-rewarden ligger på 25 och är en NUKE!
25 kills för en nuke känns jävligt lågt som killstreak.
Känns lite väl OP.
Digg it...
Killstreak list: 3 - UAV 4 - Care Package 4 - Counter UAV 5 - Sentry Gun 5 - Predator Missle 6 - Precision Airstrike 7 - Harrier Strike 7 - Attack Helicopter 8 - Emergency Airdrop 9 - Pave Low 9 - Stealth Bomber 11 - Chopper Gunner 11 - AC-130 15 - EMP 25 - Tactical Nuke Weapon list: ASSAULT RIFLES: ---------- M4A1 FAMAS SCAR-H (Unlocked at Lvl9) TAR-21 (Unlocked at Lvl20) FAL (Unlocked at Lvl28) M16A4 (Unlocked at Lvl40) ACR (Unlocked at Lvl48) F2000 (Unlocked at Lvl60) AK-47 (Unlocked at Lvl70) SMGS: ---------- MP5K UMP45 Vector (Unlocked at Lvl12) P90 (Unlocked at Lvl24) Mini Uzi (Unlocked at Lvl44) LMGS: ---------- L86LSW RPD M64 (Unlocked at Lvl16) AUG HBAR (Unlocked at Lvl32) M240 (Unlocked at Lvl52) SNIPERS: ---------- INTERVENTION BARRET .50 Cal WA2000 (Unlocked at Lvl36) M21 EER (Unkocked at Lvl56) SECONDARY: ========== Machine Pistols: ---------- PP2000 G10 (Unlocked at Lvl22) M93 Raffica (Unlocked at Lvl38) TMP (Unlocked at Lvl58) SHOTGUNS: ---------- SPAS-12 AA-12 (Unlocked at Lvl18) Striker (Unlocked at Lvl34) Ranger (Unlocked at Lvl42) M1014 (Unlocked at Lvl54) Model 1887 (Unlocked at Lvl67) LAUNHERS: ---------- AT4-HS Thumper (Unlocked at Lvl14) Stinger (Unlocked at Lvl30) Javelin (Unlocked at Lvl50) RPG7x2 (Unlocked at Lvl65) HANDGUNS: ---------- USP .45 .44 Magnum (Unlocked at Lvl26) M9 (Unlocked at Lvl46) Desert Eagle (Unlocked at Lvl62) EQUIPMENT: --------- FRAG SEMTEX THROWING KNIVES (Unlocked at Lvl7) Tactical Insertion (Unlocked at Lvl11) Blast Shield (Unlocked at Lvl19) Claymore (Unlocked at Lvl31) C4 (Unlocked at Lvl43)
Digg it...
Här också beskrivningen på de nya killstreaksen.
Harrier Strike Airstrike with a hovering Harrier. Emergency Airdrop Airdrop 4 random killstreaks or ammo. Stealth Bomber Airstrike undetectable on enemies maps. Chopper Gunner Be the gunner of an attack helicopter. EMP Temporarily disable enemy electronics. Tactical Nuke End the game with a bang.De här kommer sluta illa.
Emergency Airdrop Airdrop 4 random killstreaks or ammo. WTF?
Digg it...
AK-47 (Unlocked at Lvl70) Major Wtf!
Det var mitt standardvapen i Cod4, nu kan jag inte spela med det förens prestige 10 :(
Dieallot Den(Ak-47) kanske är lika kraftig i MW2 som i Counter Strike :P
lol m16 på lvl 40 ingen obalanserat burstande på ett tag ><
M16 + Ljuddämpare är favoriten. F.ö så borde FAMAS också ha burstfire?
Nej ingen Bolt-action sniper! Jag tycker inte om automatsnipers, inte samma känsla men aja. edit: Ah vad dum jag är första är ju bolt-action. yay
3 Sniper vapen verkar inte rimligt. Dock ganska soft med snipern från Hitman spelet.
Är väl 4 snipers? Barret sen invitation eller va fan den hette + 2 till?
lol @ AK :( Chopper Gunner feeeet! :D och ninja perk.. makes you.. OP? :S
Get Random!
Ninja perk gör dig osynlig på heartbeatsensors. Ninja Pro gör dig dead silence. Och när fan kom du tillbaka? :(
HAHA KING PHAIL! :D Nu blev ju hela tillvaron underbar
Jag lär ju använda den oavsett vad den gör :) bara namnet är epic! jag kom tillbaka igår! .. efter fyra månader! .. Goooooood liiiiiiifeeeee
Get Random!
är det någon skillnad på Hardend edition och Colletors`?
Get Random!
Finns ingen Collectors. Finns Hardened, Veteran och Prestige. Hardened är plåtlåda med cod 1. Veteran = Hardened + staty av Soap. Prestige = Hardened + Night Vision's.
menade Prestige.. :) .. hmm.. hur mycket kostar Hardened och Prestige... känns ovärt att betala 1700 .. hade man fått Mastuur ch33f hade det varit en sak.. men jag har han redan såå..
Get Random!
Hardened kostar 699 på CDON. Prestige ligger väl på 1700 nästan överallt. Men allt är fullbokat ändå, så du kan sluta leta.
hmm.. kommer de få in nya Hardened tro? det var väl bara prestige och veteran som var limited?
Get Random!
vill ha COD1 .. den lilla statyn och nightvision googles klarar jag mig utan faktiskt..
Get Random!
De flesta utgåvorna finns på internationella sidor. Åtminstone Hardened finns på bl a zavvi.co.uk och play.com.
hur mycket kostar frakten hit då?
Get Random!
Gratis från play, 99p (ca 13kr) från zavvi.
Axelmusic.com kan ha även Prestige, men jag tror inte det. "Please note: This is a highly limited edition release and we cannot promise delivery for all orders." Där är f ö frakten 20:- per spel (de går efter vikt och ett spel väger ungefär 200g).
In certain multiplayer gametypes/playlists you will not be able to play Modern Warfare 2 while in a Party Chat on the Xbox 360. In Call of Duty 4: Modern Warfare you could use the Party Chat walk-around/cheat to still give your team heads up when you were shot down (while spectating in 3rd person). Infinity Ward chose to not make this possible in Modern Warfare 2, so they're forcing you to use the game chat channel in most multiplayer gametypes/playlists. This also means you will not be able to speak with a gamer buddy that is playing another game while you play some Modern Warfare 2... By the looks of it, as shown in the image to the right, you will only be able to use party chat in the following playlists: * Free-for-all * 3rd Person Teams * Mercenary Team DeathmatchMen bra. Riktigt bra jobbat.